![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() sorry sorry sorry sorry sorry (k) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik denk ook dat ik dan mijn handen achter mij had laten verdwijnen om haar te strelen en langs haar heupen te gaan, iets hoger plaatsend om haar tegen mijn rug aan te houden en mijn hoofd naar achter in haar nek te leggen.. hoofd opzijdraaiend.. haar aankijken en smeken om een kus.. ![]() Jeps.. I'm in the mood for romance.. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() MagIcalVenus: inderdaad. Die plek is geweldig! We doen het soms ook wel hoger in de nek, maar dan heb je het probleem dat je sjaaltjes en zo om moet omdat er anders 'leuke' opmerkingen komen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*ziet voor zich* ja ![]() opwindend ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
geloof d'r nix van ![]() hmmja .. maar ik denk dat je zoals veel mensen daar 'n beetje verkeerd beeld van hebt .. nogmaals .. 't is niet de bedoeling bij sm om iemand echt zeer te doen .. 't is meer plagen en iemands grens opzoeken .. maar dus niet eroverheen .. !!! ow en nog iets .. met 'n zweepje kan je ook heel zachtjes slaan .. ![]() en bijten ...... ![]() ![]() hmm wat had ik nou nog niet gezien .. owja .. knijpen .. .. .. d'r tepels tussen duim en wijsvinger pakken .. duim boven .. wijsvinger onder en dan langzaam de druk opvoeren .. tot ze net d'r oogjes dichtknijpt .. en dan je duimen er naar achteren vanaf laten glijden terwijl je de druk min of meer gelijk houd .. ( kijk uit dat je niet harder gaat knijpen !!! ) ik ga denk ik 'n cursus geven ![]() Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 08:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zweepje: Dat kan inderdaad heel prettig zijn, maar het moet wel goed gebeuren anders is het vooral pijnlijk! |
![]() |
||
Citaat:
*GRINN* als ik ergens goed in ben ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar maak je dan ook je vingers nat erbij of niet? Ik zelf vind die heerlijke knopjes dan beter glijden tussen mijn vingers.
||
Citaat:
als je weet waar de pijngrens ligt .. kan je ook half zo hard knijpen en dan zoals ik zei doen ..maar dan links en rechts snel achter elkaar.. in dat geval idd met 'n beetje massage olie .. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiksueel Overdraagbare Aandoeningen #1400 Verwijderd | 500 | 07-06-2011 21:37 | |
Seksualiteit |
please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed? Suikermeid | 58 | 22-05-2010 16:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
Flora & Fauna |
de Candiru... Verwijderd | 1 | 29-03-2002 18:16 |