Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Niet vertellen... ![]() *laat het Reinier en Clarinca niet zijn*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als Reinier en Clarinca maar niet winnen ![]() Ik kan de finale niet eens zien vanavond.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind haar echt een ontzettend lief meisje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen hij tegen die man schreeuwde... Net alsof die man hem wat heeft aangedaan. Hij wil in zijn auto stappen om naar zijn werk te gaan, komt er een idioot aanlopen die schreeuwend duidelijk wil maken dat hij ergens heen moet gaan. Het verbaast me nog dat Reinier al die keren nog nooit is geslagen door iemand tegen wie hij heeft geschreeuwd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het wel leuk om te zien toen Reinier op de fiets zat. Hele tijd schreeuwen, was wel grappig ![]() Volgende week lijkt me ook wel leuk, vooral hoe dat ging met de filmmannen. Ze zaten ook een keer op de motor en de filmman kon gewoon filmen, hoe ze dat dan deden? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je zou die Reinier maar tegenkomen op een fiets joelend dat hij er aan komt en iedereen aan de kant moet. Die gast is echt helemaal knettergek.
|
![]() |
Oh. Mijn. God.
Er is een fansite voor Reinier en Clarinca. ![]() Reinier houdt van het goede leven en is een actief mens. In zijn vrije tijd is hij vaak te vinden op de schietbaan, waar hij kleiduiven schiet. Dat vergt opperste concentratie en zorgt voor de broodnodige ontspanning bij de drukke en soms wat chaotische Reinier. In de natuur komt Reinier eveneens tot rust. Graag maakt hij lange wandelingen in zijn geliefde kniebroek, om na afloop samen met zijn vriendin te genieten van een welverdiend Belgisch biertje. Reinier is goed gezelschap en heeft altijd wel een bijzonder verhaal te vertellen. WTF, zijn geliefde kniebroek?! ![]() Arme Clarinca, je zou die man maar bovenop je hebben liggen hijgen... ![]()
|
Er komt een nieuwe serie. Je kan jezelf opgeven via http://www.net5.nl.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fijn dat Hans en Rani gewonnen hebben ![]() (En is het niet Jeske ipv Jetske? ) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en blij dat Hans en Rani gewonnen hebben, rainier was gewoon te brulkikker.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hans en Rani vind ik trouwens het beste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|