Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 11:11
speedyme
speedyme is offline
Kun jij sex hebben met iemand waarvan je weer dat die al een vriend of vriendin heeft???
Zijn er mensen die wel eenssex hebben gehad met iemand die een vriend(in) had.
En hoe is dat dan afgelopen???
Greetzzz Speedy

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:16
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Denk het niet.
Misschien als ik echt verliefd ben en die vriendin van hem echt niet uit te staan is en hij het toch uit gaat maken...
Maar nee, denk het niet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:17
juno
juno is offline
Waarom niet? Als je die persoon later ( als het weer uit is tussen jullie ) maar niet gaat verwijten dat hij of zij met jou vreemd is geweest, want daar was je zelf bij en je keurde het blijkbaar niet af anders deed je het niet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:26
style_chick
style_chick is offline
nee, echt niet, ik zou het super lullig vinden voor die vriendin van hem!!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:28
pinokio
pinokio is offline
Alles kan. Maar moreel gezien niet echt lief
Oud 05-05-2004, 12:39
AngelLena
AngelLena is offline
Nee, als hij sex met mij wil, prima, maar dan maakt ie het eerst maar uit met zijn vriendin. Ik heb zelf mogen ervaren hoe kapot je ervan kan zijn als je vriend met een ander tussen de lakens duikt, dus dat doe ik anderen niet aan.
Oud 05-05-2004, 12:58
Verwijderd
kan je niet maken, vind ik. zal ik dus ook niet doen. maakt hij het eerst maar uit met zn vriendin als ie me wil.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:40
leucomelas
leucomelas is offline
jawel, doek elke dag... ik heb sex met iemand die een vriendin heeft... *gnagna* maja, tis dan wel mijn vriend, en ik ben zijn vriendinnetje.... of telt dat niet?

maar verder nooit sex gehad met iemand die al een relatie met iemand anders had... *voor zover ik weet *
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:58
Verwijderd
Nee, maar dat ligt er meer aan dat ik alleen sex wil met iemand die helemaal voor míj gaat, dan dat ik het zielig zou vinden voor die vriendin van hem.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:03
juno
juno is offline
Ik vond het inderdaad helemaal niet zielig voor die vriendin. Als hij iets met mij wilde, deed zij toch echt iets verkeerd, en dat was echt haar eigen schuld. Maar toen ik besloten had dat ik hem niet wilde, heb ik hem weer teruggeschopt naar haar. " Ze houdt van je sukkel, ga voor haar. Zij gaat wel voor jou, ik niet, dus los dit op samen." Ze zijn nog steeds samen, en het gaat nog steeds niet goed, zelfde probleem, maar het is niet mijn schuld.

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 15:07.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:38
Verwijderd
Ja natuurlijk kan dat. Ik zou dat overigens niet kunnen hoor! Naast dat ik al een vriend heb, zou ik het echt TE lullig vinden voor de vriendin van die jongen waar ik dan mee naar bed zou gaan.

Toch ken ik mensen die daar anders over denken. Een vriend van mijn bijvoorbeeld. Als hij een meisje die een vriend zou hebben, mee in bed krijgt, zou hij dat prima vinden. Hij zou het dan HAAR probleem vinden, en niet het zijne. Ook zou hij het volgens mij super cool vinden als dat hem lukte, een meisje die al een vriend heeft. Dus... ik pas maar op voor hem .
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:49
Luna
Luna is offline
niet gedaan, iig niet dat ik weet.
Maar ik wil sowieso niet met iemand naar bed die niet míjn vriend is dus dan neem ik aan dat hij niet nog een vriendin heeft. (mag ik hopen )
Oud 05-05-2004, 15:56
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
juno schreef op 05-05-2004 @ 16:03 :
Ik vond het inderdaad helemaal niet zielig voor die vriendin. Als hij iets met mij wilde, deed zij toch echt iets verkeerd, en dat was echt haar eigen schuld. Maar toen ik besloten had dat ik hem niet wilde, heb ik hem weer teruggeschopt naar haar. " Ze houdt van je sukkel, ga voor haar. Zij gaat wel voor jou, ik niet, dus los dit op samen." Ze zijn nog steeds samen, en het gaat nog steeds niet goed, zelfde probleem, maar het is niet mijn schuld.
Ik vind met alle respect dat je het wel wat zwart-wit ziet. Als een kerel in een vlaag even met een ander naar bed gaat zou zijn vriendin meteen iets niet goed doen? Volgens mij is dat niet altijd zo. Je kan wel stellen dat er dan iets niet goed zit in hun relatie. Hoeft niet aan haar te liggen. Heeft evengoed met hem te maken. Een relatie ga je samen aan, niet in je eentje.
Dat dat niet jouw probleem is ben ik met je eens, dus als jij dat doet heb ik daar niets op tegen overigens. Zelf zou ik het alleen niet doen.
Oud 05-05-2004, 15:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
En wat dan als degene met wie je seks hebt een open relatie heeft?
Oud 05-05-2004, 16:02
Multilot
Multilot is offline
ja dat kan...
Het is ook gebeurd... Ik vond het eigenlijk meer zijn probleem dat hij vreemd ging. Hun relatie liep ook niet lekker, en ik hoopte dat hij het uit zou maken. Achteraf is dat gelukkig niet gebeurd.
Ik heb er geen schuldgevoelens aan over gehouden
Oud 05-05-2004, 16:14
VanDalen
Tuurlijk kan dat..
Niet alleen dat het kan gebeuren..
Maar je kan toch ook verliefd worden op
iemand die een relatie heeft?

Ik zie het niet als het probleem van het meisje,
meer dat ze er blijkbaar open voor staat of
interesse heeft..daar heb ik dan geen problemen mee..

't zelfde geldt al voor flirten, vind ik..
Als een meisje met haar vriend over straat loopt
maar wel (terug)flirt..dan moet zij dat weten..
Ik heb niks met die vriend te maken...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:20
nofi
nofi is offline
all is fair in love and war
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:23
VanDalen
Citaat:
nofi schreef op 05-05-2004 @ 17:20 :
all is fair in love and war
Nofi, vat mij even kort en perfect samen..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:44
ZerO
ZerO is offline
Als ik geen vriend zou hebben en als ik zou denken dat degene ook geen relatie heeft ja logisch. Als ik erachter zou komen dat hij met mij vreemd is gegaan zou ik dat heel raar vinden. Helemaal als ik zijn vriendin toevallig ken dan zou ik me schuldig voelen.
Met iemand sex hebben terwijl ik weet dat hij een vriendin heeft ligt gevoeliger. Het hangt af van de situatie.

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 16:49.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:22
Dith
Dith is offline
Van de ene kant maakt het me niks uit. Als ik hem leuk vind en hij mij dan is het toch goed? Ik ben toch niet verantwoordelijk voor zijn relatie?
Maar van de andere kant moet ik er niet aan denken dat mijn vriend zou vreemdgaan.
Oud 05-05-2004, 17:37
Liss
Liss is offline
Citaat:
WooF schreef op 05-05-2004 @ 13:58 :
kan je niet maken, vind ik. zal ik dus ook niet doen. maakt hij het eerst maar uit met zn vriendin als ie me wil.
Oud 05-05-2004, 20:46
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 22:30
Soullar
Soullar is offline
Als zij al een partner heeft?

Dat hangt geheel af van wat ik wil. Stel dat ik haar voor mijzelf wil hebben en een relatie met haar zou willen hebben, nee dan ga ik niet met haar naar bed tot ze echt 100% voor mij is en zichzelf ook 100% kan geven aan mij.

Maar als ik vantevoren al weet wat ik aan haar kan hebben op alle gebieden. En daarnaast haar niet claim (of de behoefte heb in meer) voor mijzelf kan ik best met haar naar bed gaan. Mits zij ook daarmee kan omgaan. Ik ga niet iemand nodeloos in een lastig pakket brengen welk diegene niet aan zou kunnen. Maar als ze er wel mee om kan gaan dat ik haar minnaar ben naast haar huidige relatie dan heb ik er weinig moeite mee.
Oud 05-05-2004, 22:49
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Nee, zoals wel meer mensen zeiden: als ik voor iemand ga, dan wil ik die ook helemaal voor mezelf hebben. Bovendien zou ik niet willen dat iemand dat bij mij zou flikken, dus flik ik dat ook een ander niet (in ieder geval niet bewust).
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 22:50
Verwijderd
not done
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 02:04
NightOps
NightOps is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 05-05-2004 @ 23:50 :
not done
Oud 06-05-2004, 06:07
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ik zou het niet doen.
Naja, tenzij ik ruzie heb met de vriend van dat meisje, zo'n lul ben ik dan ook weer wel
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 19:09
Myuki
Myuki is offline
ligt aan de hele situatie nzo... als k een hekel zou hebben aan t vriendinnetje van n aantrekkelijke lieve leuke geweldige jongen... zou er iets te overwegen zijn
Oud 06-05-2004, 21:06
Gothic
Gothic is offline
ik vond het beetje jamer... constant schoten er gedachtes door me heen dat ik vreemd ging en zat ik excuses te bedenken waarom ik op dat moment nog niet echt vreemd ging... Maar toen ik eenmaal over de drempel heen was, was het wel leuk en intens
Oud 07-05-2004, 10:57
snoopy
snoopy is offline
nee, dat is echt niets voor mij.
Oud 07-05-2004, 11:13
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
ben ik te soft voor, maar zou het op dit moment wel willen..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 11:17
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik heb een relatie, dus is het antwoord sowieso al 'nee', maar ervan uitgaande dat ik single ben zijn er 3 verschillende gevallen:

