![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom zeg ik ook dat iedereen het wel kan. Alleen bij sommige mensen onbreekt de wil om te LEREN. Of ze doen er niet genoeg moeite voor en dergelijke. Geestelijk gehandicapen kunnen het nou eenmaal niet. En ze zullen het ook niet kunnen leren. Ik ben het trouwens wel eens met Nare Man dat je dit zaak voor zaak moet bekijken. Er zijn zeker een klein handjevol geestelijk gehandicapten die een kind hebben, en kunnen verzorgen. Bijvoorbeeld mensen die op het randje zitten tussen geestelijk gehandicapt en "normaal". Dat heb ik eens op tv gezien. Die kunnen het dan net wel. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo bang om het gewoon te schrijven? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tip voor de volgende keer typ of normaal ?''eisanehtue'' njiz ne reltih the raan guret rekkel ? nekamfa laamella nad nesnem etpacidnaheg tem kjilnegie ej uow taw enne tnatirri gre si tid nedroow ed neella tein ne mo sella nad iaard raam nerovetsrethca pyt fo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en de overheid heeft naar mijn idee geen geld genoeg om iemand te helpen met de opvoeding van een kind... we moeten het wel reeel houden hier, en niet de meest onmogelijke argumenten en oplossingen gaan opsommen.. daar schieten we alsnog helemaal niks mee op! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je ervaring hebt met mensen met een mentale handicap zie je de dingen, volgens mij wel wat realistischer in. Ik heb bij volwassenen met een mentale handicap gestaan en geen enkele bewoner zou in staat zijn om een kind op te voeden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
En dit zei je zelf: Citaat:
![]() Een ziekte kan eventueel nog genezen worden. Maar behalve al mijn kritiek ben ik het wel met je eens, je bent één van de weinigen die zijn mening kan argumenteren. Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:16. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het dus enkel overwegen voor de licht mentale, maar ook dat ben ik nog niet helemaal zeker. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stelling: Gehandicapten mogen geen kinderen krijgen! Mara | 29 | 10-06-2004 20:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels... vertalen :S Barbietjuh | 6 | 06-02-2004 07:14 | |
De Kantine |
Mogen geestelijk gehandicapten kinderen krijgen? Gwinnie | 42 | 03-12-2003 10:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Geestelijk gehandicapten en kinderen krijgen Surjirro | 46 | 01-10-2003 16:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verstandelijk gehandicapten hendrikwijnja | 19 | 08-04-2003 13:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderwens geestelijk gehandicapten Hannibal | 57 | 23-12-2002 15:52 |