![]() |
||
Citaat:
fruit in kunnen ruilen voor een boterham? (het viel me nl op dat je wel erg weinig brood ed eet, vandaar. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan lijkt het net alsof ik me laat kennen, en het voor de pesters doe, ipv voor mezelf. Denk niet dat je het dan lang zal volhouden. Het is het belangrijkste dat je het zelf wilt, en het daarom lang volhoudt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zit in elk brood jodium? ![]() De meeste mensen eten elke dag wel avondeten waar zout doorheen of op zit en aan zout is meestal ook jodium toegevoegd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en natuurlijk nog meer vervelende dingen die je met een slechte werking van schildklier krijgt...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 20:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uitgaan? Ik ga zelden uit en als ik het doe, dan drink ik geen alcohol...werkt goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat er ook niks aan komt, lijkt me toch wel een pluspuntje. Al is het misschien in jouw ogen maar een heel kleintje, het is toch iets. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bij mij helpt bewegen het beste. Maar tot nu toe heeft het weinig resultaat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Theoretisch zit er in sappen evenveel calorieen als in cola maar daar moet je niet naar kijken. Denk ook niet dat het door die sappen komt maar.. Vers geperste sappen een idee? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je puur naar calorieën per glas kijkt ; Grapefruitsap = 48 Perensap = 52 Appelsap = 56 Sinaasappelsap = 56 Dubbeldrank = 84 Druivensap = 110 De calorieën staan op elke website nét weer iets anders, dus dit is niet 100% betrouwbaar. Maar nu heb je i.i.g. een beetje zicht op het verschil in sapjes. Je kunt beter sinaasappelsap nemen dan druivensap bijvoorbeeld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil je niet belachelijk maken, maar ik ga me steeds erger afvragen of zoals jij bezig bent nog wel gezond is. Als je dit al zondigen noemt en je je hier zwaar klote door voelt, dan zou ik toch (nog maar weer eens) goed na gaan denken of je wel echt goed bezig bent. Je vind jezelf niet goed genoeg, je bent al erg slank/dun, je eet weinig, je sport behoorlijk veel en voelt je dan rot als je in het weekend ook eens iets anders dan normaal eet. Ik vind dat niet gezond. |
![]() |
||
Citaat:
Ik keek net naar je foto's in het fotoboek.. en meis, je moet echt niet dunner worden! Je hebt een goed figuur. Wat mij betrefd kan je elke dag wel een paar lepels pindakaas eten, want dat is echt geen ramp!! |
![]() |
||
Citaat:
Het waren eerder 10 theelepeltjes en een blok kaas van 2 bij 10 en inmiddels nog een pannenkoek met kaas en stroop. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder denk ik dat jij kan lijnen totdat je een ons weegt omdat je al zo dun bent. Je zou dus wel heel ernstig moeten lijnen voordat je duidelijk verschil in ziet! Op een gegeven moment zit je op een minimum waarna lijnen bijna niet meer gaat of je moet jezelf anorexia aanpraten. En volgens mij zit jij al behoorlijk op dat minimum. Snap je trouwens niet dat het heel frustrerend moet zijn voor de mensen die hier wél (bijna) een overgewicht hebben en dus héél graag slank willen zijn maar wat voor hen dus bloed, zweet en tranen kost? Jij bent hartstikke slank en je loopt hier maar klagen dat je gezondigd hebt en te dikke benen hebt. En zondigen voor hen is vaak ook handen vol chips, pizza's ed naar binnen werken en jij klaagt over 2 stukjes chips, wat pindakaas en een stukje kaas?? Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 19:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- het zal heus frustrerend zijn voor de mensen die echt overgewicht hebben, maar ik vind over mezelf ook dat ik af moet/mag vallen en ben daar ook mee bezig. dan heb ik net zoveel recht om te klagen als het eens tegenzit (het niet opschiet met lijnen bv) als hen - wat pindakaas was behoorlijk wat pindakaas en dat stukje kaas was een behoorlijk stuk kaas en je bent de pannenkoek (met stroop en kaas) vergeten! ![]()
||
Citaat:
Ik wilde ongeveer hetzelfde gaan zeggen.. Het is erg 'irritant' als je leest dat iemand die al ontzettend dun is en een heel goed figuurtje heeft dan nog zo over zichzelf denkt, het redelijk makkelijk volhoudt om niet te eten/snoepen (zo komt het op mij over iig.. ik bedoel.. als je een paar theelepeltjes pindakaas en 2 chipjes al zondigen vindt...) en veel sport, terwijl het mij zoveel moeite kost om af te vallen.. Niet om iemand persoonlijk aan te vallen (even naar Divina Flor, is namelijk een beetje een reactie op jouw post), want ik weet ook dat als ik wil afvallen ik dat zelf zal moeten doen.. En het zou ook onredelijk zijn als alleen 'dikke' mensen, of mensen met overgewicht mogen afvallen. Natuurlijk vind ik het ook fijn voor anderen als het goed gaat met hun 'pogingen' ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel Kcal beckham1990 | 3 | 21-09-2004 16:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het Nieuwe IZSADC Topic Type | 501 | 17-09-2004 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen op een snelle maar gezonde manier... MissCzechMeOut | 5 | 04-08-2003 18:37 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |