![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die is leuk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik dacht dat mate een merk was ![]() en ik dacht dat 'de grootste hits, de meeste prijzen' betekende dat ze hele grote kasten, hits, hadden zodat er veel prijzen in pasten ![]() en ik dacht dat een aspirientje een aspedientje heette ![]() schaam ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vroeger kwamen wij vaak langs een gebouw waar met grote letters DIGITAL op stond. Dat veranderde ik in Diegietal (op z'n Nederlands). Toen ik naar 21 Jumpstreet keek en nog vrij jong was noemde ik het altijd twanniewan Jumpstreet (niet dat er geen Amerikanen zijn die het zo uitspreken). En natuurlijk het volgende dilemma: is het nou Bert en Ernie of Urnie? Oh ja, centrifuge werd centrifiguge (geef toe: rotwoord) en doperwten doperwitten.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben na het doorlezen van dit topic nog meer tegengekomen: Hiawatta -> Hiwatia Panchito -> Panchitico Drink mate -> Drink met meet (op z'n engels ![]() laats pollepel. ipv pol-lepel zei ik polle-pel ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens (net als anderen hier) dacht ik dat Disney , Disnep was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder zei ik altijd "s nochtends" ipv s ochtends. en ik las in een boek dat een meisje een broek met bretels had. Dat las ik als breetels.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 16:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Made in = maade in (met de aa dus) |
![]() |
||
Citaat:
ik kwam er een maand geleden achter.. 'Kijk ik heb een nieuwe leevie's broek' 'Nee jet, dat heet Lievais' ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en heel vroeger noemde ik het 'een blaadje voor je billen' ![]() lang leve moeders die een boek bijhielden met rare uitspraken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ook ![]() disnep, bibiotheek....inderdaad en een paarden trailer was een paarden trainer ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Odyssee! Pholon | 7 | 04-04-2002 18:19 |