![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe kan dat nou, als de meerderheid het er niet mee eens is?
||
Citaat:
Die rookclub zal uitgroeien tot een café waar mensen komen die roken, die leidt vervolgens weer tot het SJOERD-IMPERIUM WAAR IEDEREEN VERPLICHT MOET ROKEN MOAHAHAHAA.... nee serieus, dat leidt toch weer tot horeca-gelegenheden waar je wel mag roken? Of wil je dat mensen illegaal buiten in de bosjes moeten roken? Als er een systeem wordt uitgevonden dat rook grotendeels afzuigt ben ik er 100% voor, maar tot die tijd... heeft de (grote) minderheid pech. edit: al 2 dagen niet gerookt woohoo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) niet mee eens, je hebt dan toch rook cafe en niet rookcafe's. dan zijn alle groepen voorzien van een eigen cafe. leuk toch. dat je rokers niet gunt een rookcafe te hebben waar geschonken wordt is dan natuurlijk een beetje kinderachtig. 3) er gebeurd wel wat want anti rokers kunnen in een niet rook cafe gezellig doen. 4) nee. wat is er eigenlijk mis met een anti rook area binnen de horeca gelenheid ? 5) ik hoop het voor je |
![]() |
||
Citaat:
De meerderheid van Nederland die in cafés komt rookt WEL! Ok, moet je horen....Veel mensen vinden dat het geluid te hard staat bij concerten/discotheken..........zachter zetten?????? nou?
||
Citaat:
De verhoudingen waarin het staat bewijzen inderdaad dat ons genot boven jouw gezondheid staat ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
gast, ik heb astma gehad, m'n ma heeft altijd gerookt en ik heb ook gerookt tijdens m'n astma... Heb ik ergens last van? Maar dit is inderdaad ook een stomme vergelijking aangezien de een erger astma heeft dan de ander. MAAR!!!!Moet het openbaar vervoer in de stad stil komen liggen omdat ik schadelijke uitlaatstoffen inadem? NEE!!! Want anderen willen/kunnen nou eenmaal niet veel lopen.... I rest my case.
||
Citaat:
2. Nee, want roken opzich zelf is lekker. De nicotine zorgt voor verslaving, niet voor smaak.
||
Citaat:
Haha, mooi dat je het zegt. Als dit een keuze was geweest dan hadden veel horecagelegenheden ervoor gekozen om mensen die anti-roken zijn, te weren.Want de rokers + de mensen die het niet erg vinden dat er gerookt wordt zijn massaal in de meerderheid.
||
Citaat:
En pak mij m'n peuk af en ik ga blowen...nuff said.
|
![]() |
Als de eigenaar van een jc het goed blijft vinden dat er wordt gerookt, stelt die wet weinig voor.
Eigenaar? Volgens mij is de overheid dat in vrijwel alle gevallen.... Als de beheerder de wet niet wilt implementeren.... dan ga je gewoon naar http://vwa en dan meldt je dat daar. De controleurs komen langs, en de JC is rookvrij! (natuurlijk moet dit niet nodig zijn) En btw hoe kom je erbij dat die wet al zo oud is? Omdat dat dat zo is ![]() 1990 !!! Harry |
![]() |
|
![]() |
Je kan kijken op http://RokenEnWet.nl
Let wel: die wet van 1990 is meerdere keren aangepast. Zo was er jaren geen sanctiemogelijkheid. Dus roken was verboden, maar er kon geen boete worden opgelegd! ![]() Harry |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hij is het helemaal met de wet eens, en op dat punt kan je m ok geen ongelijk geven |
![]() |
||
Citaat:
2: ik hoef ook niet mee te genieten van jou alcohol lucht, bier, alcohol etc is voor jou wel een primaire behoefte met uitgaan, zie ik dan niet een soort zielige afhankelijkheid van jou kant? 3: fuck off, sinds wanneer is de combi alcohol en nicotine gevaarlijk. 4: Nederland moet helemaal NIKS, nergens in de wereld geeft het softdrugs zo weinig problemen als in Nederland, laat maar lekker gedogen, ik hoor niemand zeiken.... dude, kijk eens of je jezelf wat realistischer kan opstellen, want dit slaat als een lul op een drumstel. Emiel.
Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 08:00. |
Advertentie |
|
|
|