Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2004, 11:14
Verwijderd
Ik vond em ook niet zo. Alleen wel koel dat die doven Bert Visscher zo stil kregen, echt een rustpuntje was dat

Oh en de laatste opmerking in het café was geloof ik wel leuk, ook al ben ik em vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2004, 11:26
Verwijderd
Bert Visscher maakt het leuk
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 12:14
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
RayMania schreef op 25-04-2004 @ 11:37 :
Peter Heerschop - Erik van Muiswinkel - Bert Visscher - Peter Heerschop - Bert Visscher - ...

Oh ja, je hebt gelijk
Oud 25-04-2004, 12:59
Ketjing
Ketjing is offline
De Bugaway was het hoogtepunt. Geweldig hoe Bert deze flop volledig afbrandde.
Verder vind ik goed dat ze het vorige cabaret eruit hebben gegooid, dat begon ook te vervelen.
Oud 25-04-2004, 14:56
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-04-2004 @ 12:26 :
Bert Visscher maakt het leuk
bert visscher was een herhaling van zijn typetje van de vorig week, beetje jammer. Andre kuipers was ook saai
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 15:13
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 25-04-2004 @ 15:56 :
Andre kuipers was ook saai
Ja, dat vond ik echt tegenvallen. Daar hadden ze iets veel leukers van kunnen maken als je het mij vraagt.
Oud 25-04-2004, 17:28
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 25-04-2004 @ 16:13 :
Ja, dat vond ik echt tegenvallen. Daar hadden ze iets veel leukers van kunnen maken als je het mij vraagt.
sowieso krijgt heel die andre kuipers veel en veel te veel aandacht
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 17:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Een tegenvaller, die van gisteren. Bert was niet orgineel meer, André Kuijpers was ronduit saai, het optreden viel erg tegen, zeker na Ramses Shaffy vorige week en die vrouwenbar werkte voor geen meter.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:29
Verwijderd
Zonet even online de Kopspijkers-aflevering van afgelopen zaterdag gezien...Wel een duffe aflevering maar met enkele 'leukere' stukken:

Vooral die raar grijnzende vrouw met haar full moon walk die bij haar antwoorden niet méér info weggaf dan er werd gevraagd

En die naam-analyserende man die voorspelde dat Boris de winnaar werd baseerde dat natuurlijk allemaal op rare redenaties, maar hij had wél gelijk!

De bar was weer uiterst slecht. Zulke voor-de-hand-liggende, uitgekauwde onderwerpen die er worden aangehaald...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
N00dles schreef op 05-05-2004 @ 15:29 :
Zonet even online de Kopspijkers-aflevering van afgelopen zaterdag gezien...Wel een duffe aflevering maar met enkele 'leukere' stukken:

Vooral die raar grijnzende vrouw met haar full moon walk die bij haar antwoorden niet méér info weggaf dan er werd gevraagd

'Ja, er gebeuren wel dingen'
Oud 05-05-2004, 16:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bij die vrouw met d'r Full Moon-walk heb ik plát gelegen! Niet vanwege wat ze zei, maar vanwege dat schaapachtig gelach.

De imitaties van Queen Beatrix ("We doen thuis zelf heel vaak imitaties: mijn zuster, mijn zwager, mijn vader, mijn man, Amalia, Laurentien...") en Huub van der Lubbe ("Een Idol weet niet wat het is") waren erg geslaagd; vooral Huub!

De bar was deze keer maar saai, met dat domme wijf achter de toog en zonder 'Dick'.
Beatrix: "...Cees Driehuizen..."
Spijkerman: "Ach, sodemieter op..."

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 18:40.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:35
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 05-05-2004 @ 17:41 :
Bij die vrouw met d'r Full Moon-walk heb ik plát gelegen! Niet vanwege wat ze zei, maar vanwege dat schaapachtig gelach.
ik vond haar eng
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 05-05-2004 @ 19:35 :
ik vond haar eng
Vrouw: Er gebeuren wel eens dingen, ja...
Spijkerman: Wat voor dingen dan?
Vrouw: Tja, dan moet je zelf maar eens komen...
Spijkerman: Ik kijk wel uit!!!

Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:44
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Huub was
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Afgelopen zaterdag:

Bert Visscher, mijn grote held van het Nederlandse cabaret, wordt irritant! Hoe vaak kun je jezelf herhalen? Alleen met druk zijn ben je nog niet grappig, Bert! Je kunt je beter gaan bezig houden met je theatervoorstellingen; die zijn beter!

