Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 19:14
FastJapie
FastJapie is offline
hey.
ik heb binnekort een toernooi en nu hadden we met ons team een idee om een konijnenpak oid aan te schaffen.
Dus als iemand een leuk pak heeft voor niet te veel geld dan zou ik dat graag willen horen.
groeten
Oud 23-05-2004, 19:25
De Dood
De Dood is offline
ik heb nog wel een paashaaspak, maar hij is wel xxxxs want hij is van een echte paashaas geweest
Oud 24-05-2004, 18:30
shao-kahn
shao-kahn is offline
Citaat:
De Dood schreef op 23-05-2004 @ 19:25 :
ik heb nog wel een paashaaspak, maar hij is wel xxxxs want hij is van een echte paashaas geweest
whahahahaaaaaaaHAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAaaaaa aaaaaahahaaaaahha.
Oud 24-05-2004, 19:20
Verwijderd
Huur zo'n pak bij een feestkleding verhuur bedrijf!
Oud 26-05-2004, 00:21
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
overthestars schreef op 24-05-2004 @ 19:20 :
Huur zo'n pak bij een feestkleding verhuur bedrijf!
Dat is opzich wel duur

Mijn moeder heeft een konijnenpak gemaakt voor een feest misschien heb jij ook een handig iemand in de buurt? Scheelt echt wel vergeleken met zoon verhurbedrijf.
Oud 26-05-2004, 10:37
Verwijderd
Dan weet ik niet bij wat voor afzetters van kledingverhuurders jij geweest ben, want vaak is huren veeel goedkoper dan zelf maken. GA maar na; alleen die stof & crap kopen gaat al flink in de euro's zitten. En dan moet je nog iemand uren achter een naaimachine douwen. Beetje zonde als je zo'n pak daarna toch nooit weer draagt niet?

Btw. een groot deel van de huur van zo'n pak is vaak borg, dus als je het netjes en ongeschonden weer terugbrengt krijg je weer een groot deel van het bedag terug!
Advertentie

Regels voor berichten