Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 13:47
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
Heej allemaal lang verhaal sorry maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb 2 jaar en 3 maanden een vriend gehad hij woont in overijsel en ik in Noord-Brabant hij is van syrische afkomst en is christen en gelovig en voor hem is familie belangrijk.
Mijn vriend heeft 1 jaar bij mij en mijn ouders gewoon daarna heeft hij toch maar weer besloten om weer thuis te gaan wonen omdat hij zijn familie toch ook wel miste. Ik vind dat goed en liet hem vrij in die keuze.
Nu een half jaar later begint hij te twijfelen aan onze relatie.
Hij deed al langer een beetje raar dat ik niks van hem begreep.
2 weken geleden ging hij met zijn neef naar brussel naar familie hij had belooft dat hij zou bellen enzo maar hij liet bijna niks van zich zelf horen dus dat vond ik niet leuk en werd een beetje boos.
Hij beloofde dat hij die vrijdag zou komen maar hij kwam maar niet. s'avonds hadden we gebeld en toen zei hij dat hij de volgende dag op tijd zou komen en hij beloofde het weer.
Toen ik terug kwam van lessen had ik een berichtje op mijn tel staan dat die de volgende dag zou komen.
Dat vond ik niet leuk want hij had me de hele week al laten zitten en ik wou met hem praten.
S'avonds kwam hij en toen hadden we gepraat eerst kwam eruit dat het beter was dat het uit was maar daarna hadden we besloten dat we toch met elkaar verder wouden.
De volgende dag kwam hij weer omdat er voetbal was en toen vertelde hij mij dat het toch beter is als het uit is ik had toen de hele dag gehuilt enzo en was helemaal overstuur.
maar nou is het probleem dat hij elke keer van antwoord wisselt want hij vroeg aan mij of ik het boek nog niet wou sluiten omdat hij nog niet zeker wist ik moest hem bedenktijd geven die heb ik hem nou al een week gegeven en hij weet nog steeds niet hoe hij verder met ons wil.
De ene keer zegt hij dat het wel goed komt en de andere keer zegt die dat het beter is als het uit is.
Als ik vraag wat is de reden dat het uit dan zegt die weet ik niet geef me bedenktijd elke keer zegt die weet ik niet en daar wordt ik helemaal gek van.
Ik laat hem nou zo veel mogelijk met rust zodat hij gewoon kan denken maar ik weet hoe hij is en over 2 weken weet hij het nog niet.
Vrijdag was hij bij mij en toen leek het net of we nog iets met elkaar hadden we konden niet van elkaar afblijven enzo.
ik wil graag tips wat jullie zouden doen.

Alvast bedankt.
Oud 16-05-2004, 14:00
Verwijderd
kzou toch vragen oftie nu een besluit wil nemen, want hier worden jullie beide ongelukkiger door. Tis niet duidelijk wattie nu wel wil en niet wil.
Probeer erover te praten, een echt goed gesprek, en probeer de reden te achterhalen..

Succes
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:17
Daboman
Daboman is offline
misschien een afspraak maken voor een soort deadline? Zo van als je voor tijdstip x geen besluit hebt gemaakt dan is het uit? Is misschien niet leuk voor hem en misschien ook niet voor jou, maar het kan wel net dat zetje zijn waardoor hij gaat praten.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 15:07
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
ik heb dus al een keer die keuze gegeven en toen zei hij dus dat het uit was maar de volgende dag vroeg hij of ik het boek nog niet helemaal wilde sluiten omdat het niet goed voelde.
end at ik hem nog even de tijd moest geven dat doe ik maar ik wordt er zelf echt gek van.

maar toch bedankt voor jullie reacties
Oud 16-05-2004, 15:19
Last Resort
Last Resort is offline
Als hij blijkbaar incapabel is om een besluit te nemen, moet jij het doen. Dit is toch geen leven zo? Ik denk dat je er een punt achter moet zetten, zo wordt je van de ene emotie in de andere geslingerd.
Reageren

Regels voor berichten