Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 17:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
Heeft iemand hier ervaring mee en met welke maatschappij ben je gegaan? Hoe duur was dit en weet je hoe het nog goedkoper kan?

Ik wil namelijk begin augustus naar een stad en deze twee hebben mijn voorkeur, deels vanwege de prijzen. Maar de vliegtickets blijken hier toch nog behoorlijk duur.
Oud 19-05-2004, 19:40
Guissie
Guissie is offline
Tja het zijn natuurlijk bestemmingen waar niet heel veel op gevlogen word, dus geen low-budget dat scheelt nogal in prijs maar ik heb even op www.ebookers.nl gekeken: http://http://www.ebookers.nl/afo/fl...=0&PREF_AIR=XX
Oud 19-05-2004, 20:27
Mir-idiotA
Oud 19-05-2004, 21:27
konflict
konflict is offline
via londen kun je naar praag met easyjet ofzo geloof ik, was ik eerst ook van plan maar nu gaan we met de eurolines bus
Oud 20-05-2004, 11:17
Breg
Breg is offline
www.skyeurope.com Vliegen vanuit Amsterdam naar Boedapest, goedkoopste retour inclusief belastingen is volgens mij 150 euro.
Oud 21-05-2004, 10:43
vivelafete!
vivelafete! is offline
ik ben vorig jaar met eurolines geweest best te doen.. en die busschauffeurs kunnen heel goed doorrijden
Oud 21-05-2004, 16:47
little mayo
little mayo is offline
Naar Praag kan je het goedkoopst met germanwings, zit in Keulen. Kost iets van 30 euro (enkel).
Enige nadeel is: hoe kom je in Keulen? Op het moment dat je dat met de trein moet doen wordt het al vrij prijzig (tenzij je, net als ik, dichtbij Venlo woont en vanaf daar met de Duitse -goedkoop!- trein kan reizen)

Regels voor berichten