Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 20:11
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-05-2004 @ 17:21 :
Van thuis zitten voel je je niet beter. Als je 'onder de mensen' bent en iets te doen hebt, heb je iig afleiding. Hopelijk werkt het bij jou ook zo (en anders zou ik dat gewoon aangeven, dat het niet gaat). Hoeveel uur ga je weer werken? iig fijn dat je fijn met de manager gepraat hebt, scheelt, als iemand de moeite neemt naar je te luisteren ed.
Mijn manager was echt te lief. Ik vertrouwde haar niet, normaal is ze niet zo aardig. Het was wel fijn dat ze de moeite nam om even naar mijn verhaal te luisteren. We hebben afgesproken dat ik begin met 1 keer 2,5 uur en dan langzaam steeds een half uurtje erbij. De eerste keer vooral om te kijken hoe het gaat en wat ik allemaal nog kan. Ben ergens wel blij dat ik weer ga werken, heb er wat mee te doen en heb mijn collega's toch wel heel erg gemist.
Advertentie
Oud 17-05-2004, 20:29
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik denk dat ik maar ga instromen in de 4havo klas. Kan ik de mensen al leren kennen, en belangrijker nog, heb ik een daginvulling..

Alleen nog even bedenken welke vakken ik ga volgen, want hele dagen trek ik toch niet..

hmm.. Economie, Geschiedenis, en Duits (maar ligt er wel aan waar ze bij duits mee bezig zijn ) lijkt me voorlopig wel wat.

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 20:31.
Oud 17-05-2004, 20:51
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik wil Dana helpen als het minder met haar gaat, maar ik kan dr niet bij. Het enige dat ik kan doen is msnen met dr. Maar ik wil dr ffies weghalen thuis, dr even een knuffel geven. Maar dat gaat niet. En dat vreet aan me. Al twee dagen gaat ze plots weg achter de pc omdat ze thuis tegen dr zitten te zeiken. Kan ik ook niet hebben. En ik wéét gewoon dat ze straks in bed ligt te huilen. En dan lig ik straks ook weer in mn bedje, daar weer aan te denken.

Klotezooi.

sorry voor dat woord
Oud 17-05-2004, 21:00
-Flip-
-Flip- is offline
de hele dag was kut..... voelde me klote enzo... mensen keken me raar aan met mn lange mouwen... alsof ik gek was geworden.. dikke trui met dit weer.. dat doe je toch niet? wel dus... ik wil ze wel eens zien kijken als ik dat niet doe

wordt nu hyper van het lied 'locomotion' dat ik net van aragnabite kreeg!!! doet me echt even goed om dat liedje 20 keer achter elkaar te luisteren dankjewel aragnabite!!! jij lief!!!

sommige mensen zijn echt dom.. dit moest ik nog even kwijt... bij toneel moest een meisje eerder weg... toen ze weg ging.. riep ik! eej waar ga jij naartoe? ik wist het al, want ik had het al 10 keer gehoord van haar.. maar ik ben stom en dus vroeg ik het nog een keer (had het zelf nog niet gevraagt, ze melde het gewoon zelf zovaak) 'IK MOET NAAR MAATSCHAPPELIJKWERK!!!" riep ze door de repetitieruimte... sorry hoor maar ben je dan dom of ligt dat aan mij dat ik mij daar aan erger???
tja... sommige mensen schamen zich ervoor.. en sommige mensen zijn er trots op... dan toch liever schamen denk ik....

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 21:04.
Oud 17-05-2004, 21:53
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 17-05-2004 @ 20:38 :
Ik zit weer eens alleen thuis, iets waar ik nogal slecht tegen kan. Overdag wil mijn moeder nog wel eens thuis zijn, maar 'savonds is iedereen weg.
Mijn broertje en zijn vriendin waren wel thuis, maar zijn even wandelen, op zich scheelt dat wel (zien m'n topic) dat zij er nu niet zijn, maar toch.. Ik kan niet goed omgaan met alleen thuiszitten. (Denk dan teveel na, ga domme dingen doen, etc)

Voor therapie moet ik nu een zinnige daginvulling gaan bedenken, want ik moet nog tot september elke dag thuiszitten -en ik zit al van november thuis-(dan begint school pas weer) en dat werkt natuurlijk voor geen meter. Maar wat voor daginvulling? School heeft geen zin meer, werken kan ik niet aan, en tja met kleine dingen als fietsen, boodschappen doen etc krijg je ook geen dag vol.

*zucht*
Misschien kan je vrijwillig gaan werken? Ergens 1 dag per week en als dat goed gaat misschien meer ofzow? Dat scheelt alweer 1 dag minder vervelen.
Heb geen idee in wat voor situatie je zit maar wilde je dit even als tip geven...
Oud 18-05-2004, 08:10
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom moet ik nou juist vandaag zo vroeg wakker worden??
M'n vriend moet tot vijf uur werken, m'n ouders zijn allebei weg, en m'n broertjes en K. zijn uiteraard naar school.
Geweldig, hoe ga ik nu deze dag omkrijgen??

*zucht*
Oud 18-05-2004, 11:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, het gaat echt ff slecht hier. Ik ben al dat gezeik meer dan zat. Vraag ik aan mijn broertje of ik ook even op de pc mag, zit ik er tien minuten achter vraagt hij of hij mag dus dan zeg ik 'ja zo' en dan na vijf minuten begint mijn moeder te zeiken dat ik van de pc af moet gaan terwijl mijn broertje er al de hele dag opgezeten heeft en ik dan net even een kwartiertje, maar ik heb toch de hele dag om op de pc te zitten, welja, ik heb zeven examens om voor te leren maar blijkbaar interesseert het ze geen bal als ik zak. Ik ben het gewoon zo spuugzat, gister wou ik nog even mijn cd afluisteren, was misschien nog 30 seconde maar nee zelfs dat mocht niet. Het lijkt wel alsof ik minder waard ben ofzo hier in huis. Ik moet altijd rekening houden met anderen maar rekening houden met mij gebeurd niet of nauwelijks. Ze zien ook altijd alleen de dingen die ik NIET doe en niet de dingen die ik WEL doe want dat is dan weer normaal of vanzelfsprekend. Ik ben het echt zo zat, alleen daarom wil ik al niet meer zakken want ik trek het echt niet langer hier nog een jaar in huis. Het is echt niet de eerste keer dat ik uit huis wil, die gedachten heb ik al jaren maar ze steeds weer aan de kant gezet.

Bij alles wat ik doe krijg ik commentaar, zit ik op de bank te leren dan is het 'Dana zonder je niet zo af', ja hoe kan ik anders leren? Dan ben ik klaar met leren en zit ik even met mijn moeder te kletsen dan vind ze dat ook weer niets omdat ik 'teveel aandacht vraag' en 'altijd loop te kletsen' tis verdomme nooit goed. Alles wordt gestoken op de examens, dat ik daarom chagrijnig zou zijn en weet ik wat nog meer maar naar zichzelf kijken hoe maar!

Aaaarghhh, toch nog maar even hard leren om te zorgen dat ik hier in september weg ben.
Oud 18-05-2004, 11:30
snoopy
snoopy is offline
grumblgrom.
das alles wat ik kan zeggen...
Oud 18-05-2004, 12:00
hippie jesse
hippie jesse is offline
kut kut kut kut kut kut kut kut kut zooooooiiiiii

(sorry)

zo

Een vriend van mij had laatst een psychose, en het ging wel langzaam beter met hem. Gisteravond belde hij nog op, hij zij echt kei wanhopig allemaal vage dingen. Toen is hij vannacht van huis gelopen, en daarna kwam hij pas vanmiddag weer thuis (ik was kei ongerust, geen idee wat hij allemaal uithaalt, of toe in staat is) En nu belt zijn ma dus op dat hij weer helemaal door de war is en wordt opgenomen

kutzooi
shit hsit sht shit

Oud 18-05-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-05-2004 @ 12:20 :

.. verhaal ..

Aaaarghhh, toch nog maar even hard leren om te zorgen dat ik hier in september weg ben.
ik kan wel begrijpen dat je daar weg wilt jah.. goh
.. wat een baggerzooi..

sterkte ermee ..
Oud 18-05-2004, 15:12
Verwijderd
Behalve vanmorgen was ik vandaag gelukkig weer ietsje minder moe dan gister, toen viel ik gewoon in slaap terwijl ik zat te schrijven... Maar ook vandaag was het maar goed dat ik, zoals m'n vriend al zei: "niet voor een hele klas hoefde te staan" en idd, ik weet nu wel weer dat het echt niet kan. 'k weet nog niet of ik morgen wel ga naar stage, want ik slaap 's ochtends echt nog te erg, ook al zijn m'n ogen open...
Net m'n sleutel in de deur laten zitten. Gelukkig hebben we erg oplettende buren en die belden even aan. Ik dacht dat het m'n zusje was, want die zou mijn sleutel komen lenen, toen zocht ik m'n sleutels dus, maar kon ze niet vinden...dus ik schrok en dacht al dat ik ze in de deur had laten zitten. Maar het was dus de buurman van een paar huizen verder, toch lief.
Nog één dagje en dan lekker heel lang weekend (4 dagen). Maar ik heb het zo enorm verschrikkelijk ontzettend druk, dat ik er nog weinig aan heb. )

Citaat:
sensual schreef op 17-05-2004 @ 21:11 :
Mijn manager was echt te lief. Ik vertrouwde haar niet, normaal is ze niet zo aardig. Het was wel fijn dat ze de moeite nam om even naar mijn verhaal te luisteren. We hebben afgesproken dat ik begin met 1 keer 2,5 uur en dan langzaam steeds een half uurtje erbij. De eerste keer vooral om te kijken hoe het gaat en wat ik allemaal nog kan. Ben ergens wel blij dat ik weer ga werken, heb er wat mee te doen en heb mijn collega's toch wel heel erg gemist.
Fijn dat ze je de kans geeft om het heel rustig op te bouwen.

Sommige mensen laten zich ineens van een hele andere kant zien als het nodig is, daar sta ik soms ook versteld van (en andersom kan net zo goed ook natuurlijk). Hopelijk meent ze het ook.

Succes iig!
Oud 18-05-2004, 15:24
Yara
Yara is offline
hulp? ik durf/hoef niet meer.

en, van al die mensen die ik om de tuin heb weten te leiden de laatste tijd, hou ik mezelf nog wel het allermeest voor de gek. :/
Oud 18-05-2004, 16:07
Verwijderd
[blijheidmodus aan]

Wiee! ik heb een jaar, ik heb een jaar! en sportdag was leuk vandaag, ondanks dat ik eigenlijk daar helemaal niets te zoeken had, maar ik heb wel iedereen weer eventjes gezien, en ik ga zometeen spagetti eten met mn liefje en mn schoonouders, en daarna mag ik dansen, en donderdag krijg ik een verrassing, en vannacht had ik oook al een verrassing, namelijk een feestcomité op mn bed, ik schrok me dood, maar t was geweldig, en en en en en ...*ademhaalt*.... morgen heb ik mn eerste examen, das dan weer minder, en vanavond mag ik dansen, en en en dat is gaaf, en nu ga ik tafel dekken!

[blijheidmodus uit]
Oud 18-05-2004, 16:12
Verwijderd
Ik snap het allemaal geloof ik niet zo goed meer. Ik snap niet wat ik fout heb gedaan dat hij zo chagrijnig uit de hoek komt tegenover mij. Ik snap niet waarom ik meende dat de deur open was, wat niet zo was, en ik er tegenaan knalde. Ik snap niet waarom hij me zoende, omdat ik niet wist wie hij was en wat hij deed op dat moment. Ik snap niet dat ik gewoon hele gesprekken kan voeren, die geheel langs me heen gaan, en ik dus geen idee heb wat ik zeg en tegen wie. Ik snap ook niet waarom ik aan mn moeder vroeg wie ze was. Ik snap ook niet waarom ik twijfel aan alles, ook dingen die vast staan. Ben een beetje in de war geloof ik.
Maandag wel eventjes met mijn franse lerares gepraat. Kreeg dr telefoonnummer zodat ik altijd kan bellen als ik dat wil. En een zoen, omdat ik een lieve meid was. Ja, dat was wel lief. Maar weetje, het punt is dat niemand iets aan het hele gedoe kan veranderen. Maar ik voel me er klote onder. En ik wil het niet. Maar mijn wil zegt niets.
Is er niet iets wat een einde kan maken aan dit alles?
Oud 18-05-2004, 16:18
Miracle
Miracle is offline
Auwwww. Waarom moet dreentjuh altijd zo koppig zijn en niet leren van haar fouten?
Vandaag weer geen zonnebrand gesmeerd en heerlijk verbrand op het sportveld.

Bijna alles geregeld voor morgen. Engels extensief lezen af. Hopelijk keurt de lerares het snel goed en red ik het ook nog om het extensief luisteren voor volgende week af te hebben.

Dat van paardrijden is nog steeds niet gelukt. Ik moet nog één persoon. Zo ontzettend irritant. Ik vraag me ook nog steeds af waarom ik het moest regelen....

Straks na het eten nog ff skaten. Yes, ik ben goed bezig.

Vanavond hopelijk wél rustig soap's kijken. Is lang geleden.
Oud 18-05-2004, 17:08
Verwijderd
Ohwyeeeaaaaahhhhhh.

Dukko heeft zijn giek weer terug die hij anderhalve week geleden aan stront heeft gevaren tijdens het windsurfen

Morgenmiddag dus weer Windsurfen
Oud 18-05-2004, 17:16
Verwijderd
t gaat weer een paar dagen ongelooflijk klote en kweet t onderhand nie meer
kheb pas volgende week afspraak met me psych, ze is nou op vakantie
Oud 18-05-2004, 17:35
luchtballon
luchtballon is offline
Wat is hij toch een LUL! Het slaat echt helemaal nergens op, en ik voelde me al zo klote, dat wist hij toch!
Maar ach ik mag ook niet zeuren: Prioriteiten stellen is ook wel heel moeilijk natuurlijk, niet te vergeten dat hij 12 uur per dag leert want hij heeft het zo zwaar en dat hij omkomt in de stress.

Hmmja, het gaat dan wel over mijn vriend, en ik meen het niet maar ik hoop dat het oplucht om ook eens boos te mogen zijn. En hij lijkt het niet eens erg te vinden.
en een beetje meer kunnen relativeren zou me ook wel kunnen helpen.
Oud 18-05-2004, 18:14
kroot
kroot is offline
Ik ben nogal lomp bezig, ik heb namelijk morgen examen muziek maar ik heb er nog steeds niets aan gedaan. Dat is op zich geen ramp want voor de oefenexamens had ik geen onvoldoendes. En dat haal ik hopelijk ook niet. Ik heb het idee dat ik wel gewoon alles redelijk weet. Maarja ik wil stiekem een 8,9 halen, dan sta ik namelijk een 9 (dat lukt nooit, maar toch). En ik wil ook conservatorium gaan doen, dus moet ik hier een goed punt voor halen....maar ik hou al op, ik zeur.

Verder: ik wil onze CD-branden uit het raam gooien: hij brandt wel alles, maar hij speelt alleen de eerste drie minuten af, handig.
En ik zie veel op tegen mijn latijn en wiskunde examens, ik heb net wiskunde geoefend. Ik kom gewoon zelf niet op die antwoorden, als ik dan uitleg krijg dan is het oh ja, maar zelf lukt het niet.
Voor de rest gaat het bagger en ik probeer maar tegen iedereen vrolijk te doen, maar dat werkt niet helemaal.
Om iets positiefs te zeggen: het is mooi weer, maar niet voor mij
Oud 18-05-2004, 20:14
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Klote kut bio!!!! Hoppakee
Oud 18-05-2004, 20:22
Dolores
Dolores is offline
Pff, dit soort dagen zijn echt niet goed voor mij! Verdorie m'n hele dag verkloot door zo'n bio PO.. 's Ochtends naar de dierentuin geweest voor wat onderzoekjes, 's middags tot een uur of 5 aan het verslag daarover gezeten (op school!) en daarna nog thuis met m'n gedachten daar dan weer bij gezeten.. daarna geprobeerd te hardlopen, maar dat hield ik niet vol en pffffff... nee, niks voor mij, van die drukke en hectische dagen. En dan nog is het niet voorbij, want denk maar niet dat ik het nu rustig ga krijgen.. Sjongejonge, ze denken zeker allemaal dat ik niks te doen heb ofzo.
Oud 18-05-2004, 20:23
Verwijderd
Help ik kan het niet. 9 juni selectie dinges van muziektherapie. moet ik zingen en notendictee. en weet ik wat nog meer dingen die ik niet kan. help help help. eindelijk een opleiding die ik leuk vind. word ik waarschijnlijk niet aangenomen. moet ook nog een motivatiebrief schrijven. wat moet ik daar nou inzetten? wat moet ik nou gaa ndoen als dit mislukt? en het gaat mislukken want ik kan helemaal geen viool spelen. zeker als ik dan zenuwachtig ben-->ikke vals spelen. en intervallen, heb ik nog nooit gedaan. en eersts nog die stomme examens die ook niet gaa nlukken. zit ik daar ook nog voor in de stress zitten+ voorbereiden voor die selectie. ik red het niet meer.
ach wat boeit het ook. ik 'doe dit wel gewoon ff' toch?
Oud 18-05-2004, 20:54
moon
moon is offline
bah...nou ja, gaat wel weer opver mag ik aannemen.
Zie zowaar op tegen donderdag en vrijdag, vrije dagen. Ik vind school op het moment een fijne afleiding. Ik wil helemaal geen vrije dagen want dan denk ik veel te veel na en dan gaat het steeds slechter met me. Ik heb geen zin om iets te gaan doen die vrije dagen...ik kan maar beter school hebben. Ik voel me nu al depri. bij de gedachte aan die dagen vrij..dat kan nooit goed gaan. Vreemd eigenlijk, de ene keer smeek ik om vakantie en de andere keer smeek ik om school...waar heb ik last van?
Oud 18-05-2004, 21:11
Verwijderd
ik begin nu toch wel serieus de zenuwen te krijgen..
blegh..
ik ga maar slapen
kus!
Oud 18-05-2004, 21:32
sublime
sublime is offline
iew dit is echt naar. ik ben écht verliefd denk ik. en vandaag zag ik hem weer en hij zei dat ik een hippe zonnebril heb (waar ik het mee eens ben ) maar het klonk zo spottend. maar alles wat hij zegt klinkt meestal spottend, want eigenlijk is het gewoon een mega eikel, maar natuurlijk vind ik hem wel weer té leuk.. dat is echt dramatisch.

o en mn reputatie is echt gigantisch naar de klote volgens mij

en iemand ging een foto waar alleen ik op stond nabestellen

en ik heb vandaag bachelorvoorlichting gehad - over de vakken die ik de komende jaren kan gaan kiezen enzo - maar nu zit ik dus gigantisch in de stress. Ik vind veel te veel leuk, ik kan niet kiezen en 1 juni beginnen de inschrijvingen en ik wil wel gelijk de eerste dag inschrijven, omdat ik niet het risico wil lopen dat leuke vakken vol zitten, maar IK WEET HET GEWOON NIET... ik moet nu in de komende tien, 15 dagen gaan beslissen welke vakken ik iig het eerste halfjaar van komend studiejaar wil volgen, maar eigenlijk ook de rest van het jaar en het derde jaar. en ik weet het gewoon niet en ik ben ook bang dat, als ik me ergens op richt, ik het niet blijk te kunnen... en ik wil zoveel, het liefst zou ik gewoon filosofie naast geschiedenis willen doen, maar ik wéét dat ik dat niet kan en ik haat mezelf erom

waarom ben ik niet slimmer? en wat moet ik nou doen?

sta echt op het punt van een emotional breakdown.. teveel gevoelens en ontwikkelingen en te weinig rust en slaap
Oud 18-05-2004, 21:50
snoopy
snoopy is offline
k weet niet meer hoe ik me voel... soms blij en soms...
Oud 18-05-2004, 23:02
sublime
sublime is offline
het schijnt dat hij voorlopig geen vriendin wil...

is that a good thing or a bad thing??

my mind is too bloody troubled
Oud 19-05-2004, 07:10
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
snoopy schreef op 18-05-2004 @ 22:50 :
k weet niet meer hoe ik me voel... soms blij en soms...
*weet hoe het voelt, het niet weten HOE je je voelt*

*knuff* (F)
Oud 19-05-2004, 07:22
Miracle
Miracle is offline
AHHH, ik wil niet rood op de foto.
Oud 19-05-2004, 07:31
-Flip-
-Flip- is offline
WTF wat zit dat mens te zeiken zeg... alleen ZIJ is belangrijk... ze kan alleen maar zeiken over hoe moe ze is, dat ik slordig ben, al mijn spullen laat slingeren, en de was niet fatsoenlijk opruim... kheb het over mn zus... soms zo'n lief mens... maar begint steeds meer op mn moeder te lijken... de persoon waar ik juist voor weg ben... en dan zitten we hier samen op zo'n kamertje... om gek te worden... ik voel me alleen... vraag me af of ik de juiste beslissing heb genomen...
Oud 19-05-2004, 07:34
Verwijderd
Toch maar niet naar stage vandaag, beetje extra slapen en vast een beetje huiswerk doen... Nu maar weer naar bed, nog ff slapen.

@-Flip-: Misschien zeg ik iets stoms...maar kun je er niet met haar over praten?
Oud 19-05-2004, 08:20
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-05-2004 @ 08:34 :

@-Flip-: Misschien zeg ik iets stoms...maar kun je er niet met haar over praten?
ja...weetje... ze heeft toch altijd gelijk... zij is nu eenmaal de 'oude zus'... maar misschien is dat een idee... anders weet ze nooit dat ik me aan haar erger natuurlijk... kben niet zo'n prater

naar school... kmoet yoga les geven
Oud 19-05-2004, 09:09
cyntha
cyntha is offline
Ik ben trots, nou ja een heel klein beetje (heb genoeg stomme dingen gedaan, ook vandaag weer). Maar ik ben gisteren wel netjes naar de revalidatie geweest. Het blijft moeilijk om te gaan en wilde eerst ook niet gaan, maar ben uiteindelijk uit mezelf toch maar wel gegaan. Ze waren lief voor me en er zijn veel plannen gemaakt om me weer een beetje fitter te krijgen. Het wordt hard werken en ik zie het helemaal niet zitten.. Maar ik ga mijn best ervoor doen. Toch viel het ook tegen, het was zwaar, pijnlijk en heel vermoeiend. En vooral als ik dan zie en voel hoe het vandaag gaat.. Daar hadden ze me al voor gewaarschuwd, het wordt eerst erger en dan gaat het misschien een beetje helpen. Nou, dat erger worden klopt inderdaad. Ik heb nu pijn in delen van mijn lichaam waar ik normaal nooit last van had. Pff, als dit zo doorgaat, stop ik er echt mee..
Oud 19-05-2004, 09:20
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik wil als eerste zeggen dat ik het jammer van mezelf vind dat ik niet meer zoveel op het forum kom.

Ooit stelde ik aan Fantome (Wen) voor om hier te komen en nu is zij degene waar jullie meer aan hebben dan aan mij.
Ik beloof dat ik na mijn examen hier weer fulltime terug kom

Ik ben de laatste tijd veel meer bezig met LiveJournal, iets waar ik al mijn dingen kwijt kan. Hier ook wel, maar toch anders...

Ik heb besloten dat ik niet naar de meeting ga, omdat ik hier de laatste tijd niet meer zo vaak ben geweest, sommige zullen nu ook wel denken van; wie is dat??

Er is de laatste tijd best veel gebeurd...Mijn beste liefde ooit ben ik kwijtgeraakt, nu 8 maanden geleden en ik heb nu een maand een nieuwe vriend. Het gaat goed, maar soms verlang ik heel erg terug naar mijn exvriend. Fout. Ik weet het, heel fout, maar ik kan er niks aan doen. Het is zo vreemd gegaan die tijd, zo vaag allemaal en ik kan dat ook niet in een paar zinnen samenvatten.

Ik weet wel dat mijn nieuwe vriend er alles aan doet om mij gelukkig te maken en te laten zien hoeveel hij om me geeft. Ik begin me meer op mijn gemak bij um te voelen, maar het is anders dan met mijn exvriend...Verwarrend.

En ik heb zometeen mijn eerste examen...Ik zie er nu nog niet tegenop, maar dat komt nog wel denk ik...

Voor degene die ook in hun examentijd zitten; allemaal superveel succes!!
Oud 19-05-2004, 09:21
Verwijderd
buiten schijnt de zon,
maar ik heb het zoooooo koud
Oud 19-05-2004, 09:26
Fantôme
Fantôme is offline
@ suz, very much good luck zometeen!!! ik begin maandag pas met duits (zie mail!)

ontopic:

de zon schijnt, maar ik kan niet echt lekker buiten gaan zitten, het waait er te hard voor.... Jammer, ik begon net een beetje bruin te worden... Ik moet zo ook nog leren, eigenlijk geschiedenis omdat ik die als 1 van de eerste toetsen heb, en het is al een tijdje terug dat ik dat had geleerd... maar daar heb ik nou echt helemaal geen zin in! bio heb ik wel al voor een groot deel geleerd... terwijl ik die als 1 van de laatste toetsen heb
ik zie er nu echt al tegenop... vooral als ik mijn lijst met die van mn vriendinnen vergelijk. oke, ik heb ook wel 7'ens, maar dan naar boven afgerond, zeg maar een 6,8 enzo, terwijl zij alles echt boven die 7 staan. Bah... en als zij dan nog eens zeggen van 'ik haal het niet hoor...!' dan ga ik helemaal nadenken van, als jullie het al niet halen, hoe moet ik dat dan ooit doen?!! ik ben blij als we van die examens af zijn. Of nog beter.... als we de uitslag van het examen gehad hebben... 17 juni bij ons?!! Maar sommige mensen hebben het al eerder (??) en sommigen ook pas later (??). Weird....

Knuff, wen
Oud 19-05-2004, 13:29
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*jaloers op de mensen die eindexamen doen*
Oud 19-05-2004, 13:46
sublime
sublime is offline
ik doe een poging in de tuin om de stof over het ancient regime door te lezen, maar het schiet niet erg op. en dat terwijl ik voor dit essay MINSTENS een 8 wil halen, daar ik voor het vorige maar een 6.5 had... iew.
en ik ben heel bang dat ik verbrand, want ik lig op mijn buik en de achterkant van mn benen zijn echt nog spier en spierwit en de drogist had alleen nog maar factor 8. en ik wil geen huidkanker, dat snappen jullie

en ik heb m nog steeds in mn hoofd natuurlijk, en ik weet niet meer wat ik moet vinden of moet doen... vriend a zegt dat hij super fout is en dat hij op dit moment geen vriendin wil, vriend b zegt dat hij super fout is en dat ik allang actie had moeten ondernemen mocht ik echt iets willen vriendin c en vriend d zeiden dat ie die opmerking gister hoogstwaarschijnlijk wel meende, anders had ie t niet gezegd en vriendin c zei ook nog dat ik de info over het geen vriendin willen moet negeren en me gewoon naarstig in zijn blikveld moet werken.

ahum. ik weet het ook niet meer, hoor

back to the ancient regime.. *joy*
Oud 19-05-2004, 13:51
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 19-05-2004 @ 08:10 :
*weet hoe het voelt, het niet weten HOE je je voelt*

*knuff* (F)
hmm... tis meer dat ik zo labiel als een kweetniewat ben... Er hoeft maar iéts te gebeuren en m'n stemming verandert (dus soms ook positief). t Heeft denk ik te maken met de sterfdag van m'n vader die nogal dichtbij komt (m'n vader heette trouwens Flip, ik krijg elke keer een schok als ik je naam lees), maar voor de rest gaan dingen eigenlijk wel goed, dus word ik dan weer vrolijk...
Oud 19-05-2004, 15:59
moenbase
moenbase is offline
Ik zit te denken aan het restje salade dat er over is. Doordrenkt met mayonaise en olie.
Ik zit te denken aan de pizza. Het knapperige korstje en de brei er bovenop.
Ik zit te denken aan gebakken ei op brood. De gesmolten kaas en het ham eronder.
Ik zit te tellen. Ik kom boven de 400 uit.
Ik wacht nog even, en kauw nog wat op me kauwgom.
Oud 19-05-2004, 16:02
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-05-2004 @ 14:51 :
hmm... tis meer dat ik zo labiel als een kweetniewat ben... Er hoeft maar iéts te gebeuren en m'n stemming verandert (dus soms ook positief). t Heeft denk ik te maken met de sterfdag van m'n vader die nogal dichtbij komt (m'n vader heette trouwens Flip, ik krijg elke keer een schok als ik je naam lees), maar voor de rest gaan dingen eigenlijk wel goed, dus word ik dan weer vrolijk...
sorry... wist ik niet natuurlijk dat je pa zo heette...
tis m'n bijnaampje...
als ik um kon veranderen zou ik het nu meteen doen.. maar dat gaat nu niet meer... sorry...

sterkte.. take care..... knuffel voor jou...

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 16:06.
Oud 19-05-2004, 16:25
Verwijderd
hoera! ik was zenuwachtig voor mn examen frans, maar ik heb op internet nagekeken, en ik zit nu al boven de 6.5 met mn cijfer! *jubelt* een 7 op mn eindlijst, een 7 op mn eindlijst! vandaag de hele dag op school geweest, was hartstikke gezellig, lekker in t zonnetje gezeten, en nu nou ja, nix. en vanavond oppassen. en morgen krijg ik een verrassing! woei! hou mij blij!

ow ja, ik heb ook nog een heel lief kaartje gehadf van mn lieve vriendinnetje. de schat
Oud 19-05-2004, 17:40
Miracle
Miracle is offline
Jezus, dit komt toch wel hard aan... Ik wil ook een broer die mij naar feestjes kan brengen en die gewoon normaal is. Ik gun het hem zo....

Gelukkig ging het goed vanmiddag. Geen problemen en iedereen was tevreden. Strakjes oppassen en om weer goed bezig te zijn ga ik er skatend naar toe.
Oud 19-05-2004, 17:41
Quiana
Quiana is offline
Ik maak me zorgen om iemand. Meerdere iemanden en
nogal wat zorgen.

&ben een beetje zenuwachtig voor vanavond. Maar dat kan
haast niet anders dan (heel) gezellig & leuk worden, denk ik.
Oud 19-05-2004, 18:39
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Quiana schreef op 19-05-2004 @ 18:41 :
nogal wat zorgen.

&ben een beetje zenuwachtig voor vanavond. Maar dat kan
haast niet anders dan (heel) gezellig & leuk worden, denk ik.
waarom doet jij zorgen maken???

veel plezier vanavond!

*hug*
Oud 19-05-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 19-05-2004 @ 18:41 :
nogal wat zorgen.
Nu kan ik jou quoten...

En @dreen: ?
Oud 19-05-2004, 18:52
Verwijderd
Juh, het weer is/was mooi. Ik heb buiten gezeten. Ik ben verbrand, ik heb hele mooie muziek geluisterd. Ik heb een boek zitten lezen. Heb me helemaal doodgeergerd aan mn zusje. Heb het gezellig gehad op school. Ging dansen in de pauze.

Juh, kvoel me wel goed..

uitgezonderd: ...
Oud 19-05-2004, 18:55
sublime
sublime is offline
ik heb gewoon geen klap gedaan voor mn essay vandaag stomstomstom..
Oud 19-05-2004, 19:13
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa.

Zo.

Dat moest er even uit.

Oud 19-05-2004, 19:21
Gothic
Gothic is offline
Bah. Ik ben alleen thuis en het is zo alleen. En volgend jaar heb ik dit dus elke dag. Elke dag alleen. Elke dag alleen koken, alleen eten, alleen tv kijken. Alleen met m'n gedachten en geen papa of mama die vraagt hoe m'n dag was. Ik ben zo bang dat ik doodongelukkig word. Ik ben geen sociaal iemand. Ik ga niet snel dingen doen met vrienden. Overdag zal ik genoeg mensen zien, maar 's avonds?

Verder mis ik m'n vriend. En ik ben bang voor de vakantie. Hij is gek op me, maar toch ben ik bang dat hij straks in 3 maanden beseft dat hij me toch niet leuk meer vindt, of dat hij leukere meisjes ontmoet. Want hij zal veel uitgaan met zijn vrienden. En het is zomer en de meisjes hebben minder aan. En hij zal naar het strand gaan enz enz. Ik vertrouw hem opzich wel, maar het kan altijd gebeuren en dat wil ik niet .

Aan de ene kant wil ik dat de examens voorbij zijn. Gewoon dat ik niet meer hoef te leren en geen stress meer heb. Maar ik wil niet van school. Ik wil niet straks naar de uni. Ik weet gewoon niet wat ik wil studeren. Ik weet niet wat ik later wil. School is lekker veilig. Ik weet wat ik aan iedereen heb. Het kost me geen moeite. Ik kan na school lekker doen wat ik wil. Zelfs m'n examens gaan gemakkelijk. Ik slaag hoe dan ook. De vraag is alleen: hoe goed zijn mijn cijfers? Het is zo demotiverend. Ik kan mezelf gek gaan maken. En dat doe ik ook. Ik móet perse die 8 halen voor natuurkunde... Terwijl ik met een 3 nog voldoende sta. Waar maak ik me druk om. Om een 7,5 gemiddeld te halen? En waarvoor? Ik wil misschien niet eens geneeskunde doen . En ik mag nog 2 punten zakken en dan sta ik nog een 7,5 gemiddeld. Waarom stel ik van die hoge eisen? Waarom kan ik niet gewoon rustig aan doen. Klein beetje leren en zien wat ik haal. En tevreden zijn met wat ik haal. Ik zit in zo'n ontzettende luxe positie. Geen stress dat ik misschien zak. Geen móeten. Ik hoef namelijk geen goede cijfers te halen... Stom hoofd van mij

En nu kan ik huilen. En ik heb geen idee waarom. Eenzaamheid? Ben ik gewoon moe en op van 6 jaar leren? Of wil ik gewoon even onbezorgd gelukkig kunnen zijn? Ik ben gewoon bang voor de veranderingen. Ontzettend bang. En ik wil iemand die mij beschermt. Waardoor het allemaal niet zo eng meer is. Maar ja, als ik dit overleef zonder eenzaam te worden, doodongelukkig of zonder dat ik slecht voor mezelf ga zorgen, kan ik alles aan...

jeetje wat een lap tekst

Regels voor berichten