1) Ik ken zijn vriendin en ik mag haar;
2) Ik ken zijn vriendin en ik mag haar niet;
3) Ik ken zijn vriendin niet.

In het eerste geval doe ik het niet, in de andere gevallen is hij er zelf bij en interesseert het me niks; hij is degene met een slechte relatie, ik ben (in dat geval) single, dus ik doe weinig verkeerd. Maar dan moet ik hem wel écht te gek vinden.
Oud 07-05-2004, 16:44
Verwijderd
ik zou het zelf nooit doen, je vindt het zelf toch ook niet leuk als jij zo belazerd zou worden?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:58
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou het opzich wel kunnen, want het is diegene zijn fout en niet de mijne. Had hij het niet met mij gedaan, dan wel met een ander..
Oud 07-05-2004, 18:30
Verwijderd
Iemand 't bed in proberen te krijgen die bezet is - nee. Dat is laag. Maar stellende dat al 't initiatief van zijn kant komt, ik 'm verder niet ken en 't wel een leuke jongen vind - waarom niet? Dan is het zijn probleem. Daarbij, de vriendin van zo'n gozer verdient waarschijnlijk beter.

Zou ik wel vrijgezel moeten zijn, uiteraard. Ik doe niet aan vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 21:52
Verwijderd
Ligt eraan of ik zijn vriendin ken, of ik haar mag en hoe lang ik hem al wel niet leuk heb gevonden en wat ik verder met hem wil.
Als zij een vriendin of goede kennis van mij is dan gaat het niet door, hoe lekker ik hem ook vind (ongeacht zijn interesse ).
Als ik haar wel ken maar niet mag of haar niet ken, tja, jammer dan Helemaal als ik hem al tijden leuk heb gevonden...
Als ik méér wil dan alleen seks, denk ik niet dat het doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 21:56
Marcade
Marcade is offline
Nee, natuurlijk niet.

Het zou zelfs niet iets moeten zijn waar je uberhaubt over zou na moeten denken of 't goed of slecht is om te doen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 20:30
love is life
love is life is offline
Nog niet zelf gedaan maar zou mij niet storen als ik die jongen echt graag zie dan eb ik er alles voor over en als ik sex me em zou hebben dan ist toch teken dat hij mij ook wou ... anders zou hij dat niet doen
Oud 08-05-2004, 20:34
Verwijderd
nouja nog nooit gedaan. Maar als ik echt geil ben waarom niet, al zal ik wel ene schuldgevoe hebben achteraf
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 06:35
VanDalen
Is nou de conclusie dat de ene helft hier een gevaar
is voor de andere helft..?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:35
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ja, ik heb het zelf wel eens gedaan. Ik heb heel lang een seksrelatie met mijn ex gehad, maar op gegeven moment werd hij verliefd op iemand anders. We besloten toen om ermee te stoppen, maar al na 4 weken belandde we weer bij elkaar in bed. Ondanks dat hij een nieuwe vriendin had, wilde hij nog steeds liever met mij naar bed. Ik vond het prima, had er totaal geen problemen mee. De relatie die wij hadden was gebasseerd op vriendschap en seks, en als hij daarbuiten ook nog een vriendinnetje wou, moest hij dat lekker zelf weten. Uiteindelijk heeft hij het 3 weken later met dat meisje uitgemaakt en zijn wij vrolijk verder gegaan met onze seksrelatie.
Zowel hij als ik hebben daar nooit spijt van gehad of ons schuldig over gevoeld. Al weet ik verstandelijk dat het toch niet helemaal netjes was.
Oud 09-05-2004, 17:17
stout!
stout! is offline
Het is voor mij geen geweldig idee, vooral omdat ik het moeilijk vind om sex en gevoel te (blijven) scheiden. In eerste instantie zou ik dat waarschijnlijk wel kunnen, maar uiteindelijk krijg ik het er toch moeilijk mee.

Het is één keer gebeurd met een jongen die ik al tijden erg leuk vond, een vriendin had die ik niet kende (en in Engeland woonde) en waarbij het initiatief vooral van zijn kant kwam. Ik heb hem niet versierd, maar ik ging er natuurlijk wel op in terwijl ik wist dat hij al bezet was.

Ik ben er niet trots op, maar wil me er ook niet heel schuldig over voelen. Het is zijn relatie en die is niet mijn verantwoordelijkheid. Hij moet zijn vriendin gelukkig willen maken en houden, dat is niet mijn taak.

Toch heb ik het na een paar weken waarin het één en ander is gebeurd wel afgekapt omdat we elkaar te leuk begonnen te vinden en hij begon te twijfelen aan zijn relatie maar niet echt een keuze maakte. Bovendien zou ik natuurlijk uiteindelijk niets hebben gewild met een jongen die zijn vriendin zo schaamteloos bedriegt .
Oud 09-05-2004, 20:23
barbara.inc
barbara.inc is offline
ja hoor, geen problemen mee. Je voelt er niks van hoor
Oud 09-05-2004, 22:23
Verwijderd
Blijkbaar hebben weinig mensen problemen er hier problemen mee. En dan zeiken over breezah's.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:26
Alistar
Alistar is offline
Ik zou t niet kunnen. Ben tijdje verliefd geweest op iemand die al n vriendin had, en ik d8 altijd: als hij me zoent oid, weet ik niet of ik me kan inhouden..
maar daar denk ik nu anders over, o.a. omdat ik zelf heb ervaren hoe t is als jij niet de enige bent voor je vriend. dus ik zou dat n ander never aandoen, dat gaat tegen mijn principes in
Oud 10-05-2004, 01:07
Roxy
Roxy is offline
ik heb ooit een keer gezoend enzo met een exvriendje die toendertijd wel weer een nieuw vriendinnetje had.. Dat was in een vlaag van herkenning van eerst en ik voelde me er achteraf best schuldig over ja tegenover haar. Maargoed.. ik geloof dat ze het niet heeft geweten..
Oud 15-05-2004, 17:18
stout!
stout! is offline
Citaat:
Skittles schreef op 09-05-2004 @ 23:26 :
Ik zou t niet kunnen. Ben tijdje verliefd geweest op iemand die al n vriendin had, en ik d8 altijd: als hij me zoent oid, weet ik niet of ik me kan inhouden..
maar daar denk ik nu anders over, o.a. omdat ik zelf heb ervaren hoe t is als jij niet de enige bent voor je vriend. dus ik zou dat n ander never aandoen, dat gaat tegen mijn principes in
Ik snap wel wat je bedoelt, maar toch zou ik jou niet echt degene vinden die zijn vriendinnetje wat aandoet (tenzij je natuurlijk een vriendin van haar bent). Hij is degene die de vertrouwensband beschaamt en het risico loopt zijn relatie om zeep te helpen. Jij bent daar niet verantwoordelijk voor.
Oud 15-05-2004, 17:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
speedyme schreef op 05-05-2004 @ 12:11 :
Kun jij sex hebben met iemand waarvan je weer dat die al een vriend of vriendin heeft???
Tuurlijk, niet mijn probleem.

Citaat:

Zijn er mensen die wel eenssex hebben gehad met iemand die een vriend(in) had.
Yup.

Citaat:

En hoe is dat dan afgelopen???
Nou, we hadden seks?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 17:26
Mu
Mu is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-05-2004 @ 18:21 :
Nou, we hadden seks?
Ik denk dat de TS wil vragen of de vriend van dat meisje je toen severely in elkaar geschopt heeft of dat het nooit uitgekomen is etc
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 17:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mu schreef op 15-05-2004 @ 18:26 :
Ik denk dat de TS wil vragen of de vriend van dat meisje je toen severely in elkaar geschopt heeft of dat het nooit uitgekomen is etc
Nou, 1 keer was vrij hairy, maar die gozer kon zich toen aardig inhouden (ik was toen 20, die vent was een stuk ouder en 30kg te zwaar), maar de andere 2 keer zijn de partners d'r nooit achter gekomen.

Vind het zo'n onzin trouwens, dat mensen i.p.v. kwaad te worden op hun partner hun agressie op die ander af gaan reageren.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten