|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
allerlei onzinnigheden bijplakken ook nog (foto's, stickers, bandjes, folders, munten etc.) en je hebt weer wat leuks om naar te kijken over 3,5 jaar! plakboeken: een aanrader voor jong en oud!
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ken uw klassiekers, kinders. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
kut ik heb trouwens nog steeds geen kaartjes + geen idee met wie ik zal gaan
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
mIRC server: rizon.net kanaal: #themoshpit staat de hele kmdfm-collectie op edit: kmfdm dus
Laatst gewijzigd op 08-07-2004 om 16:53. |
||
|
|
||
|
Citaat:
ik heb het gevonde op mICR vraag me nie hoe... maar het is gelukt en KMFDM is idd zeeeeer gaaf
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() btw ik heb nog helemaal niemand om te gaan
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
trouwens mark the local hero gaat ook volgens mij kun je met hem wel feesten als ik vaker zijn verhalen hoor
|
|
||
|
Citaat:
![]() En ik denk niet dat er leuke dingetjes komen in het geweldige dorp in Frankrijk En... ik zou maar met fingerfish gaan als ik jou was
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
waar is hier een huilsmiley maar goed dit overleef ik ook wel weer...misschien ben ik ook wel bang voor jou
|
|
||
|
Citaat:
waarom zouden perse alle goths dat moeten doen...vooroordelen zijn ook zo leuk he.... emo's kunnen ook wel snijden hoor maarjah dan ga ik wel niet met exo... strak plan toch ik zoek wel iemand.....
|
|
||
|
Citaat:
(6) all the way Ik heb ook zwarte schoenen, Exo! ![]() Ohja, het voorprogramma schijnt ook interessant te worden, is namelijk een veelbelovende band van het DHR-lable van Alec ''The man of noise' Empire himself Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 11:08. |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|