Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 13:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 19-05-2004 @ 11:59 :
Ik heb er ook een tijdje over nagedacht, maar ik vind het echt te eng Maar het is wel mooi.
ja ze zijn inderdaad wel leukie, maar mij te eng hoor
heb bewondering voor de mensen die ze hebben. btw las ik ook in een folder dat je tepel ietsje groter word en gevoeliger op een prettige manier
Advertentie
Oud 19-05-2004, 18:28
Qamra
Qamra is offline
Ieeeew

Ow en kan iemand mij misschien helpen aan een foto van iemand met een retainer (zo'n plastic doorzichtig ding). Maakt me niet zo heel veel uit waar, maar liefste lip. Tnx!!
Oud 19-05-2004, 18:43
princessummer
princessummer is offline
Kep gehoord da zowe piercing pijn doet!
x
princess
Oud 20-05-2004, 05:28
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
princessummer schreef op 19-05-2004 @ 19:43 :
Kep gehoord da zowe piercing pijn doet!
x
princess
wat voor piercing..??
Oud 20-05-2004, 07:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 20-05-2004 @ 06:28 :
wat voor piercing..??
Denk die ene die ik postte..
Oud 20-05-2004, 13:44
Hakkie
Hakkie is offline
Ieeh! Een ooglid piercing

Ik heb op bmezine ook foto's van een gast gezien die twee piercings door zn tandvlees had!
Oud 20-05-2004, 17:25
RockaholiC
RockaholiC is offline
gatverdamme wat ranzig
Oud 21-05-2004, 11:42
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Replica schreef op 21-05-2004 @ 12:10 :
Dat flapje bij je oor, daar een piercing door, dat heet een tragus piercing toch? Heeft iemand die, wat kostte het, deed het pijn, tell me

En een neuspiercing, moet je dan eerst een staafje erin, of kan er meteen een ringetje in? En als je eerst een staafje moet, na hoelang kan dat ringetje er dan in? Zijn er nog juweliers die neuspiercings schieten, of moet je er ook voor naar een piercer? En wat kost het dan?
bij onix (piercingzaak) in amsterdam schieten ze ook neuspiercings, maar in hun eigen folder wijzen ze dat af. tis dan wel goedkoper maar piercen is beter.
Oud 21-05-2004, 12:15
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:

En een neuspiercing, moet je dan eerst een staafje erin, of kan er meteen een ringetje in? En als je eerst een staafje moet, na hoelang kan dat ringetje er dan in? Zijn er nog juweliers die neuspiercings schieten, of moet je er ook voor naar een piercer? En wat kost het dan?
ik heb mijn neuspiercing laten schieten bij t Oortje in Utrecht (oorbellenwinkel), dat kostte 9 euro ofzo. ik moest eerst een paar weken dat knopje inhouden (en dat ziet er echt niet uit maargoed) en toen mocht er een ringetje in. Piercers raden het idd af, maar ik heb er zelf geen problemen mee gehad. Toen ik in dezelfde neusvleugel een tweede gaatje liet schieten ging dat tweede gaatje ontsteken maar ik denk dat dat kwam omdat ik t niet voldoende schoon hield. (dus die heb ik dicht laten groeien) t gaatje wat er nu nog zit ontsteekt nooit meer (is ook nooit ontstoken geweest)
oh en ik voelde er echt amper wat van, en neus laten piercen schijnt wel erg pijnlijk te zijn
Oud 21-05-2004, 13:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
mn broer heeft zn neus een paar jaar terug laten piercen en daar zat meteen een ringetje in.. dus het kán wel
(ik kan me eigenlijk ook niet zoveel voorstellen bij een staafje in je neus maar dat ligt vast aan mij hehe)
Oud 21-05-2004, 18:43
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
Dat flapje bij je oor, daar een piercing door, dat heet een tragus piercing toch? Heeft iemand die, wat kostte het, deed het pijn, tell me

Hey, ik heb twee maanden geleden mijn tragus laten piercen. Ik heb t bij een piercingzaak laten doen (Tribal Trading in Tilburg ) en het kostte € 35, daarvoor kreeg ik ook nog ontsmettingspul mee.
Het deed absoluut geen pijn, het is niet vergelijkbaar met het 'schieten' van een knopje, hier wordt er gewoon een naald doorheengeduwd. Om die naald zit een buisje, ze halen dan de naald eruit en laten het buisje zitten, door dat buisje halen ze dan het sierraad en klaar Je voelt t in t begin natuurlijk wel zitten, maar echt pijn heb ik er bijna niet aan gehad.
Het geneest allemaal prima en binnenkort mag ik m komen omruilen voor een ringetje!

Dit is m

Oud 21-05-2004, 21:40
Mindfields
Mindfields is offline
Als je een wenkbrauwpiercing laat zetten en je kiest voor een ringetje, kan je dan nooit een staafje erin doen?
Oud 21-05-2004, 22:42
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 21-05-2004 @ 22:40 :
Als je een wenkbrauwpiercing laat zetten en je kiest voor een ringetje, kan je dan nooit een staafje erin doen?
is al eerder gevraagd.
Het maakt niet uit of je eerst een ringetje kiest, je kan er altijd nog een staafje in doen. no prob.
Oud 21-05-2004, 22:42
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 21-05-2004 @ 19:43 :
Hey, ik heb twee maanden geleden mijn tragus laten piercen. Ik heb t bij een piercingzaak laten doen (Tribal Trading in Tilburg ) en het kostte € 35, daarvoor kreeg ik ook nog ontsmettingspul mee.
Het deed absoluut geen pijn, het is niet vergelijkbaar met het 'schieten' van een knopje, hier wordt er gewoon een naald doorheengeduwd. Om die naald zit een buisje, ze halen dan de naald eruit en laten het buisje zitten, door dat buisje halen ze dan het sierraad en klaar Je voelt t in t begin natuurlijk wel zitten, maar echt pijn heb ik er bijna niet aan gehad.
Het geneest allemaal prima en binnenkort mag ik m komen omruilen voor een ringetje!

Dit is m

[afbeelding]

ik wil m ook
Oud 21-05-2004, 22:53
metaldready
metaldready is offline
relaxt, mijn tragus deed juist enorm veeeeeeeeel pijn met piercen (en nee ik stel me echt niet aan ) ik heb hard zitten schreeuwen daar gheheh..
maarrrrrr ik ben wel kei blij met em nu.. check:

(even niet op die veiligheidsspeld letten he )
Oud 21-05-2004, 22:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
metaldready schreef op 21-05-2004 @ 23:53 :

[afbeelding]

(even niet op die veiligheidsspeld letten he )
oh, die valt helemaal niet op hoor, dat scheelt
Oud 21-05-2004, 23:01
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 21-05-2004 @ 23:55 :
oh, die valt helemaal niet op hoor, dat scheelt
gheheh vervelende me toen nogal was benieuwd of ik em erin kreeg ik heb er daarna gelijk uitgehaald natuurlijk, ziet er nie uit en is nog es zwaar ook
Oud 21-05-2004, 23:03
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
metaldready schreef op 22-05-2004 @ 00:01 :
gheheh vervelende me toen nogal was benieuwd of ik em erin kreeg ik heb er daarna gelijk uitgehaald natuurlijk, ziet er nie uit en is nog es zwaar ook
...maar voordat je m er gelijk weer uit haalde nam je nog wel even de moeite om t te vereeuwigen
Oud 21-05-2004, 23:11
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-05-2004 @ 00:03 :
...maar voordat je m er gelijk weer uit haalde nam je nog wel even de moeite om t te vereeuwigen
jup, mensen doen soms vreemde dingen he
Oud 22-05-2004, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-05-2004 @ 00:03 :
Het is een schande!
Oud 22-05-2004, 10:56
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
nou inderdaad
Oud 22-05-2004, 11:32
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-05-2004 @ 11:56 :
nou inderdaad
Oud 22-05-2004, 20:11
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
Replica schreef op 22-05-2004 @ 00:37 :
Wow, heel gaaf Diewillikook
Doen dan Ik kan t je aanraden... Maar t kan dus ook zeer doen, zoals Metaldready vertelde.
Oud 22-05-2004, 22:30
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 22-05-2004 @ 21:11 :
Doen dan Ik kan t je aanraden... Maar t kan dus ook zeer doen, zoals Metaldready vertelde.
dan doe ik t ook

kwilde al nog een piercing, wist alleen nog nie waar en ik vin m wel gaaf eigenlijk.
Oud 23-05-2004, 13:58
HumanAlert
HumanAlert is offline
Ik wou als ik daar ook een piercing kon, maar dat dingetje is bij mij te klein
Oud 23-05-2004, 15:42
metaldready
metaldready is offline
ben nu men oor aant oprekken tot 7-8mm, zit nu op 5,5 ofso. elke week maak ik em iets groter, maar kvraag me af of ik niet te snel aan het oprekken ben, aangzien het mega pijn doet.
hoe hebben de mensen die hier tunnels etc hebben hun oor uitgerekt?? HOe lang hebben jullie erover gdaan? ontstoken elke keer??
Oud 23-05-2004, 15:57
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
heeey,kheb een vraagje. ik heb iets van 2maand geleden een navelpiercing laten zetten, mag ik er nu al een ander sieraadje insteken? Ik heb gehoord dat je hiervoor 9maand moet wachten bij een navelpiercing dat het anders echt wel veel pijn doet. Klopt dat? Want kwil graag al een ander
Oud 23-05-2004, 16:08
toetjemona
toetjemona is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 11-02-2004 @ 22:10 :
ik heb er 2...
2?? In je tong?? kheb er gelukkig maar 1 maar vraag me toch af hoe je er 2 in kunt hebben.. foto?
Oud 23-05-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
metaldready schreef op 23-05-2004 @ 16:42 :
ben nu men oor aant oprekken tot 7-8mm, zit nu op 5,5 ofso. elke week maak ik em iets groter, maar kvraag me af of ik niet te snel aan het oprekken ben, aangzien het mega pijn doet.
hoe hebben de mensen die hier tunnels etc hebben hun oor uitgerekt?? HOe lang hebben jullie erover gdaan? ontstoken elke keer??
ik heb het in een keer laten piercen op 4 mm , daarna om de 2 weken 1 mm laten rekken. Nooitlast van onstekingen gehad maar pijn deed het wel maardat is vrij logisch
Oud 23-05-2004, 18:09
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
ik heb vrij grof doorgestrecht, deed wel pijn, maar geen ontstekingen verder. ik ben begonnen met 'n 2.4 mm ring erdoor en met 'n stretch-spike kloten iedere dag, daarna 'n 3.2 mm ring erbij plus uiteindelijk nog 'n musketon erbij. nu zit ik op 8 mm, met speling al.. ben pas begonnen met oprekken weer. (ga naar 14 mm, zit 'r over 2 weken in.)
Oud 23-05-2004, 20:14
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
cha0s schreef op 23-05-2004 @ 19:09 :
ik heb vrij grof doorgestrecht, deed wel pijn, maar geen ontstekingen verder. ik ben begonnen met 'n 2.4 mm ring erdoor en met 'n stretch-spike kloten iedere dag, daarna 'n 3.2 mm ring erbij plus uiteindelijk nog 'n musketon erbij. nu zit ik op 8 mm, met speling al.. ben pas begonnen met oprekken weer. (ga naar 14 mm, zit 'r over 2 weken in.)
gheheh vet 14 is best wel groot al kwil wel pic zien als ie erin zit ok ??
Oud 23-05-2004, 21:02
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:

ik heb m best snel opgerekt naar 4 mm. maar gewoon op eigen houtje. had helemaal niet veel pijn en geen ontstekingen ofzow.. ik heb gewoon van die stretchers die van dun naar dikker lopen gebruikt.
kga binnenkort een nieuwe kopen en m wat verder oprekken, maar wil m liever niet te groot.. ben bang dat ze dan niet meer kleiner kunnen groeien
Oud 24-05-2004, 09:57
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
poorleno schreef op 01-04-2004 @ 17:26 :
[afbeelding]

heeft iemand ervaring met deze piercing? en is er grote kans dat ie op dat plekje er snel uitgroeit?
Ik wil hem ook, ik vind hem zo vet. Ik heb alleen niet een hele hoge lip ofzo, en het is niet de bedoeling dat hij op je tanden hangt (tenminste als je om je gebit geeft) en ik ben bang dat je er niks van ziet.
En ik heb gedroomd dat hij uitscheurde en nu durf ik niet echt meer
Oud 24-05-2004, 14:39
Junkieheart
Junkieheart is offline
haaj

doet een septum pijn?
Oud 24-05-2004, 15:24
cha0s
cha0s is offline
septum is 'n vrij pijnlijke piercing ja, ghehe, van wat ik gehoord heb van vrienden die 'm hebben.
Oud 24-05-2004, 20:18
Verwijderd
Weet iemand een goede piercer in (de omgeving van) Dordrecht?
Oud 24-05-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Replica schreef op 24-05-2004 @ 22:22 :
Vertel vertel

Samen gaan?
Tragus.

Is dat een serieus voorstel?
Ghe, piercingmeeting. *grijnst*
Oud 26-05-2004, 12:05
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
*Dead*Dolly* schreef op 24-05-2004 @ 15:39 :
haaj

doet een septum pijn?
van wat ik gehoord heb van verschillende mensen is het de meest pijnlijke piercing die ze hebben, dus ik zou er nog maar es over denken
Oud 26-05-2004, 12:09
cha0s
cha0s is offline
voor 'n vriend van me was 't iig heel pijnlijk.
die heb ik 'r een keer per ongeluk - dronken, hé - uitgetrokken op 'n concert, toen 'ie pas die dag gezet was
Oud 26-05-2004, 20:25
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
ieeeeeeeeek
had ie toen zijn hele neus openliggen ofzo?
Oud 26-05-2004, 20:29
cha0s
cha0s is offline
nah, onderkant bloedde nogal enzo.. en 't deed geloof ik behoorlijk veel pijn.
Oud 27-05-2004, 16:07
sweety90
sweety90 is offline
Ik wil heel graag een navelpiercing en heb gister op het internet btje gezocht hoe duur het is enzo. Valt eigeluk best wel mee. maar 35 tot 45 euro ongeveer maar kep ook gzien hoe ze dat doen en dat ziet er best eng uit.
xxxx
Oud 27-05-2004, 22:01
Maija
Maija is offline
een vriendin van me heeft dr eentje (persoonlijk vind ik het nu een beetje afgezaagt worden, als je eentje pakt, pak dan wel meteen een ringetje, zown staafje is leleijk, (sorry mijn mening, )

en zei was heel bang maar het deed geen pijn, je kan ook een verdoving pakken, maar dat hoeft niet, zij had zonder verdoving (ze had te weinig geld bij) en het deed helemaal geen pijn, (en zij heeft bijna bij alles pijn) dus het doet echt geen pijn,
Oud 27-05-2004, 23:44
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
BizZz schreef op 27-05-2004 @ 23:01 :
een vriendin van me heeft dr eentje (persoonlijk vind ik het nu een beetje afgezaagt worden, als je eentje pakt, pak dan wel meteen een ringetje, zown staafje is leleijk, (sorry mijn mening, )

en zei was heel bang maar het deed geen pijn, je kan ook een verdoving pakken, maar dat hoeft niet, zij had zonder verdoving (ze had te weinig geld bij) en het deed helemaal geen pijn, (en zij heeft bijna bij alles pijn) dus het doet echt geen pijn,
probeer s wat zinnigere zinnen te creeeren...

en sorry dak t zeg maar een goede piercer gebruikt geen verdoving!!!! dat hoort niet.
en voor de rest ben ik t niet eens met alles wat je hebt geschreven. ik ga er maar ook niet verder op in...
Oud 28-05-2004, 07:32
Verwijderd
Ik zou wel naast mijn huidige wenkbrauw piercing nog wel een tweede willen. Weet er iemand of er daar nog een bepaalde afstand tussen moet zitten ivm mogelijke ontstekingen ofzo?
Oud 28-05-2004, 10:14
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Het lijkt alsof de neusvleugel waar mijn neuspiercing in zit dunner is geworden dan de andere. (er zaten er ooit 2 in, maar die ene ging ontsteken en heb ik eruit moeten halen).
Weet iemand of dat kan, dattie dunner is, of zie ik spoken?
Oud 28-05-2004, 10:29
Ramble On
Ramble On is offline
Hier zullen ook vast wel mensen met tattoo's zitten, dus ik stel mn vraag hier maar even.
Is het waar dat je eerste tattoo niet op je handen mag? Ik wil namelijk een soort van ring om mn vinger (een hele kleine tattoo dus) maar een vriendin van me zei dat je eerste tattoo niet op je handen of polsen mag.
Oud 28-05-2004, 11:14
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 28-05-2004 @ 11:29 :
Hier zullen ook vast wel mensen met tattoo's zitten, dus ik stel mn vraag hier maar even.
Is het waar dat je eerste tattoo niet op je handen mag? Ik wil namelijk een soort van ring om mn vinger (een hele kleine tattoo dus) maar een vriendin van me zei dat je eerste tattoo niet op je handen of polsen mag.

dat is de grootste onzin die ik heb gehoord.
gewoon doen dus.
Oud 28-05-2004, 11:28
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-05-2004 @ 12:14 :
dat is de grootste onzin die ik heb gehoord.
gewoon doen dus.

danku
Oud 28-05-2004, 11:37
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 28-05-2004 @ 12:28 :

danku
no prob
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten