Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
"discriminatie" betekend dat er iets buitengesloten wordt... dus is't niet zomaar voor iedereen verkrijgbaar.. lijkt mij
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway; ik neem aan dat ze dr niks over vragen, aangezien google op dit begrip ook maar 2 hits geeft. Maar mn gevoel zegt dat prijs-en product wel verschillen. Prijsdiscriminatie= voor hetzelfde product verschillende prijzen berekenen aan verschillende groepen (en niemand wordt buitengesloten, want bij de Efteling hebben ze dr geen problemen mee als jij voor een 12 jarige afrekent voor een 13-jarige ![]() Productdiscriminatie blijft voor mij het aanbieden van een gelijkwaardig product in verschillende vormen voor verschillende doelgroepen. Let wel: gelijkwaardig is NIET gelijk
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zwart werk + overwerk
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() lijkt me zenuwen niet nodig.. neem morgen gewoon rustig de tijd dan komt alles in orde ![]()
||
![]() |
Citaat:
ehh, volgend keer eerder beginnen te leren?? Tis maar een idee... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja Tjabbel... Wiskunde wordt ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb een paar lesboekjes gekregen van school "Module 1: Mens & Arbeid" "Module 3: Markten en bedrijven" en "Module 5: Geld" ! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ben op de hoogte van mijn kunnen bij economie. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat ik altijd probeer bij opgaven is eerst kort opschrijven wat ik er van af weet.. Bijvoorbeeld max. winst , denk je meteen aan MO=MK, en bij tekort lopende rekening dan geldt import > export. Ook al kom je dan nog niet tot het (juiste) antwoord, er staat in ieder geval wat en misschien krijg je daar zelfs wel wat puntjes voor. Door deze manier gaat het bij mij nu beter. ![]()
||
Citaat:
pa= -3qva + 0,1pb + 0,0005y + 122 3qva = -pa + 0,1 pb + 0,0005y + 122 qva = -1/3pa + 0,03 pb + 0,000167y + 40,67 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() is het nou echt zoveel rekenwerk?? ben namelijk een ramp in wiskunde en formules... ik hoop mijn punten vooral te scoren bij het redeneren!
||
![]() |
Citaat:
Ik dank je heel vriendelijk ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Voorheen kreeg je een belastbaar vrij bedrag oid, en dat moest je voor dat je het door de boxen haalde, eraf halen. Dus onthoud: nieuwe systeem: heffing er op t laatst af!
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Plakboek Hassan A. | 2 | 15-02-2006 12:40 | |
Studeren |
Economie vs Bedrijfskunde Sovietska | 39 | 24-06-2005 18:58 | |