![]() |
|
Nu is naar de hardware gekeken:
http://home.kabelfoon.nl/~jrp/support/ps2.html Je kan geen appels met peren vergelijken ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*schiet gamecube fanboy enkele posts omhoog door het hoofd en voert hem aan een kolonie hongerige mieren* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sluit dit topic nu alsjeblieft ¬¬
||
Verwijderd
|
Citaat:
wij hebben mgs3!!!~11~!oneoneone. |
![]() |
|
Komt toch op alle consoles ..
Maar jah vind het beetje dom van Sony, Nitendo, Mircrosoft, als zou nou samen werken en een PXN maken of zo, heb je geen concurrentie meer en dan heb je MGS, ZOE, MARIO met de beste graphics! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
geen speciale acties meer enz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Toen voor gc de twin snakes .. Ik vind dat iedereen zo hyped over de games, maar alles is toch hetzelfde, beetje anders maar jah .. De tijd zal het leren ...
|
![]() |
|
hoe kun je de ps2 nu met de x-box vergelijken de ps2 is veel ouder dan de x-box.
en die gast zit te praten over dat ie pas op 40% van z'n capiciteiten zit maar hoe lang is de ps2 nu al uit ???? idd en hoeveel beter zijn die spellen eruit gaan zien. ook niet echt veel wil wel eens weten waar die gastj z'n bronnen heeft. maar ik zeg ligt aan console. gamecube is beetje kiddy als je voor meer lol spellen de liefhebber bent. x-box is meer actie met een combie van racen en alles en dan de ps2 die van alles een beetje heeft ![]() maar nog ik vind het appels met peren en bananen vergelijken
||
Citaat:
Ja met 10 fps ..leuk spelen zo ![]() Tje en het klopt appels met peren, x-box hele andere hardware shit dan ps 2. Staat ook in dat artikel btw ![]()
|
Verwijderd
|
Als je de Playstation 2 met de X-box gaat vergelijken kom je er achter dat de X-box mooiere beelden kan creeeren.
De Playstation heeft weer een grotere markt en betere spellen. Kijk welke spellen op welke consoles uitkomen, bekijk welke je favorieten zijn en voilá..... Zelf ben ik voor de Nintendo ![]() Vooral als je met de Next-Generation Consoles van Nintendo online kan of meschien nog de GameCube, dat wordt master, Mario Tennis, Super Smash Bros, etc. |
![]() |
||
Citaat:
Echter zijn de S controllers ook wel fijn ja.
|
![]() |
Meesterlijke topics dit. Alsof het ook maar iemand wat boeit wat voor "ruige specs" je systeem heeft waar je op speelt. Zolang het spel soepel draait en het een goede gameplay heeft maakt de rest niets meer uit (inclusief graphics). En er is ook al niet een bepaalde console die de beste gameplay of weet ik veel wat voor bullshit heeft. Dat hangt namelijk nou weer net van je smaak af.
Prutsers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hooray for downgrading. ![]()
Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 11:07. |