![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn maar weinig mensen die er echt niets aan hadden kunnen doen. (andersom ook hoor; 'ik ben 40 kilo maar ik kan er niets aan doen' is alleen waar in tijden van hongersnood) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (overigens, als die mensen het zelf niet erg vinden om overgewicht te hebben mogen ze van mij ook best normaal of zelfs veel eten hoor ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Maar van (heel) dichtbij zijn de kleurverschillen best duidelijk te zien. Nouja, misschien moet ik maar eens ophouden met dat eeuwige geklaag en de volgende keer dat ik iemand tegenkom eens proberen om niet weg te lopen... anders zit ik straks op 88-jarige leeftijd nog steeds te klagen dat ik nog nooit met iemand heb gezoend ![]() Citaat:
![]() En als je dat al lang vindt zal ik maar niet vertellen hoe lang ik nog meer in de douche sta op een dag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik bén dun van mezelf, en ook bij mij is echt wel cellulitis te ontdekken hoor.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens, als je overvoed bent door je ouders, als kind, dan kun je het ook niet zo heel erg helpen, natuurlijk... maar de meeste mensen worden pas te zwaar na hun dertigste oid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, een overheerlijk dessertwijntje of een zoete witte port, ah, now we're talking. Maar de zoete witte wijn met een ijsklontje in een cafe....erg fout. En dan een marlborootje light erbij, goed in de verf en de haarlak, flink veel sier-ijzerwerk om enn aan, en een extra knoopje los...je pikt ze er zo tussenuit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In de zomer is een lekker koel zoet wijntje op een terrasje gewoon erg lekker. Meiden die passoa drinken, DAT is pas een afknapper ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Of Champagne.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kwalificatie 'fout' kun je dus beter geven aan mensen die expliciet vragen om ijs of een rietje in hun wijn, dan vanwege de wijnsmaak zelf, want dat is gewoon een kwestie van smaak. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, je ziet het niet vaak. Ik heb vier jaar in de horeca gewerkt en het is mij toch wel regelmatig gevraagd. Ik kan het niet helpen om dan een opmerking te plaatsen ![]()
||
Citaat:
dan zijn er veel jongens die bij jou in aanmerking komen.. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ielig, naja, niet echt. Bah. Dank je trouwens dat je me aan hem herinnerd. Lul ![]() Ik begin nu wel ietsje beter te zien wat me bezielde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Raar maar waar.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
Lifestyle |
Donnay joggingbroeken THC1 | 23 | 11-06-2005 07:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De fout Majesteit | 6 | 16-05-2003 14:11 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het grootste verschil tussen jongens en meisjes? stout! | 51 | 17-07-2002 09:31 |