Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 19:03
I love stars
I love stars is offline
Wie kijken er naar star trek maak niet uit welke vertel hier gewoon welke characters je euk vind en waarom? Ps. iemand nog een paas goede star-trek links.
Oud 19-05-2004, 19:05
Verwijderd
Ik kreeg laatst in een college een stuk star trek te zien.

En ik vond het echt totaal niks aan, maar dat wist ik daarvoor ook al
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:11
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 20:05 :
Ik kreeg laatst in een college een stuk star trek te zien.

En ik vond het echt totaal niks aan, maar dat wist ik daarvoor ook al
dat kan hè
Oud 19-05-2004, 19:15
Freshh~
Freshh~ is offline
bah
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:17
Nebula
Nebula is offline
Ehm, ik keek wel vaak naar Star Trek. Heel erg vaak mag je wel zeggen, vooral Deep Space Nine en Voyager. Niet meer normaal hoe vaak ik daar wel niet naar keek. Ik heb alle afleveringen van die series wel meerdere keren gezien denk ik. Ook heb ik aardig wat van The Next Generation gezien. De originele serie boeit mij niet; te ouderwets. Enterprise volg ik nu ook, maar die serie vind ik tot nu toe nogal tegenvallen.
Zoals ik al zei keek ik wel vaak naar Star Trek, maar de laatste paar maanden (op Enterprise na dan) nauwelijks meer. Ik ben er net een beetje overheen denk ik. Ik heb niet echt favoriete personages, maar wel personages waar ik minder weg van ben. (Ik mag Captain Janeway bijvoorbeeld niet zo.)
Ik weet toevallig dat er vanavond een aflevering van Voyager op was (Thirty Days) die ik wel goed vond: erg sfeervol, mooie special effects en soundtrack. Het acteerwerk was ook bovengemiddeld voor deze serie vond ik zelf. Jammer dat de afleveringen zo vreselijk los van elkaar staan.
Anyway, nu mijn Star Trek fase over is ben ik verslaafd geraakt aan E.R. Voor Star Trek was het 21 Jumpstreet. Je moet toch wat hè?

Edit: Oh ja, sites. Wat dacht je van www.startrek.com en www.startrek.nl?

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:01
Miles
Miles is offline
Star Trek Voyager is wel leuk en de oude afleveringen roeleren
Google.

Oud 19-05-2004, 21:42
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik kijk nu Voyager en Enterprise, helaas zijn ze Enterprise weer gaan herhalen vanaf het begin...

Deep Space Nine heb ik ook wel gekeken toen RTL5 het uitzond, maar ik ben afgehaakt omdat het zo ongelofelijk saai er gebeurt zo ontzettend weinig op dat ruimtestation.

Voyager is wel goed, alleen sommige afleveringen hebben een te hoog soap gehalte. Voyager heeft ook wel veel actie. Chakotay is irritant, de Doctor is wel cool.
Oud 19-05-2004, 22:58
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
k keek vroeger graag star trek, ik heb heel ds9 en voyager afgekeken, tng heb ik ook het meeste van gezien maar nu vind ik het enkel leuk om 1x in de week een nieuwe aflevering van enterprise van het internet te plukken. verder kijk ik het niet meer.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 22:59
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 19-05-2004 @ 22:42 :
Deep Space Nine heb ik ook wel gekeken toen RTL5 het uitzond, maar ik ben afgehaakt omdat het zo ongelofelijk saai er gebeurt zo ontzettend weinig op dat ruimtestation.
er gebeurt 1000x meer als in de nieuwe serie enterprise...
zucht
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:12
FAC51
FAC51 is offline
ik heb vrijwel alle afleveringen van de oude series gezien, mijn broer en vader keken/kijken 't graag.

maar picard was de man natuurlijk <3
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:23
Verwijderd
Star Trek is toch wel de meest duffe sf die ik ooit heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:36
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
strutter schreef op 20-05-2004 @ 00:12 :
maar picard was de man natuurlijk <3
Helemaal gelijk . Ik volgde zelf altijd graag the next generation en voyager. De nieuwe serie vind ik niet zo leuk. Met de nieuwe serie is een stukje star trek psychologie verloren. Je kan veel minder goed een sociaal-maatschappelijke boodschap er uit halen. Dat vind ik erg jammer.
Oud 19-05-2004, 23:48
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 20-05-2004 @ 00:23 :
Maar mijn hemel, wat zijn de afleveringen met 'Q' in èèn woord geweldig. Het is allemaal niet zwaar filosofisch, maar wanneer 'Q' in beeld komt, worden er heel af en toe toch dingen gezegd die stof tot nadenken bieden. Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:53
Verwijderd
Hele vette serie, vooral generations was top. Voyager was ook erg leuk, deep space nine vond ik al wat minder, maar toch wel fijn om te kijken.

Enterprise heb ik eigenlijk nog nooit gekeken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 00:02
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 20-05-2004 @ 00:48 :
Maar mijn hemel, wat zijn de afleveringen met 'Q' in èèn woord geweldig. Het is allemaal niet zwaar filosofisch, maar wanneer 'Q' in beeld komt, worden er heel af en toe toch dingen gezegd die stof tot nadenken bieden. Heerlijk.
Oud 20-05-2004, 00:44
p-chez
p-chez is offline
Star Trek roeleert.

Ik volg Voyager en Enterprise. Voyager is gewoon 'n goede sci-fi serie. Goed acteerwerk, goede SFX, etc. Dunno, 't is gewoon cool.
DS9 vond ik nooit zo geweldig.

Citaat:
helaas zijn ze Enterprise weer gaan herhalen vanaf het begin...
Gelukkig begint 't nieuwe seizoen ergens in juni geloof ik. Tenzij dat natuurlijk weer opgeschoven is.
In ieder geval beginnen ze met uitzenden nog vóordat 't seizoen in de US afgelopen is. (Iets wat wel bijzonder is). Dus 't duurt iig niet lang meer.
Oud 20-05-2004, 03:09
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 20-05-2004 @ 00:48 :
Wie is Q? Ik ben totaal niet bekend met de personages.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:17
Baracuda
Baracuda is offline

dataaaa
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:13
FAC51
FAC51 is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-05-2004 @ 04:09 :
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:21
ABrules
ABrules is offline
mja... het spreekt wel tot mijn verbeelding eigenlijk... Nu is die Star Trek van voor Kirk nog op ook vond het wel vet...

en mijn favo afleveringen zijn toch wel met Borg in de serieis van Voyager.
Oud 20-05-2004, 10:40
Verwijderd
Q <3

En ik ben gek op Voyager. En op de aflevering waar Q zijn zoon bij Janeway dumpt. Dat is lachen

En Data ook <3
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:27
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 20-05-2004 @ 04:09 :
http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Q-(Star-Trek)

Echt, ga die afleveringen kijken. Dit maakte voor mij Star Trek, wat ik normaliter ook echt niets vond, leuk om naar te kijken.

Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 15:35
DEChengst
DEChengst is offline
Star Trek is gaaf en het einde van Enterprise seizoen 3 is gewoon vet spannend. Volgende week de slot aflevering
Oud 20-05-2004, 17:07
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-05-2004 @ 16:35 :
Star Trek is gaaf en het einde van Enterprise seizoen 3 is gewoon vet spannend. Volgende week de slot aflevering
Seizoen 3 kan maar beter goed zijn ja; seizoen 1 en 2 zijn mij nogal tegengevallen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 17:40
Koning
Koning is offline
next gen is

ds9

voyager

enterise
Oud 20-05-2004, 18:15
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-05-2004 @ 16:35 :
k vind t best zuigen, hier en daar eens een leuke aflevering...
t meeste is schijtsaai
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 18:25
common
common is offline
hoe heet die ene film van star trek waarbij. capt. Kirk vecht tegen dr.Spock.
dat is een vette scene
Oud 22-05-2004, 13:03
p-chez
p-chez is offline
Maandag 7 juni begint Veronica weer met het uitzenden van Enterprise. Het 3e seizoen dus. Begint om 21.25.
Hopelijk gaan ze vanaf dan ook weer dubbele afleveringen uitzeden van Enterprise.

Daarnaast worden die maandag ook dubbele afleveringen uitgezonden STG. Wat daaraan wel minder is, dat Veronica alleen tijdens de zomermaanden NG afleveringen zal uitzenden uit het 7e seizoen.
Oud 22-05-2004, 19:20
KIET
KIET is offline
Citaat:
common schreef op 20-05-2004 @ 19:25 :
hoe heet die ene film van star trek waarbij. capt. Kirk vecht tegen dr.Spock.
dat is een vette scene
Echt vechten kan ik me niet herinneren, althans: niet in een film. Als het op een TOS aflevering gaat, dan kan ik je niet verder helpen omdat ik TOS nauwelijks gezien heb. Een paar goede Kirk-Spock scénes zijn voornamelijk de sterfscène van Spock in The Wrath of Khan, een fiks aantal scènes in The Voyage Home ("Yes." - "No." - "Yes." - "No." - "Yes, I love Italian, and so do you." - "Yes."). Misschien ben je in de war met Sybok? In The Final Frontier neemt Kirk het op tegen Spock's halfbroer Sybock. Maar omdat nou een vette scène te noemen...

Deze week is overigens ook bekend gemaakt dat Star Trek Enterprise, de vijfde serie (of zesde, als je TAS ook meetelt als een aparte serie), voor alsnog aan zijn vierde seizoen mag beginnen. Vanwege tegenvallende kijkcijfers en het matige succes van Nemesis was dat nog een beetje onzeker, maar UPN heeft toegestemd en Berman en Braga mogen gerust verder gaan met de tijdlijn zoals hij zou moeten zijn te vervuilen... Naarmate Enterprise verder werd ontwikkeld begon de originele Trek-gedachte steeds meer te verdwijnen, en hoewel vele fans toch nog Enterprise goed vinden is het concept teveel aangepast aan zoals een serie nu zou moeten zijn: meer geweld, minder diplomatie. Wezenlijk begon dat al bij Voyager.

Voor mij blijft TNG de beste serie: goede acteurs (al moesten die even op gang komen), meest uitgewerkte plots en personages en alles was nog origineel toen. Bovendien ben ik er mee opgegroeit Een goede tweede is DS9, dat pas echt interessant begon te worden na de komst van de Defiant omdat de plots vanaf dat moment niet meer alleen op het station hoefde af te spelen. Voyager is in die sfeer een beetje tegenvallend en is meer geneigd naar het 'eerste schieten, dan vragen' idee, maar er zitten een aantal goede afleveringen tussen (Timeless, Message in a Bottle, Future's End en Year of Hell komen vaak voor als beste afleveringen) en Robert Picardo als The Doctor is simpelweg geniaal. Imho de beste acteur van de hele serie. John deLancie, al vanaf de pilot van TNG een begrip als Q, brengt zo nu en dan eens de nodige afwisseling (waaronder de Borg) in de show als Q. Afleveringen met hem zijn altijd geweldig om te zien. Net zoals de afleveringen met Lt. Reginald Barclay trouwens

Voor links:
uiteraard www.startrek.nl en www.startrek.com - verder zijn er nog www.federation.nl (een fanclub waar ik zelf lid van ben) en een andere fanclub is www.tfd.nl . Voor een (beginnende) Nederlandse Star Trek sim is te vinden op http://forum.daro.info/ . Voor info kan je (naast startrek.com) ook terecht op www.ditl.org en www.ex-astris-scientia.org - deze twee richten zich voornamelijk op schepen en apparatuur. Startrek.nl, federation.nl en (naar het schijnt) tfd.nl hebben alle drie een Nederlandstalig forum.
Oud 26-05-2004, 11:39
Fransisca
Fransisca is offline
I ben altijd wel een Star Trek fan geweest maar dan vooral de Classic serie met Kirk, Spock, McCoy. Lekker jaren '60 en lekker campy. DS9 vind ik ook erg goed. Erg goed complex verhaallijn en goede interessante karakters!
the Next Generation erg leuk, maar dan vooral wegens Picard!
Rest van de cast vind ik niet zo sterk.
Ik ben niet zo'n grote fan van Voyager, ben gestopt met het kijken in het laaste seizoen want ik werd erg moe van de 7of9 show.
Enterprise ligt me ook niet echt. Vond het best aardig tot dat ze weer met de Borg aankwamen, kunnen ze nou echt niks anders bedenken? En van de continuiteit klopt ook niks.
Oud 26-05-2004, 20:05
JantjePietje
JantjePietje is offline
Wat ik tot nu toe van enterprise gezien is ronduit rommel. Het schijnt later wel beter te worden, maar tot nu vind ik het echt niet de moeite waard om te gaan kijken. Bovendien kan ik die kop van Archer niet weerstaan. ( konden ze geen andere captain vinden? ). T'poll is natuurlijk wel lekker, voor een Vulcan dan.
Voyager is 10x beter dan Enterprise. Veel afwisselende verhalen, meer afleveringen over de Borg etc. Tuvok en de doctor zijn geweldig met hun sarcasme. O en seven of Nine mag er natuurlijk ook zijn. Alleen jammer dat het einde van Voyager zo slap is. Ik dacht dat je de tijdlijn niet mocht beinvloeden, omdat er dan een temporele explosie wordt veroorzaakt, maar kennelijk mag het wel om het slot van Voyager zo te beeindigen.

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:12
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Fransisca schreef op 26-05-2004 @ 12:39 :

Ik ben niet zo'n grote fan van Voyager, ben gestopt met het kijken in het laaste seizoen want ik werd erg moe van de 7of9 show.

Dat was juist een leuke wending aan het verhaal in Voyager, dat Seven er bij kwam. De mysterie waarin de onoverwinnelijke Borg verhuld gaan, wordt dan eindelijk ontrafeld. Je krijgt eindelijk eens inzicht in het leven van de Borg.

Citaat:
Fransisca schreef op 26-05-2004 @ 12:39 :Enterprise ligt me ook niet echt. Vond het best aardig tot dat ze weer met de Borg aankwamen, kunnen ze nou echt niks anders bedenken? En van de continuiteit klopt ook niks.
Ik snap er zelf ook niks van. Star Fleet weet toch pas ergens aan het einde van de 24ste eeuw over het bestaan van de Borg af?

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:21
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik volgde die zooi een hele tijd. Ook trouw elke aflevering geprobeerd te kijken van zowel voyager als tng (DS9 keek ik niet omdat ik die al te vaak misliep). Maar op een gegeven moment herstartten ze de serie opnieuw voordat een seizoen was afgelopen, dus ik weer kijken. Na de 3de keer dat deze grap werd uitgehaald werd ik het toch wel een beetje zat.

Inmiddels zie ik dat ze m ALWEER aan het herhalen zijn en Enterprise ook al (en die volg ik niet eens), dus zap ik m dan maar al mopperend op die verneukerij.

Ik vind het trouwens wel leuk als die Q, Worf een beetje belachelijk maken is "Growl for me.." en als Worf in de ouderwetse star trek terecht komt waar de klingons gewoon mannen met snorren zijn en Worf er niet over wil praten.
Oud 26-05-2004, 20:21
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:

Nix aan toe te voegen.

Citaat:
Voyager is wel goed, alleen sommige afleveringen hebben een te hoog soap gehalte. Voyager heeft ook wel veel actie. Chakotay is irritant, de Doctor is wel cool.
Chakotay is zwaar irritant met zijn make-me-feel-good grijns. Altijd die idiote lach. Erg vervelend ja.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:26
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Oh en nog iets typerends van met name Voyager de volgende situatie:
Bemanningslid: "Kijk een ruimtebom!"

Janeway: "Laten we die binnehalen"

Bemanningslid: "Heej het is een intelligente bom met een massavernietigingswaarde waarmee een hele planeet kan worden uitgeroeid die uit is gezet.."

Janeway: "Laten we hem aanzetten en zien wat ervan te leren valt"

Bemanningslid *krijgt bom aan de praat*

Bemanningslid: "Hmm de bom wilt een planeet vernietigen en probeert ons tegen te houden"

Vervolgens een hele aflevering om die bom ontschadelijk te krijgen waarbij je al een enorm DUH-gevoel krijgt.

Een of twee afleveringen later..

Bemanningslid: "Heej een fabriek die hoogintelligente robots maakt en met veel moeite is stilgezet..."

Janeway: "Laten we die repareren en zien wat we ervan kunnen leren..."

Oud 26-05-2004, 21:07
Blubje
Blubje is offline
Ja, Star Trek
Naja Voyager dan...
Seven of Nine is mijn favoriet
Vandaar dat Voyager ook mijn favo serie is....

Enterprise vind ik niet zo leuk.
DS9 is vind ik ook niet leuk. (gaat btw weer komen op Veronica)

Vanmiddag nog gekeken naar Voyager. Mooie 7o9 episode

verder vind ik Tuvok uit Voyager leuk. En de captain natuurlijk En Neelix
Oud 26-05-2004, 22:11
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
TOS: vooral leuk vanwege de hoge camp factor: de kleding, de FX, het acteerwerk van Shatner. Goed samenspel tussen de personages en voor die tijd soms filosofisch goed doortimmerd.

TNG: de oude seizoenen zijn niet veel soeps, maar het moment dat de Borg geïntroduceerd worden schiet de kwaliteit en de diepte van de verhaallijnen omhoog. Mannelijke personages zijn interessant (afgezien van Wesley ), vooral Picard en Data.

DS9: komt ook traag op gang, maar episodes rond de Dominion en de Cardassians zijn erg goed. Fijne donkere sfeer, goede FX. Odo, Garak en Weyoun (Jeffrey Combs <3) zijn geweldige personages. Overigens de enige ST serie die geen vervelende personages bevat, naar mijn mening.

Voy: hoewel ik ruim 80% van de episodes heb gezien, kon het mij niet echt boeien. De dokter vond ik het enige boeiende personage. Verder was het nog politiek correcter dan dan de andere series, en bevatte weinig nieuwe ideëen.

Ent: blech. Na een stuk of 15 episodes ben ik opgehouden. Oude ideëen in een flitsend jasje maakt het niet interessanter. Maar het derde seizoen heb ik wel weer goede dingen over gehoord, dus misschien moet ik de serie een tweede kans geven.

/nerd
Oud 26-05-2004, 22:14
Verwijderd
Deep Space Nine vind ik ook erg saai ja.

Ik blijf erbij dat Voyager de leukste is, ik was gewoon zielig toen het afgelopen was, ook al was het einde wat lame. Pech.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 00:39
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
DS9 was als je het mij vraagt toch absoluut een hele goede serie...
alleen die odo en kira... die hadden ze van mij wel mogen vergassen halverwege seizoen 1 zeg jezus wat een stel @@#(*!@&)()(*@...
hij was JUIST niet saai, de 1e paar seizoenen waren een beetje saai maar zodra ze de defiant krijgen word het supervet, en al helemaal als de dominion erbij komen dan is het gewoon elke aflevering NOG meer spanning!!

ik vond vroeger voyager het leukst, en ik denk dat nooit zal veranderen. toch het mooiste verhaal, zo gestrand ver van huis blabla ga je toch van meeleven enzo.

tng is ook erg mooi maar riker en troy verneuken de hele serie als je het mij vraagt. die diana troy is echt zo ontsettend lelijk en die hobbelt maar als een paart met grote memmen (waaaaaat???) achter picard aan. en dan valt ze weer eens flauw en dan heeft ze weer eens nachtmerries en dan word ze weer eens platgeneukt door worf of riker of welke andere hoerenloper er ook in de buurt is tis echt een goor mens... de rest van de cast is overrigens meeeeester, vooral de combi van laforge en data

enterprise is echt een saaie serie als jet het mij vraagt...
en zeker naarmate de seizoenen vorderen, je gaat je steeds meer afvragen, gaat er nog wat boeiends gebeuren of kijk ik naar een soapserie?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 01:24
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 26-05-2004 @ 23:11 :
Ent: blech. Na een stuk of 15 episodes ben ik opgehouden. Oude ideëen in een flitsend jasje maakt het niet interessanter. Maar het derde seizoen heb ik wel weer goede dingen over gehoord, dus misschien moet ik de serie een tweede kans geven.

/nerd
Vanaf de afleveringen met de Xindi schijnt het idd goed spannend te worden. Hopelijk maakt dat 't beter, maar Enterprise zal toch 'anders' blijven dan de rest van de ST-series.
Oud 29-05-2004, 01:44
GRRR
GRRR is offline
ik ben major star trek nerd. heb alle series inmiddels wel gezien en volg nu Enterprise via internet (HDTV rips). Heb wel het geluk dat het alleen bij kijken blijft, ik heb een hekel aan nerds die in pakjes gaan rondlopen, Klingons spreken en de hele tijd de Vulcan groet doen Zulke mensen wil ik echt schoppen maar goed.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:22
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
JantjePietje schreef op 26-05-2004 @ 21:12 :
Ik snap er zelf ook niks van. Star Fleet weet toch pas ergens aan het einde van de 24ste eeuw over het bestaan van de Borg af?
Maar in die ene Star Trek film, First Contact, reizen de Borg terug in de tijd naar de aarde. Uiteindelijk worden ze wel gekilled, maar wie zegt dat ze niet ff snel een paar drones naar de noordpool getransporteerd hebben?

Verder kom je het woord "Borg" niet eens tegen in die episode, Regeneration. Kortom ze hebben ze al weleens een keer ontmoet maar ze wisten hun namen niet . Hier staat de samenvatting: http://www.startrek.com/startrek/vie...il/128643.html zie je ook nergens het woord "Borg".
Oud 29-05-2004, 11:29
Briseïs
Briseïs is offline
Ik keek vroeger altijd Voyager, maar deze afleveringen heb ik dus allemaal al gezien. Verder niet echt interessant.
Oud 29-05-2004, 11:33
Darko
Darko is offline
Star Trek heeft me altijd nog weten te boeien.. TOS heb ik niet gezien, TNG vind ik nog altijd de beste serie, DS9 is enorm spannend als de oorlog met de dominion start en daarvoor is et ook al best interessant.. Voyager vond ik ook altijd erg leuk, maar ENT boeit me totaal niet, heb een deel van het eerste seizoen gezien, ongelovelijk saai..
Oud 29-05-2004, 12:39
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
GRRR schreef op 29-05-2004 @ 02:44 :
Heb wel het geluk dat het alleen bij kijken blijft, ik heb een hekel aan nerds die in pakjes gaan rondlopen, Klingons spreken en de hele tijd de Vulcan groet doen Zulke mensen wil ik echt schoppen maar goed.
Dit soort figuren:
http://bahai.freeservers.com/Strekconv/images/st10.jpg

http://www.neoengel.com/tt17Chilandgang_330x511.jpg

http://www.mala.bc.ca/~soules/media1...a/trekkies.jpg

http://davelammersphoto.com/images/davetrek2gif.gif

Echt vreselijk ja. ( )
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:46
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Nebula schreef op 29-05-2004 @ 13:39 :
omg
Oud 29-05-2004, 13:02
Verwijderd
Mijn helden zijn The Doctor, Q, Lt. Barclay en Data.
Jammer dat Data de laatste film niet overleefd heeft.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 17:40
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 29-05-2004 @ 14:02 :

Jammer dat Data de laatste film niet overleefd heeft.
Maar zijn broer die geheel identiek aan hem is overleeft het wel. Nemesis was overigens wel een goede startrekfilm.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 17:44
FAC51
FAC51 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-05-2004 @ 13:46 :
omg
d'r stond gisteren een trekkie achter me bij de edah
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:32
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
N00dles schreef op 20-05-2004 @ 00:23 :
Sorry dat ik off-topic ga, maar wat is naar jouw mening dan wel goede SF?
Reageren

Regels voor berichten