![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ze bedoelden dus kennelijk dat je elk voorgaande jaar op 100 moet stellen als je een bepaald jaar wilt berekenen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vorig jaar was de normering 1,5. ("In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst", nee dat weeeeet ik. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hehe, de afgelopen 4 examens(met 2e tijdvak) was 't 1.5, die van 2001 waren 1.0, maar daar kon je ong. 20 punten meer halen.. als t maar minimaal een 1.0 wordt en dat denk ik wel, want als je kijkt naar de examens van 2002 ofzo, die waren echt veel makkelijker... |
![]() |
||
![]() |
Humor rtl 4 :-P.
Citaat:
Dus ik denk: Buitenlandse beleggers willen euro's kopen met bijv. dollars. Dus vraag naar euro's stijgt, dus de koers van euro's stijgt. Ik snap. Alleen waarom gaan ze nou euro's kopen als de rente omhoog gaat? Willen ze die euro's dan op hun beurt weer aanbieden? Als dat zo is, vind ik die vraag wel een beetje ver doorgedacht. Ik dacht juist dat bij een hogere rente beleggers terugschrikken om geld te lenen, maar het gaat dus kennelijk om kopen. Vind de verandering van koers door binnenlandse werking toch logischer/dichter bij huis. Maar goed, ik ben geen examenmaker.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Omdat het om beleggers gaat, die willen dus meer geld maken van het geld dat ze hebben, vergelijk het maar met sparen. Waar de rente t hoogst is, zet je je geld, om meer rente(geld) binnen te krijgen. Het gaat dus niet om lenen, maar om beleggen/sparen. Citaat:
Ze gaan samen in een bedrijfskolom, dus van 2 naar 1(het gaat namelijk om 2 winkels die VERSCHILLENDE producten verkopen, maar dat wel allebei op dezelfde horizontale lijn doen(allebei bedrijf dat eindproduct verkoopt), dat wil zeggen horizontaal, dus parallelisatie. Dus ook in de algemene situatie is het zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het kan bij rente ook gaan om de vraag binnen de grenzen, dna is het dus weer dat rente omhoog>minder vraag naar geld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Integratie is heel iets anders... als de muziekwinkels bijvoorbeeld muziek zouden gaan produceren, dát zou integratie zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Thnx btw.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en afwijken van de bovengenaamde waardeN, en dat zijn 0.5 tm 2.0, ga maar kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je weet maar nooit! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() De moed zakt me al in de schoenen. ( ik dacht zelfs dat ik zou gaan zakken hihi )* kan nog steeds wel btw*
|
|
|