Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / HAVO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 16:32
cindy1986
cindy1986 is offline
Ik heb een 7.5 met een normering van 0.5
Advertentie
Oud 19-05-2004, 16:34
anjali
anjali is offline
Nou hij ging slecht, maar heb net nagekeken en ik heb zeker al 28 of 29 punten. Dat is tussen de 6 en 7,8 en had maar een 4,5 nodig dus ben geslaagd!

Ik had alleen 1 vraagje bij vraag 4 op het examen was het antwoord zakgeld en ik heb zakgeld van hun ouders (want dat stond er ook) is dit antwoord nu goed of fout?
Oud 19-05-2004, 16:35
anjali
anjali is offline
doeje o,5 keer bijv 26?
Oud 19-05-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
anjali schreef op 19-05-2004 @ 17:34 :
Nou hij ging slecht, maar heb net nagekeken en ik heb zeker al 28 of 29 punten. Dat is tussen de 6 en 7,8 en had maar een 4,5 nodig dus ben geslaagd!

Ik had alleen 1 vraagje bij vraag 4 op het examen was het antwoord zakgeld en ik heb zakgeld van hun ouders (want dat stond er ook) is dit antwoord nu goed of fout?
dat had ik ook ik neem aan dat het goed is, maar heb het voor de zekerheid maar fout gerekend

heb overigens tussen de 5.7 en de 7.2
*blij is*

(moest een 5.4 hebben)
Oud 19-05-2004, 16:51
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-05-2004 @ 16:26 :
Hoi hoi!
nou heb dus mn examen gehad.
begon een kwartier voor tijd (kwart over een dus) wel zenuwachtig te worden hoor Maar het viel me dus allemaal wel mee. Om vijf uur komen de antwoorden op internet. Heb alles op mn examenopgaven gezet dus ga het wel controleren. Wil wel een beetje een indicatie hebben. Het viel dus wel mee voor mn gevoel, maar nu ben ik weer bang dat ik t daardoor verkeerd inschat en dus slecht gemaakt heb. Maar dat zien we rond vijfen dan wel weer.
Hoe ging het bij de rest?

[edit]vond wel dat ik weinig schrijfruimte had en heb wel bijna alle tijd benut. Ging tien voor vier pas weg ofzo..[/edit]
Op welke school zit je dan? Daar wil ik ook wel examen komen doen als je extra tijd krijgt... dit is niet goed voor het landelijke gemiddelde straks met het cijfer!!
Oud 19-05-2004, 17:14
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Gewoon_Ik schreef op 05-05-2004 @ 11:15 :
blablabla
en hoe ging het
Oud 19-05-2004, 17:15
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 19-05-2004 @ 17:51 :
Op welke school zit je dan? Daar wil ik ook wel examen komen doen als je extra tijd krijgt... dit is niet goed voor het landelijke gemiddelde straks met het cijfer!!
als je dyslecties bent krijg je toch extra tijd of een black out *voor dat laatste heb ik een overleg gehad, met mijn creepy faalangst*
Oud 19-05-2004, 17:16
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 19-05-2004 @ 17:51 :
Chill mens en lees eerst goed door voordat je conclusies gaat trekken.

Ontopic:
JAaaaaa het ging goeed ik heb 35/36 van de 45 dus een cijfer tussen 7.5 en 9
Ik vond hem niet moeilijk alleen de tekst over geweld in de buitenwijken van Strasbourg ofzo bah daar had ik ok de meeste fouten.
Oud 19-05-2004, 17:25
rockbitch
rockbitch is offline
Ik zit tussen de 5.5 en de 7.0 ben heel blij, en ik ben dus ook zoo dom he!! Je moest bij sommige vragen de 1e 2 woorden van een zin noteren, wat schrijf ik op, de 1e EN laatste 2 woorden van de zin ze waren wel goed de antwoorden, maar ik kan dus shake naar de punten ervoor denk ik..ow ow wat dom... Maar goed, ik had een 4.6 nodig, dus dat zit wel goed gelukkig!!
Oud 19-05-2004, 18:13
---Lisette99---
---Lisette99--- is offline
Citaat:
rockbitch schreef op 19-05-2004 @ 18:25 :
Ik zit tussen de 5.5 en de 7.0 ben heel blij, en ik ben dus ook zoo dom he!! Je moest bij sommige vragen de 1e 2 woorden van een zin noteren, wat schrijf ik op, de 1e EN laatste 2 woorden van de zin ze waren wel goed de antwoorden, maar ik kan dus shake naar de punten ervoor denk ik..ow ow wat dom... Maar goed, ik had een 4.6 nodig, dus dat zit wel goed gelukkig!!
Ja dat had ik ook, dat ik de de eerste en laatste 2 woorden invulde, maar dat zal toch niet fout gerekend worden?
Kwam denk ik door die oefenexamens van vorig jaar, daar moest het wel in...
Oud 19-05-2004, 18:40
Verwijderd
hieperdepiep hoera! ik heb minimaal 30 punten, zit dus tussen de 6.5 en 8. ik ben helemaal blij hierdoor. ik heb die gatentekst, de tekst over geweld in stratsbourgh ofzo allemaal fout. maar dat had ik bij het oefenen ookk altijd. dus ja. maar ik ben tevreden!

o ja: ik was binnen 5 kwartier klaar. ik was de enige die eerder weg was gegaan. de rest heeft de tijd helemaal volgemaakt!
Oud 19-05-2004, 18:44
Gewoon_Ik
Gewoon_Ik is offline
Citaat:
anjali schreef op 19-05-2004 @ 17:34 :

JAAA dat had ik ook hoor...zakgeld die ze van hun ouders kregen, want dat stond dr ook in .. ik denk dat het gewoon goed is hoor
Oud 19-05-2004, 18:48
Gewoon_Ik
Gewoon_Ik is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 19-05-2004 @ 18:14 :
en hoe ging het

heyy ik heb ong. tussen de 5.5 en 7.0 gehaald .. ik ben dr heeel blij om .. ik hoop dat het niet lager dan dit uitkomt .. van sommige antw. twijfelde ik wel welke antw. ik had maarja ik ben tog HAPPY
Oud 19-05-2004, 18:51
Gewoon_Ik
Gewoon_Ik is offline
Dankjewel voor het vragen trouwens
Oud 19-05-2004, 18:56
ladii_inge
ladii_inge is offline
Ik heb net me cijfer berekend op de site en ik heb veel hoger dan dat ik dacht... tussen de 6 en de 7 ! Ik had ook zakgeld van de ouders... Letterlijk vertaald dus dat zal wel goed zijn toch....
Oud 19-05-2004, 19:13
myrna16
myrna16 is offline
Heeeey, waar staan de vragen van het examen? want die heb ik niet
zeg asjeblieft dat die ergens op internet staan, want ik ben zo stom geweest om ze vergeten mee te nemen
Oud 19-05-2004, 19:40
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
ZerO schreef op 19-05-2004 @ 18:16 :
Chill mens en lees eerst goed door voordat je conclusies gaat trekken.

Ontopic:
JAaaaaa het ging goeed ik heb 35/36 van de 45 dus een cijfer tussen 7.5 en 9
Ik vond hem niet moeilijk alleen de tekst over geweld in de buitenwijken van Strasbourg ofzo bah daar had ik ok de meeste fouten.
Wat doe je nou stoer, er staat toch niet bij over dyslexie het was gewoon in het algemeen langer
Oud 19-05-2004, 20:30
anjali
anjali is offline
Wanneer zijn de officiele cijfers bekend, want tussen iets zegt mij niet zo veel. Mijn cijfer ligt tussen de 6,1 en 7,6 en ik heb een 6,5 nodig voor een 7.
Oud 19-05-2004, 20:32
Kit
Kit is offline
zijn d'r ook mensen die het kut hebben gemaakt...voel me een beetje eenzaam zo
Oud 19-05-2004, 20:44
anjali
anjali is offline
wat heb je dan voor cijfer?
Oud 19-05-2004, 21:01
Fantôme
Fantôme is offline
heey mensies!
super hoor! ben trots op jullie, haha

@ kit, hoe erg was het dan, meis? wat heb je ong. voor n cijfer?
Oud 19-05-2004, 21:07
Buskruitje
Buskruitje is offline
Ik had frans gemaakt vandaag en dacht echt dat ik er niks van gebakken had, maar blijkbaar heb ik veel goed gegokt want ik zit tussen de 7.3 en 8.8 met mijn cijfer. Dan hoop ik op een 8.1 want dan sta ik een acht...gheghe
Oud 19-05-2004, 21:20
Verwijderd
heb 38 punten, tussen 8,1 en 9,6.
Oud 19-05-2004, 21:23
Fantôme
Fantôme is offline
ik hoop ook op dit soort resultaten op mn duits maandag... helpen jullie met hopen?!
goed hoor allemaal!
een vriendin van mij is ook al geslaagd voor dr frans, kreeg net een mailtje van dr.. tussen de 5,9 en de 7,0 oid kan dat?! iig goed genoeg ben superblij voor haar!
Oud 19-05-2004, 22:13
Kit
Kit is offline
19 punten
Oud 19-05-2004, 22:22
Babette
Babette is offline
Ik heb 30 punten....dus tussen de 6.5 en de 8.0!

Alleen ik heb ook eerste EN laatste 2 woorden opgeschreven! Als ze dat fout rekenen he OEOEOEOEOE dan word ik BOOS!
Want khad ze allebei goed....hmmmmmmmmmmm

~~Fantôme~~ alvast succes met je Duits!
Oud 19-05-2004, 23:53
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Babette schreef op 19-05-2004 @ 23:22 :
Ik heb 30 punten....dus tussen de 6.5 en de 8.0!

Alleen ik heb ook eerste EN laatste 2 woorden opgeschreven! Als ze dat fout rekenen he OEOEOEOEOE dan word ik BOOS!
Want khad ze allebei goed....hmmmmmmmmmmm

~~Fantôme~~ alvast succes met je Duits!
als je al niet eens nederlands kunt lezen dan begrijp ik niet dat je zo hoog voor je frans haalt
Oud 20-05-2004, 00:35
Tiño
Tiño is offline
ik denkd at alleen naar de eerste 2woorden wordt gekeken omdat nl het eerste antwoord zou tellen en de rest zouden ze zowieso niet bekijken,dat was bij ons het verhaal telkens...
Oud 20-05-2004, 07:43
Frank_YY
Frank_YY is offline
Jaa .. in 't correctiemodel stond;

zakgeld (van hun ouders)

Dus volgens mij is dat wel goed

vond die trouwens ook vet moeilijk, die vragen bij die
geweldstekst van Strasbourg..
en toch had ik er maar 1 fout..

oja en die basketstory...
Daar werd gevraagd 'naar aanleiding van welke gebeurtenis'
BLABLABLA..;
ik had daar als antwoord: staking van het transportverkeer in
new Y0rk.. correctiemodel schreef; staking openbaar vervoer staking.. dus dit heb ik zeker fout?
Oud 20-05-2004, 07:45
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 20-05-2004 @ 01:35 :
ik denkd at alleen naar de eerste 2woorden wordt gekeken omdat nl het eerste antwoord zou tellen en de rest zouden ze zowieso niet bekijken,dat was bij ons het verhaal telkens...
ja oke, maar dit is gewoon niet de vraag goed lezen en een fout antwoord geven. Ik heb t ook gedaan hoor en kan mezelf wel voor mn kop slaan maarja
heb het dan ook fout gerekend voor mezelf.

@IJsblokje: Jeetje, doe eens niet zo gestresst. Er staat dat ik een kwartier voor tijd (dus kwart over een) wel zenuwachtig begon te worden. Dus er staat niets over eerder beginnen.
Wij moesten een half uur van te voren aanwezig zijn. Om kwart over gingen we de aula in, daar werden nog even de regels herhaald en om half twee moest iemand voorlezen wat er op de envelop stond en werd die open gemaakt. Dus we zijn gewoon net als iedereen om half twee begonnen. Voortaan beter lezen

Trouwens? Ik was zo aan het denken enzo gisteren op de fiets en ik dacht: wat als ik nu mn pols van mn schrijfhand breek? Hoe gaat dat dan met je examens? Krijg je meer tijd? Moet je op een computer je werk maken? Weet ik t... Weet iemand dit?
Oud 20-05-2004, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Frank_YY schreef op 20-05-2004 @ 08:43 :
vond die trouwens ook vet moeilijk, die vragen bij die
geweldstekst van Strasbourg..
en toch had ik er maar 1 fout..

oja en die basketstory...
Daar werd gevraagd 'naar aanleiding van welke gebeurtenis'
BLABLABLA..;
ik had daar als antwoord: staking van het transportverkeer in
new Y0rk.. correctiemodel schreef; staking openbaar vervoer staking.. dus dit heb ik zeker fout?
Ik vrees van wel. Zou er maar op rekenen. Transport van mensen had je dan moeten zeggen ofzo...
Die hele Basketstory had ik fout. Die vond ik echt de moeilijkste. Op een of andere manier associeer ik dat toch altijd met basketbal en had dus bijna alles compleet fout En die Strasbourg vond ik ook pittig, maar die had ik wonder boven wonder grotendeels goed.
Oud 20-05-2004, 07:50
Frank_YY
Frank_YY is offline
je breekt je pols vast niet loontjuh..
denk dat ze wel iets voor je zullen verzinnen...
miss gaat iemand je antwoorden opschrijven ofzo.. dunno'!
Oud 20-05-2004, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Frank_YY schreef op 20-05-2004 @ 08:50 :
je breekt je pols vast niet loontjuh..
denk dat ze wel iets voor je zullen verzinnen...
miss gaat iemand je antwoorden opschrijven ofzo.. dunno'!
Vast niet, aangezien ik eigenlijk nooit iets breek. Is altijd gekneusd ofzo. Maarja, ik moest er gewoon aan denken. Niet in het bijzonder in mijn geval ofzo, maar ook bij een ander ofzo. Vroeg het me af.

Haha, allemaal foute dingen zeggen en t dan weer opnieuw laten opschrijven
Oud 20-05-2004, 08:08
Frank_YY
Frank_YY is offline
haha ja en zeggen van; huh zo heb ik het helemaal niet gezegd!!
volgens mij mag die leraar me niet ff zielig doen
zo slaag je altijd wel natuurlijk
Oud 20-05-2004, 08:56
songeur
songeur is offline
Even over vraag 28, ik snap niet waarom dat A moet zijn (had zelf B).

Citaat:
Si Strasbourg montre ses balcons fleuris et ses rues propres, si Hoenheim n'a rien d'une banlieue 28.

28
A dangereuse
B florissante
C populaire
D tranquille
Oud 20-05-2004, 09:31
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
songeur schreef op 20-05-2004 @ 09:56 :
Jaa had ik ook zo gedaan!!! maar ik heb zeg maar alleen nog afgestreept wat fout en niet fout was, dus nog niet echt nagekeken van ooooow zo zit dat..ben allang blij dak nu als het goed is nooit mer frans heb
Oud 20-05-2004, 09:33
Verwijderd
ik had ook b
Oud 20-05-2004, 09:36
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-05-2004 @ 10:33 :
ik had ook b
Misschien bedoelen ze hier dat hoenheim wel een gevaarlijke stad is, maar dat het uiterlijk ervan niet gevaarlijk was.......ofzo Pardon my French
Oud 20-05-2004, 09:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
songeur schreef op 20-05-2004 @ 09:56 :
Ik heb het examen niet gemaakt, maar probeer te achterhalen hoe dat antwoord komt. Staat er in de tekst iets over Strasbourg en Hoenheim? Welke relatie hebben zij tot elkaar?
Want als Hoeheim een wijk is van Strasbourg, zou ik zeggen dat het antwoord zo is:

Als Strasbourg zijn balkon met bloemen en zijn schone straten laat zien, dan heeft Hoenheim niets weg van een gevaarlijke voorstad.

Maar in andere gevallen gaat dat niet op en zou ik het ook niet weten...
Oud 20-05-2004, 09:49
Verwijderd
wat balance zegt kan goed kloppen hoor. ik dacht zelf in de richting van: strasbourg heeft allemaal balkonnetjes met bloempjes en de straten zijn schoon, maar hoenheim ziet er helemaal niet fleurig uit..

dat had ik er dus van gemaakt..
Oud 20-05-2004, 09:57
Fantôme
Fantôme is offline
was het n btje te doen met de tijd enzo?
Oud 20-05-2004, 10:04
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 20-05-2004 @ 10:57 :
was het n btje te doen met de tijd enzo?
Jawel, maar ik heb wel dingen als het ware eerst slordig gedaan en daarna pas net omdat ik bang was in tijdnood te komen. heb er de volle 2 en een half uur gezeten
Oud 20-05-2004, 10:04
Balance
Balance is offline
Ik heb even het examen bekeken en jullie laten de belangrijkste zin weg:

Si Strasbourg montre ses balcons fleuris et ses rues propres, si Hoenheim n'a rien d'une banlieue .... , on peut y entendre ce que le sociologue Driss Ajbali appelle le 'gémissement urbain' , ce sentiment d'insécurité fait de mille et un incidents que rendent la vie quottidienne insupportable.

-------------
Als Strasburg zijn bloemen op de balkons laat zien en zijn schone straten, als Hoeheim niets weg heeft van een gevaarlijke voorstad, dan kan men horen wat de socioloog Driss Ajbali 'het stedelijk gejammer' noemt, het gevoel van onveiligheid door duizend en één incidenten die het ondragelijke, dagelijkse leven laten zien.
Oud 20-05-2004, 10:07
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-05-2004 @ 11:04 :

Si Strasbourg montre ses balcons fleuris et ses rues propres, si Hoenheim n'a rien d'une banlieue .... , on peut y entendre ce que le sociologue Driss Ajbali appelle le 'gémissement urbain' , ce sentiment d'insécurité fait de mille et un incidents que rendent la vie quottidienne insupportable.

-------------
Als Strasburg zijn bloemen op de balkons laat zien en zijn schone straten, als Hoeheim niets weg heeft van een gevaarlijke voorstad, dan kan men horen wat de socioloog Driss Ajbali 'het stedelijk gejammer' noemt, het gevoel van onveiligheid door duizend en één incidenten die het ondragelijke, dagelijkse leven laten zien.

.............WAUW...................
Oud 20-05-2004, 10:17
light fighter
light fighter is offline
bij mij ging het goed. HEb ongeveer 25 punten gehaald dus ik ben voor frans iig geslaagd
Oud 20-05-2004, 10:26
songeur
songeur is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-05-2004 @ 11:04 :

-------------
Jemig wat een ingewikkelde zin, ik moest hem 10 keer lezen voor ik begreep wat er stond. Bedankt!
Oud 20-05-2004, 10:37
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 20-05-2004 @ 11:04 :
Jawel, maar ik heb wel dingen als het ware eerst slordig gedaan en daarna pas net omdat ik bang was in tijdnood te komen. heb er de volle 2 en een half uur gezeten
oke... sorry dat ik zoveel vraag hoor, zit me hier onwijs druk te maken om mn duits examen
Oud 20-05-2004, 10:38
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-05-2004 @ 08:45 :
ja oke, maar dit is gewoon niet de vraag goed lezen en een fout antwoord geven. Ik heb t ook gedaan hoor en kan mezelf wel voor mn kop slaan maarja
heb het dan ook fout gerekend voor mezelf.

@IJsblokje: Jeetje, doe eens niet zo gestresst. Er staat dat ik een kwartier voor tijd (dus kwart over een) wel zenuwachtig begon te worden. Dus er staat niets over eerder beginnen.
Wij moesten een half uur van te voren aanwezig zijn. Om kwart over gingen we de aula in, daar werden nog even de regels herhaald en om half twee moest iemand voorlezen wat er op de envelop stond en werd die open gemaakt. Dus we zijn gewoon net als iedereen om half twee begonnen. Voortaan beter lezen

Trouwens? Ik was zo aan het denken enzo gisteren op de fiets en ik dacht: wat als ik nu mn pols van mn schrijfhand breek? Hoe gaat dat dan met je examens? Krijg je meer tijd? Moet je op een computer je werk maken? Weet ik t... Weet iemand dit?

sorry loontje maar ik had het inderdaad verkeerd gelezen ;-) kost mij nu punten kun je me vergeven?
Oud 20-05-2004, 10:53
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Die tekst 6, gatentekst, had ik in ze geheel overslagen, en later nog even gekeken alleen de eerste 2 van kunnen maken en had wel voor 28 antwoord B
Oud 20-05-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 20-05-2004 @ 11:38 :
sorry loontje maar ik had het inderdaad verkeerd gelezen ;-) kost mij nu punten kun je me vergeven?
maakt niet uit hoor. vergeven is dan ook niet nodig
Advertentie

Regels voor berichten