Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het gaat om het geregeld van de wettelijke dingen ed. En onafhankelijk kan je getrouwd ook prima zijn. Waarom zouden positieve dingen door trouwen wel negatief worden, maar omgekeerd niet? Toch weer gereageerd. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar er staat het halve leven, dus ik neem aan dat je op cultuurgebonden elementen doelt. Dan vind ik dit een sterk argument!
||
Citaat:
![]() ![]() Stiekem hoop ik dat ik ooit een meisje tegenkom die mijn visie en argwaan tegen trouwen ineens laat verdwijnen ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 22:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind het een hele mooie gedachte dat je iemand voor eeuwig trouw belooft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik zou het wel heel goed overwegen. Ik moet wel zeker weten dat het de man is met wie ik de rest van mijn leven wil delen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Zo had ik het nog niet eens bekeken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de 14e keer je jawoord geven... dan heeft het toch ook geen waarde meer. Ik zou echt het idee hebben van 'op naar de volgende, als je niet leuk/knap/hip genoeg meer bent wissel ik je wel in' ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De rol van de vader? Fantôme | 76 | 15-02-2005 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |