Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast vind ik het ook niet erg samenhangend (of het moet gaan over een beeld wat je in je hoofd hebt ofzo, dat je letterlijk opnoemt wat er op dat beeld staat): wat doen bijvoorbeeld die donkerblauwe polo en parkeerplaats daar? En als ik het goed begrijp gáát het over een elektriciteitshokje ('en gebouw zelf') en niet over het watercentrum, wat dat ook moge zijn. Uhm... ik snap het dus niet helemaal. Niet waar het over gaat en ook niet wat je probeert uit te drukken.
||
Citaat:
![]() wha, ik vraag me nu helemaal af of je hier überhaupt iets mee wilt zeggen en of ik wel zou willen dat je hier wat mee wilt zeggen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik bedoelde dus dat het voor mij een beschrijving leek (!) die zo kort mogelijk was, omdat het allemaal korte dingetjes zijn die je ziet en op-/omschrijft. Net zoals je iemand beschrijft, dat kan ook op twee manieren, bijvoorbeeld heel kort (dus 'noodzakelijk'): "blauwe ogen, blond haar, lang, vervelend" of meer in hele zinnen en uitgebreider: "Ze heeft blauwe ogen en en vrolijk gezicht. Lang blond haar..." enz.). Dat dus. Maar het lukte niet helemaal om dat goed over te krijgen, blijkbaar.
Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 08:18. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|