Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 16:57
Nyenna
Nyenna is offline
amz: ik had als hoofddocent Joris, maar er waren meerdere groepen toch?ik ben van plán thuis examens te blijven oefenen, omdat je aan oefening toch het meeste hebt denk ik...maar ja of ik het ook doe??
Advertentie
Oud 12-05-2004, 17:27
amz
amz is offline
Citaat:
Nyenna schreef op 12-05-2004 @ 17:57 :
amz: ik had als hoofddocent Joris, maar er waren meerdere groepen toch?ik ben van plán thuis examens te blijven oefenen, omdat je aan oefening toch het meeste hebt denk ik...maar ja of ik het ook doe??
oh dan zat ik precies in die andere groep! ben jij dan heel toevallig shanna? oefenen zal idd wel moeten, anders raak je het toch weer snel kwijt he... hmm vanavond dan maar weer eventjes mn aantekeningen doorkijken
Oud 12-05-2004, 22:43
Verwijderd
ik heb in periode 2 scheikunde 1 gedaan. het hielp echt zoooo goed, ik sta een 5.3 voor scheikunde en heb nu voor de proefexamens die ik heb gedaan steeds een 7.8/7.9.
uitleg is heeel fijn, en heb al mijn achterstand (dee nooit zo veel) echt goed weggewerkt!
zeker een aanrader voor mensen met wienig disipline en motivatie, en het is nog gezellig ook (+handig om het gemiddelde voor een numerus fixus omhoog te halen)
Oud 12-05-2004, 23:06
amz
amz is offline
Citaat:
Wazzuuppp schreef op 12-05-2004 @ 23:43 :
ik heb in periode 2 scheikunde 1 gedaan. het hielp echt zoooo goed, ik sta een 5.3 voor scheikunde en heb nu voor de proefexamens die ik heb gedaan steeds een 7.8/7.9.
uitleg is heeel fijn, en heb al mijn achterstand (dee nooit zo veel) echt goed weggewerkt!
zeker een aanrader voor mensen met wienig disipline en motivatie, en het is nog gezellig ook (+handig om het gemiddelde voor een numerus fixus omhoog te halen)
waus das wel een groot verschil! ik ga morgen meteen mn aantekeningen van die cursus er weer bij pakken, zo'n goed cijfer wil ik ook!
btw Wazzuuppp, je komt me bekend voor... golf jij niet bij crayestein?
Oud 12-05-2004, 23:17
Verwijderd
Citaat:
amz schreef op 13-05-2004 @ 00:06 :
btw Wazzuuppp, je komt me bekend voor... golf jij niet bij crayestein?
nope, ik doe niet aan golf, dus daar kan je me niet van kennen.. woon je wel in Dordt?
Oud 17-05-2004, 18:36
Angel
Angel is offline
ik heb dus de cursussen van economie2 en wiskundeA2 gedaan. En echt. Ik begrijp nu wiskunde en eco. Ik had eerst totaal geen inzicht in beide vakken. En ja, ben echt blij. Heb echt het gevoel dat het me heeft geholpen. Normaal zou ik ook nooit 3 dagen achter elkaar zo intensief alles leren. En nu moest het wel. Voor die oefenexamens haalde ik een 5.2 voor eco en een 6.5 voor wiskunde. Maar deze hadden ze stukken moeilijk gemaakt dan de e chte. Daar zou ik een 7.2 en een 8.5 nu voor halen, volgens die docenten. En ja. Kom maar op met die eindexamens.
Advertentie

Regels voor berichten