Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb ook een lerares die erom bekend staat dat ze toetsen moeilijker maakt dan wat op het CSE gevraagd wordt. mijn natuurkunde SE's zijn bijna allemaal uit oude CSE's gekopiëerd, dus veel vragen herken ik al. Best kut als je een examen wil oefenen, als je de helft al kent enzo ![]()
||
Citaat:
soms kom ik met formules niet echt uit... hoe je bijv Fw,l moet berekenen enzoo maar andere formules zijn wel makkelijk ja sk was makkelijk... heb vette hoge cijfer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hst over beeld en geluid.... die lensformule enzo.. |
![]() |
||
Citaat:
hoe zit het nou ![]()
||
![]() |
Citaat:
Natuurkunde 1,2 Domein: A Vaardigheden B Elektrische processen C Beeld en geluid D Kracht en beweging E Materie en energie Uitgesloten: C2 Beeld en Geluid, subdomein eigentrillingen en golven. Hulpmiddel: BINAS 4e druk
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar volgens mij zei me leraar idd ook zoiets dat het niet hoefde. Ikijk het voor de zekerheid maybe ff door, meer ni ![]()
|
![]() |
Hm, volgens de complete nomering:
Domein C, Beeld en geluid De kandidaat kan; ... 24: De plaats en de grote van het re'ele beeld bij het gebruik van een positieve lens door een tekening en een berekening: * menselijk oog, nabijheidspunt, accomondatie ... http://www.havovwo.nl/havo/hna/besta...2prog04-07.pdf
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en deze staat wel in het correctievoorschrift hoor... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vraag 1 het antwoord wel goed, maar mijn berekening is compleet anders. Ik ben gaan werken met 1/R EDIT: mijn cijfer ligt tussen de 6,5 en 8
Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 18:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1/Rv=1/R1+1/R2 verw8 dat dat ook wel goed gerekend gaat worden.. |
![]() |
||
Citaat:
die heb ik volgens mij helemaal fout ![]() we hebben nooit pw of SE over dit hst gehad...en nooit sommen gemaakt enzoo ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
we hebben heel veel met het systeembord zelf gewerkt. toeters maken. alarm. discolicht ![]() discolicht met toeter ![]() was onwijs lachen dit was het leukste onderdeel van natuurkunde.
||
Citaat:
||
Citaat:
is het niet bij een pulsenteller dat als hij voorbij de 16 pulsen bent dat signaal laag wordt. en dat hij ze niet optelt? en als hij voorbij de 16 pulsen is en toch die uitgang hoog blijft en dan naar de 64 pulsen gaat dat hij de 16 en 64 pulsen optelt. als hij naar de 64 pulsen gaat wordt het signaal gewoon hoog en dan is de uitgang van de &poort ook hoog enz. dus naar mijn redenering zou hij nooit bij de 80 pulsen komen? of klopt mijn redenering voor geen meter? ik had mijn profielwerkstuk over ingewikkelde elektronische schakelingen gemaakt
Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 15:54. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
volgens onze PTA zouden we dat hst in vierde gehad hebben..maar toen was hij het "vergeten"...dus hebben we dat hst niet gehad en dit jaar......tja volgens planning / studiewijzer hoefden we dat niet.... en nu zijn wij lekker de lul... het is eigenlijk zijn schuld..want hij had dat hst in vierde moeten behandelen....en als hij vergeten was..nou wat kunnen wij eraan doen? |
![]() |
||
Citaat:
maar oké je kon het gewoon m.b.v He doen...dan kwam je op goede antwoord toch?! |
![]() |
||
Citaat:
atoomnummer van Pu opzoeken en er 2 aftrekken (omdat er een He kern uit gaat) en dan heb je het element dat over blijft.
||
Citaat:
een & poort telt nooit de pulsen bij elkaar op. de &poort denkt echt niet oh wacht ik moet 64 pulsen en dan nog 16 erbij doen en dan ben ik bij de 80
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
leuk!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|