Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1 16
2 meisje 3 Nederlandse 4 HAVO 5 nee, wel gehad 6 ja 7 125 euro 8 kleding en uitgaan 9 A-merk, als ik een B-merk koop zit het voor geen meter of gaat het binnen de kortste keren alweer kapot. Dat vind ik pas zonden van mijn geld. 10 ja, vooral als het om kleding gaat 11 gaat automatisch 12 reclame over Turkije. je krijgt daar echt een vakantie gevoel bij 13 Delta Loyd ( we gaan naar Rio... De Janairo) 14 nee, dat vind ik echt onzin 15 ja, hun geven mij mijn kleedgeld 16 ja, ik haal ze altijd over om iets te kopen en ik kies altijd alle kleren van mijn broertje uit. |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
17 jaartjes. 2. Geslacht vrouw 3. Afkomst (Nederlander, Marokaan etc.) nederlander 4. Opleiding (VMBO, HAVO, VWO, MBO, HBO, Universiteit) als t goed is bijna geslaagd voor havo..we will see 5. Heb je een (bij)baantje? yeps 6. Zit je nog op school? yeps 7. Wat is je inkomen per maand? 150 euro per maand 8. Waar geef je het meeste geld aan uit? kleding 9. Koop je liever een A-merk of B-merk (huismerk)? Waarom? ligt eraan, maar vind de aldi net zo goed als de AH met sommige producten 10. Laat jij je beinvloeden door reclame? yeps 11. Waarom laat je je wel of niet beinvloeden? haha ik wil altijd alles hebben wat ik zie, als ik nu een ijsje voorbij zie komen op de reklame heb ik zin in ijs... ![]() 12. Wat vind je een goede reclame en waarom? week zo ff niet eigenlijk 13. Het leukste reclamespotje/advertentie? week ook zo ff niet zorry 14. Koop je milieuvriendelijke producten? nope 15. Beinvloeden je familieleden je koopgedrag? soms 16. Beinvloed jij het koopgedrag van je familieleden? jajajaja
|
Verwijderd
|
[QUOTE]somebody13 schreef:
[B] 1. Leeftijd: 17 2. Geslacht: vrouw 3. Afkomst: Nederlandse 4. Opleiding: eind VWO 5. Heb je een (bij)baantje? Ja 6. Zit je nog op school? Nee 7. Wat is je inkomen per maand? 100-200 euro, zoiets 8. Waar geef je het meeste geld aan uit? make-up 9. Koop je liever een A-merk of B-merk (huismerk)? Waarom? Ligt eraan van wat. Van make-up (bijna) altijd duur, gewoon omdat het een zieke verslaving is. Van kleren koop ik ook wel goedkoper, alleen kunnen goedkope kleren soms heel beroerd zitten bij mij (veel minder getailleerd en ik ben niet zow groot). 10. Laat jij je beinvloeden door reclame? M'n aand8 valt op een produkt door reklame, maar ik koop niet speciaal iets OMDAT het toevallig op tv is ofzow. 11. Waarom laat je je wel of niet beinvloeden? Niet, omdat ik gewoon koop wat ik leuk vind en nuttig vind en niet omdat het toevallig op tv is zoals ik hierboven al zei. 12. Wat vind je een goede reclame en waarom? Uhhhhm..... (Dit is het eerste wat in me opkomt hoor ![]() Die FBTO (Monique vd Ven) reklame en die Delta-uitvaartverzekeringen reklame. (Okee dit klinkt erg droog maarjah). Omdat ze er van die betrouwbaar/doorsnee-uitziende mensen voor gebruiken met een uitstraling die bij de reklame past en omdat ze er een goed verhaal bij houden wat ook goed past bij de verzekering enzow. Het is tenminste niet zow loos. 13. Het leukste reclamespotje/advertentie? weet ik ff niet.... Die van Levi Twisted vond ik leuk met het nummer "Before you leave", dan ging het volume altijd ff omhoog bij mij. Maar de reklame zelf? kweenie.... 14. Koop je milieuvriendelijke producten? Ik koop weleens wat van The Body Shop, das milieuvriendelijk. Verder weet ik t niet. 15. Beinvloeden je familieleden je koopgedrag? Nee, mochten ze willen ![]() 16. Beinvloed jij het koopgedrag van je familieleden? Volgens mij niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1. Leeftijd
16 2. Geslacht v 3. Afkomst (Nederlander, Marokaan etc.) Nederlander 4. Opleiding (VMBO, HAVO, VWO, MBO, HBO, Universiteit) HAVO 5. Heb je een (bij)baantje? Ja, serveren 6. Zit je nog op school? JA, blijkbaar 7. Wat is je inkomen per maand? 90,75 ofzo kleedgeld en, hoeveel ik bijverdien dat hangt af van de maand.. dus of ik veel zin heb om te werken en of ik ingeroosterd ben 8. Waar geef je het meeste geld aan uit? kleding 9. Koop je liever een A-merk of B-merk (huismerk)? Waarom? Meestal koop ik wel merkkleding, maar ook vaak genoeg kleding zonder merk... Gewoon wat ik leuk vind.. 10. Laat jij je beinvloeden door reclame? uuuh, ja// et ziet er wel verleidelijk uit al die mooie gekrulde wimpers ![]() 11. Waarom laat je je wel of niet beinvloeden? zie 10! 12. Wat vind je een goede reclame en waarom? tsja, van die reclames over van dat je iets kan gironeren ![]() 13. Het leukste reclamespotje/advertentie? die ven hertog ijs vind ik wel geinig 14. Koop je milieuvriendelijke producten? nee, let ik eigenlijk niet zo op/./ 15. Beinvloeden je familieleden je koopgedrag? uhm, soms.. als me moeder zegt bijv. dat ze iets echt heel erg lelijk vind, tsja dan trek ik me dat soms wel aan 16. Beinvloed jij het koopgedrag van je familieleden? uhm, geen idee eigenlijk
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd
16 jaar 2. Geslacht m 3. Afkomst (Nederlander, Marokaan etc.) nederlands 4. Opleiding (VMBO, HAVO, VWO, MBO, HBO, Universiteit) HAVO 5. Heb je een (bij)baantje? ja 6. Zit je nog op school? ja 7. Wat is je inkomen per maand? In schoolmaanden 100 euro, in vakanties ongeveer 300 euro 8. Waar geef je het meeste geld aan uit? Wisselt, denk toch kleding 9. Koop je liever een A-merk of B-merk (huismerk)? Waarom? A merk, vaak betere kwaliteit (niet altijd) en eerlijk is eerlijk, het is wel koeler. 10. Laat jij je beinvloeden door reclame? 'k denk onbewust wel 11. Waarom laat je je wel of niet beinvloeden? als ze het maar vaak genoeg herhalen, bijvoorbeeld een reclame van calgonit ofzo, dan ben je toch eerder geneigd calgonit te kopen dan een ander merk. 12. Wat vind je een goede reclame en waarom? Reclames waar humor in zit, zoals die van 'even apeldoorn bellen' ![]() 13. Het leukste reclamespotje/advertentie? Even apeldoorn bellen, allemaal. 14. Koop je milieuvriendelijke producten? soms 15. Beinvloeden je familieleden je koopgedrag? nee 16. Beinvloed jij het koopgedrag van je familieleden? ja |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd 19
2. Geslacht Man 3. Afkomst (Nederlander, Marokaan etc.) Nederlander van de Antillen 4. Opleiding (VMBO, HAVO, VWO, MBO, HBO, Universiteit) Universiteit 5. Heb je een (bij)baantje? Ja 6. Zit je nog op school? Nee, universiteit (nou ja, technisch gezien vanaf september pas weer). 7. Wat is je inkomen per maand? Ongeveer €1.000 8. Waar geef je het meeste geld aan uit? Poeh, geen idee. M'n ouders denk ik (€220) 9. Koop je liever een A-merk of B-merk (huismerk)? Waarom? Wisselend, hangt van de waarde die ik ergens aan hecht af, het prijsverschil, of ik bekend ben met het B merk, of het A merk me zeer aanspreekt of niet. 10. Laat jij je beinvloeden door reclame? Ongetwijfeld, dat doet iedereen, het is alleen de vraag in welk opzicht. 11. Waarom laat je je wel of niet beinvloeden? Omdat alles om me heen mij beinvloed 12. Wat vind je een goede reclame en waarom? Ik let meestal niet op reclames, maar aangezien reclames normaliter het doel hebben de verkoopcijfers te verhogen lijken de reclames die daarin slagen goed. 13. Het leukste reclamespotje/advertentie? Een reclame heeft niet het doel leuk te zijn, dit kan wel een middel zijn. Ik besteed er persoonlijk weinig aandacht aan, dus kan zo even nergens op komen. 14. Koop je milieuvriendelijke producten? Als ik kan kiezen wel. 15. Beinvloeden je familieleden je koopgedrag? Zie 10 en 11 16. Beinvloed jij het koopgedrag van je familieleden? Zie 15
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |