Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
of andersom, je denkt niet verliefd te zijn en je denkt eraan het uit te maken maar dan word je toch verliefd ![]()
|
Verwijderd
|
Ja
![]() En de laatste kans heb ik verspild omdat ik te lang dacht dat ik niet verliefd was, tot hij niet meer verliefd was (een half jaar later of zo ![]() |
![]() |
|
Uitgemaakt met vriendin omdat zij haar depressie op mij af reageerde.
Jaar later bijgelegd, en ze gaf het na drie dagen op. Zit je daar met je opnieuw opgevlamde(/gesimuleerde? zoiets moet groeien...) verliefdheid.
|
tsa, wel.. eigenlijk wel meer dan 1 keer.. de eerste in groep 8, maar das niet zo raar..
![]() verder in de 2e klas n keer, was niet echt lief van me omdat hij onwijs verliefd bleek te zijn? was nog niet echt ver op dat gebied toen.. :/ en mja verder tijdens "verkerinkjes" van 1/2 weken weet je.. maar nu heb ik t niet meer, nu een vriend (8 maanden ofzo) waar ik wél hardstikke verliefd op ben, en nu weet ik ook echt niet meer wat t "nut" ervan is ofzo
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en die andere: ja het was uit een post over een band gehaald en enigszins aangepast en gedestilleerd als het ware enzo, ik spreek geen woord balkanees, kan je me wat leuke woordjes leren bok voor als ik nog een balkchick tegenkom ooit ergens? (/offtopic) |
![]() |
|
![]() |
ja, bij mijn huidige (en eerste) vriend
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ongemakkelijk bij vriendje. Amycansjoe | 23 | 29-01-2013 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig? Verwijderd | 87 | 13-07-2007 16:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal---> Verliefd op een meisje, Nou en?! skatergirl15 | 13 | 20-12-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 16 | 01-10-2002 19:49 | |
Muziek |
opzoek naar de songteksten van B.E.D!! (errug oud ik weet het maar heb ze nodig!) Rio | 6 | 05-09-2002 20:02 | |
Algemene schoolzaken |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 1 | 27-02-2002 18:31 |