Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2004, 21:59
sublime
sublime is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 21-05-2004 @ 21:33 :
hihi, sorry, maar dat laatste woord vind ik er erg grappig staan (tenminste hoe ik het lees). Goed dat je hebt genoten van je chocola(erg belangrijk dat je er van geniet ), soms moet dat gewoon even, vooral als je veel moet doen.
mja indeed

@Daantje: HURRAY!!

waah ik ben echt in een mega gelukkige bui! ik heb net een ontzettend gelukkigmakende film gezien en ik heb helemaal zin om te juichen en te lachen en zó veel inspiratie opeens... een zaligheid..

ik wil naar Italië!

Advertentie
Oud 21-05-2004, 23:18
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-05-2004 @ 22:46 :
Vandaag, precies een jaar geleden kreeg ik een PM van Keyser Saus met daarin het bericht dat hij een geschikte avatar voor me gevonden had en dat hij me wou helpen om die in te stellen omdat ik er zelf niet uitkwam. Nu, een jaar later is het mijn vriendje en heb ik al drie maanden wat met hem

Nou, als dit geen positief nieuws is dan weet ik het niet meer. Ik vind liefde nog altijd iets raars. Je leert iemand kennen, die leer je steeds beter kennen, dan ga je echt iets speciaals voor elkaar voelen en dan deel je heel je leven met elkaar. Die persoon kiest puur voor jou, om wie je bent, niet om wie je ouders zijn, om wat je hebt of wat dan ook. Dat vind ik echt een heel raar idee. Je kiest voor iemand om wat diegene is maar daar heb ik het heel moeilijk mee, vooral omdat ik zovaak met mezelf in de knoop zit dat ik me niet kan voorstellen dat er mensen zijn die mij kiezen om wat ik ben maar goed, Michel houdt het al drie maanden met me vol
en terecht! want je bent Lief! *knuffel*
Oud 22-05-2004, 00:43
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-05-2004 @ 22:46 :
haar verhaaltje
Ik blijf het vooral raar vinden hoe wij elkaar ontmoetten. Hoe het zo gekomen is. Maarja, ik ben heel gelukkig nu.
Oud 22-05-2004, 01:12
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*needs somebody to lean on*
Oud 22-05-2004, 06:50
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 22-05-2004 @ 02:12 :
*needs somebody to lean on*
Dat heeft iedereen wel eens nodig.

Doelend op je sig: Ooit vind jij iemand die je uit je veilige cocon trekt en die jou laat zien dat er daarbuiten ook een hele mooie wereld kan liggen.

Lieve groetjes Magicflower
Oud 22-05-2004, 08:06
Verwijderd
goh, wat raar

dat is mijn houding van vandaag

ik voel me raaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr
Oud 22-05-2004, 08:29
Miracle
Miracle is offline
Ik hoop dat vandaag leuk wordt. Ik heb er iig zin in.
Oud 22-05-2004, 09:40
Verwijderd
Score van 96%...nu hopen dat ik zo iets dinsdag ook haal (bij andere toetsen haalde ik op de officiele toets steeds 5% hoger dan bij de diagnostische toets, dat kan nu sowieso niet, maar ik hoop wel dat het dit blijft oid - maar is wel lastig, omdat je (veel) minder vragen krijgt bij de officiele toets ).
Oud 22-05-2004, 09:56
Verwijderd
heb gister iets teveel gedronken
Oud 22-05-2004, 09:59
Gothic
Gothic is offline
ik ben latijn in sneltreinvaart door aan het nemen... hopelijk gaat het goed . 7,5 heb ik al opgegeven, maar dan moet ik minimaal een 5,5 halen...
Oud 22-05-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-05-2004 @ 10:59 :
maar dan moet ik minimaal een 5,5 halen...
Dat lukt je wel. (Wanneer heb je Latijn?)

Diagnostische toets nr. 2: 89% Moet dus ook wel lukken dinsdag...hoop ik iig (want ook hier: de echte toets heeft VEEL minder vragen).
Oud 22-05-2004, 10:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-05-2004 @ 11:33 :
Dat lukt je wel. (Wanneer heb je Latijn?)
Dinsdag. Samen met natuurkunde.

Ik ben donderdag vrij .
Oud 22-05-2004, 11:05
Verwijderd
Vandaag weer windsurfen
Oud 22-05-2004, 11:07
sublime
sublime is offline
hoofdpijn, weer moe (vind ik het gek? nee... vanavond écht op tijd slapen), weer motivatieporblemen en geen zin in boodschappen doen.. :/

dit wordt een iewig dagje, ben ik bang...

/edit: ik ben jaloers op de mensen die de liefde hebben. die de liefde hebben zoals de liefde hoort te zijn; zacht, lief, vriendelijk en alleen van jou en hem of haar.

jaloers en alleen en een beetje triest.

Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 12:00.
Oud 22-05-2004, 12:09
Verwijderd
aaah, mijn stemmingen wisselen echt elke minuut. kheb toch maar weer wat prozac genomen. ik haat het om afhankelijk te zijn van pillen, mja, tmoet maar ofzo.
kheb de gegevens van de bersportcursus binnen gekregen... ik hoop zo dat ik mee kan. dus ik ga langzaam weer es wat opbouwen aan mijn conditie en hopen dat mijn gewrichten het houden.
Oud 22-05-2004, 12:15
-Flip-
-Flip- is offline
ik weet niet goed wat ik moet doen... ik loop nu ondertussen 3 maanden bij de psych die ik nu heb... maar het lijkt alsof er niks verandert... 3 keer ben ik 'doorgeschoven' omdat diegene zeiden me niet te kunnen helpen.. uiteindelijk ben ik bij deze vrouw terecht gekomen.. maar het voelt niet goed... zij zegt dat het een lang proces is en ik er niet van uit moet gaan dat er binnen nu en een paar weken iets verandert... ik weet niet of ik daar op kan wachten... er moet iets veranderen....
Oud 22-05-2004, 12:39
cyntha
cyntha is offline
Eindelijk weer eens een iets rustiger dagje, gelukkig. Hoef bijna nergens naar toe en kan lekker mijn eigen gangetje gaan. Dat is lang geleden, ik wou dat er meer van zulke dagen waren. Mijn nieuwe cursus is ook binnen gekomen vandaag. Eindelijk, kan ik weer een beetje gaan studeren en voel ik me misschien een beetje nuttig. Vanavond uit eten, heb ik wel zin in. Het enige nadeel is dat het in een buffet restauant is.. Daar moet je zoveel lopen en de borden zijn zo zwaar. Is voor mij meestal een groot probleem. Maar ik ga me proberen niks van andere mensen aan te trekken als ze me weer eens aangapen, omdat ik moeilijk loop. Ga er gewoon een leuk avondje van maken!
Oud 22-05-2004, 12:54
Fantôme
Fantôme is offline
al een hele tijd géén last van faalangst gehad, dus ook niet verwacht dat ik last zou krijgen van examenvrees. nou, ik denk toch wel dat ik één van diegene ben die weet hoe dat voelt, helaas
kon ik deze periode maar overslaan. bah.
Oud 22-05-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 22-05-2004 @ 12:07 :
/edit: ik ben jaloers op de mensen die de liefde hebben. die de liefde hebben zoals de liefde hoort te zijn; zacht, lief, vriendelijk en alleen van jou en hem of haar.

jaloers en alleen en een beetje triest.
*herkent*

Meeting was echt lachen
Oud 22-05-2004, 14:04
Verwijderd
Ik ben moe en vannacht veel te laat naar bed gegaan.
Oud 22-05-2004, 14:15
Verwijderd
Waarom zijn er mensen die sommige dingen veel te persoonlijk opvatten .
Oud 22-05-2004, 14:51
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Guusie schreef op 22-05-2004 @ 15:15 :
Waarom zijn er mensen die sommige dingen veel te persoonlijk opvatten .
Misschien zitten die mensen dan niet zo goed in hun vel... kan jij toch niks aan doen

Zodadelijk feesten
Heb er echt zin in
Oud 22-05-2004, 14:55
Gothic
Gothic is offline
Ik zit maar te wachten en wachten tot het maandag is... ik kan nog zoveel doen, maar heb het gevoel dat het toch niet meer zoveel uitmaakt. Wie weet morgen nog wat energie om iets te doen, misschien niet.
En nu wil ik dat m'n vader thuis komt, het is zo saai alleen.
Oud 22-05-2004, 14:58
Verwijderd
een 5.9 voor gs halen moet toch lukken. dan sta ik een 7 op mn eindlijst. hoop het zo.
voor proefexamen tekstverklaren nl hadik net een 6, dat zou betekenen dat ik ook voor nl een 7 sta. hoop het zo. want dan kan k pas tevreden zijn. lager dan een 7 is
Zucht, wanneer kan ik nou es tereden zijn over mezelf met minder. hiet word ik alleen maar zenuwachtig en gestresst van.
komt nu toch wel heel dichtbij dat examen. wou dat het niet hoefde. maar ja nog twee weken en an zijn we er vanaf!
Oud 22-05-2004, 16:42
Verwijderd
Mjah, allergisch voor pinda's ben ik dus toch wel, das wel duidelijk. Ik kan niet zeggen dat ik nooit meer pinda's zal eten, maar het zal niet snel meer gebeuren... Vanavond weer CSI, morgen naar Arnhem.

Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 22-05-2004 @ 13:54 :
al een hele tijd géén last van faalangst gehad, dus ook niet verwacht dat ik last zou krijgen van examenvrees. nou, ik denk toch wel dat ik één van diegene ben die weet hoe dat voelt, helaas
kon ik deze periode maar overslaan. bah.
Ik weet natuurlijk niet 100% hoe je je voelt, maar ik denk dat iedereen wel (iig een beetje) last heeft van examenvrees.
Oud 22-05-2004, 16:55
Miracle
Miracle is offline
Moet ik iedereen hier weer een beetje oppeppen?
Ik heb vandaag een super leuke dag gehad. De hele tijd kinderen bezig gehouden op de boerderij. (pony's poetsen, koeien plagen, door het hooi duikelen) Als klap op de vuurpijl ging een koe kalveren (zo heet dat toch? ). Was super leuk om te zien (maar ook erg smerig ). Het tweedekamerlid heeft nog geholpen met de 'bevalling'. Super leuk dat iemand in een net pak een boerenkiel aantrekt en mee helpt het kalf geboren te worden.
Ook waren er super schattige poesjes van een paar weken oud. Daar hebben we echt super lang mee gespeeld. Ik heb het echt geweldig naar mijn zin gehad. Nu ben ik weer schoon, want thuis is die boerenlucht toch niet zo lekker.

Strakjes uit eten, hopelijk wordt dat ook nog leuk.
Oud 22-05-2004, 17:41
Fantôme
Fantôme is offline
oke, ik wíl gewoon ook positief posten. dus alles wat negatief is post ik niet.

Gisteren met -Flip- gepraat op msn, was wel gezellig. Aardige meid. Heb zin om haar te meeten
heb zin om jullie allemaal te meeten omdat jullie allemaal interessante, leuke en lieve mensjes zijn
ik hoef maar (mijn optimistische gedachtengangen soms) 19 punten op mn duits te halen om geslaagd te zijn als ze streng rekenen. Ik ga morgenavond een paar uurtjes bij Patricia op haar kindertjes passen, die liggen toch al op bed (of iig na een half uurtje dat ik er ben) en dan ook ik ook gewoon nog eventjes gaan leren. En ook ben ik blij patricia uit de brand te kunnen helpen, zodat ze toch die avond met dr man eventjes lekker weg kan (ze kon geen oppas voor haar kindjes vinden, toen had ik aangeboden op te passen). Kan ik toch eens een keertje wat terugdoen.
Verder heb ik me wel een tijdje depri gevoeld, maar ik heb er goed / redelijk mee om weten te gaan, en mezelf niks aangedaan dat vind ik toch ook wel een positief bericht.

zo, posi genoeg? liefs, wen
p.s. dikke hug voor iedereen die dat nodig heeft!!!!
Oud 22-05-2004, 17:42
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 22-05-2004 @ 18:38 :
Gezakt
&
dik

geslaagd
&
dik

^^
dat geld dus voor jou!! ik heb er alle vertrouwen in dat je het red meissie!! echt waar hoor!! (F) komop!
Oud 22-05-2004, 17:44
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-05-2004 @ 17:42 :

Ik weet natuurlijk niet 100% hoe je je voelt, maar ik denk dat iedereen wel (iig een beetje) last heeft van examenvrees.
afgelopen nachten heb ik geen enkele nacht echt goed door kunnen slapen, val in slaap met niet al te posi gedachten over het examen en wordt zo ook weer wakker. als ik eraan denk krijg ik echt kriebels en zweethanden
maar idd, iedereen zal dat wel hebben.
Oud 22-05-2004, 18:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 22-05-2004 @ 18:44 :
afgelopen nachten heb ik geen enkele nacht echt goed door kunnen slapen, val in slaap met niet al te posi gedachten over het examen en wordt zo ook weer wakker. als ik eraan denk krijg ik echt kriebels en zweethanden
maar idd, iedereen zal dat wel hebben.
De nacht voor mijn eerste examen droomde ik dat ik te laat kwam bij mijn examen omdat ik geen trap kon vinden op school zodat ik niet naar boven kon (mijn examen was op de tweede verdieping) dus je bent echt niet de enige die niet goed slaapt en in zijn onbewustzijn bezig is met de examens. Diezelfde nacht droomde ik dat ik bij Duits zat, kreeg ik het hele gebeuren weer over me heen, het oefenen, de toetsen, de herkansing, zij... dat was wel even wennen voor me om alles weer opnieuw mee te maken. Nu gaat het al een stuk beter omdat ik weet hoe het gaat allemaal een beetje en omdat mijn eerste examen aardig goed ging dus misschien ben jij na maandag ook wel een beetje rustiger. Ik hoop het voor je.

Succes iig!

Liefs Daantje
Oud 22-05-2004, 18:32
sublime
sublime is offline
volgens mij droomt iedereen massaal bij examens enzo... over mijn centraal examen heb ik zover ik me kan herinneren niet gedroomd, maar over mn profielwerkstukpresentatie wel (iedereen ging heel hard door mijn presentatie heen praten over de vraag of er in een presentatie nu wel of niet een inhoudsopgave moest zitten, toen ben ik heel zielig op de wc gaan zitten huilen ) en laatst had ik tentamen en droomde ik ook dat ik om allerlei stomme redenen te laat kwam... later lach je er om

(echt idioot dat het alweer een jaar geleden is dat ik examen deed, trouwens...)

net gekookt en guess what, de aardappels lukten voor de verandering het was een waar succes... en die vegetarische groenteburgers van de AH zijn echt té lekker <3

nu nog even wat op papier zetten voor mn essay, dan nieuws kijken en dan mag ik officieel msnen/bloggen/forummen/emailen

en vroeg naar bed vanavond, niet weer tot half 2 blijven zitten...

I feel fine..

/edit: het kan zijn dat op dit moment al mijn lievelingskleren naar de klote gaan *sublime probeert de wasmachine uit*

Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 18:49.
Oud 22-05-2004, 18:50
Verwijderd
Mijn eerste post in een LJH-topic. Ik heb zó vaak een reply getypt om dan toch op vorige te klikken, i.p.v. op verzenden.

Mama blijft maar bellen om te vragen of het wel goed gaat en of ze niet eerder naar huis moet komen. Alsof ik vrolijk word van al dat gebel over mij.

En de katten zijn kwijt, kralen overal door de huiskmaer omdat een potje omviel en ik heb gore friet gehaald. Hiephoi.
Oud 22-05-2004, 18:58
Verwijderd
Diagnostische toets nr. 3: 98% Mjah, dat red ik dinsdag dus nooit...maar goed, meer dan 60% moet wel lukken, toch? Maar drie tentamens maken dan, geloof ik (tenzij ik er één niet haal, dan waag ik de volgende ook niet). Volgens CJ moet ik vaker dingen doen waar ik niet goed in ben. Ik geloof het ook...vaag, maar ja, past goed bij me. Hopelijk kan ik dinsdag iig drie voldoendes melden.

Vermoeiende dag vandaag...verjaardag van CJ's oma, was best gezellig, maar dus enorme last van de pinda's... Morgen dus naar mijn oma's en ik moet eigenlijk nog zoveel huiswerk maken... Maar goed, voor die tentamens heb ik iig 'geleerd'...

IK WIL WETEN HOE HET MET HAAR GAAT!!!
Oud 22-05-2004, 19:12
Verwijderd
Ik heb gisteren een brief geschreven naar mijn moeder, nadat ik zo'n beetje gedwongen werd door een zeker persoon om nou eens te gaan praten. Dat is eigenlijk alleen maar heel positief uitgevallen. In die brief heb ik alles verteld wat mij de afgelopen tijd dwarszit en waar ik het moeilijk mee heb. Tot gewoon hele persoonlijke en intieme dingen. Ik heb die brief 's avonds laat aan mijn moeder voorgelezen, en we hebben er een hele tijd over gepraat, en ik gehuild. Mn moeder herkende wel heel veel van zichzelf in mij, dat vond ik wel weer grappig.
Juh, vanmiddag Marlies even aan de telefoon gehad. Dus, ik voel me nu even heel stom. Omdat ze eigenlijk wel in alles gelijk had.*zelf in hoekje propt*
Ik heb wel ontzettend hoofdpijn waardoor ik eigenlijk niets kan en wil doen. Dat is wel vervelend. Maar we gaan er wat aan doen.
Kreeg ik toch net even een heel lief mailtje van Jurre, daar deden we het voor. Af en toe even een bevestiging.
Dus, en vanavond ga ik met mn moeder een film kijken. Morgen naar oma. Even zien hoe het daar gaat. En dan maandag weer naar school en sporten.
Oud 22-05-2004, 19:22
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
lucht je hart.. ja. Dan moet je wel weten hoe dat moet.
Ik kan het gewoon niet meer, k kan me alleen maar gedragen als een kutwijf.
Ik ben zoo kwaad op mezelf, maar mijn gevoel kan ik niet meer onder woorden brengen. Hoe moet dat nou, ik weet niet wat ik voel. Als ik mijn waarheid vertel wordt iedereen kwaad, omdat ik ze niet wil geloven.
Ze beginnen vol goede moed tegen me te praten op MSN, en het loopt niet want ik bek toch iedereen af, en of ze gaan snel off line of ze zeggen helemaal niks meer, en het is mijn eigen schuld.
Ik haat mezelf, maak mezelf ongelukkig maar ook anderen. Ik vraag me af waarom ik besta. Ik word elke ochtend wakker met een kutgevoel zo groot. Het idee om dan weer een hele dag door te moeten maakt me gek. Dat is niet wat ik wil.
Ik maak ruzie met mensen waarmee ik dat helemaal niet wil. Juist niet, en toch doe ik het.
Ik gooi zelf al mijn vriendschappen weg, en als ik deze ook weggooi, gooi ik mezelf ook bij het grof vuil.

Ik ben niks waard, en hoe langer ik erin blijf hoe dichter het bij de waarheid komt.

het spijt me, het is negatief. Maar positief staat niet meer in mijn woordenboek.
Oud 22-05-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 22-05-2004 @ 20:22 :
Maar positief staat niet meer in mijn woordenboek.
Dan moet je en ook je omgeving zorgen dat het er weer in komt te staan. (En dat bedoel ik niet lullig, want ik weet dat je dat probeert, meer dan dat zelfs.) Pas ondanks alles toch ajb goed op jezelf. (})
Oud 22-05-2004, 19:31
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Ik voel me leeg, luister muziek om de leegte op te vullen.
Kan de laatste tijd alleen maar internetten en denken aan HEM!
Heb geen zin om voor exmanes te oefenen en het boeit me allemaal niet meer zo..ik zie het wel
Ik wil hem zien, hij mij ook, maar hij heeft een ziekte waarmee hij het moeilijk heeft, ik mis hem, ik vole me kut omdat hij niet online is en dat wel altijd is, ik wil hem bellen maar ik durf niet.
Aan de andere kant wil ik niet praten en willen dat hij mij nooit heeft toegevoefgd ik wil slagen maar dan begin ik een opleiding die ik bij nader inzien niet zo boeiend is, ik wil gewoon lekker zingen en geen marketing en communictaie doen..
Ik voel me leeg omdat ik altijd ruzie met mijn zus heb en betwifel of ik gewoon weg moet lopen om even tot mezelf te komen..
Oud 22-05-2004, 19:31
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Ik voel me leeg, luister muziek om de leegte op te vullen.
Kan de laatste tijd alleen maar internetten en denken aan HEM!
Heb geen zin om voor exmanes te oefenen en het boeit me allemaal niet meer zo..ik zie het wel
Ik wil hem zien, hij mij ook, maar hij heeft een ziekte waarmee hij het moeilijk heeft, ik mis hem, ik vole me kut omdat hij niet online is en dat wel altijd is, ik wil hem bellen maar ik durf niet.
Aan de andere kant wil ik niet praten en willen dat hij mij nooit heeft toegevoefgd ik wil slagen maar dan begin ik een opleiding die ik bij nader inzien niet zo boeiend is, ik wil gewoon lekker zingen en geen marketing en communictaie doen..
Ik voel me leeg omdat ik altijd ruzie met mijn zus heb en betwifel of ik gewoon weg moet lopen om even tot mezelf te komen..
Oud 22-05-2004, 19:36
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik kan mezelf 1000 keer zeggen dat ik niet alleen boven moet gaan zitten, want dan gaat het mis.
Maar ik geloof, dat ik niet erg goed kan luisteren..
Oud 22-05-2004, 20:02
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Ik ben zoo kwaad op mezelf, maar mijn gevoel kan ik niet meer onder woorden brengen. Hoe moet dat nou, ik weet niet wat ik voel. Als ik mijn waarheid vertel wordt iedereen kwaad, omdat ik ze niet wil geloven.
Ze beginnen vol goede moed tegen me te praten op MSN, en het loopt niet want ik bek toch iedereen af, en of ze gaan snel off line of ze zeggen helemaal niks meer, en het is mijn eigen schuld.
Ik haat mezelf, maak mezelf ongelukkig maar ook anderen. Ik vraag me af waarom ik besta. Ik word elke ochtend wakker met een kutgevoel zo groot. Het idee om dan weer een hele dag door te moeten maakt me gek. Dat is niet wat ik wil.
Ik maak ruzie met mensen waarmee ik dat helemaal niet wil. Juist niet, en toch doe ik het.
Ik gooi zelf al mijn vriendschappen weg, en als ik deze ook weggooi, gooi ik mezelf ook bij het grof vuil.

ik leerde je kennen als vrolijk meisje.. misschien was dat niet je echte zelf... maar ik zou je zo graag eens vrolijk zien... jij verdient al het geluk dat er bestaat... ik hoop dat je me wil geloven als ik zeg dat je een lieve meid bent... want dat meen ik...
*knuffelt*

Ik ben niks waard, en hoe langer ik erin blijf hoe dichter het bij de waarheid komt.

het spijt me, het is negatief. Maar positief staat niet meer in mijn woordenboek.
Oud 22-05-2004, 20:03
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
-Flip- schreef op hu?ff w8822-05-2004 @ 21:02 :
Oud 22-05-2004, 20:05
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:

((shit het was een beetje verkeerd gegaan net.. hier issie nog een keer.. goed deze keer.. hoop ik)
ik leerde je kennen als vrolijk meisje.. misschien was dat niet je echte zelf... maar ik zou je zo graag eens vrolijk zien... jij verdient al het geluk dat er bestaat... ik hoop dat je me wil geloven als ik zeg dat je een lieve meid bent... want dat meen ik...
*knuffelt*
Oud 22-05-2004, 20:06
-Flip-
-Flip- is offline
Oud 22-05-2004, 20:07
Evidence
Evidence is offline
pffff laatst ruzie gehad met mn beste vriendin. Nadat we alles uit hadden gepraat over hoe het kwam, realiseerde ik me dat eigenlijk alles mijn schuld was. Ik hoor iets en denk meteen dat ze ze bijvoorbeeld over mij aan het roddelen is. Of iemand zegt iets en ik vat het totaal verkeerd op. Altijd die fucking onzekerheid, en nu voel ik steeds meer down omdat ik het niet kan veranderen. Het zit helemaal in me, en ik ben zoooo bang er nooit vanaf te komen. Ik wil niet meer denken dat iedereen me een schaap vind, ik wil me niet meer hoeven schamen voor mezelf.
Maar hoe doe je dat, zelfvertrouwen krijgen
Oud 22-05-2004, 20:26
Gothic
Gothic is offline
Godver, m'n team wordt uitelkaar getrokken met korfbal . Zo heb ik er echt helemaal geen zin meer in. Zeker niet als ik daarvoor speciaal moet terugkomen uit Utrecht...

Ze snappen het daar echt niet GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...
Oud 22-05-2004, 20:40
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
srry, het spijt me.
Oud 22-05-2004, 21:04
my iron lung
my iron lung is offline
ik haat die examens, ik haat het dat ik nooit langer dan een halve dag me echt goed kan voelen, ik haat het dat ik zo verlegen ben, ik haat het dat ik niet aan een speciaal persoon durf zeggen wat ik voel,...

maar bovenal haat ik het dat ik niemand heb om over al deze dingen te praten
Oud 22-05-2004, 21:05
my iron lung
my iron lung is offline
Citaat:
Evidence schreef op 22-05-2004 @ 21:07 :
pffff laatst ruzie gehad met mn beste vriendin. Nadat we alles uit hadden gepraat over hoe het kwam, realiseerde ik me dat eigenlijk alles mijn schuld was. Ik hoor iets en denk meteen dat ze ze bijvoorbeeld over mij aan het roddelen is. Of iemand zegt iets en ik vat het totaal verkeerd op. Altijd die fucking onzekerheid, en nu voel ik steeds meer down omdat ik het niet kan veranderen. Het zit helemaal in me, en ik ben zoooo bang er nooit vanaf te komen. Ik wil niet meer denken dat iedereen me een schaap vind, ik wil me niet meer hoeven schamen voor mezelf.
Maar hoe doe je dat, zelfvertrouwen krijgen
herkenbaar
Oud 22-05-2004, 21:17
Dolores
Dolores is offline
Verdomme, halve bus pringles gegeten. Klote zooi, ik haat dit
Oud 22-05-2004, 21:18
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Stoute ik post de 500e
Advertentie
Topic gesloten