Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 23:56
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Wegens aanschaf van een Nokia 6600 een 2 maanden oude Nokia 7600 te koop. Op een heel klein krasje linksbovenin het scherm verkeerd het toestel in NIEUWSTAAT, kassabon ook nog aanwezig voor de 10 maanden garantie En uiteraard simlockvrij.

Inclusief doos, lader, alle boekjes, lederen draagriempje, draagzakje, datakabel (usb) en cd-rom met de nodige software (Nokia PC Suite).

De telefoon bezit onder andere over 29MB intern geheugen, een mp3speler, digitale camera, video opneem functie, dwz tot 2 en een halve minuut (!!!) filmpjes opnemen, bluetooth en infrarood. Complete specificaties vind je op: http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Mod.../features.html

Voor een interactieve telefoon ... 'bezichtiging' ... kun je kijken op: http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Mod...spotlight.html

Nieuwprijs was toen geloof ik 640 euro, VRAAGprijs 325 (-315 ) euro. Prijs te hoog ? BIEDEN MAAR

Mailen kan ook op w.hoevenaar ET wanadoo PUNT nl

Ik kom uit Delft.... Verzendkosten (REMBOURS) voor de koper
Oud 18-05-2004, 00:18
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
KCIK!!!!!!
Oud 18-05-2004, 08:12
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
veel te duur voor een scholier ;-) maar wel een mooi dingetje !
Oud 18-05-2004, 08:13
pyres
pyres is offline
die prijs van jouw is hoger dan op http:www.typhone.nl wordt gegeven.

een 1jarig abonnement met dat ding is 300 euro
kortom je prijzen moeten omlaag
Oud 18-05-2004, 11:38
ida
ida is offline
Citaat:
pyres schreef op 18-05-2004 @ 08:13 :
die prijs van jouw is hoger dan op http:www.typhone.nl wordt gegeven.

een 1jarig abonnement met dat ding is 300 euro
kortom je prijzen moeten omlaag
dan heb je t over een tel. met abbo ik denk dat t hier om een prepay gaat.......
Oud 18-05-2004, 13:42
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Haha ja mensen dan heb je een abbonement waar je nog aan vast zit, en dat is ook niet gratis

Deze is gewoon simlockvrij, dus als je geld overhebt en van je PrePay Nokiatje 3310 af wil, kun je deze kopen en daar je kaartje ingooien, heb je een super gave telefoon MET PrePay zelfs

Of als je al een abbonement hebt, maar je toestel zat bent, kan je ook gewoon je sim-kaart erin gooien, klaar Werkt toch met alles

Maargoed ik ben de onaardigste niet, dus prijs verlaagd naar 300 , want ik zag hem op die ene site hierboven los voor 533 euro, excl verzendkosten. Zeg nou zelf, 2 maanden oud, all inclusive, 233 euro korting ....

Inruil 6600 bespreekbaar

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 13:46.
Oud 18-05-2004, 15:11
Tiño
Tiño is offline
6600 is opzich niet echt beter als 7600,maare die 6600, moet die simlockvrij zijn?
Oud 18-05-2004, 16:01
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Het liefst wel ja, want ik heb geen T-Mobile, en ik meen dat alleen T-Mobile ze simlockt...
Oud 18-05-2004, 20:57
Tiño
Tiño is offline
vodafone...maare ik kijk nog wel ff, misschien is die 7600 wel wat,maar kben nu bezig met n partijtje van 5 voor 1000E,dus als dat lukt dan doe ik dat logischerwijs
Oud 19-05-2004, 01:28
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
HMMM ik heb een simkaart van Debitel derin zitten, maar die werkt via het vodafone netwerk, tenminste dat staat op mijn beeld als ie op standby staat Logisch want Debitel zit op het netwerk van OF KPN oF Vodafone, in mijn geval Vodafone.... zou dat werken denk je?

En wat bedoelde je met een lading van 5 voor 1000? 5x Nokia 6600, en als dat doorgaat dat je dan wil ruilen tegen een 7600, of 5x Nokia 7600, dat je dat liever doet dan er eentje van mij kopen

En verder, hij staat nog steeds te koop mensjes, MOOOOOOOOIE telefoon te koop, DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIEEEEEhonderd eurOOH
Oud 19-05-2004, 16:10
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Heb even een foto met mun webcam gemaakt, de 2 zwarte streepjes linksbovenin zijn de 'krasjes', stelt niets voor eigelijk

of:
http://pic13.picturetrail.com/VOL486...0/54116913.jpg

Als gelinkte foto niet werkt

Toch maar even voor de duidelijkheid een foto van gemaakt

Nog even een foto geupload die ik met de telefoon gemaakt heb:

Of:
http://pic13.picturetrail.com/VOL486...0/54117191.jpg

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 16:13.
Oud 19-05-2004, 17:08
Tiño
Tiño is offline
nee gaat al niet door, ik kijk nog wel ff ,zit te twijfelen over die 7600, is niet echt het droomtoestel eigenlijk,maar wel aardig...een vage kennis van me heeft em en ik ga em nog wel ff uitproberen...
Oud 19-05-2004, 17:29
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Haha oke
Mijn moeder zegt altijd: Als je twijfelt moet je het niet doen, want dan ga je er later spijt van krijgen Ik wil natuurlijk ook niet hebben dat je een week later komt van: 'Jaah ik vind het toch maar niets, en ik wil me geld terug '

Maar als je hem alsnog uittest, en hem dan goedvind, hoor ik het wel...

Andere gegadigden? gedadigden?

(wtf hoe spel je dat )
Oud 19-05-2004, 22:27
hi
hi is offline
Ik vind zo'n ding wel gaaf! Hoe doe je dat nu eigenlijk als je een foto maakt! Hoe zet je dat om op je pc of is dat simpel? Ik vind het toestel wel gaaf.
Oud 20-05-2004, 01:36
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Haha ja mooi is hij he? Kopen ?

Gaat als volgt, op je telefoon heb je een fotocamera, die kan je met een knopje als je daarop drukt, aanzetten. Nouw dan maak je een foto, wordt ie opgeslagen op je telefoon. En bij mijn telefoon zit dan een kabel, die douw je achterin je pc, en dan installeer je op je pc software programma's, zodat je via die kabel die je telefoon met je pc verbind, de foto's van je telefoon aftrekt en op je pc zet
Oud 20-05-2004, 08:44
hi
hi is offline
Citaat:
Hardst33lo schreef op 20-05-2004 @ 01:36 :
Haha ja mooi is hij he? Kopen ?

Gaat als volgt, op je telefoon heb je een fotocamera, die kan je met een knopje als je daarop drukt, aanzetten. Nouw dan maak je een foto, wordt ie opgeslagen op je telefoon. En bij mijn telefoon zit dan een kabel, die douw je achterin je pc, en dan installeer je op je pc software programma's, zodat je via die kabel die je telefoon met je pc verbind, de foto's van je telefoon aftrekt en op je pc zet
Kijk aan dus het gaat met speciale software en je hebt een speciaal programma waar je alles in bewerkt!
Oud 20-05-2004, 16:38
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Jup De kabel en software zitten er gewoon bij. Is allemaal origineel van Nokia bijgeleverd
Oud 22-05-2004, 16:30
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Hihhihihhi klein schopje
Oud 22-05-2004, 16:36
hi
hi is offline
ik denk dat veel mensen het te duur vinden (300 euro) voor een mobiel (ook al is het een speciale)! Ken je niet iemand in je omgeving die hem zou willen kopen?
Oud 22-05-2004, 19:36
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Mmm nee helaas niet... Maar ik kan zelf echt niet lager gaan, want hij is het zeker nog wel waard, en een Nokia 6600 is 2e hands ook rond die prijs... Als ik hem voor minder weg zou doen zou ik geld bij moeten leggen voor een telefoon waarvan de nieuwwaarde nog minder is als die ik nu heb

Maargoed, ik heb al een paar semi-serieuze emailtjes gehad, als er verder niemand meer intresse heeft dan laat ik het hierbij
Oud 23-05-2004, 20:25
hi
hi is offline
Ja ik snap het wel maar een leuk toestel blijft het
Oud 25-05-2004, 03:15
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Telefoon is weg, topic kan dicht
Oud 25-05-2004, 16:05
stouver
stouver is offline
Voor hoeveel heb je em uiteindelijk verkocht?
Oud 25-05-2004, 16:10
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
325 euro was het hoogste bod, dus heb ik aangenomen (niet hier overigens )

Regels voor berichten