Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 25-05-2004 @ 12:32 :
Hehe ja, niet zo lang geleden op een feest. Lag naast de vijver...dik kotsen, later tegen de schutting, dik blauw/zwarte kots.
het is gewoon chill

je hoeft niks op te ruimen, en je hoeft de vissen ook geen eten meer te geven

en het stinkt ook neit want het is buiten

tenzij je in een vissekom kotst maar dat lijkt me een beetje lullig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2004, 11:37
Gadje
Gadje is offline
ik heb nog nooit gekotst van alcohol, wel bijna een keertje
drink ook eigenlijk geen alcohol
ach wat ben ik weer t brave/verstandige meisje
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 11:43
Verwijderd
ik vind het soms best kunnen,zo lang het maar niet elke week is,ik drink soms veel,soms vrijwel niets,drugs doe ik niet aan,de laatste keer dat ik gekostst heb van de drank is een week of 2 geleden,heel mijn muur onder en nog uit het raam naar beneden staan kotsen,die muur kreg ik pas met veel pijn en moeite schoon
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 11:45
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 25-05-2004 @ 12:44 :
daarom ben je ook forumbaas geworden fniej?
dat zal vast sterk hebben meegewogen in het definitieve besluit
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 25-05-2004 @ 12:45 :
dat zal vast sterk hebben meegewogen in het definitieve besluit
khad m al verwijderd,vond het een beetje een zeikopmerking van niets,en ik vind jou een van de betere forumbazen hier...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 11:47
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 25-05-2004 @ 12:46 :
khad m al verwijderd,vond het een beetje een zeikopmerking van niets,en ik vind jou een van de betere forumbazen hier...
ach ik vond de opmerking eigenlijk wel meevallen
ik kan wel tegen wat kritiek
en stiekem lokte ik m denk ik ook wel uit
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 13:47
cottonmouth
cottonmouth is offline
Kosten vind ik walgelijk.

Gelukkig ben ik dan dronken genoeg dat het me niet meer uitmaakt.

Maar eigenlijk komt het alleen maar voor als ik na het drinken nog met de auto vervoerd word. Ik ben al lang blij dat ik nooit iemands auto heb ondergekotst...
Oud 25-05-2004, 14:18
Nuck
Nuck is offline
Ik heb een lichtelijke hekel aan kotsen . Drinken, prima, ik drink ook best veel, maar ik ken mijn grenzen.
Oud 25-05-2004, 14:43
Otis
Otis is offline
ik heb een periode gehad dat ik regelmatig kotste , grenzen verkennen
toen ik 14 was heb ik n keertje op n bar gekotst en als mijn vrienden kotsen , kotsen ze vaak over mij of over mn schoenen heen.
De laatste tijd weet ik ongeveer wanneer ik moet stoppen met drinken .
Van blowen heb ik nog nooit gekotst.Wel 1 keer van een mislukte spacecake ach je bent jong en je wilt wat
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 14:44
Verwijderd
Wat wil je dan?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 14:50
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 24-05-2004 @ 22:56 :
Vroeger was kotsen een soort stunt van me zodra ik me kut voelde vond ik het nodig te kotsen al was het maar om dezelfde avond meer te kunnen zuuipen of blowen. (De echte 1337 kan zicg waarsch de foto's nog herinneren)

Tegenwoordig merk ik steeds vaker dat de Schot in mij het Nederlanderdse deel pwnt en kan ik zuipen zoveel ik wil.
ben jij...
jij bent....

Die persoon die aan de andere kant van het gangpad naast mij zat in de bus naar Paradiso op zaterdag 8 juni 2002 voor het 12,5-jarig bestaansconcert van de Heideroosjes en....

dat plastic afvalzakje...

toch?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:01
Susanne
Susanne is offline
Ja ik ben geregeld dronken/gezellig aanwezig, maar ik ken nu wel zo'n beetje m'n eigen grenzen en ik hoop er niet meer over te gaan, natuurlijk kan dat altijd gebeuren (je weet het maar nooit met mij en drank) maar ik zou dat dan wel kneuzig vinden van mezelf ja.. Word nu namelijk nog steeds gepest door vriendinnetjes omdat ik een keer op een hockeyfeest zoveel gedronken had dat ik begon te huilen en elke keer als ik iets teveel drink dan krijg ik dat weer te horen, waarschijnlijk blijft dat voorvalletje mij nog een hele tijd achtervolgen
De laatste keer dat ik heb gekotst kan ik me niet eens meer herinneren trouwens, denk dat ik verstandig aan het worden ben ofzo
Oud 25-05-2004, 15:04
Otis
Otis is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-05-2004 @ 15:44 :
Wat wil je dan?
alcohol, sex , geld, unlimited shopping en geweld.

en jou exo

Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:17
GRRR
GRRR is offline
bij mij kun je dat alles en meer krijgen otie
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:20
Otis
Otis is offline
Citaat:
GRRR schreef op 25-05-2004 @ 16:17 :
bij mij kun je dat alles en meer krijgen otie

gossie wat moet ik nou kiezen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:32
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben niet zo'n spugerd. De laatste keer dat het zich voor deed was op m'n 15de doormiddel van drankjes en een snaak. Echt bezopen ben ik sindsdien ook niet meer geweest, behoorlijk aangeschoten daarintegen vaak
Oud 25-05-2004, 19:09
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik kan heel erg goed tegen drank dus geen kater en kots nooit.
De 1e keer dat ik geblowd heb was ik al straalbezopen en raakte ik in een soort van coma en heb t hele melkwoud ondergekotst.
zag een oude man voor een indiaan aan
En een tijdje geleden heb ik op mijn agenda gekotst toen ik stoned was en te veel gegeten had ( vreetkick)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:33
Verwijderd
Ik drink wel als ik uitga, maar dan maar een paar wijntjes. Zowieso word ik gigantisch duizelig van drank, na één wijntje al dus dan is de lol er snel vanaf. Ik heb dus ook nog nooit gekotst van drank

Ik vind dat het moet kunnen, kotsen, maar dan één keer in je leven of heeel af en toe. Van die mensen die elke week kotsend op straat liggen vind ik ontzettend sneu

Ik heb eigenlijk een hekel aan dronken mensen. Mijn ex dronk veel, en daardoor dronk ik juist bijna niet, omdat het me zo irriteerde. Nu het uit is drink ik wel meer
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:34
feline
feline is offline
Ik heb 3 keer gekotst van drank en ik vind het fijn om het daar ook bij te houden. Alledrie de keren vond ik zooo genant. De laatste keer was op een hockeyfeestje (de eerste en de laatste) zo'n twee jaar geleden. Ik drink nog wel, maar ik weet wanneer ik moet stoppen. Gek genoeg heb ik ook nooit een echte kater. Hooguit een beetje brakheid.
Dronken mensen zijn vooral erg wanneer je zelf nuchter bent, dan zie je pas hoe sneu het eruit kan zien. Van die oudere mensen die dronken zijn op bruiloften vind ik er ook best triest uit zien.
Oud 25-05-2004, 19:44
sn0w
sn0w is offline
ik ben wel meerdere keren dronken geweest.. en twee keer zo erg dat ik moest kotsen, wel thuis boven de wc gelukkig. En ik heb nog nooit geblowt, dus daar ook niet van gekotst. En kotsen als je dronken ben is niet zo heel erg (zolang je alleen ben) omdat je dr niet zoveel van voelt. Kotsen als je nuchter ben vind ik tien keer meer vies gevoel. Ik ben wel van plan om het hier bij te laten, vooral omdat ik niet weet wat ik de vorige avond allemaal precies heb gedaan
Oud 25-05-2004, 19:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik drink en blow.
Maar ik ken mn grenzen.
Als ik uitga ben ik liever ook niet volslagen lam, want dan kan ik niet meer dansen.

Andere mensen die in mn bed kotsen moeten dat niet flikken, want dat schop ik ze eruit nadat ze het eerst zelf hebben schoongemaakt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 25-05-2004 @ 16:04 :
alcohol, sex , geld, unlimited shopping en geweld.

en jou exo

Goed, donderdag bij het cafeetje naast de ingang van de HHS?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 20:09
beuk
beuk is offline
ik drink vaak en veel; lekker en gezellig. ligt wel aan de gelegenheid natuurlijk. in een doorsnee uitgaansgelegenheid vind ik het best genant om te dronken te zijn en dat tracht ik dan ook te voorkomen (niet altijd met succes); op een borrel of feest boeit het doorgaans niemand. kotsen doe ik nooit; dat is naar mijn weten één maal voorgekomen en ik weet er niets meer van. wel heb ik geleerd niet te enthousiast te ontbijten als ik me echt brak voel :/
bier gaat altijd goed, wat sterk tussendoor bezorgt je hoe dan ook een leuke avond en een minder gevoel en domme reacties de volgende dag.

overigens merk ik, hoe erg ik het ook vind, dat mn lichaam een avondje hard drinken nu al slechter trekt dan in vroeger jaren; dus ik zou zeggen, leef je nog even uit
Oud 25-05-2004, 20:37
Vice
Vice is offline
Citaat:
rodina schreef op 24-05-2004 @ 23:01 :
Ik heb een hekel aan dronken mensen.
Een hekel aan kotsende mensen.
Ik drink niet, kots niet.
Jointje op z'n tijd, kots ik ook niet op.

Boeiend.
idd
Oud 25-05-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef op 25-05-2004 @ 21:09 :
overigens merk ik, hoe erg ik het ook vind, dat mn lichaam een avondje hard drinken nu al slechter trekt dan in vroeger jaren; dus ik zou zeggen, leef je nog even uit
wtf je bent 20
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 21:56
beuk
beuk is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-05-2004 @ 21:51 :
wtf je bent 20
nouja, er spelen wel wat andere dingen mee; mn ritme is nu elke dag half acht op, ongeacht wat ik gedaan heb en of ik iets moet doen, alleen in het weekend blijf ik even liggen.. en ik drink sowieso minder, dan komt een avondje wat harder aan. maar ik verbaas me er ook over, maar ik ben niet de enige in mn omgeving :/
Oud 25-05-2004, 22:24
GRRR
GRRR is offline
Ik heb overigens zo vaak gekotst van de drank maar altijd wel netjes in de plee. Naja een keer in het douchehok omdat ik niet zo snel de wc kon vinden met mijn brakke kop :> Heel de douchecabine onder de shoarma die ik een uur daarvoor gegeten had. Heerlijk, gelukkig waren het kleine stukjes en kon het door het gootje anders moest ik alles handmatig wegpulken

Sja af en toe met mijn vrienden extreem zuipen en blowen om slechte gevoelens te vergeten. Slecht ja ik weet het, maar ik ben badddddddd
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 22:27
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-05-2004 @ 21:51 :
wtf je bent 20
ja maar dan merk je het idd al heb ik wel vaker gehoord.
ik merk het nu ookal met nachten doorhalen, 2 jaar geleden was dat geen probleem, nu merk ik dat de dag erna echt wel en het duurt lang voordat ik were een "acceptabel" ritme heb.
Oud 25-05-2004, 22:31
Verwijderd
mja op zich is dat wel al te herkenbaar
maar had ik nooit achter leeftijd gezocht
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 22:32
nps
nps is offline
hoe dronkener ik word, hoe meer ik wil drinken wat er wel eens voor zorgt dat ik flink over m'n nek ga. ik wil ook nog wel 'ns in slaap vallen. maar als ik echt bezopen ben vind ik het altijd wel chill om over m'n nek te gaan, dan ben je er weer vanaf. daarna kan ik ook prima verder feesten. van alleen wiet heb ik nog nooit gekotst, van combinatie drinken/blowen 1x (maar dat was op een lege maag).
Oud 25-05-2004, 22:34
nps
nps is offline
Citaat:
schimmel schreef op 25-05-2004 @ 23:27 :
ja maar dan merk je het idd al heb ik wel vaker gehoord.
ik merk het nu ookal met nachten doorhalen, 2 jaar geleden was dat geen probleem, nu merk ik dat de dag erna echt wel en het duurt lang voordat ik were een "acceptabel" ritme heb.
dat heb ik dus ook, ik ga ook sneller over m'n nek of val in slaap ofzo. dat had ik "vroeger" nooit
Oud 25-05-2004, 23:22
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 25-05-2004 @ 23:34 :
dat heb ik dus ook, ik ga ook sneller over m'n nek of val in slaap ofzo. dat had ik "vroeger" nooit
ja vaker in slaap vallen idd, echt te bizar. op de meest stomme momenten ook.
moe=slapen
maar soms ook weer best handig
Oud 25-05-2004, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 24-05-2004 @ 22:46 :
Ik weet dat Lepie wel eens een blowtje wegzuigt en dan over z'n nek gaat
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-05-2004 @ 23:02 :
ff serieus hoe kom je hier bij dude?
ehm... antwoord?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 23:39
konflict
konflict is offline
zelden, vroeger wel vaker maar meer omdat ik dan weer verder kon, vingers in de keel heb ik geen moeite mee

oja kebab is ook vaak een boosdoener, maar daar heb ik nu toch meestal geen geld meer voor.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:20
grandmommy
grandmommy is offline
ik kots nooit van alcohol, want dat drink ik nooit... ik lust het niet zo, zal maar zeggen ( oftewel: grote kans dat ik vrijwel meteen over mijn nek ga). Ik moet wel altijd een beetje kotsen van de bubbeltjes in spa En eergisteren had ik bij de appie zo'n roombotertaart van 400 gram gekocht, en in een keer opgegeten, toen was ik wel een paar dagen misselijk, dus ik liep gisteren een beetje kokhalzend door school... was wel stom eigenlijk. En ik ben allergisch voor suiker dus daar wordt ik ook altijd misselijk van. maargoed, dit topic ging over drank...
Oud 26-05-2004, 15:26
Verwijderd
2 keer over m'n nek gegaan van drank, daarna wist ik het wel. er is soieso weinig lekkere drank, dus drinken is niet zo mijn ding.
2 keer over m'n nek gegaan van blowen, maar dat is lang, lang geleden en daarna nooit meer gebeurd.
en nog een keer opzettelijk, om te kijken of ik m'n paddo's niet weer omhoog kon halen want ik vond het maar een deprimerend vooruitzicht dat ik nog 3 uur moest trippen.

ik vind een keertje strontdronken worden en over je nek gaan niet zo erg, een tweede keer kan ook nog gebeuren, maar op een gegeven moment moet je toch wel weten waar je grenzen liggen. tenzij je het niet erg vindt om je innards eruit te kotsen waar iedereen bij staat, maar ik voel me dan meestal niet zo op m'n gemak.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 18:06
Laïs
Laïs is offline
Ik drink bijna nooit,en als ik dan eens drink,is het witte wijn. & daarvan heb ik nog nooit moeten kotsen.
Nog nooit dronken geweest.

Mensen die drinken om zat te kunnen worden heb ik een hekel aan,ook aan kotsende mensen van de drank.

Laatste keer dat ik moest kotsen was op school. :-|
Oud 27-05-2004, 18:40
Mindfields
Mindfields is offline
Ik drink vaak veel te veel, & zonder drank was een feest/avond uit vaak niet leuk. Vorige week had ik een feest waar ik niks gedronken heb en aanstaande zaterdag is een feest waar ik vorig jaar bij het ontbijt nog steeds zat was, en dat ga ik ook proberen uit te zitten zonder te drinken.
De enige keer dat ik heb gekotst is toen ik 14 was. Ik was met 3 vrienden naar een concertje en na dat concert bracht mijn pa mijn ex (toen vriend) naar huis. Eenmaal daar heb ik het tuinpad ondergekotst en in mijn eigen kamer nog eens de vloer.
Verder kan ik er vrij goed tegen.

Op dat feest van vorige week heeft de gastvrouw haar bed ondergekotst. Toen heb ik het opgeruimd.
Oud 27-05-2004, 19:06
Verwijderd
ik drink wel maar zorg dat ik niet hoef te kotsen. dat is zooo ranzig
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 19:36
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Een avondje doorzakken en daarna kotsen is niks mis mee, als je 14 bent en nog nooit echt dronken bent geweest. Wanneer het daarna gebeurt getuigd het van onvolwassenheid.

Zelf ben ik een keer kotsbezopengeweest, op m'n 14e. Toen kende ik m'n grenzen. Het is daarna nog wel een keer gebeurd, maar toen had ik ook al 2 dagen niks meer gegeten (en was het dus al bingo na 3 biertjes). Dus ook van die ervaring heb ik geleerd.
Oud 27-05-2004, 21:17
Verwijderd
ik ken mn grenzen goed,weet precies wanneer ik moet stoppen om precies in het "fijne aangeschoten buitje" te blijven hangen,maar soms,heel soms schiet ik daar overheen,zoals een paar maanden geleden toen ik in een half uur een halve fles goldstrike in mijn eentje soldaat heb gemaakt,toen was ik de grens even kwijt,maar toen ben ik vredig in slaap gevallen
overigens ga ik na de examens wel een paar keer over de schreef,maar dat moet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 21:21
Stevill
Stevill is offline
Andrew WK - Party till you puke \M/
Oud 27-05-2004, 21:38
Verwijderd
Uhm tsja. Normaal gesproken ken ik mezelf redelijk maar soms wil het wel eens misgaan, de laatste keer op een familiedag geloof ik

Ik heb er geen probleem mee, het is wel uitermate oncharmant natuurlijk als je over je nek gaat, maar ach. Je voelt je zoveel beter daarna, we zijn toch studenten en iedereen kotst wel eens, daar wordt niet moeilijk over gedaan
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 22:04
Verwijderd
ik heb de wc op camping appelhof (... WAT!) mooi gedecoreerd tijdens het poepen..

dus ja
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 27-05-2004 @ 22:17 :
ik ken mn grenzen goed,weet precies wanneer ik moet stoppen om precies in het "fijne aangeschoten buitje" te blijven hangen,maar soms,heel soms schiet ik daar overheen,zoals een paar maanden geleden toen ik in een half uur een halve fles goldstrike in mijn eentje soldaat heb gemaakt,toen was ik de grens even kwijt,maar toen ben ik vredig in slaap gevallen
overigens ga ik na de examens wel een paar keer over de schreef,maar dat moet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 22:30
battlestar
battlestar is offline
ik weet wanneer ik moet stoppen met drinken
als ik voel dat ik de boel een beetje aan het verliezen ben drink ik een glas water, doet wonderen
aangeschoten zijn is zoveel gezelliger dan dronken zijn, voor jezelf maar ook voor anderen
niet dat ik nu heel agressief wordt ofzo, ga alleen maar giechelen en aan iedereen hangen enzo, ook irri dus

en gasten die het stoer vinden om de hele plee / bar onder te kotsen zijn al helemaal losers
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 08:55
Marshall
Marshall is offline
ik word eigenlijk nooit ziek van verdovende middelen, wel al dronken of stoned binnen de kortste keren maar kan een gevoel goed vasthouden hulde
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 09:27
nofi
nofi is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-05-2004 @ 22:38 :
Ik heb er geen probleem mee, het is wel uitermate oncharmant natuurlijk als je over je nek gaat, maar ach. Je voelt je zoveel beter daarna, we zijn toch studenten en iedereen kotst wel eens, daar wordt niet moeilijk over gedaan
Idd, kotsen is soms gewoon relaxt! Als echt mega dronken thuis komt na een avondje 'borrelen' is kotsen echt dé manier om 's ochtends geen kater te hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:52
Verwijderd
Ik hoor juist van veel mensen dat ze beter tegen drank kunnen naar mate ze ouder worden.
Ik kon een paar jaar geleden erg goed tegen drank, was elk weekend aangeschoten of dronken en moest nooit kotsen of iets dergelijks. Ben wel ontzettend vervelend en aanhankelijk trouwens. :/
Nadat ik een keer echt heel erg dronken ben geworden moest ik dus wèl kotsen, voor mij reden om een jaar lang niets te (willen) drinken omdat ik al misselijk werd als ik het woord 'tequila' hoorde.
Nu drink ik wel gewoon wijn e.d., maar ik merk nu dat ik na een paar wijntjes al vaag begin te lullen. Zo veel drinken dat ik moet kotsen probeer ik te vermijden en dat lukt me aardig.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:12
Verwijderd
ik ken mijn grenzen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten