Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond dit examen echt zwaar klote!!!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar waarover klaagt men dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: verkeerd gelezen wat je zei ![]()
Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 17:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
er moet wel een standaard norm zijn voor alle vakken en dat dunkt mij als het 1 is het kan best zijn dat het 0.8 vorig jaar was, als deze idd moeilijker was dan hebben wij hogere norm ja... 1 vraagje krijg je punten als je halve antwoorden goe hebt? zoals bij wiskunde?? ik heb dus bvb bij iets waar je 3 punte kon halen, mezelf 1 punt gegeven want ik heb 1/3 goed of kan dit niet?? (ga me aub neit vertellen dat ik streng voor mezelf moet rekenen want dan heb ik geen hoop meer !)
|
@ kaisz: In het antwoordmodel staat per stap (iig bij wiskunde) het aantal punten dat je hebt. Dat vond ik wel logisch? Iig, waarschijnlijk krijg je dan idd 1 punt.
Ja, hij was idd moeilijk. En veel mensen deden er idd wel lang over (ik niet: 2 uur 10 minuten). Nouja, okee, klaagse iedereen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
oja, dat er veel informatie bronnen en al die shit waren idd! het was echt een zooitje bij mij op me niet al te grote tafeltje! waarom doen ze niet gewoon nietjes in die boekjes?? te duur ofzo? lijkt mij echt wel een heel stuk handiger! dan hoef je niet alles eerst helemaal uit te zoeken
|
![]() |
kun je wel lekker met z'n allen gaan klagen.. maar dat klagen is geen lijn om de norm te laten versoepelen
als je sommige dingen niet weet, weet je dat gewoon niet.. alles wat ze vroegen heb je wel gehad aan stof, en er is inzicht voor nodig.. naja ik heb em ook slecht gemaakt hoor daar niet van.. maar het lijkt wel of dat klagen alleen word gebruikt om het cijfer hoger te maken
||
![]() |
Citaat:
maar ik bedoel egt vraag 32 de vraag was wrm zou frisia iemand 12,9 % laten betalen ipv 9,6 ofzo de antwoord was...hij is oud of ziek ik snap wel wat ze bedoelen en dat hij mayB eerder dood kan gaan maar zoiets zet je tog NIET in een EXAMEN dat niet zo makkelijk was? en is wel 2 punten
||
![]() |
Citaat:
ja idd .. ik zat daar ook te zoeken tussen alle bronnne.. en dan ben je weer zon blad met vragen kwijt wat een mess
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
word het ook...... niet direct maar wel indirect... als er 3000 mensne klagen (stel situatie) gaan de mensen daaro tog nadenken van.... goh zou hij nou niet egt te moeilijk zijn geweest??? die mensen die daar zitten snappen dit allang . zij merken geeneens of het te moeilijk of te makkelijk is geweest! dus ook wij bepalen de norm
|
Verwijderd
|
pfuuu...ik heb dit ding echt van voren, van achteren van links en rechts opgefoekt...niet normaal moeilijk
![]() en volgens mij gewoon zowieso lekker gaan klagen...heb ik tot nu toe steeds gedaan, die mensen die daar de telefoon opnemen zijn zooooo grappig ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik maak me een beetje zorgen... Ik heb namelijk steeds, als ik van een bepaald bedrag het percentage moest berekenen, het percentage ook gewoon in de berekening gezet. Voorbeeld:
Als je 5% van 100 moest berekenen, heb ik als berekening: 100x5%=5 (Erg simpel voorbeeld trouwes...) In het antwoord model staat steeds: 100x0,05=5 Wordt mijn antwoord nou foutgerekend?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ik denk zelf ook dat ze dit wel goedkeuren... Ik heb het met proefwerken ook altijd op deze manier gedaan, dus ik neem aan dat ze daar geen punten voor gaan aftrekken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Gezocht online bijles voor management en organisatie Verwijderd | 7 | 04-12-2011 20:57 | |
Management en Organisatie Verwijderd | 7 | 16-09-2011 14:22 | |
Studeren |
Management & Organisatie Profielkeuze! | 26 | 06-05-2011 10:49 | |
Management en Organisatie in balans antwoorden Lennert_S | 6 | 20-11-2005 10:48 | |
Management en Organisatie in balans antwoorden Lennert_S | 3 | 09-11-2005 16:15 | |
HAVO |
M&O Thaksie | 152 | 30-05-2005 19:22 |