|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() LUH: ruige foto's! Heel cool
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lengte is nu: 1.74
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weetje, ut wordt eerder jij vs. mij om duivelaartje, en ik gok op jou want uhm, k ben een beetje pacifist... Ma mss dan niet edit: nog meer lelijks en vaags ![]() met een vreselijke coltrui, in de zomer (a la 26 graden hier ) Dit zal jullie wel overtuigen dak nie knap ben ![]() Nog erger
Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 16:51. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hmm maare... Je bent kleiner dan mij. Wel 3 cm.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Umh, nou, lelijk ben je niet hoor. Alleen een beetje vage foto's (en daarmee bedoel ik waarschijnlijk je camera of webcam )
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Whoej! LUH, pas maar op.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
vooral dat laatste doet ut em ![]() edit: een verhaal van 60 pagina's + vervolg erop = 2 pagina's *tot nu toe* Dan nog een verhaal van rond de 30, schat ik, en nog een paar kortere, niet langer dan een pagina.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
95????Mag ik het eens lezen?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb ook 2 keer meegedaan aan een verhalen wedstrijd. (ja 2 jaar geleden. ) Leuk, een eigen stijl!! Wil het best graag lezen.Over de 240 A4tjes? Getypt of geschreven? Moet dan wel een onderwerp zijn waar je veel over kan schrijven!
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Charlotte maar dat allemaal pas als hij duivelaartje komt halen met oorlog en vrede en haar heel hard wil slaan
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
(ik wil haar getuige zijn!!! ) Iemand vermeldde een citaat van spinvos-> mijn favoriet nummer= smalfilm (lalala en bagagedrager zij n ook súper!) en ten derde (ik zal mijn structuur maar bewaren) heb ik nog altijd de 3-delige versie van Van Dale waarmee we zonder twijfel de Modderterers kunnen overwinnen ("Eendracht maakt macht" )en ten vierde, ga ik met de school voor zes dagen naar Wenen, stad van terrasjes mooie vrouwen en het kasteel van prinses Sisi ( ) dus ik zal jullie moeten missen en men verhalen ergens anders moeten spuien....Auf Wiedersehn
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ennum, zij de mijne? Creepy als zij geen vriend heeft maargoed
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
(IS dat niet slim van mij geredeneerd ?!)
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar daarom zoek ik ze ook buiten m'n woonplaats. Andere kant van Nederland ofzo. Ik actrice?
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|