Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2002, 18:05
Built to last
Built to last is offline
de sfinks gaat dus dicht, het enige jongeren centrum in heerenveen. waarom worden er op dat soort dingen altijd het eerst bezuinigd? wij zijn altijd de lul enzo met dat soort dingen. maar ok.
Advertentie
Oud 29-05-2002, 18:07
Thutshui
Thutshui is offline
Ach, twas nogal een kuttent... Je kent vast het nummer Heerenveen van Anti-Soma wel... Dat gaat over de ervaring die je als band op doet in de Sfinks...
Oud 29-05-2002, 18:10
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Thutshui schreef:
Ach, twas nogal een kuttent...
daar is geen twijfel over mogelijk, maar het was wel de enige kuttent in heerenveen. maar de laatste tijd is t toch al hard achteruit gegaan. het is meer zelfs hun eigen schuld. maar ja.
Oud 29-05-2002, 18:33
skatefamke
skatefamke is offline
oh dat is niet cool. gewoon helemaal dicht?? zoals ik al zei op msn: ik had al gelezen in de krant dat heerenveen op culturele en sociale gebieden zou bezuinigen.. en geloof het of niet --> ik heb echt even aan jullie en jullie k*t sfinx gedacht.

maar op zich.. zoals het was, was het ook niks. ik ben voor een soort alles-of-niets beleid.... want wat de sfinx was: af en toe een heerenveense muziekdag en nog een punkdag.... daartussen misschien 1 x een avondje met wat lokale bandjes.. en dan hebben we het wel gehad wat de sfinx betreft. in principe kannie ook beter dicht... OF gewoon echt superpositief weer elke week iets organiseren. en met iets organiseren bedoel ik wel wat meer dan elke keer weer dezelfde lokale bandjes. niks tegen die bandjes hoor.... tuurlijk niet.. maar tis voor een gemeente niet echt aantrekkelijk om daar geld in te stoppen... zo'n jongerencentrum hoort breed te programmeren.
Oud 29-05-2002, 23:04
Vork
Vork is offline
---> The Afterparty
Oud 30-05-2002, 08:35
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Vork schreef:
---> The Afterparty
vind ik niet. dit gaat meer over muziek...maar ok. we kennen je zolangzamerhand wel.
Oud 30-05-2002, 11:50
KuD-GiRl
KuD-GiRl is offline
'Ja, ik vind dit ook meer muziek, maargoed....

Volgende week woensdag bijeenkomst met gemeenteleden erbij, dus allemaal erheen!
Oud 31-05-2002, 14:22
skatefamke
skatefamke is offline
ik las in de krant dat er wel 200 jongeren geprotesteerd/gedemonstreerd hadden?!?!?! wow!!!! en dat voor de sfinx

waren jullie er ook bij anton en anderen???

maar wat ik me afvraag: was er vantevoren niks bekend? werd gewoon zomaar gezegd: hoppa, sfinx dicht? want als iets al dicht is, is het voor de heren en dames ambtenaren *wil niemand beledigen* nog een veel langer proces om het terug te draaien dan wanneer het besluit alleen nog maar genomen is.. en dat laatste is al haast ondoenlijk. ofzo.

nou iig blij te zien dat de jeugd nog in actie komt, want wij bij iduna hebben ons al eens afgevraagd of jongeren nog wel zo zijn dat ze in actie komen voor zoiets. wel dus!!! dat geeft ons ook weer wat hoop
Oud 07-06-2002, 10:01
skatefamke
skatefamke is offline
en las nu over dat er handtekeningenactie zou komen. ik wil ook mijn handtekening zetten!

Regels voor berichten