Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 11:07
Verwijderd
Dat slaat echt nergens op. Je mag toch wel (heel erg) blij zijn dat je oude club kampioen is geworden en het shirtje ervan dragen. Ik vind het wel humor, omdat veel van zijn teamgenoten juist voor Excelsior zullen zijn. Beetje flauw om hem daarvoor te straffen.
Advertentie
Oud 16-05-2004, 11:11
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-05-2004 @ 12:07 :
Dat slaat echt nergens op. Je mag toch wel (heel erg) blij zijn dat je oude club kampioen is geworden en het shirtje ervan dragen. Ik vind het wel humor, omdat veel van zijn teamgenoten juist voor Excelsior zullen zijn. Beetje flauw om hem daarvoor te straffen.
Heb je ook gelezen wat ik als eerste had gezegt?
Oud 16-05-2004, 11:12
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-05-2004 @ 12:11 :
Heb je ook gelezen wat ik als eerste had gezegt?
"Alsof Zeurling sowieso al vrienden had?"?

dus?
Oud 16-05-2004, 11:15
_Moby_
_Moby_ is offline
srry maar ik vind 't niet kunnen.. als je een beetje fatsoen hebt (Lurling) dan doe je dat niet... Het is toch belachelijk om een shirtje aan te gaan doen van een andere club??? tevens concurrent, aangezien het een commerciele wereld is. Die jongen heeft wel een straf verdiend, bij amateur clubs moet het kunnen, maar op dit niveau spelen nog veel meer dingen behalve het sportieve aspect.
Oud 16-05-2004, 11:15
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-05-2004 @ 12:12 :
"Alsof Zeurling sowieso al vrienden had?"?

dus?
Nee nee daar doelde ik niet op.

Citaat:
Denk niet dat Lulring wordt opgestelt tegen Den Bosch volgend jaar door dit "kutgrapje", hij doet er iig niet echt slim aan vind ik eigenlijk.
Ik vind het niet slim van hem want het komt over als Feyenoord tegen Den Bosch dat hij niet de volle 100% zou geven omdat Den Bosch zijn favoritie clubje is.

Vind het niet kunnen.
Oud 16-05-2004, 11:18
Verwijderd
Dat vind ik dus niet. Het moet gewoon kunnen hoor. Als dat tegenwoordig al niet mag... een shirtje van een andere club aantrekken. Tis maar voor één dag en bedoeld als een geintje.
Oud 16-05-2004, 21:08
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Weet je hoevaak dit soort dingen gebeuren? Ik vind het wel leuke geintjes

Wij, supporters, doen toch ook zovaak van dit soort acties op de trainingen?
Oud 17-05-2004, 20:59
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vond dit redelijk opmerkelijk:
Ik zit een beetje te voetbalzonen, zie ik hier de kanslooste der kansloze toevoeging aan een topic staan, het nieuwsberichtje gaat over ons aller Roelofsen:

JollyMoto op 17-05-2004 20:43:53
[ Edited: 17-5-2004 20:46:52 ]
Van Der Werff kan ook wel met ze kale knikker naar een andere club zou hem wel bij willem II willen zien iets hoger niveau dan zwolle. Of hij is gelijk met roelofsen weg omdat die denkt dat die de concurrentie verliest van Ten rouwelaar volgens seizoen
zlatan09 op 17-05-2004 20:44:07
Ajaxxxxxxxxxxxxxxx

forzafcvd op 17-05-2004 20:44:44
hij kan beter een punt achter zijn carriere zetten
Fey4ever op 17-05-2004 20:45:14
zozo
willem1988 op 17-05-2004 20:45:51
Hij kan beter gaan stoppen!

link

En dus vroeg ik me af: Is dit onze Zlatani, of hoe zit dat?
Antwoord zeer welkom.
Oud 17-05-2004, 21:13
Verwijderd
of het opmerkelijk is weet ik niet, maar het was iig heel mooi, tijdens en na de wedstrijd NAC - RKC werd Zelkjo Petrovic met regelmaat toegezongen door alle supporters, dus ook door NAC. bij zijn wissel kreegtie van het gehele stadion een staande ovatie...dat zijn toch mooie momenten in het voetbal.
Oud 17-05-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 17-05-2004 @ 21:59 :
[B

En dus vroeg ik me af: Is dit onze Zlatani, of hoe zit dat?
Antwoord zeer welkom. [/B]
zo ziet het er wel uit he
ik zag trouwens de balonnenman daar ook (volgens mij). Ik zag ene heitinga4ever reageren en dat is ook zijn nickname bij hattrick.
Ikzelf reageer daar eigenlijk nooit, maar 5 keer in totaal ofzo
Oud 17-05-2004, 21:33
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 17-05-2004 @ 22:30 :
zo ziet het er wel uit he
ik zag trouwens de balonnenman daar ook (volgens mij). Ik zag ene heitinga4ever reageren en dat is ook zijn nickname bij hattrick.
Ikzelf reageer daar eigenlijk nooit, maar 5 keer in totaal ofzo
Op voetbalzone heb ik me wel eens aangemeld, maar ik heb m'n account nog niet geactiveerd. ( ) Maar ik heb ook niet echt de drang om hem te activeren, ik bedoel, de site is leuk, maar de mensen die er komen...
Oud 17-05-2004, 21:46
USPalermo
USPalermo is offline
Ik weet niet of ik als mosterd na de maaltijd kom, maar Ajax 2 heeft vanmiddag de beker gewonnen.

Wat ik net op tv zag, werd er onder zware politie begeleiding in zeist gespeeld....

Uitslag uit mijn hoofd 3-2...
Oud 17-05-2004, 21:48
Verwijderd
Soms reageer ik wel eens op die kleine ettertjes die reageren als er een onbekende speler gelinkt wordt met bijvoorbeeld Ajax. Beginnen ze van: ja die is vet goed en als die naar ajax komt zal die wel een wereldspeler zijn. Allemaal van die kleine irritante gozertjes waar ik me aan kan ergeren. Volgens mij is minimaal 75% daar ajaxied, dan heb je dat al snel he.
Oud 17-05-2004, 21:48
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 17-05-2004 @ 22:46 :
Ik weet niet of ik als mosterd na de maaltijd kom, maar Ajax 2 heeft vanmiddag de beker gewonnen.

Wat ik net op tv zag, werd er onder zware politie begeleiding in zeist gespeeld....

Uitslag uit mijn hoofd 3-2...
dat was toch ook tegen feyenoord?
Oud 18-05-2004, 08:55
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 17-05-2004 @ 22:48 :
dat was toch ook tegen feyenoord?
Jah.. ze noemden het Jong Feyenoord maar als de doelpuntenmakers van Feyenoord Treurling en Zweerts zijn dan ga ik daar toch flink aan twijfelen.. Heeft Treurling nu al zn trieste DenBoschshirt-actie uitgevoerd? K hoop dat ze em allemaal in elkaar gaan stompen alstie erin verschijnt
Oud 18-05-2004, 09:18
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zweerts is Swerts die doet nooit meer mee bij Feyenoord hoor.

En de Ridder staat ook wel eens in Ajax 2 dus niet zo zeiken.
Oud 18-05-2004, 16:03
USPalermo
USPalermo is offline
jari doet toch ook nog wel eens een potje mee (lees: deed) en Maarten toch ook?

Jong Ajax......
Oud 19-05-2004, 11:16
L1
L1 is offline
Randy Johnsen heeft vannacht een 'perfect game' gegooid. Dit betekent geen honkslagen en geen errors. Hij is met zijn 40 jaar de oudste pitcher die dit geflikt heeft. De wedstrijd tussen de Arizona Diamondback en de Atlanta Braves eindigde in 3-0

WOW
Oud 19-05-2004, 13:28
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
doe je netjes
Oud 20-05-2004, 11:48
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 18-05-2004 @ 09:55 :
Jah.. ze noemden het Jong Feyenoord maar als de doelpuntenmakers van Feyenoord Treurling en Zweerts zijn dan ga ik daar toch flink aan twijfelen..
Zoiets moet jij nodig zeggen
Oud 20-05-2004, 17:56
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Jannsens verbiedt degradatiefuif

Vorig weekend was de degradatie van Antwerp een feit. Dat wilden de fans van Germinal Beerschot zaterdag vieren met een degradatiefuif. Maar daar heeft de Antwerpse burgemeester Patrick Janssens een stokje voor gezet.

"Er zijn belangrijke indicaties dat de harde kernen van beide teams zich mobiliseren. Bovendien zou er versterking komen van Feyenoordse en Groningse hooligans. In overleg met de politie verbied ik de fuif", zei Janssens aan VTM.

Wellicht vindt de slag tussen de vechtjassen elders plaats. De politie houdt in ieder geval een oogje in het zeil
Oud 20-05-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-05-2004 @ 18:56 :
bericht
leg je knuppel maar weer in de kast
Oud 20-05-2004, 19:24
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 18-05-2004 @ 10:18 :
Zweerts is Swerts die doet nooit meer mee bij Feyenoord hoor.

En de Ridder staat ook wel eens in Ajax 2 dus niet zo zeiken.
Citaat:
USPalrmo schreef
jari doet toch ook nog wel eens een potje mee (lees: deed) en Maarten toch ook?

Jong Ajax......

Vraag 1: Wat is de leeftijd van De Ridder en Stekelenburg?

Vraag 2: Hoe vaak hebben ze meegedaan in AJAX 1?
Oud 21-05-2004, 09:53
RayMania
RayMania is offline
Eigenlijk misschien iets om te laten veranderen.
Dat als spelers een x% wedstrijden heeft gespeeld in het 1e elftal van een club, dat deze dan niet meer mee mogen spelen voor Jong Ajax.

Ook al zijn ze nog jong (van Persie, de Ridder), het vermindert de doorstroom van jongere spelers/talenten naar de jeugdelftallen.

Ik vond het ook belachelijk met Ajax 2 dat er gewoon heel veel spelers van het 1e in speelden (oké, maakte mij niet zoveel uit want Ajax 2 kwam ver in de Amstel Cup), maar toch vaag.
Jan van Halst, Yakubu etc...speelden mee.

Volgens mij is er wel zo'n soort regel bi jde Amstel Cup. Als een speler een x-aantal wedstrijden heeft gespeeld in het 1e, mag deze niet meer in Ajax 2 spelen.

Dat moeten ze dus ook doen met die jeugdcompetitie.
Swerts, van Persie, Lurling , beetje jammer.
Oud 21-05-2004, 09:57
vreselijke fout
Nee, want spelers moeten soms met blessures ritme opdoen in het 2de elftal
Oud 21-05-2004, 13:34
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Groningen wil af van Paul Matthijs

[21/05/2004] FC Groningen wil weer rust in haar selectie. De laatste maanden hebben bol gestaan van spanningen met Paul Matthijs meerdere malen in de hoofdrol. De clubleiding van Groningen zal nu ook fors in gaan grijpen. Hugo, Mile Krstev en Kurt Elshot mogen op zoek naar een nieuwe club. Ook Paul Matthijs kan naar een andere club vertrekken. Dat is intern al bekend gemaakt. Romano Denneboom lijkt de club deze zomer juist te gaan versterken.

Het zit niet goed bij FC Groningen. Maandelijks gebeurt er wel iets op de training met als anticlimax natuurlijk het 'kleedkamerincident' tussen Paul Matthijs en Regillio Vrede in de rust van FC Groningen - FC Twente. Matthijs mocht toen nog aanblijven, Vrede werd op non-actief gesteld en de club tracht hem nu ook te ontslaan.

In de rechtszaak die volgde op het non-actief stellen van Vrede afgelopen maandag namen Mile Krstev en Hugo het op voor de verdediger. Krstev vertelde onder meer dat Matthijs 'niet goed' in de selectie van FC Groningen ligt, in de spelersgroep geldt als 'de Duitser', het 'houdt' met de trainer en zeker twee maal per maand ruzie maakt met medespelers. FC Groningen was dan ook not amused over deze getuigenis die niet in het voordeel spreekt voor Matthijs.

Kenmerkend voor de rol van Paul Matthijs binnen de selectie is nog wel dat de speler niet werd uitgenodigd op het afscheidsfeestje van Melchior Schoenmakers en Rolf Landerl. De selectie is opgesplitst in diverse kampen. Groningen denkt dit nu te kunnen oplossen door alle hoofdrolspelers van de hand te doen. Het blijft afwachten natuurlijk. Overigens zal Romano Denneboom naar alle waarschijnlijkheid dit wekeend voor Groningen tekenen.

www.voetbalplus.nl
Zo kan ik nog wel 10stukken plaatsen over het gerommel bij FCGroningen.
Oud 21-05-2004, 13:36
vreselijke fout
Gezellig dus blijkbaar bij de trots van het noorden

Maar dan hadden ze Mathijs er eerder uit moeten schoppen in plaats van Vrede.
Oud 21-05-2004, 13:41
ZlatanSuperJood
Citaat:
vreselijke fout schreef op 21-05-2004 @ 14:36 :
Gezellig dus blijkbaar bij de trots van het noorden

Maar dan hadden ze Mathijs er eerder uit moeten schoppen in plaats van Vrede.
Met Vrede heb je altijd oorlog
Oud 21-05-2004, 13:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 21-05-2004 @ 14:41 :
Met Vrede heb je altijd oorlog
( )

Hadden ze opzich moeten doen idd maar het bestuur en trainer(s) kiezen elke keer maar weer partij voor "de Duitser" zoals ie genoemd wordt.
Niemand die het snapt eigenlijk maar het bestuur doet laatste tijd wel vaker gekke dingen die niemand begrijpt.

Vrede heeft trouwens de supporters wel bedankt met een spandoek die hij had gemaakt of heeft laten maken.

Maar dat juist deze spelers moeten vertrekken is een ramp voor ons en als het gebeurt vrees ik voor volgend jaar.
Want tot nu toe is alleen Stefano Seedorf voor volgend seizoen gehaalt en misschien Denneboom dus maar achterin houden we zo niks over als Elshot ook nog eens weggaat na Schoenmakers en Vrede.
Oud 21-05-2004, 14:09
RayMania
RayMania is offline
Voetbal: Kameroen weer in WK-race na besluit FIFA

Gepubliceerd op vrijdag 21 mei 2004

PARIJS (ANP) - Kameroen heeft de kansen op deelname aan het WK voetbal van 2006 (in Duitsland) weer helemaal in eigen hand. De wereldvoetbalbond FIFA bracht de Afrikanen onlangs voor de kwalificatiereeks zes punten in mindering, maar vrijdag besloot de FIFA deze maatregel ongedaan te maken .

De voetballers van Kameroen werden gestraft voor het dragen van tenues uit één stuk tijdens het toernooi om de Afrika Cup. Daarmee overtrad de nationale bond de kledingregels. Door de zes punten aftrek in de aanstaande WK-kwalificatiereeks zou Kameroen het heel moeilijk krijgen om het WK in Duitsland te bereiken. In de groep met Libië, Ivoorkust, Benin, Sudan, Egypte en Kameroen plaatst alleen de winnaar zich voor het eindtoernooi.

De boete van 130.000 euro die de FIFA Kameroen oplegde, blijft wel staan. De bond van Kameroen stapte recent naar het sporttribunaal (CAS) in Lausanne om de straf aan te vechten. Een eerdere beroepszaak bij de FIFA ging verloren. De bond van Kameroen moet nog uitmaken of ze de zaak bij het CAS doorzet om de boete aan te vechten.
Oud 21-05-2004, 14:27
Verwijderd
goede zaak
Oud 21-05-2004, 14:39
Ketjing
Ketjing is offline
goede zaak voor Kameroen
Oud 21-05-2004, 14:45
mrhanky
mrhanky is offline
ook wel apart nieuws.
Ook ajax zaterdag 1 heeft zich geplaatst voor de amstel cup.
Dus volgend jaar 3 ajax teams in de amstel cup

http://www.ajaxzaterdag.nl/nieuws.html

20/05 Ook Ajax Zaterdag 1 plaatst zich voor de Amstel cup volgend seizoen.
Ajax heeft het seizoen afgesloten met opnieuw een historisch hoogtepunt. Na handhaving in de hoofdklasse van het zaterdagvoetbal, schaarden de Ajacieden zich bij Ajax 1 en Jong Ajax als afgevaardigde van de club in de Amstel Cup voor profs.
Op de velden van Elinkwijk in Utrecht moest Ajax aantreden, in een poule van vier, tegen Hollandia (zondag hoofdklasse), Elinkwijk (zondag hoofdklasse) en Sporting Maroc (zondag derdeklasse). Van Hollandia werd met 1-0 gewonnen (doelpunt Lenny Macnack), waarna tegen gastheer Elinkwijk een verdienstelijke 2-2 werd neergezet (doelpunten Jamal Ahaddouch en Lenny Macnack). Tegen stadgenoot Sporting Maroc was alle frisheid verdwenen en werd met 0-1 verloren. In plaats van de finale (en rechtstreekse plaatsing voor de Amstel Cup) moest daarna een kruisfinale worden gespeeld tegen de nummer twee van de andere poule, FC Omniworld. De Almeerders, al reeds in het bezit van een ticket voor de Amstel Cup behaald middels een periodetitel in de competitie, konden geen kracht meer opbrengen om het Ajax lastig te maken. Het werd slechts 1-0 voor Ajax door een doelpunt van Saïd Saïdi Amor. Sporting Maroc won de finale van ADO'20 (zondag hoofdklasse) , van trainer Rob Witschge, met 2-1 na verlenging.
Oud 21-05-2004, 14:53
Ketjing
Ketjing is offline
Sturing haalt Zongo terug bij A-selectie

21/5/2004 15:17

Mamadou Zongo is terug bij de A-selectie van Vitesse. Trainer Edward Sturing zette de aanvaller drie weken geleden uit de ploeg nadat hij geweigerd had in te vallen in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen aartsrivaal NEC.
'De disciplinaire straf zit erop', verklaarde Sturing vrijdagmiddag tegen VI.nl. 'Ik vond het genoeg zo. Zongo is op zich een fantastische jongen maar hij liet de ploeg in de steek en daar heeft hij nu voor geboet.'

Ondanks zijn rentree bij de selectie is het niet waarschijnlijk dat de 22-jarige Zongo al snel weer aan spelen toe zal komen. Onlangs brak hij zijn neus tijdens de laatste competitiewedstrijd van Jong Vitesse.

'Hij heeft er nog erg veel last van en zal de duels de komende tijd nog moeten mijden', aldus Sturing, wiens ploeg zaterdag in de nacompetitie VVV-Venlo ojntvangt in de Gelredome.

------------------------------------------------------------------------------
Mooi voor Zongo dat hij weer terug is, nu hopen dat hij weer snel wedstrijdfit is
Oud 21-05-2004, 15:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Finale van bekertoernooi gestaakt na massale vechtpartij

zuidlaren - Wat een anticlimax. Het gaat te ver om te zeggen dat het voetbaltoernooi om de noordelijke districtsbeker rimpelloos was verlopen (daarvoor was de kritiek van enkele deelnemers te hard), maar wat er vlak voor afloop van de finale tussen Harkemase Boys en Sneek gebeurde, was de idioterie ten top. Een massale knokpartij tussen supporters van Harkemase Boys en WKE maakte een voortijdig einde aan het toernooi.

De aanleiding van de ruzie, waarbij naar schatting van de organisatie ongeveer vijftig mensen betrokken waren, was een provocerende opmerking van een Harkemase supporter aan het adres van een WKE-supporter. Die beantwoordde - volgens kantinepersoneel van ZFC Zuidlaren - de provocatie met een kopstoot en daarna ging het van kwaad tot erger. Steeds meer mensen bemoeiden zich met de ruzie waarbij steeds zwaarder geschut werd ingezet. Aanvankelijk was er vooral sprake van een vuistgevecht, maar op den duur werd de inzet van fietsen, bierflessen en zelfs een lantaarnpaal niet meer geschuwd.

Al dat wapentuig in aanmerking genomen vielen het aantal (behandelde) gewonden en de aard van de verwondingen mee. Drie vechtersbazen moesten zich laten behandelen voor snijwonden, een vierde werd per ambulance naar een ziekenhuis vervoerd met vermoedelijk een gebroken kaak. Verder aardig wat blauw geslagen ogen en dikke lippen. Triester echter was de aanblik van huilende en radeloze echtgenotes/vriendinnen en kinderen. Met als toppunt een joch van een jaar of vijftien dat zich met de tranen in de ogen ook in het gevecht mengde: "Mijn heit ligt ertussen!"

Het kantinepersoneel van het organiserende ZFC Zuidlaren had de start van de ruzie gezien. "Er hing al een tijdje een broeierige sfeer. Op een gegeven moment is het dan mis. Er is dan niet eens een partij aan te wijzen die begonnen is. Want waar ligt het begin? Bij een klein duwtje? Bij een omhooggestoken middelvinger?"

De oorzaak van de broeierige sfeer was wel duidelijk: drank. De biertap ging weliswaar 'pas' om twaalf uur open, maar dat betekende wel dat er al meer dan vijf uur lang gedronken was toen de ruzie startte. Jan van Driel, vice-voorzitter van het KNVB-district Noord, had eerder op de middag al opdracht gegeven de biertap buiten dicht te draaien: "Er was geconstateerd dat een aantal in kennelijke staat was. Daarom is de buitentap dichtgegaan. Gewoon om minder mogelijkheden te bieden voor de koop van bier."

Ongelukkig in dit verband is dat Amstel de grote sponsor is van het bekertoernooi. Het bier zoals dat gistermiddag getapt werd, is daardoor welhaast een must voor de KNVB. Van Driel: "Maar we hadden nooit kunnen voorzien dat het toernooi op deze manier zou escaleren. Triest en diep tragisch vind ik dit. Schandalig dat dit toernooi op deze wijze moet eindigen."

Het schenken van zogenaamd evenementenbier, met een relatief laag alcoholpercentage, is niet overwogen, zegt Van Driel. "Maar dit is een les, een constatering dat dit blijkbaar niet kan: alcohol in combinatie met een evenement als dit. In de evaluatie van de bekerfinale in toernooivorm zullen we hoe dan ook het extra gevaar op escalatie laten meewegen."

Oud 21-05-2004, 15:35
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-05-2004 @ 16:31 :
waar gaat et toch heen in de voetbalwereld
Oud 21-05-2004, 16:06
ZlatanSuperJood
Wat is een heit?
Oud 21-05-2004, 16:10
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-05-2004 @ 15:53 :
Sturing haalt Zongo terug bij A-selectie
Opmerkelijk?
Oud 21-05-2004, 16:28
Guissie
Guissie is offline
FIFA trekt puntenmindering Kameroen in

Nadat er veel ophef was over de puntenintrek van de FIFA voor Kameroen, heeft de wereldvoetbalbond vandaag besloten dat het land de WK-kwalificatie toch met nul punten mag beginnen. Eerder had de FIFA nog een puntenaftrek van zes punten toegezegd, nadat zij in een onreglementair tenue aantraden.

Een flinke geldboete moet Kameroen nog wel betalen.

Bedenk dan meteen dat het nergens op slaat.... maarja alsnog gewoon weer 0 punten bij de start
Oud 21-05-2004, 16:34
USPalermo
USPalermo is offline
-->Zlatan Superjood:

ik reageerde op Zlatani10 die beweerde dat Jong Feyenoord 2 spelers van Feyenoord 1 gebruikte die allebij scoorden(Lurling en Swerts).

Ik wilde hem even duidelijk maken dat Ajax 2 ook gebruik maakt van (wissel)spelers uit het 1e.

Dat gebeurd overal, mijn post was niet een post om Ajax zwart te maken, maar een post om Zlatani10 duidelijk te maken, dat zijn opmerking nogal onlogisch was.
Oud 21-05-2004, 16:50
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Guissie schreef op 21-05-2004 @ 17:10 :
Opmerkelijk?
mja eerst veel ophef over het feit dat hij niet wilt invallen en nu enkele maanden later weer terug bij de selectie. Terwijl er bij RBC om de zelfde reden mensen ontslagen worden
Oud 21-05-2004, 17:16
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 21-05-2004 @ 17:06 :
Wat is een heit?
das et friese woord voor papa/vader
Oud 21-05-2004, 17:17
ZlatanSuperJood
Citaat:
mrhanky schreef op 21-05-2004 @ 18:16 :
das et friese woord voor papa/vader
Had al zo'n vermoeden..

Mijn heit heet Foppe, zoiets?
Oud 21-05-2004, 17:18
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Agressief volk die Friezen.

EDIT: Volgens mij hadden die gasten 2jaar terug bij de landelijke finale amateurvoetbal ook al voor rellen gezorgt.

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 17:51.
Oud 21-05-2004, 19:07
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 21-05-2004 @ 18:17 :
Had al zo'n vermoeden..

Mijn heit heet Foppe, zoiets?
zoiets denk ik ja, of nog iets anders.

zijn er geen friezen op et forum?
Oud 21-05-2004, 19:08
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-05-2004 @ 18:18 :
Agressief volk die Friezen.

EDIT: Volgens mij hadden die gasten 2jaar terug bij de landelijke finale amateurvoetbal ook al voor rellen gezorgt.
kan wel kloppen, die clubnaam kwam me namelijk al bekend voor ja
Oud 21-05-2004, 19:27
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 21-05-2004 @ 17:34 :
Dat gebeurd overal, mijn post was niet een post om Ajax zwart te maken, maar een post om Zlatani10 duidelijk te maken, dat zijn opmerking nogal onlogisch was.
Dat zijn al mijn opmerkingen
Oud 21-05-2004, 20:16
houn
houn is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 21-05-2004 @ 20:07 :
zoiets denk ik ja, of nog iets anders.

zijn er geen friezen op et forum?
vast wel
Oud 21-05-2004, 20:21
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
houn schreef op 21-05-2004 @ 21:16 :
vast wel
Oud 21-05-2004, 20:50
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-05-2004 @ 17:50 :
mja eerst veel ophef over het feit dat hij niet wilt invallen en nu enkele maanden later weer terug bij de selectie. Terwijl er bij RBC om de zelfde reden mensen ontslagen worden
Oh ja dat is waar ook, helemaal vergeten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten