Advertentie | |
|
![]() |
|
Jajaja.....
![]() Ik heb een nieuwe bril gekocht \ ![]() Kheb lang zitten twijfelen tussen een montuur van Armani en een van Silhouette, uiteindelijk is het de laatste geworden. Ik scan 'm wel in als ik 'm heb over twee weken ![]() Er zitten kunststof glazen in, ontspiegeld uiteraard, ultra dun. ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben vandaag wezen shoppen in adam en dit heb ik gekocht...
-een leren armband met bloemmotief bij een winkel die out-fitz heet -een roberto cavalli achtig shirt bij dezelfe winkel -een boek van william suttclife 'de nieuweling' bij de bijenkorf -een plastic riem met een rood bloemmotief bij de vrouwenafdeling van de chill-out ![]() -4 leren bandjes/slierten bij een souvenierswinkel -een beige hemd met bordeau rode bloemetjes van de h&m -een wit hemd met groene bloemetjes bij de h&m -een soort bruine met beige polo, maar dan zonder knoopjes, zodat de bovenkant open valt (ook van de h&m) -een gevlochten stuk touw om je sleutels aan te hangen (ook van de h&m) |
![]() |
|
Het ultieme truitje
Een truitje met één band over je schouder rood-wit gestreept met met tekst: Sailing class California Maritim Academy San Francisco Met plaksteentjes (Esprit) En heel veel kraaltjes bij de Beadies Fles wijn, boodschappen voor t eten, Bier, Milkshake Treinkaartje (Duur weekend)
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn broers verjaardag was heel gezellie, ik heb je een mailtje teruggestuurd. Ik ga vanmiddag schoppen, mijn nieuwe aanwinsten post ik nog wel ![]() edit: - ultra lichtblauwe broek met streepjes riem H&M (zit heel lekker) - donkerblauwe polo met korte mouwtjes Bien Bleu - appelgroen/wit rugbytruitje Sutherland. Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 17:29. |
![]() |
|
Ben vanmiddag met mijn mams de stad in geweest.
Mijn nieuwe aanwinsten ![]() Zwart plooirokje met wit streepje. Zwart shirtje zonder mouwtjes met witte en blouwe streepjes. en een v hals. wit katoenen schirtje zonder mouwtjes met kant aan de voorkant en het bovenste stukje zit met een lintje bij elkaar. En teenslippers, zwart met lieve bloemmetjes.
||
![]() |
Citaat:
![]() heb vandaag een donkerblauw shirtje met ernie erop gekocht ![]()
|
|