Erik van Muiswinkel was top als Anton Geesink. Het was echt super-grappig, zoals hij ook tegen Spijkerman inging de hele tijd.

Doctorandus P.; die ken ik niet. Maar het liedje op zich was qua tekst erg orgineel en heel clever gevonden. Ik heb helaas niet alles meegekregen omdat Mike Boddé nogal wat namen in te snel tempo erdoor moest halen. Maar overall:

De bar wordt slechter met de week. Dit keer had de bar niet eens een thema. Ze zijn erdoorheen, volgens mij. Het domme wijf achter de toog i.p.v. 'Leo en Jeanine' vind ik drie keer niks, de grappen zijn zwaar geforceerd en ik mis die kleine onnozelaar 'Dick'.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
MarkB schreef op 10-05-2004 @ 21:13 :
Afgelopen zaterdag:

Bert Visscher, mijn grote held van het Nederlandse cabaret, wordt irritant! Hoe vaak kun je jezelf herhalen? Alleen met druk zijn ben je nog niet grappig, Bert! Je kunt je beter gaan bezig houden met je theatervoorstellingen; die zijn beter!
Ik ben ook die schoonmoedergrappen van hem meer dan zat. Ik bedoel, je komt toch anno 2004 niet maar aan met schoonmoedergrappen! Zelfs Amerikaanse stand up comedians vinden ze cliché.

Citaat:
Doctorandus P.; die ken ik niet. Maar het liedje op zich was qua tekst erg orgineel en heel clever gevonden.
Zonde dat je het origineel niet kent. Dat gaat over een koppel dat naar een stad rijd en achtervolgd wordt door wolven, waardoor ze één voor één hun kinderen van de kar af moeten gooien. Die kennis geeft het toch iets extra's.

Citaat:
De bar wordt slechter met de week. Dit keer had de bar niet eens een thema. Ze zijn erdoorheen, volgens mij. Het domme wijf achter de toog i.p.v. 'Leo en Jeanine' vind ik drie keer niks, de grappen zijn zwaar geforceerd en ik mis die kleine onnozelaar 'Dick'.
Ik vond de bar dit keer beter dan ooit, vooral Rita Verdonk. De bar had ook een thema, namelijk beroemdheden. Met Martine Sandifort heb ik hier ook geen problemen.

De fragmenten van Lucille Werner die geholpen werd door een Get the Picture kandidaat en 'Aart Snikkelbaard' waren ook geweldig.
Oud 10-05-2004, 21:32
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Afgelopen zaterdag:

ja...idd
ik kijk er niet echt lekker naar iig, beetje gespannen over het feit dat hij niet zo grappig is..

jammer
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:34
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Afgelopen zaterdag:

met die theatervoorstellingen gebeurt hetzelfde hoor
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:14
Verwijderd
Er zaten dit keer wel goede fragmenten in ('Aart Snikkelbaard', slakken, en dat vrouwenduo ), Anton Geesink is als vanouds super, de gasten waren redelijk interessant, het nummer van Drs. P was leuk en Bert Visscher's Brad Pitt-monoloog humor

Minpunt waren Rita Verdonk (flauwe grappen), en die barhoudster ("Pim dit en dat")
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 11-05-2004 @ 00:14 :

Minpunt waren Rita Verdonk (flauwe grappen
Ach, ik kon de Exorsist wel waarderen

Maar verder vond ik de show toch wat tegenvallen, eigenlijk.

Oh en vergeet niet: Keep the soul alive!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 11:25
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Milk schreef op 11-05-2004 @ 11:41 :
Oh en vergeet niet: Keep the soul alive!
die vond ik wel strak, open doel, maar wel mooi.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 11:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
N00dles schreef op 11-05-2004 @ 00:14 :
Er zaten dit keer wel goede fragmenten in ('Aart Snikkelbaard', slakken, en dat vrouwenduo ), Anton Geesink is als vanouds super, de gasten waren redelijk interessant, het nummer van Drs. P was leuk en Bert Visscher's Brad Pitt-monoloog humor

Minpunt waren Rita Verdonk (flauwe grappen), en die barhoudster ("Pim dit en dat")
Bert Visscher en Drs. P vond ik niet echt leuk.
Ik vind het ook erg storend dat Bert en Jack bij sommige interviews al van te voren dingen belachelijk gaan maken. Je nodigt toch iemand uit om er eerst dingen van te horen en pas dáárna te besluiten of je het dom vindt of niet? Zij hebben altijd van te voren al hun mening klaar en gaan dan óf alles ophemelen óf alles gigantisch afkraken.
Erg vervelend om naar te kijken.
Oud 11-05-2004, 11:58
Nuck
Nuck is offline
Ik vind de metamorfose van Kopspijkers echt jammer, het kan me nou eigenlijk niet meer boeien .
Oud 11-05-2004, 15:16
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Drs. P was echt absoluut geweldig
Oud 11-05-2004, 15:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Spijkerman: Kunt u 's nachts nog wel slapen?
Verdonk: Ja hoor... En als ik niet kan slapen, tel ik asielzoekers die over een hek springen.

Spijkerman: Maar waar ligt de grens dan?
Verdonk: Nou, daar komen ze snel genoeg achter.

Barvrouw: Zo, dus jij zit op judo?
Geesink: Nee, ik zit op judoka.

Spijkerman: Heeft er iemand nog iets zinnigs te zeggen?
Boris: ja, ík!.... Keep the soul alive!

Idioot dat Spijkerman sinds een aflevering of 2 zegt "ik wil het gaan afronden". Het is juist de bedoeling dat er gesuggereerd wordt dat men echt in een bar zit en die gesprekken spontaan lopen. Hij praat net alsof hij nog aan de grote tafel zit.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Dat was zo ongeveer het enige wat wel leuk was idd.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 21:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ben ik de enige die nog Kopspijkers kijkt? Deze topic loopt niet meer zo, heb ik de indruk...

Ik vond het vandaag echt weer heel leuk, véél leuker dan vorige week!
Vooral Peter Heerschop was beter bezig dan Bert Visscher vorige keer. En de bar... de bar was deze keer echt weer geweldig; zoals Spijkerman maar niet toekwam aan het onderwerp 'Irak'!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 22:16
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Hij was weer goed ja
Ik schijn een hele slechte zoener te zijn

Erna kwam in Nieuwslicht trouwens nog Paul Groot met zn imitatie van Jan Wolkers
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 22:36
Gatara
Gatara is offline
hmm,.. ik vond t vorige week leuker.

wel tof dat die meiden zo goed op die spijker sloegen
Oud 15-05-2004, 22:41
meisje
meisje is offline
mijn broertje en ik mogen geen Kopspijkers meer kijken, want mijn broertje blijft J.P Balkenende maar door imiteren 'Problemen...Welke Problemen? Ondanks dat onze economische status op nul zit en WO 3 voor de deur..Problemen, welke problemen?'
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 22:48
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
meisje schreef op 15-05-2004 @ 23:41 :
mijn broertje en ik mogen geen Kopspijkers meer kijken, want mijn broertje blijft J.P Balkenende maar door imiteren 'Problemen...Welke Problemen? Ondanks dat onze economische status op nul zit en WO 3 voor de deur..Problemen, welke problemen?'
lol

en imiteer jij ook iemand?
Oud 15-05-2004, 22:57
Verwijderd
Ik vond het maar een saaie aflevering vanavond. Ik vond het vroeger leuker, met het cabaret en zo.

Wel even hard gelachen om het pak van Ruth Jacott
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 23:49
Wolter
Wolter is offline
ik heb de bar nog niet gezien, morgen op video (songfestival ), maar verder vond ik t vele prettiger om te kijken dan vorige week
ze morgne bertje er wel uit laten voortaan
ook die konijnendiscussie die een beetje uit de hand liep kwam goed over
Oud 16-05-2004, 01:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Wolter schreef op 16-05-2004 @ 00:49 :
ik heb de bar nog niet gezien, morgen op video (songfestival ), maar verder vond ik t vele prettiger om te kijken dan vorige week
ze morgne bertje er wel uit laten voortaan
ook die konijnendiscussie die een beetje uit de hand liep kwam goed over
Off-topic: Wolter, ik heb 5 keer naar jouw avatar moeten kijken om te zien wat het voorstelt, maar ik ben eruit: het is Donald Duck door Don Rosa. Ik kan helaas niet zeggen uit welk verhaal. Please enlighten me!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 09:42
Verwijderd
Ik vond het café te lang duren eigenlijk. Maar verder, ja, van Raaij is altijd goed (die ogen ), de rest vond ik wederom tegenvallend hoor. Idd wel koel dat die meiden zo goed konden slaan, zoals Gatara al zei. Kunnen veel van die mannen die daar komen nog wat van leren
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 09:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
MarkB schreef op 16-05-2004 @ 02:40 :
Off-topic: Wolter, ik heb 5 keer naar jouw avatar moeten kijken om te zien wat het voorstelt, maar ik ben eruit: het is Donald Duck door Don Rosa. Ik kan helaas niet zeggen uit welk verhaal. Please enlighten me!
Ff offtopic: Rosa is vrij nog altijd de beste nog levende DD tekenaar.

Terug naar Kopspijkers, ik vond Peter Heerschop een stuk leuker dan Bert Visscher, vooral zijn briljant flauwe openingsgrappen over de zelfdenkende stofzuiger.

Het tenenleesinterview was slecht en volledig nikszeggend. Ik zat steeds maar te wachten tot Spijkerman een keer ging vragen hoe het kwam dat je uit iemands tenen zijn karakter kon aflezen, maar nee. Er werd weer bijna alleen gefocust op malligheid, en niet eens enorm grappige.

Alex Klaassen was wel leuk als cliché homo en Martine Sandifort als Ruth Jacot al helemaal
Oud 16-05-2004, 11:03
Daangerous
Daangerous is offline
Ik vond die Ruth Jacot dus echt schraal juist, die deed ze echt precies hetzelfde als Patty Brard. Ik vind haar overigens altijd erg saai. En ik ga me ook steeds meer ergeren aan Spijkerman in de bar, hij brengt zijn tekst altijd zo ongelofelijk slecht! Van Raaij was leuk omdat het van Raaij was, maar verder ook niet erg melig. de fragmenten bij het spel waren erg zwak deze keer. die ongelofelijk neppige discussie over konijnen wel of niet in een hok. en zelfs de muziek vond ik deze keer niet zo scherp... nee, deze aflevering hoef ik niet nog een keer te zien
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:21
Balance
Balance is offline
Ik vond de muziek erg leuk. De drie artiesten waren allemaal geweldig uitgebeeld. Maar verder was er weinig aan.
Die Van Raaij ken ik niet, dus dan is het ook niet grappig om naar te kijken. Althans, je herkent helemaal niks.
Dat tenenlezen werd bij voorbaat al belachelijk gemaakt, dus wat houdt zo'n interview dan nog in? Alles in het belachelijke trekken... Daar heb ik echt een hekel aan. Als je een interview houdt: wees dan geïnteresseerd en bepaal pas achteraf wat je er van vindt. Niet al voordat je aan een interview begint.
Dat met die konijnen was echt enorm saai waarbij Jack Spijkerman natuurlijk weer de held uit moest hangen met 'och, wat is het zielig voor die konijntjes'
En de bar duurde idd te lang. Het was ook allemaal erg voorspellend.
Het enige wat ik wel leuk vond was dat m'n vader op een gegeven moment vroeg: maar wie moet die barman dan voorstellen? Gerard Joling?
Oud 16-05-2004, 11:23
Balance
Balance is offline
btw, wat was er grappig aan Lucile die een boer laat?
En Tooske zei: deze meneer, Willeke Alberti en Jamai staan straks op het podium. Die 3 zitten namelijk samen in een musical. Mijn ouders vatte het op alsof Tooske 'Willeke Alberti' zei tegen Jos Brink. Dat was volgens mij ook de bedoeling van Jack Spijkerman, maar ik vind het zo zielig hoe die dingen dus uit z'n verband worden gerukt of compleet verkeerd worden weergegeven.
Oud 16-05-2004, 11:40
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-05-2004 @ 12:23 :
niks
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:25
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
En Tooske zei: deze meneer, Willeke Alberti en Jamai staan straks op het podium. Die 3 zitten namelijk samen in een musical. Mijn ouders vatte het op alsof Tooske 'Willeke Alberti' zei tegen Jos Brink. Dat was volgens mij ook de bedoeling van Jack Spijkerman, maar ik vind het zo zielig hoe die dingen dus uit z'n verband worden gerukt of compleet verkeerd worden weergegeven.
inderdaad, steeds vaker nemen ze fragmenten waar niks mis mee is, maar brengen ze op zo'n manier dat het lijkt of iemand iets heel doms zegt ofzo. echt slecht
Oud 16-05-2004, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik vond het al vaag dat Jos Brink niet ontzettend verbaasd keek.

Ik vond de show ook magertjes. Peter Heerschop was wel ok, met dat zoenen. (Dat meisje dat vertelde had echt een ir-ri-tan-te stem!), die konijnendiscussie werd overheerst door Jack en Peter waardoor de gasten niet meer aan het woord kwamen () en het tenenlezen sloeg nergens op.

De fragmenten waren flauw (doorlopend muziekje, Lucille die een boer laat, enz.) en de bar was wel aardig, maar Jack lijkt eerder altijd zo geirriteerd (dat ie niet aan het woord kwam) dat het gewoon niet grappig overkomt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
N00dles schreef op 16-05-2004 @ 14:38 :
Mja, ik vond het al vaag dat Jos Brink niet ontzettend verbaasd keek.

Ik vond de show ook magertjes. Peter Heerschop was wel ok, met dat zoenen. (Dat meisje dat vertelde had echt een ir-ri-tan-te stem!), die konijnendiscussie werd overheerst door Jack en Peter waardoor de gasten niet meer aan het woord kwamen () en het tenenlezen sloeg nergens op.

De fragmenten waren flauw (doorlopend muziekje, Lucille die een boer laat, enz.) en de bar was wel aardig, maar Jack lijkt eerder altijd zo geirriteerd (dat ie niet aan het woord kwam) dat het gewoon niet grappig overkomt.
Het was juist de bedoeling dat Spijkerman in de bar geïrriteerd overkwam, omdat hij niet aan het woord kwam. Dat was juist het hele punt.

Ook de opzet van de konijnendiscussie was duidelijk zo bedoeld. Ik vond het geniaal. "Bemoeien jullie je er nou 'ns even niet mee!" Ze maakten een anders slaapverwekkend onderwerp imo erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:29
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 15-05-2004 @ 23:48 :
lol

en imiteer jij ook iemand?
nee
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 16-05-2004 @ 14:54 :
Het was juist de bedoeling dat Spijkerman in de bar geïrriteerd overkwam, omdat hij niet aan het woord kwam. Dat was juist het hele punt.

Ook de opzet van de konijnendiscussie was duidelijk zo bedoeld. Ik vond het geniaal. "Bemoeien jullie je er nou 'ns even niet mee!" Ze maakten een anders slaapverwekkend onderwerp imo erg leuk.
dat van die konijnen was idd zo bedoeld, maar dat vond ik alleen maar erg jammer. Dat 'bemoeien jullie je er nou 'ns even niet mee' was zóóóó duidelijk ingestudeerd...
En ik zit echt niet te wachten op een Jack Spijkerman en een Peter Heerschop die (al dan niet afgesproken) elkaar gaan lopen aanvallen over een konijn in een hokje.

En ons konijn zat ook in een hokje, maar is wel 12 jaar geworden.
Oud 16-05-2004, 14:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 15-05-2004 @ 23:16 :
Ik schijn een hele slechte zoener te zijn
Ik ook. Er klopt dus echt níks van dat boek!
Oud 16-05-2004, 19:27
Daangerous
Daangerous is offline
ik ben schorpioen...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik merk in dit -en eerdere 'Kopspijkers'-topics dat veel mensen een soort aversie of antipathie koesteren tegen Jack Spijkerman. Twee vragen daarover:

1. Wat vind je dan zo vreselijk aan hem?
2. Waarom kijk je dan naar 'zijn' programma?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 16-05-2004 @ 20:52 :
1. Wat vind je dan zo vreselijk aan hem?
2. Waarom kijk je dan naar 'zijn' programma?
1. Hij straalt arrogantie uit sinds z'n succes met de cabaretiers. Misschien is ie het niet zo zeer, maar hij straalt het wel uit en dat is heel vervelend om naar te kijken. Bovendien (wat ik al eerder zei) lijkt hij niet geïnteresseerd in anderen en wel hij puur z'n eigen mening doorgeven. Dan moet je geen interviews houden.

2. Omdat er nog veel meer in zit dan Jack Spijkerman. De cabaretiers zijn meestal erg leuk met hun zang en ook de bar kan er meestal wel mee door.
Oud 16-05-2004, 20:42
Verwijderd
Vind het niet meer zo leuk tegenwoordig. Kijk het dan ook bijna niet meer..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten