Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wist wel dat ze ging vragen over het gouden eeuw... Maar mijn boeken zijn zo waardeloos!!! Allemaal klagen! zoveel als je kan ![]() www.eindexamen.nu Vage vragen, te lang, vage stof, slechte boeken etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leg aan de hand van twee aspecten uit hoe de verlichting verwerkt is in de spiegelconstructie. ik was er echt heilig van overtuigd dat ik Tekenen in mijn pakket had. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daar moest je juist van de voorstelling van het stilleven de aspecten noemen ... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb net een klacht ingediend van die kleuren van het plafon! slaat toch nergens op, uit de opgaven kon ik wel een beetje opmaken dat de architect ook meubelen uitzocht, en ook wel de kleur van de wanden misschien ,maar dat dit echt meewerkt aan de ruimte op 'achitectonisch'vlak? blabla, vind ik nie, die vraag van de directeur was ook al zo stom, ik had gedaan dat het er niet bij paste want een directeur was heel degelijk en moest te vertrouwen zijn, en als je dan zo'n fabriekshal achtig huis neer zet wat lijkt alsof het instort *vonden mensen toen wel denk ik, met die overkapping en die balons* dan lijkt dat nie zo betrouwbaar, anyway, het stomst vond ik vraag34
waarom deze kantine, of wat dan ook, goed paste bij de uitvoering van deze 'performance' ik vette lul verhalen over dat rietveld heel vernieuwden was, en kledendracht heel oud, en dat het een goed contrast is, orgineel blabla,,,is het antwoord::: VEEL GLAS, DUS WEL MAKKELIJK ALS JE GAAT RAMENWASSEN haha, echt stom vink dat, zit je vet moeilijk na te denken,,, maar gelukkig,,,ik had HELEMAAL niets geleerd, nog nooit voor dit vak, tis ook nooit nodig geweest, zo blijkt wel weer! haha wat bauhaus is weten we allemaal wel toch? niet nodig om voor te leren! Achja, weer een examen gehad,,, ps ik vond het wel fijn dat het ging over dat huis, altijd leuker dan saaie beelden en ornamenten en weet ik veel meer! succes allemaal morgen! |
![]() |
|
Soms wel vage vraagjes idd..
![]() ![]()
|
![]() |
IK BEN BOOS!
heeft iemand die vraag goed over die kapspiegel? volgens het anwoorden model: is dat ding praktisch omdat hij makkelijk schoontemaken is omdat he tding vlak is,,,nouja, goed, maar het lijkt me eerder praktishc omdat de spiegel heel groot is en er licht omheen zit zodat je je zelf ook nog kunt zien , altidj wel makkelijk,,,maar wat doen die sukkels?!?! Ze zetten de grote spiegel bij het feit dat dat ding luxues is,,,ja zeg!!! en ik had dan bij luxeus dat hij hoogglans zwart is, met chroom, staat wel stoer toch, dure autos zijn ook vaak zwart met met chroom, maarja, wat weten die kunst freaks ervan?!?! maargoed, als luxe vind ik het lampjes systeem ook wel,,,maar het antwoordmodel vind dit alleen omdat: het gematteerd is, en dus 'bijzonder' verlichting opleverd,,,nouw, wat luxe.... allemaal klagen jongens! het gaat de goeie kant op,,,we halen de 1000 nog wel vandaag!!! |
![]() |
|
Ik vond het ook wel praktisch van die tafel dat er laatjes in zaten en een grote plank.
En luxeus had ik dat het modern was met die lamp enzo. Was echt een k*t examen! Was meer begrijpend kijken en lezen dan een kunstgeschiedenis examen!
|
Nou ik had had bij die vraag met die kaptafel dat de spiegel zo groot is en veel ruimte geeft..en ik von die laatjes wel practisch
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik had bij die vraag dat erg functioneel was omdat er ook heen veel opgeborgen kon waren zowel in de laadjes als ook er op.. dat schoonmaken slaatnergens op
![]() ![]() ![]()
|
haha, die kaptafel had k idd ook praktisch vanwege de laatjes en de grote spiegel en de lampen aan de zijkant en luxueus vanwege de kleuren (zwart en chroom) en het feit dat de spiegel de kamer een groter uiterlijk geeft
maar er stonden echt vragen tussen, omg ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja dat had ik wel ![]() maar ik had ook gezegt omdat dat gebouw normaal gebruikt wordt voor het exposeren van werkstukken, dus als hij een 'gewoon' ding had gemaakt hij IN die zaal was en dr nu wat mee deed
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Op naar de 2000! De Normering moet omhoog! ![]() www.eindexamen.nu
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb handvaardigheid gemaakt...
||
Citaat:
Wed maar dat ik ga klagen. Ik dacht dat mn docente vaag was, maar die CITO... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat die vaas uit het oosten komt zie ik nog wel, maar dat ie nou zo kostbaar is ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik had bij veel meer dingen zoiets van 'ooow jaaa hooor!! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga dadelijk ook maar even klagen, over witte plafond en kaptafel. En dadelijk eindexamenjournaal luisteren. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Profielen na 2007: Een verbetering? X_Mariet_X | 187 | 05-04-2006 18:24 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
ckv2 Verwijderd | 22 | 15-11-2004 18:21 | |
Algemene schoolzaken |
Weg met CKV! davidjoost | 52 | 04-03-2004 14:39 | |
ARTistiek |
Kunstacademie MegaN | 100 | 19-01-2004 00:21 | |
Algemene schoolzaken |
Wie heeft er wel een boek voor kunstgeschiedenis havo5? jetty | 4 | 25-02-2003 12:49 | |
Algemene schoolzaken |
Nutteloze (delen van) vakken afschaffen! Verwijderd | 28 | 11-09-2002 15:59 |