Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 11:16
Swissiegirl
Swissiegirl is offline
Wie is er wel eens voor lange tijd opgenomen in het ziekenhuis? En wie in het buitenland? Ik zit nu dus voor minimaal een half jaar in een ziekenhuis in het buitenland . Aan de ene kant is het heel erg goed voor me, mijn ziekte wordt minder heftig en ik zit over het algemeen beter in mn vel dan eerst . Maar doordat het zo ver weg van huis is mis ik mijn vrienden heel erg . Ik mag over een tijdje voor een weekje naar huis en dan kan ik gaan kijken hoe het zal gaan. Maar ik ben best wel bang dat mijn vrienden me niet meer herkennen, omdat ik heel erg veranderd ben, of dat ik er niet meer tussenpas ofzow . Maar ja, dankzij vele gesprekken die ik nu met een psycholoog heb voel ik me een stuk beter . Dit is best wel een onsamenhangend verhaal maar ik vroeg me dus af of er veel mensen opgenomen worden in het ziekenhuis en dan voor hoelang en of dat ook wel eens in het buitenland is... Ik zit dus nu in een ziekenhuis maar ik kan niet wachten om hier weg te zijn. Ik wil naar huis! Nou, ja... Ik ben benieuwd... Kiss Swissie
Oud 05-06-2002, 11:30
Snow White
Snow White is offline
Hoi Girl

Ik ben opgenomen geweest in een soort ziekenhuis. Maar eerst 1 week sonde voor mijn anorexia en daarna naar een kliniek. Nu noemen ze dat ook een soort ziekenhuis. Ik heb er zo'n 8,5 maanden gezeten. Zit jij er ook voor anorexia of voor iets anders?
Oud 06-06-2002, 12:11
Verwijderd
Wat is lange tijd? .. Ik was nog nooit lang opgenomen, het langste was 1 week .. toen was ik ongeveer 5, misschien 6 jaar oud en had een enorme griepaanval. Door al het overgeven bestond er een kans op uitdroging, waarvoor ik werd opgenomen.

Ach, een week lang allerlei soepjes en zooi gegeten en een hele reeks van de Donald Duck gelezen en het was weer over

Ik kon trouwens prima zonder mijn ouders, was de enigste in de kinderafdeling die niet huilde toen zijn ouders weg gingen. Maar ja, ik voelde me ook veel ouder en begreep de situatie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 13:43
Verwijderd
hoihoi Swissiegirl

ik was ook opgenomen in een ziekenhuis en bleef daar 1 jaar en 2 maanden dus ja... wat is lang? en nee volgens mij herkennen je vrienden je nog wel en ik denk eerder dat zei ook blij zullen zijn omdat het goed met jou gaat...
( weet het haast wel zeker ) maarja...

in iedergeval ben ik ook blij voor jou dat het met jou beter gaat

enne des te beter des te eerder

greetz...undertaker ( martin )

P.S

als je es een keer met me wil chatten via msn ofzow dan kan dat... want kheb veel ervaring hier mee efteling_fan@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten