Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ehm, ik keek wel vaak naar Star Trek. Heel erg vaak mag je wel zeggen, vooral Deep Space Nine en Voyager. Niet meer normaal hoe vaak ik daar wel niet naar keek.
![]() ![]() Zoals ik al zei keek ik wel vaak naar Star Trek, maar de laatste paar maanden (op Enterprise na dan) nauwelijks meer. Ik ben er net een beetje overheen denk ik. Ik heb niet echt favoriete personages, maar wel personages waar ik minder weg van ben. (Ik mag Captain Janeway bijvoorbeeld niet zo.) Ik weet toevallig dat er vanavond een aflevering van Voyager op was (Thirty Days) die ik wel goed vond: erg sfeervol, mooie special effects en soundtrack. Het acteerwerk was ook bovengemiddeld voor deze serie vond ik zelf. Jammer dat de afleveringen zo vreselijk los van elkaar staan. Anyway, nu mijn Star Trek fase over is ben ik verslaafd geraakt aan E.R. Voor Star Trek was het 21 Jumpstreet. Je moet toch wat hè? ![]() Edit: Oh ja, sites. Wat dacht je van www.startrek.com en www.startrek.nl? ![]() Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 19:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zucht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Star Trek roeleert.
![]() Ik volg Voyager en Enterprise. Voyager is gewoon 'n goede sci-fi serie. Goed acteerwerk, goede SFX, etc. Dunno, 't is gewoon cool. DS9 vond ik nooit zo geweldig. Citaat:
In ieder geval beginnen ze met uitzenden nog vóordat 't seizoen in de US afgelopen is. (Iets wat wel bijzonder is). Dus 't duurt iig niet lang meer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt, ga die afleveringen kijken. Dit maakte voor mij Star Trek, wat ik normaliter ook echt niets vond, leuk om naar te kijken. Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 13:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
t meeste is schijtsaai |
![]() |
||
Citaat:
Deze week is overigens ook bekend gemaakt dat Star Trek Enterprise, de vijfde serie (of zesde, als je TAS ook meetelt als een aparte serie), voor alsnog aan zijn vierde seizoen mag beginnen. Vanwege tegenvallende kijkcijfers en het matige succes van Nemesis was dat nog een beetje onzeker, maar UPN heeft toegestemd en Berman en Braga mogen gerust verder gaan met de tijdlijn zoals hij zou moeten zijn te vervuilen... Naarmate Enterprise verder werd ontwikkeld begon de originele Trek-gedachte steeds meer te verdwijnen, en hoewel vele fans toch nog Enterprise goed vinden is het concept teveel aangepast aan zoals een serie nu zou moeten zijn: meer geweld, minder diplomatie. Wezenlijk begon dat al bij Voyager. Voor mij blijft TNG de beste serie: goede acteurs (al moesten die even op gang komen), meest uitgewerkte plots en personages en alles was nog origineel toen. Bovendien ben ik er mee opgegroeit ![]() ![]() Voor links: uiteraard www.startrek.nl en www.startrek.com - verder zijn er nog www.federation.nl (een fanclub waar ik zelf lid van ben) en een andere fanclub is www.tfd.nl . Voor een (beginnende) Nederlandse Star Trek sim is te vinden op http://forum.daro.info/ . Voor info kan je (naast startrek.com) ook terecht op www.ditl.org en www.ex-astris-scientia.org - deze twee richten zich voornamelijk op schepen en apparatuur. Startrek.nl, federation.nl en (naar het schijnt) tfd.nl hebben alle drie een Nederlandstalig forum.
|||
![]() |
Citaat:
Dat was juist een leuke wending aan het verhaal in Voyager, dat Seven er bij kwam. De mysterie waarin de onoverwinnelijke Borg verhuld gaan, wordt dan eindelijk ontrafeld. Je krijgt eindelijk eens inzicht in het leven van de Borg. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:31. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder kom je het woord "Borg" niet eens tegen in die episode, Regeneration. Kortom ze hebben ze al weleens een keer ontmoet maar ze wisten hun namen niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
http://bahai.freeservers.com/Strekconv/images/st10.jpg http://www.neoengel.com/tt17Chilandgang_330x511.jpg http://www.mala.bc.ca/~soules/media1...a/trekkies.jpg http://davelammersphoto.com/images/davetrek2gif.gif Echt vreselijk ja. ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |