![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bij vraag 10 zat ik naar de lijn PA te kijken ipv AS!!! Dat is wel héél erg dom!!! ![]() Ik heb vraag 12,15, 16, 17, 18 niet gemaakt, voor de rest heb ik (op 10 na) maximale aantal punten. Ik heb rond de 56 punten denk ik. Kan beter |
![]() |
||
Citaat:
1 - ( binomcdf(65,(1/3),25) ) Ik begrijp niet hoe je daaruit een ander getal dan 0,157 kan krijgen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus S = 100000 * (1-0.998^400)/(1-0.998^5) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb tussen de 55 en 60 punten, en ik heb 3 vragen niet kunnen maken omdat ik niet genoeg tijd had (de rijen en reeksen vragen 14, 15 en 16). 17 en 18 heb ik toen in sneltreinvaart nog even gemaakt... Daar ben ik ten minste wel goed in ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
* De twee nieuwe cirkels raken c in A, dus het middelpunt ligt zoieso op AB (of het verlengde ervan. *Het raakt ook de lijn l, dus dat betekent dat afstand van het middelpunt tot aan l gelijk moet zijn aan de afstand van het middelpunt tot aan A. Alle punten die hieraan voldoenm liggen op de conflictlijnen tussen lijn k en lijn l. Deze conflictlijnen zijn de bisectrices van de hoeken. (oftewel de deellijnen). Dus: op de deellijn en op AB, dus het snijpunt. Ik snap niet wat iedereen loopt te klagen. Het examen was volgens mij behoorlijk beneden het gemiddelde VWO-niveau. Vragen 1, 6, 8, 11, 13 en 17 waren al helemaal weg-gevertjes. Het was alleen wel wat lang ja . .
||
![]() |
Citaat:
Je moest gewoon duidelijk zeggen dat raaklijn aan een ellips gelijke hoeken maakt tussen de twee lijnen (raaklijn/PF en raaklijn/PF2). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder had je moeten zien dat de figuur symmetrisch was (dat was gegeven). Wat jij hebt met die hoeken komt volgens mij op hetzelfde neer, maar misschien dat ze toch wel graag hadden gewild dat je iets over de symmetrie had opgemerkt. Maar ik denk trouwens dat je bij die bewijsopdrachten niet al teveel af moet gaan op het correctiemodel, want vaak zijn er meer manieren om iets te bewijzen en die zijn allemaal goed, hoewel er maar één antwoord in het model staat. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2008 |
Wiskunde B2 nu nog laten vallen? turtlez | 13 | 24-05-2008 10:32 | |