Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt je het beste inschrijven bij kamerburo's. Er is www.kamerburo.net maar daar hebben ze wachtlijsten. Je moet vaak 3 jaar ingeschreven staan om een beetje een redelijke kamer te krijgen.
Ik heb mn kamer geregeld via www.maaslandbeheer.nl Daar zijn geen wachtlijsten, dus dat scheelt wel ![]() En in mijn huis is nog een kamer vrij geloof ik, maar die is maar 10 m2. Je kan daarna waarschijnlijk wel doorverhuizen naar een grotere kamer, als er eentje vrijkomt ofzo. En www.kamernet.nl kan ook handig zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in welke wijk? maar ik denk dat het voor haar een beetje lastig is, om op blaadjes in maastricht te kijken als je in friesland woont. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kamer is iets van 25 m2 stuur maar pm als je meer info wil |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik jou was zou ik voor die kamer in het huis van Sigur gaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar k hou je in mn 8erhoofd hewr ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahahaikhouvandommedoosjesdieallesover1kamscherenhahahahahahahahahahah ahahhaha |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat wonen boven winkels ziet er wel groot uit, maar is onbetaalbaar.. Ik ga nu eerst 'n jaartje in belgie wonen.. heb stuk of 20kamers bekeken de afgelopen maand, meeste in mestreech, maar wat ik zag op sommige plaatsen, gaten in plafonds, kamers van 10vierkante meter voor 380euro.. Tis wel lastig zo'n jaarcontract denk ik, hoewel ik me afvraag of ik tijdens m'n studie uberhaupt tijd zal hebben om me spulletjes te verhuizen als ik dat zou willen.. en die afstand valt best meej, ik zit op 3km van ut centrum af, dat is net zover als dat je in heer of amby zou wonen.. en ik woon nu nog op 12kilometer van m'n oude sgool af, en dat fiets ik in 25minuutjes, dus die 3km zal me egt aan me reet roesten.. nu hou ik tenminste ook wat geld over.. belgie is egt stuk goedkoper hor.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb nog nooit wat negatiefs aan maastrichters gevonden hor, hoewel ze wel 'nb tje minder positief kunnen zijn tegen niet maastrichters.. bijvorobeeld als je het taaltje neit begrijpt.. maar dat geld ook voor limburgers, en friezen, en iedere hechte groep.. maar als je zelf tog positief tegenover ze staat, dan zijn ze ook egt wel aardig trug hor.. |
|
|