Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nou bij mij is er elk jaar wel "iets" ik weet ook niet precies wat je in andere klassen kan doen maar bij mij:
1e naar de efteling een dag schoolreisje 2e weekend kamp ergens vlakbij in zeeuwsvlaanderen (zelf georganiseerd, andere klassen gingen weer naar de efteling of naar six flags) 3e een werkweek in Orvelte moesten we een biologie-onderzoek doen 4e skireis (ik ging niet mee) 5e Rome reis (een keer in de 2 jaar dus de 4e kan nu ook mee) Skireis (ik ben weer niet mee) Dagje Parijs, dit jaar voor het eerst (vorige week, super leuk) 6e. Skireis mag, Romereis als dat kan, want die is maar eens per 2 jaar en dit jaar valt die net tijdens de 1e examens.
|
![]() |
Brugklas: dierentuin (het jaar daarvoor was het nog de Efteling, maar ik had pech)
2 Havo: dagje Lille 3 VWO: natuur-historisch museum (we hebben de hele dag zitten kaarten, was ook gezellig) 4VWO: dagje Parijs 5VWO: Istanbul (ga ik naartoe), Rome of Oostenrijk voor 5 dagen
|
Ik ben in de eerste op kamp geweest naar Nunspeet, dat is voor havo/vwo, het vmbo gaat naat IJsselstijn in Limburg.
Verder is er in de vierde voor havo en vwo de Spaceweek. Je kunt dan kiezen uit Polen, Barcelona, Londen, Trier, Zeilen in Friesland, Survival in Limburg, Film maken in België en Berlijn. (ik ging naar Barcelona ![]() Ik ben in de vijfde twee dagen naar Trier geweest, en in de 6de tien dagen naar Rome. Die laatste twee zijn alleen voor gymnasium, havo en atheneum krijgen niets meer (behalve talloze ckv-excursies). Voor het vmbo is er geen officiële werkweek, maar als er wat initiatief wordt getoond kan er een hoop. Zo gaat mijn broertje straks een paar dagen naar Berlijn, met dank aan een enthousiaste leraar duits.
|
Bij mij op school kun je mee op ski-vakantie
Je kunt ook een uitwisseling doen met iemand uit Berlijn. en je hebt de verplichte reisjes naar Londen, Parijs of Rome Ik ben naar Berlijn geweest en dat was echt verschrikkelijk. Over een maand ga ik naar Rome, dat wordt wel leuk!
|
![]() |
-Alle leerlingen uit de 3e gaan naar Londen (Tenzij ze niet willen natuulrijk, maar dan moeten ze dingen voor school doen)
-Leerlingen uit 3 Atheneum/Gymnasium kunnen zich inschrijven voor een uitwisselingsproject naar Minsk (Na 3 Atheneum/Gymnasium moeten die leerlingen namelijk naar een andere locatie van onze school, daar gaan ook de 4,5,6e klassers) -Alle leerlingen die niet in de 3e zitten kunnen zich inschrijven voor een ski-trip naar Oostenrijk die tegelijk met de Londenreis is. uit de 1e worden er 10 geloot, uit de 2e ook, uit de 4e ook en de 5e ook, dus 40 in totaal.
||
Citaat:
Maar in de 1e ben ik naar Ameland geweest, in de 2e niet en in de 2e naar Londen, je kon kiezen tussen de Ardennen en Londen en in de 4e ga je alleen een dagje naar Warner Bros..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik weet het niet meer zo goed van de 1e, 2e enz..dus begin maar bij de derde..
3e klas: dagje Amsterdam en dagje Parijs 4e klas: Een week uitwisseling naar Frankrijk en diezelfde mensen dus ook een week hier. (zit je bij elkaar in huis). In die week zelf heb je ook nog uitstapjes naar steden en binnenkort ga ik met aardrijkskunde een dagje naar Utrecht
|
1e --> uhh het enige 'boeiende' was een dagje Duinrell
![]() 2e --> nog erger, dagje Openluchtmuseum. (en omdat ze het aan het eind van het jaar vrij lullig vonden voor ons zijn we ook nog een dagje naar Sixflags geweest. whoohoo) 3e --> 6 dagen cultuur in Barcelona of sporten in Tsjechie *ik ben naar tsjechie geweest* 4e --> 6 dagen Berlijn 5e --> dagje Parijs *5 juni, zin in ![]()
|
2e klassen: drie dagen op kamp in Vierhouten
Vmbo 3: weekje Londen bij een gastgezin Vwo 4 en havo 4 met Frans in het pakket: dagje Lille ![]() Havo 4 en vwo 5: weekje survivalen en cultuur in Avignon Vwo 6 (en havo 5 ook geloof ik) met Frans in het pakket: Weekend Parijs
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Reizen naar school Fashion Icone | 3 | 21-05-2012 08:57 | |
Studeren |
Wat na middelbare school David22 | 29 | 27-06-2011 13:05 | |
Liefde & Relatie |
Help, tips voor uitmaken met een lieve jongen.. Madeliev | 51 | 07-08-2006 16:04 | |
Liefde & Relatie |
Jongen van school->schaamte->kan niks gebeuren.. kusj | 24 | 09-03-2005 22:08 | |
Werk, Geld & Recht |
Waar spaar jij voor ? my iron lung | 87 | 16-01-2003 09:14 | |
Algemene schoolzaken |
Kappen met school, en dan... Creep | 7 | 01-03-2002 07:58 |