Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() heb overigens tussen de 5.7 en de 7.2 ![]() *blij is* (moest een 5.4 hebben) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic: JAaaaaa het ging goeed ik heb 35/36 van de 45 dus een cijfer tussen 7.5 en 9 ![]() Ik vond hem niet moeilijk alleen de tekst over geweld in de buitenwijken van Strasbourg ofzo bah ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Kwam denk ik door die oefenexamens van vorig jaar, daar moest het wel in... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
heyy ik heb ong. tussen de 5.5 en 7.0 gehaald .. ik ben dr heeel blij om .. ik hoop dat het niet lager dan dit uitkomt .. van sommige antw. twijfelde ik wel welke antw. ik had maarja ik ben tog HAPPY
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() heb het dan ook fout gerekend voor mezelf. @IJsblokje: Jeetje, doe eens niet zo gestresst. Er staat dat ik een kwartier voor tijd (dus kwart over een) wel zenuwachtig begon te worden. Dus er staat niets over eerder beginnen. Wij moesten een half uur van te voren aanwezig zijn. Om kwart over gingen we de aula in, daar werden nog even de regels herhaald en om half twee moest iemand voorlezen wat er op de envelop stond en werd die open gemaakt. Dus we zijn gewoon net als iedereen om half twee begonnen. Voortaan beter lezen ![]() ![]() Trouwens? Ik was zo aan het denken enzo gisteren op de fiets en ik dacht: wat als ik nu mn pols van mn schrijfhand breek? Hoe gaat dat dan met je examens? Krijg je meer tijd? Moet je op een computer je werk maken? Weet ik t... Weet iemand dit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die hele Basketstory had ik fout. Die vond ik echt de moeilijkste. Op een of andere manier associeer ik dat toch altijd met basketbal en had dus bijna alles compleet fout ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha, allemaal foute dingen zeggen en t dan weer opnieuw laten opschrijven ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Want als Hoeheim een wijk is van Strasbourg, zou ik zeggen dat het antwoord zo is: Als Strasbourg zijn balkon met bloemen en zijn schone straten laat zien, dan heeft Hoenheim niets weg van een gevaarlijke voorstad. Maar in andere gevallen gaat dat niet op en zou ik het ook niet weten...
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb even het examen bekeken en jullie laten de belangrijkste zin weg:
Si Strasbourg montre ses balcons fleuris et ses rues propres, si Hoenheim n'a rien d'une banlieue .... , on peut y entendre ce que le sociologue Driss Ajbali appelle le 'gémissement urbain' , ce sentiment d'insécurité fait de mille et un incidents que rendent la vie quottidienne insupportable. ------------- Als Strasburg zijn bloemen op de balkons laat zien en zijn schone straten, als Hoeheim niets weg heeft van een gevaarlijke voorstad, dan kan men horen wat de socioloog Driss Ajbali 'het stedelijk gejammer' noemt, het gevoel van onveiligheid door duizend en één incidenten die het ondragelijke, dagelijkse leven laten zien.
||
![]() |
Citaat:
![]() .............WAUW...................
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd