Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 16:10
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
imagine: heel gezellige dag gehad, hardstikke leuk blabla...gaan we op msn is zn ex-vriendin online...Omdat iedereen zo n ontzettend domme verhalen over verteld
(schijnt ook eg n doos te zijn maar dat boeit eigenlijk ook nix, tis al heel lang geleje en t was nie eg serieus ofzo) vroeg ik of ie dat schermpje niet eens openwilde klikken zodat er maybe een foto van dr zou staan.....maja was niet zo....dus hij: zal ik even wat tegen dr zegge...''oh ja doe maar'' hij:'' hoi'' zij: hoi hoest?''
hij":'' ja goed en jij?'' Zij: ja goed''
Hij:'''heb je foto?''
Zij:'' alleen n heel domme maar die ga k niet sture hoor hoezo'' Hij: gewoon
Zij: '' nou als je foto wilt hebben maak ik wel een x een sexy foto stuur ik je die wel, of eentje van mn tepelpiercing''
Hij: DIE SUKKEL SCHRIJFT OOK NOG: ja is goed

Op dat moment vond ik het dus eg niet meer leuk....ik was al heel hard gaan lachen toen ze dat zei van die sexy foto en tepelpiecing foto...ik vond dat nl redelijk triest en had dus ook niet ged8 dat mn vriend ZOIETS zou zeggen.....Daarna snapte hij helemaal niet waarom ik redelijk pisst was op m en m gezegd heb dat ie alleen maar zn pik achtervolgt....

Ben k nu dramaqueen? stel ik me nu aan omdat ik over de foto begon? of vinden jullie het ook eg dom van hem dat hij op zo n aanbod ingaat?

t is kut dat ik jullie niet PRECIES kan uitleggen hoe t ging, wat wij nog zeiden enzo...dan wordt t nl nog langer, saaier en niet boeiender van... maarre reageer ff...ik voelde me na dat msn gesprek niet eg happy.......raar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 16:13
Chimera
Chimera is offline
Nee, je hebt gewoon een domme vriend uitgezocht, da's alles.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:25
Last Resort
Last Resort is offline
Jij stelt je best wel aan vind ik. Je zat dr naast, kvin et wel humor dat ie dan zegt van 'ja is goed'. Als hij nou om dat soort fotos zou vragen achter je rug om zou ik et ook niet leuk vinden, maar je stelt je best wel aan vind ik.
Oud 17-05-2004, 16:30
Snuitermans
Snuitermans is offline
Uh-huh, jongens volgen alleen hun pik.
Oud 17-05-2004, 16:41
Upke
Upke is offline
Nee er zijn goede jongens die ook liefde kunnen voelen hoor. Alleen die meiden zijn gewoon oerstom om dat te zien. Hebben ze eindelijk een jonge gevonden die niet alleen achter zijn pik aan loopt, keuren ze hem af want hij zou toch eens niet perfect zijn!! Weet je wat ik denk, dat jullie meiden veel liever een oversexte jonge hebben dan een jongen met emoties en gevoelens. Maar de vrouwtjes doen maar net alsof ze liefde zoeken terwijl dat niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:43
Geflipt
Geflipt is offline
Het is natuurlijk iets wat jij liever niet hebt, maar het is iig wel eerlijk (en ik vind het ook grappig) dat hij het zegt waar jij bij bent. Waarom vind je het zo erg dat hij zo'n foto krijgt. Het is niet zo dat hij erover heeft gezeurt totdat ze die foto geeft?
EN over dat mannen achter hun pik aan lopen.. er zit wat in... ben zelf een man dus ik mag het best zeggen... maar er is een reden voor. Mannen zijn altijd vruchtbaar {onwijs interresant} en hebben het niet van de 96 uur die een vrouw vruchtbaar is per maand. En daarom geven de hersenen ons meer prikkels, testosteron, en daarom denken mannen meer aan sex en zijn ze er meer mee bezig. Dus ja we lopen een beetje achter onze pik aan
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:44
hi
hi is offline
Je wou toch een foto? Hij had alleen wel beter kunnen zeggen als je hoofd er maar op staat!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:49
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
haha ik geef hem gerood gelijk
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:50
Verwijderd
Ik vind dat je je aanstelt.
Als je daar niet tegen kan, waarom hebben jullie het dan over zijn ex-vriendin?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:53
Luna
Luna is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 17-05-2004 @ 17:49 :
haha ik geef hem gerood gelijk

ontopic: ja, sommige jongens wel.
Oud 17-05-2004, 16:55
tjaaah
tjaaah is offline
ik vind ook dat je je aanstelt, wat is er al nou zo erg dat zei hem een foto van haar tepelpiercing stuurt?
daar lach je toch gewoon heel hard om? of is dat bij jullie niet zo
en anders als ze hem wel serieus zou sturen, het is zo als ik het begrijp niet eens je vriend, maar ook al was hij dat wel, dan zie je een tepelpiercing in beeld
so what?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:58
Mu
Mu is offline
Ik vind hem nog vrij beschaafd. Hij had ook kunnen zeggen: "Ja, geil", of "Oeh, :$", maar dat deed hij niet. Zij toonde de wens hem zo'n foto te sturen, en hij zei beschaafd ja. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

Ik zou ook zoiets zeggen, persoonlijk. Het is ook helemaal niet erg om iets tepelpiercing te zien, ook al is ze je vriendin niet. Je kunt best naar ander naakt kijken vind ik.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:01
ZerO
ZerO is offline
Jij wilde zo graag dat hij op haar scherm zou klikken, zodat jij misschien een (lelijke)foto van haar zou zien zodat jij je goed zou voelen.
Hij vroeg om een foto, zij dacht ooh jeej aandacht en wilde uitdagend overkomen, door een foto van haar tepelpiercing te sturen, hij dacht ach waarom niet hij vroeg tenslotte om een foto en wie zegt dat zij dat uiteindelijk zou durven sturen.
Tuurlijk snapt je vriend niet waarom jij zo moeilijk doet. Jij stelt je erg aan.
Oud 17-05-2004, 17:03
Verwijderd
Als hij zegt: ja is goed, betekent dat toch niet dat hij er om staat te springen? Ik zeg ook wel vaker ja, is goed.. Als diegene dat graag wilt sturen...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:07
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
pff.. wat een overdreven reactie

Nee, niet alle jongens volgen hun pik, maar dit 'ja is goed' valt daar ook niet echt onder vind ik.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:15
Mu
Mu is offline
Wel, die twee uitroeptekens achter haar nickname bewijzen ook al wel dat ze blijkbaar zeer de behoefte heeft ruchtbaarheid te geven aan haar eigen persoon. Aan de andere kant komt ze uit Limburg, dus dan lijkt het me ook wel weer logisch.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:30
Sparkle.
Sparkle. is offline
Haha, ik vind het eigenlijk best een grappige reactie van jou... Dat je je daarvoor zo kunt oprijten.
Mrja, op welke manier zei hij "Ja is goed"?
Oud 17-05-2004, 17:43
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
*Lill'Rose* schreef op 17-05-2004 @ 18:30 :
Haha, ik vind het eigenlijk best een grappige reactie van jou... Dat je je daarvoor zo kunt oprijten.
Mrja, op welke manier zei hij "Ja is goed"?
Ik denk in trend van; Ja goed, met een b00ner en een tong uit zun mond
Oud 17-05-2004, 18:12
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
ik vind dat je een beetje overdreven doet. jij wilde een foto. en ook al zegt hij ja das goede. wil nog niet zeggen dat hij dan weer leuk vindt ofzo.
Oud 17-05-2004, 18:15
Escapism
Escapism is offline
hoe geweldig is de puberteit?!
Oud 17-05-2004, 18:19
Verwijderd
Jij wilde een foto, hij zorgde dat je een foto kreeg.
Eigenlijk zou je hem dankbaar moeten zijn.
Nu kun je met je vriendinnen roddelen over het feit dat zij haar tepelpiercing zomaar liet zien. Joepie.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:24
Verwijderd
Natuurlijk niej ofzow!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Upke schreef op 17-05-2004 @ 17:41 :
Nee er zijn goede jongens die ook liefde kunnen voelen hoor. Alleen die meiden zijn gewoon oerstom om dat te zien. Hebben ze eindelijk een jonge gevonden die niet alleen achter zijn pik aan loopt, keuren ze hem af want hij zou toch eens niet perfect zijn!! Weet je wat ik denk, dat jullie meiden veel liever een oversexte jonge hebben dan een jongen met emoties en gevoelens. Maar de vrouwtjes doen maar net alsof ze liefde zoeken terwijl dat niet zo is.
gefrustreerd?
Oud 17-05-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Upke schreef op 17-05-2004 @ 17:41 :
De ene partij mag niet generaliseren, maar de andere wel?

Ach ja, sommige jongens zullen hun pik achterna rennen, anderen niet. Sommige meisjes zullen nooit tevreden zijn, anderen wel.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:34
Verwijderd
ik kan me toch ook wel voorstellen dat jongens dat soms doen, want dat komt gewoon door de hormonen en daar kunnen ze niet heel veel aan doen. natuurlijk kunnen ze er eerst overnadenken en gelukkig doen sommigen dat ook (waaronder mijn schatjuh), maar anderen doen dat jammer genoeg niet. Ik zou hierom niet meteen heel boos worden op mijn vriend als ik jou was, want waars maakte z'n ex ook gewoon een grapje en zo niet: so what? hij is met jou, heeft voor jou gekozen, lach er samen om dat die ex dat ook nog echt doet en ga verder met waar jullie gebleven waren!
kussie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 19:44
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
nehj niet raar, ik zelf heb me soms oowk wel zo gevoeld. Ik denk dat hij niet eens bewust op dat aanbod van die foto is ingegaan, het is misschien wel meer gewoon een antwoord geweest van, ach je doet maar, niet met de gedachte dat hij eht echt zou krijgen. Want sorry hoor: als je een foto met tepelpiercing van jezelf gaat sturen ben je echt niet wijs
Oud 17-05-2004, 20:06
Methuselah
Methuselah is offline
Ghihihihi, natulek volge jonges eg alleen maar hun pik!! Ghihihih. Cheile wijfjuhs, daar doen wuh hut foor.
Oud 17-05-2004, 20:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-05-2004 @ 21:06 :
Ghihihihi, natulek volge jonges eg alleen maar hun pik!! Ghihihih. Cheile wijfjuhs, daar doen wuh hut foor.

Heel wat beter dan wat ik aan het verzinnen was..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:15
luchtballon
luchtballon is offline
Ach ik zou het ook niet leuk vinden maar ik heb dan ook net als jij (in dit geval) een groot gebrek aan relativeringsvermogen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:38
Earphone
Earphone is offline
Je vroeg zelf naar een foto. Je zat er naast en hij heeft niet zelf gevraagd naar een foto van haar tepelpiercing. What's the problem eigenlijk?

Je zat er bij (hij doet het niet achter je rug). Hij is vrij beleefd (ja is goed <> geil, sturen maar, hoe sneller hoe beter, habba habba). Ik vind je vriendje best open, dat je mee zijn gesprek mag lezen.

Ik begrijp dat je dat niet leuk vond maar ik vind wel dat je je een beetje aanstelt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:42
Verwijderd
Ja, is goed

Dit kan op zoveel verschillende tonen worden gezecht, waardoor het anders kan overkomen dan dat hij werkelijk bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Last Resort schreef op 17-05-2004 @ 17:25 :
Jij stelt je best wel aan vind ik. Je zat dr naast, kvin et wel humor dat ie dan zegt van 'ja is goed'. Als hij nou om dat soort fotos zou vragen achter je rug om zou ik et ook niet leuk vinden, maar je stelt je best wel aan vind ik.
Yup, en je voreg (als ik het goed gelezen heb) zelf om een foto. En die vraag je om iemand zn gezicht te kunnen zien, en op een sexy foto kun je even goed een gezicht op zien, dus hij zal wel gedacht hebben: "ze wil een foto zien, dus krijgt ze die"(niet gericht op de sexyheid natuurlijk, foto is foto).
Ik vind dus ook dat je overdrijft, ook vind ik het geen probleem dat hij van een exvriendin toevallig een sexy foto heeft, ik neem aan dat hij haar al sexy heeft gezien. Wees blij dat hij het niet achter je rug om doet!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:30
ABrules
ABrules is offline
tuurlijk lopen we alleen onze pik achterna... als we allemaal achteruit gaan lopen dan krijg je ook veel ongelukken

oké... wat ik hier mee wil zeggen is dat je overdrijft en zeurt... hoe kut je je ook voelt zet je er over heen en vraag niet meer naar foto's van zn exen.
Oud 18-05-2004, 05:52
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ja, je kan of zeggen, Denken jongens met hun pik, of je denkt denkt die Ex dat haar kutje een creditcard is waarmee ze alles gedaan kan krijgen. Zij wil die tepelpiercing sturen tenslotte. En for een barrel of laughs zou ik hetzelfde gezegt hebben. Mja, je overdrijft een beetje. Het betekent niet dat ie zich meteen af gaat lopen tossen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 06:13
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 17-05-2004 @ 17:13 :
Nee, je hebt gewoon een domme vriend uitgezocht, da's alles.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 08:00
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mu schreef op 17-05-2004 @ 17:58 :
Ik vind hem nog vrij beschaafd. Hij had ook kunnen zeggen: "Ja, geil", of "Oeh, :$", maar dat deed hij niet. Zij toonde de wens hem zo'n foto te sturen, en hij zei beschaafd ja. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

Ik zou ook zoiets zeggen, persoonlijk. Het is ook helemaal niet erg om iets tepelpiercing te zien, ook al is ze je vriendin niet. Je kunt best naar ander naakt kijken vind ik.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 08:16
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Moet je dan zeggen? "Nee ik wil geen (naakt? ) foto's!"
HAHAHA die knul is gek

maar serieus... denk dat je je best wel een beetje aanstelt. Het zal niet voor niets uit zijn gegaan lijkt me en tenzij je je vriend niet kan vertrouwen zou ik me nergens zorgen over maken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:19
Verwijderd
gezeur.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 11:38
Verwijderd
dramaqueen inderdaad
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 11:45
cyntha
cyntha is offline
Ik vind dat je wel een beetje overdrijft. Het is mar een foto en echt niet elke jongen volgt alleen maar zijn pik.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 18-05-2004 @ 12:45 :
echt niet elke jongen volgt alleen maar zijn pik.
Damn right. Zo is het maar net.

Dus je er gewoon geen zorgen over maken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 18-05-2004 @ 12:45 :
(...) echt niet elke jongen volgt alleen maar zijn pik.
Dat een jongen eerst aardig en rustig doet, wil niet zeggen dat hij dat niet doet omdat hij verwacht dat het op termijn zijn pik wel ten goede kan komen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 12:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-05-2004 @ 13:55 :
Dat een jongen eerst aardig en rustig doet, wil niet zeggen dat hij dat niet doet omdat hij verwacht dat het op termijn zijn pik wel ten goede kan komen.
Right on
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 18-05-2004 @ 13:58 :
Right on

Ik ben er zelf nog steeds niet helemaal uit...ik heb een tijdje gedacht dat het wel kon, daarna weer dat het absoluut niet kon, en nu neig ik weer meer in de richting van wel. Maar dat komt denk ik door mijn eigen ervaringen. Ik merk wel dat je gewoon vrienden kunt blijven zonder enige seksuele spanning als je óoit wel iets hebt gehad (lees: seks) maar dat is gewoon op niets uitgelopen, allemaal ellende, bla bla...en op het laatst vind je elkaar toch weer, maar dan gewoon als goede vrienden, en dan is de behoefte aan seks veel minder omdat je weet waar dat op uitgelopen is.

Blijft een interessante vraag though
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 13:07
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ik had ook 'ja, is goed' geantwoord. Jij wilde een foto, hij deed het niet achter je rug om, en ik maak nergens uit op dat hij met zn pik denkt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:27
JCG
JCG is offline
, Hij vraag om een "gewone" foto, zij wil een foto maken. Dat zij zo'n foto wil maken kan hij toch niets aan doen.
Als een lekker gast jouw een foto van z'n sixpack wil sturen accepteer je de foto toch ook?
Oud 18-05-2004, 15:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van de ene kant is het een beetje dom van hem om in het bijzijn van jou die foto te vragen. Doe het dan eerder niet of een keertje als je er niet bij bent. Ligt er ook aan hoe hij het gevraagd heeft. Als hij die foto zonder bijbedoeling wil, hoef je je helemaal niet druk te maken.

Van de andere kant vind ik dat je misschien te veel zeurt. Jij wilde zelf toch dat hij die foto vroeg... dan had je eigenlijk maar niet moeten beginnen als je er achteraf een probleem van maakte. Als je je zorgen maakt, denk ik dat dat onnodig trouwens is... het hoeft ook helemaal niet te zijn dat hij in deze context denkt met mijn pik.

BTW: Jullie hadden om een eventuele ruzie te voorkomen eerder die "stomme" foto kunnen vragen... dan was het gezeik niet nodig geweest. Maar ja, die wilde die ex dus niet sturen... tja...
Oud 18-05-2004, 16:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-05-2004 @ 14:02 :
en op het laatst vind je elkaar toch weer, maar dan gewoon als goede vrienden, en dan is de behoefte aan seks veel minder omdat je weet waar dat op uitgelopen is.
Nja, kweet niet. Als je goede vrienden bent, zie ik eigenlijk niet waarom je geen seks zou kunnen hebben, als beiden het daarmee eens zijn en beiden geen relatie willen. Als 1 nog wel wil moet je het niet doen, dan kun je volgens mij gewoon beter helemaal geen contact meer hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 16:28
Verwijderd
Nah.. het is toch niet leuk als je vriendje graag wil dat z'n ex "gewaagde foto's" op gaat sturen.. Kijk, als hij ze gewoon nog ergens heeft en tijdens de relatie heeft gekregen is het wat anders dan dat hij ze krijgt terwijl het al uit is en hij een relatie met jou heeft.

Hij had gewoon "nee dank je" moeten zeggen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:12
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-05-2004 @ 14:02 :
:merk wel dat je gewoon vrienden kunt blijven zonder enige seksuele spanning als je óoit wel iets hebt gehad (lees: seks) maar dat is gewoon op niets uitgelopen, allemaal ellende, bla bla...en op het laatst vind je elkaar toch weer, maar dan gewoon als goede vrienden, en dan is de behoefte aan seks veel minder omdat je weet waar dat op uitgelopen is.
Vice versa, een vriendschap met een meisje waarmee je wel top-seks hebt gehad is best moeilijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten