Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2004, 18:27
aLackofColor
aLackofColor is offline
Goedenavond menschen
Ik heb een beetje een obsessie voor zachtjes bijten en krabben.
Ik hou absoluut niet van slaan enzo, maar gewoon lichtelijk liefkozend 'pijn'..pijn zou ik het niet willen noemen..want het soet geen pijn als je iemand even zachtjes in zijn nek bijt en vervolgens verder zoent..
Zijn hier meer mensen die hier ook opgewonden van worden..
Ik vind bijvoorbeeld scenes uit vampieren films GEWELDIG ..op het moment dat zo'n iemand gebeten word..erotisch.
Nouja haha jullie vinden me vast nu vaag enzo
ik hou in iedergeval niet van sm..Ik weet niet of bijten en krabben daar een onderdeel van is...
Oud 21-05-2004, 18:55
MazeMouse
MazeMouse is offline
Met mate is het inderdaad wel leuk/lief/geil om een lovebite of lovescratch bij iemand te zetten danwel te ontvangen...
Maar het moet niet zo zijn dat ik (uit ervaring ) weer een paar dagen met mijn rug nergens tegenaan moet gaan zitten om te voorkomen dat ik het uitgil van de pijn.
Oud 21-05-2004, 19:12
sanguine
sanguine is offline
wie vindt dat nou niet?
Oud 21-05-2004, 19:40
pinokio
pinokio is offline
vampierenbijtjes GEIL
Oud 21-05-2004, 19:45
Verwijderd
Ja dat had ik met m'n ex
We keken ook steeds vampierfilms en beten elkaar in de nek enzo. We zijn daar zelfs een keer een hele nacht mee bezig geweest. Toen was wel m'n hele nek blauw.

Als je er een leuk boek over wilt lezen: Nancy Baker, De Beet!
Daarin wordt dat bijten enzo wel leuk beschreven.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:46
Snuitermans
Snuitermans is offline
Als ik alleen thuis ben en er toevallig een vampieren film op tv is, ...juist
Oud 21-05-2004, 20:19
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, dat herken ik. (dit kan bevestigd worden )

Heerlijk
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 20:20
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
grl schreef op 21-05-2004 @ 21:19 :

Heerlijk

Oud 21-05-2004, 20:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 21-05-2004 @ 21:20 :
[afbeelding]

Whaha, ik maakte maar een grapje joh

sorry sorry sorry sorry sorry (k)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:24
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Kuch, mee eens
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:45
Marilyn
Marilyn is offline
Ik vind bij seks een beetje pijn wel lekker, dan voel je de ander namelijk extra goed. Maar het is niet zo dat ik pijn relateer met seks, of dat ik geil word van pijn. Hmm nee.
Oud 21-05-2004, 21:49
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
Admiration schreef op 21-05-2004 @ 19:27 :
Ik vind bijvoorbeeld scenes uit vampieren films GEWELDIG ..op het moment dat zo'n iemand gebeten word..erotisch.
[/B]
Ik denk niet dat je dat erotisch vind om het bijten zelf, maar om de dominante positie van de vampier bij de vrouw die hij bijt, de macht die hij op dat moment over haar heeft. Want als die vampier (een mannelijke vampier ) nou een man in zijn nekje bijt, vind je dat dan ook erotisch?
Oud 21-05-2004, 22:00
Iduna
Iduna is offline
Nou ik houd er niet van..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 23:51
Verwijderd
ha! nu snap ik ook waar de uitdrukking "pijn is fijn" vandaan komt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 00:18
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 22-05-2004 @ 00:51 :
ha! nu snap ik ook waar de uitdrukking "pijn is fijn" vandaan komt
En 'bloed is goed'? En 'jeuk is leuk'?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 00:18
Soullar
Soullar is offline
Ik kan zeker wel van een beetje pijn genot maken.. Dan neem ik de pijn als stimulans, maar eigenlijk alleen op gevoelig plekken, of plekken die gevoelig zijn gemaakt.

Neem nu bijv. mijn lichaam, kan best wel tegen kietelen, maar hoe meer ik bijv. opgewonden of afgeleid raak, hoe gevoeliger het wordt. Soms best wel lastig, maar over het algemeen gebeurd dit alleen wanneer ik in fijn gezelschap ben. Hoe dan de pijn te werk gaat is als volgt bij mij; je kan me bijten en dan gebeurd er niks, maar maak je me "over-gevoelig" dan is bijten een beetje als strelen, alleen veel intenser, je kan me er helemaal gek mee maken. Als je me dus streelt dan heb ik de neiging om zacht te gaan rillen, als je me dan gaat bijten dan slaat mijn adem ook over en kan ik op slag geil worden. Maak je er een spel van dan geniet ik er van soortvantemet met een onderdanig gevoel, wat ik ook heerlijk vind.

Ok, ik dwaal weer af.
Ja, pijn is best seksueel, maar alleen als het lievige pijn is alsin happen naar elkander, niet alsin elkaar met een mes bewerken, daar wordt ik niet geil van. Wat ik ook geen fijne pijn vind is wanneer mijn lul bijv. dubbel knapkt als ie te ver naar achter gebogen wordt tijden de sex, alleen is dat vaak minder pijnlijk door de hoeveelheid endorfine die dan al door mijn lichaam giert. Dus dat scheelt dan weer.
Oud 22-05-2004, 00:53
aLackofColor
aLackofColor is offline
Omdat ik in een horny mood ben
ga ik een verhaaltje vertellen haha..

De schemering valt..Je staat te kijken uit het raam, hoe de hemel langzaam donker kleurt..De heldere maan verschijnt..En je voelt je geladen..Opeens voel je adem in je nek..maar je veroert je niet..2 handen glijden over je lichaam..je voelt nagels licht krassen over je huid..maar je veroert je niet..Je voelt een warme rilling door je lichaam als je 2 scherpe puntjes in je nek voelt..de rilling word sterker en je voelt het bloed pompen door je lichaam..dan voel je..de nagels verder naar beneden glijden..je denkt dat je word gebeten..maar dan voel je een zachte zoen in je nek,,Je draait je om..en dan zie je....................

..Ghehe gewoon zoiets weet je
Dat is gewoon geweldig
Oud 22-05-2004, 01:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
Nou, mijn vriendin vind het anders helemaal niet leuk als ik mijn beroemde zombie/flesh eater-imitatie uitvoer.

(Gelukkig heb ik geen vriendin)
Oud 22-05-2004, 02:22
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Admiration schreef op 22-05-2004 @ 01:53 :
Omdat ik in een horny mood ben
ga ik een verhaaltje vertellen haha..

De schemering valt..Je staat te kijken uit het raam, hoe de hemel langzaam donker kleurt..De heldere maan verschijnt..En je voelt je geladen..Opeens voel je adem in je nek..maar je veroert je niet..2 handen glijden over je lichaam..je voelt nagels licht krassen over je huid..maar je veroert je niet..Je voelt een warme rilling door je lichaam als je 2 scherpe puntjes in je nek voelt..de rilling word sterker en je voelt het bloed pompen door je lichaam..dan voel je..de nagels verder naar beneden glijden..je denkt dat je word gebeten..maar dan voel je een zachte zoen in je nek,,Je draait je om..en dan zie je....................

..Ghehe gewoon zoiets weet je
Dat is gewoon geweldig
Daarmee lopen de rillingen mij over men rug als dat me zou overkomen..

Maar ik denk ook dat ik dan mijn handen achter mij had laten verdwijnen om haar te strelen en langs haar heupen te gaan, iets hoger plaatsend om haar tegen mijn rug aan te houden en mijn hoofd naar achter in haar nek te leggen.. hoofd opzijdraaiend.. haar aankijken en smeken om een kus..

Jeps.. I'm in the mood for romance..
Oud 22-05-2004, 06:31
VanDalen
Citaat:
grl schreef op 21-05-2004 @ 21:19 :

Heerlijk
..met een chocoladesausje zeker..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 08:15
MV
MV is offline
Mijn vriend en ik bijten elkaar nogal redelijk hard (en vaak). Na 3 dagen doet het nog steeds pijn als ik die plekken aanraak. Vooral de plekken tussen nek en schouder zijn favoriet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 09:13
leucomelas
leucomelas is offline
oeh.. ruggen openkrassen met me nagels... bitemarks in nek... me vriend ligt weleens helemaal open... maja, doet ie net zo hard terug tja, verder ook wel into kinky stuff... kaarsvet, handboeien, hulpstukjes, ijsklontjes, en tja, beetje slaan....
Oud 22-05-2004, 10:32
dext0r
dext0r is offline
dat met dat kaarsvet snap ik niet, en zal ik ook nooit begrijpen denk ik :/
Oud 22-05-2004, 10:45
Verwijderd
Vind bijten en gebeten worden heerlijk, maar niet te hard he en alleen op speciale momenten

The Vampire

There I am, standing above her bed. Looking at her soft white skin, her chest with its beautiful breast heaving, seeing her sweet small nipples. I watch as the moonlight dances true her full dark hair and I cant restrain myself. I kiss her soft lips and she wakens with a start. Who, what? She begins with a startle. But looking at me with her big dark eyes she stops speaking. No resistance to the unnatural thing I am. I kiss her again and go down from her lips to her chin and from there I go softly to her neck. She is beginning to breath faster and heavier. That is when I smell it! The blood! And see her veins through her skin. It is unbearable for me not to plunge my fangs in her neck. She makes a small sigh but gives in the pleasure of it. But it is mostly my pleasure when the red chirrup flows in my mouth again. I feel her heart, I feel her live connected with mine while it drops further and further away. With one hand I touch her soft breast and feel the heartbeat under it dwindling. But I cant stop drinking this sweet nectar and soon I find myself with another corps in my hands and I, the vampire, am to blame.

Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 10:59
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ja, op sommige momenten mag het van mij best wat 'harder' dan strelen. Vooral als ik in mijn nek en oor gesabbelt en zachtjes gebeten wordt... Oeh, heerlijk is dat
Net als bij mijn tepels. Beginnen met zacht likken, maar hier en daar zachtjes en liefdevol wat tandjes erbij, vind ik helemáál niet erg

Maar veel verder dan dat hoeft het voor mij niet, en ben zeker niet in voor extreem pijnlijke dingen.
Oud 22-05-2004, 11:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
VanDalen schreef op 22-05-2004 @ 07:31 :
..met een chocoladesausje zeker..
Dat maakt het alleen maar beter

MagIcalVenus: inderdaad. Die plek is geweldig! We doen het soms ook wel hoger in de nek, maar dan heb je het probleem dat je sjaaltjes en zo om moet omdat er anders 'leuke' opmerkingen komen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 11:45
Verwijderd
Echt pijn vind ik niet lekker... maar wel dat het net geen pijn doet... dus idd als zijn tanden even langs mijn nek schrapen ofzo... dat doet op zich geen pijn, maar wel bijna . En de wildheid waarmee hij me soms per ongeluk pijn doet omdat hij te opgewonden is om subtiel te doen, dat is ook leuk
Of als hij met lange verticale halen over mijn rug krast, weer zo dat het nét geen pijn doet, dat is beter dan gemasseerd worden
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 11:45
aLackofColor
aLackofColor is offline
Wauw droppus =)
..Did you wrote it by yourself?
it's wonderfull..I love it (k)
Oud 22-05-2004, 15:01
Nona
Nona is offline
Pijn kan best lekker zijn, een klein beetje dan. Niet die verblindende pijn waar je een rare smaak van in je mond krijgt. Gewoon een beetje de gevoeligheid van elkaar aftasten. Een beetje zachtjes met je nagels over iemands rug gaan, zachtjes bijten... Lief, intiem en voorzichtig, maar wel geil.
Oud 22-05-2004, 22:36
Elvira
Elvira is offline
Yeah, de beste sex hebben we (vind ik dan) als we beginnen met "stoeien", maar dan net iets harder. Elkaar krabben en bijten en slaan, natuurlijk niet al te hard, maar wel hard genoeg En dan voordat we het weten is al onze kleding uit enzooo... hmmm......
Oud 22-05-2004, 22:41
ZerO
ZerO is offline
Ja ik vind het serieus fijn als iemand me bijt. Het moet niet te ver gaan natuurlijk.
Maar niet gaan krabben dat vind ik irritant en ook geen zuigzoenen in mijn nek aub!
Oud 22-05-2004, 23:09
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Paperz schreef op 21-05-2004 @ 21:20 :
[afbeelding]

Kutgothics
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 06:57
VanDalen
Krabben doe ik eigenlijk niet, of niet
bewust en ik heb ook niet iets met gekrabt worden,
maar meestal merk ik dat op dat moment toch niet..

Kleine bijtjes zijn heerlijk.. die ontvang ik graag, maar geven
doe ik ze met heel veel plezier..
Als ik al kussend naar beneden glij, dan zijn eerst oorlelletjes en hals aan de beurt..vooral oorlelletjes, die kan je ook tussen je lippen 'bijten'..
Langzaam kussend en likkend lager, maar dan eerst rondom borsten voordat ik daar echt in hap. Tepels zijn ook heerlijk om stevig tussen mijn lippen te hebben..en dan zachtjes mijn tanden erlangs..

Nog lager kan ook heel goed, heerlijk zachtjes in billen bijten..als je iets te hard bijt, dan is daarna er zachtjes aan zuigen en over likken vaak extra lekker..
Aan de binnenkant van je dijen kan het ook heel goed en is het erg lekker om zo weer een beetje omhoog te gaan..Hoe dichterbij, hoe kleiner en hoe zachter die 'hapjes' worden..
Dat voert ook de spanning op..en dan...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 08:15
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Soullar schreef op 22-05-2004 @ 03:22 :
Daarmee lopen de rillingen mij over men rug als dat me zou overkomen..

Maar ik denk ook dat ik dan mijn handen achter mij had laten verdwijnen om haar te strelen en langs haar heupen te gaan, iets hoger plaatsend om haar tegen mijn rug aan te houden en mijn hoofd naar achter in haar nek te leggen.. hoofd opzijdraaiend.. haar aankijken en smeken om een kus..

Jeps.. I'm in the mood for romance..
oei.
*ziet voor zich*
ja.
opwindend.
Oud 23-05-2004, 10:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vaal schreef op 23-05-2004 @ 00:09 :
Kutgothics
Doe jij zulke dingen nooit, vaaltje?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:58
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vind het heerlijk als mn vriend me zachtjes bijt en krabt
ik vind het ook leuk om krassen en blauwe plekjes te zien na de sex
Oud 23-05-2004, 18:29
Merande
Merande is offline
Dat vind ik ook lekker, maar mijn vriend is heel voorzichtig met me...
opzich ook harstikke goed, maar soms mag het van mij wel wat wilder...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:06
Verwijderd
Ow God, al die verhaaltjes..

Maarja, een beetje pijn is wel fijn ja..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:27
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
grl schreef op 23-05-2004 @ 11:15 :
Doe jij zulke dingen nooit, vaaltje?
Nee, ik hou van lief en teder
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 23-05-2004 @ 17:58 :
ik vind het heerlijk als mn vriend me zachtjes bijt en krabt
ik vind het ook leuk om krassen en blauwe plekjes te zien na de sex
Nou.. als ik, zoals op die foto hierboven, de blauwe plekken zie die ik gemaakt heb.. dan voel ik me wel een beetje schuldig altijd. Dat geldt ook voor krassen. Op het moment zelf vind ik het leuk om te doen.. maar als ik ze dan zie de volgende ochtend of zo Maar ja.. dat hoort erbij, vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vaal schreef op 23-05-2004 @ 20:27 :
Nee, ik hou van lief en teder
Dat komt nog wel, dan
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 06:33
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
grl schreef op 23-05-2004 @ 20:33 :
Dat komt nog wel, dan
Zegt de grote wijze Lorijn
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 07:40
cyntha
cyntha is offline
Ik hou meestal van lief en teder, maar soms kan zachtjes bijten en krabben ook heel lekker zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 08:22
Raven
Raven is offline
Citaat:
Admiration schreef op 21-05-2004 @ 19:27 :
Goedenavond menschen
Ik heb een beetje een obsessie voor zachtjes bijten en krabben.
Ik hou absoluut niet van slaan enzo, maar gewoon lichtelijk liefkozend 'pijn'..pijn zou ik het niet willen noemen..want het soet geen pijn als je iemand even zachtjes in zijn nek bijt en vervolgens verder zoent..
Zijn hier meer mensen die hier ook opgewonden van worden..
Nouja haha jullie vinden me vast nu vaag enzo
ik hou in iedergeval niet van sm..Ik weet niet of bijten en krabben daar een onderdeel van is...
en zij zegt dat je niet van sm houd ..
geloof d'r nix van

hmmja .. maar ik denk dat je zoals veel mensen daar 'n beetje verkeerd beeld van hebt ..
nogmaals .. 't is niet de bedoeling bij sm om iemand echt zeer te doen .. 't is meer plagen en iemands grens opzoeken .. maar dus niet eroverheen .. !!!

ow en nog iets .. met 'n zweepje kan je ook heel zachtjes slaan ..

en bijten ......

hmm wat had ik nou nog niet gezien .. owja .. knijpen .. .. .. d'r tepels tussen duim en wijsvinger pakken .. duim boven .. wijsvinger onder en dan langzaam de druk opvoeren .. tot ze net d'r oogjes dichtknijpt .. en dan je duimen er naar achteren vanaf laten glijden terwijl je de druk min of meer gelijk houd .. ( kijk uit dat je niet harder gaat knijpen !!! )

ik ga denk ik 'n cursus geven

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 08:30.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 09:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vaal schreef op 24-05-2004 @ 07:33 :
Zegt de grote wijze Lorijn
Exactly.

Zweepje: Dat kan inderdaad heel prettig zijn, maar het moet wel goed gebeuren anders is het vooral pijnlijk!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 10:21
Raven
Raven is offline
Citaat:
grl schreef op 24-05-2004 @ 10:40 :
Exactly.

Zweepje: Dat kan inderdaad heel prettig zijn, maar het moet wel goed gebeuren anders is het vooral pijnlijk!

*GRINN* als ik ergens goed in ben
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 10:48
juno
juno is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 24-05-2004 @ 11:21 :
*GRINN* als ik ergens goed in ben
Dat is Zweepje wel toevertrouwd ja, hij weet precies hoever hij kan gaan..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:06
Lorelei
Lorelei is offline
Ik geloof ook wel dat hij het kan... maar er zijn er ook genoeg die het *niet* kunnen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 23:20
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 24-05-2004 @ 09:22 :
hmm wat had ik nou nog niet gezien .. owja .. knijpen .. .. .. d'r tepels tussen duim en wijsvinger pakken .. duim boven .. wijsvinger onder en dan langzaam de druk opvoeren .. tot ze net d'r oogjes dichtknijpt .. en dan je duimen er naar achteren vanaf laten glijden terwijl je de druk min of meer gelijk houd .. ( kijk uit dat je niet harder gaat knijpen !!! )
Briljant.

Maar maak je dan ook je vingers nat erbij of niet? Ik zelf vind die heerlijke knopjes dan beter glijden tussen mijn vingers.
Oud 25-05-2004, 08:06
Raven
Raven is offline
Citaat:
Soullar schreef op 25-05-2004 @ 00:20 :
Briljant.

Maar maak je dan ook je vingers nat erbij of niet? Ik zelf vind die heerlijke knopjes dan beter glijden tussen mijn vingers.
KAN je doen .. ligt eraan wat je je partner wil laten voelen ..
als je weet waar de pijngrens ligt .. kan je ook half zo hard knijpen en dan zoals ik zei doen ..maar dan links en rechts snel achter elkaar.. in dat geval idd met 'n beetje massage olie ..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten