Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 15:48
xoxsweetyxox
xoxsweetyxox is offline
heeyzzz,

ik ben 13 jaar en ik heb cup 75 c/ 75 d...( heb evenveel c bh's als d...) ik zit hier echt heel erg mee... een jongen bij mij in de klas zit steeds te zeiken dat ik opvulling heb omdat ik anders niet zo'n grote borsten kan hebben... en dan heb ik daarbij ook nog gehoord dat een groepje meiden over me heeft zitten lullen dat k zo liep dat mijn borsten groter leken...( kon naar achter borsten naar voren...) ik voel me hierdoor best slecht... het is toch niet leuk als mensen zo over je zeiken... ik snap het ook niet... wrm doen ze dit nou?? k begin me de laatste tijd steeds onzekerder te voelen... wat moet k doen??please reageer zo snel mogelijk...
Oud 27-05-2004, 15:51
Verwijderd
Ze zijn gewoon jaloers dat jouw lichaam wel flink vrouwelijke vormen heeft, terwijl ze dat zelf nog niet hebben
Oud 27-05-2004, 15:54
chantyyy
chantyyy is offline
je er boven voelen staan en ze zijn alleen jaloers geloof mij nou maar!
En een meisje uit mijn klas had ook grote borsten en werd ook gepest maar ondertussen ik wou dat ik zulke borsten had!
veder nx van aantrekken!
Oud 27-05-2004, 15:56
cyntha
cyntha is offline
Niks van aantrekken, al is het makkelijker gezegd dan gedaan.. Ze zijn gewoon jaloers op je.
Oud 27-05-2004, 15:58
xoxsweetyxox
xoxsweetyxox is offline
heey,

jah dat zou k wel willuh... maar as iedereen er steeds meej bezig is dan is dah best L*t eg waar seg... k word gek van diej kinderuh...
Oud 27-05-2004, 16:05
xoxsweetyxox
xoxsweetyxox is offline
wat k trouwens owk heel errug raar vind is dah dah groepje steeds bezig is: bohh zij heeft grote borsten ensow... het is nie sow errug jah weejk k... maar tis toch raar... dat hun daar zitten en over mijn borsten zittuh te pratuh.. dat vink gewoon zo'n raar idee!! maar goe nog bedankt voor jullie reacties..
Oud 27-05-2004, 16:25
Fleurop
Fleurop is offline
Gewoon jaloers. Je bent 13, de meeste meisjes krijgen rond die leeftijd borsten en jij hebt ze al. C is een vrij gemiddelde cupmaat, dus maak je daar geen zorgen over.
Als die meiden zelf borsten beginnen te krijgen zullen ze wel ophouden met roddelen. Later zijn ze maar al te blij dat ze ook een cup C hebben en de meisjes die A of B krijgen zullen misschien wel klagen dat ze ze te klein vinden.

Nu zijn ze gewoon jaloers, hou dat gewoon in je achterhoofd en sta er boven

En wat die jongens betrefd; wat willen ze dan? Een meisje die helemaal plat is? Ook zij zullen na een tijdje (na of tijdens de pubertijd) realiseren dat vrouwelijke vormen mooi zijn.
Oud 27-05-2004, 16:51
fubar
fubar is offline
zoals iedereen zegt: gaat vanzelf over!
later krijgt ieder meisje borsten, en is het dus ook heel normaal! dan stoppen ze vanzelf
Oud 27-05-2004, 17:11
leucomelas
leucomelas is offline
weet je wat.. ze zijn allemaal stikkejaloers! jongens omdat ze nooit zo'n meid zullen krijgen *tja, jongens en borsten he* en de meiden omdat ze het niet hebben.... lach erom, wees blij met wat je hebt en verander vooral niet je loopje....
Oud 27-05-2004, 17:19
luchtballon
luchtballon is offline
Juist, allemaal jaloers.
Jij hebt gewoon al mooie 'rondingen' en zij nog niet. Zie er het leuke van in. En mensen die zo over je roddelen zijn gewoon stom en het niet waard om je druk over te maken.
En de jongens vinden het gewoon zo mooi dat ze niet kunnen geloven dat het echt is

En met zelfverzekerd lopen is niks mis
Oud 27-05-2004, 17:25
Lorelei
Lorelei is offline
Deden ze bij mij ook. (en ik had een B ) Later bleek dat degene die het allemaal had gestart verliefd op me was. (.. hij had het toen wel goed verpest ) Niets van aantrekken en als het je teveel wordt, naar een mentor gaan of zo. Ik ben na een jaar naar al hun opmerkingen geluisterd te hebben en tekeningen gezien te hebben naar m'n mentor gestapt. Toen was het vrij snel afgelopen.
Oud 27-05-2004, 17:28
xoxsweetyxox
xoxsweetyxox is offline
jah k weet wel dak het eigenlijk allemaal moet negeren en da k er trots op moet zijn ensow... maar toch is het zow shit as ze steeds over je roddelen.. en wat denken jullie?? net heeft een vriendin van mij gesegd da weer een jonge heeft gesegd dak dikke tiete heb... en dan zegt ze ook nog: dat is toch wel een complimentje he?? nou zeg... k word er eerder gek van...
Oud 27-05-2004, 17:31
Verwijderd
Wat een gezeur zeg .
Wat maakt het nou uit hoe je borsten eruit zien. Wat boeit het welke cup je hebt.
Stelletje kleuters
Oud 27-05-2004, 17:47
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Als jij je onbewust echt zo gedraagt hebben ze gelijk, ik zeg nou niet dat je dat doet he !
en anders moet je gewoon niet naar ze luisteren, dan weet jy toch dat ze het mishebben!En de mensen die wel je vrienden zijn weten dat ook ech wel! dat is toch genoeg?
Oud 27-05-2004, 17:48
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
xoxsweetyxox schreef op 27-05-2004 @ 18:28 :
jah k weet wel dak het eigenlijk allemaal moet negeren en da k er trots op moet zijn ensow... maar toch is het zow shit as ze steeds over je roddelen.. en wat denken jullie?? net heeft een vriendin van mij gesegd da weer een jonge heeft gesegd dak dikke tiete heb... en dan zegt ze ook nog: dat is toch wel een complimentje he?? nou zeg... k word er eerder gek van...
Hij bedoeld het echt niet negatief, geloof dat nou maar van mij, en als je zo een dingen niet meer wil horen, zeg dat dan tegen die vriendin
Oud 27-05-2004, 17:48
Doefus
Doefus is offline
Eey k had ook op jouw leeftijd al grote borsten!ben nu 17 en heb cupmaat 70 F!!!en zelfs nu ik op het MBO zit praten mensen nog over me borsten..het is allemaal jaloezie!Je moet er gewoon scheit aan hebben!en er trots op zijn!...xxx
Oud 27-05-2004, 17:54
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Lady-DC schreef op 27-05-2004 @ 18:48 :
Eey k had ook op jouw leeftijd al grote borsten!ben nu 17 en heb cupmaat 70 F!!!en zelfs nu ik op het MBO zit praten mensen nog over me borsten..het is allemaal jaloezie!Je moet er gewoon scheit aan hebben!en er trots op zijn!...xxx
Wat heeft t MBO ermee te maken? het is schijt en typ in t zwart...yooo? hoiie
Oud 27-05-2004, 17:56
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 27-05-2004 @ 18:54 :
Wat heeft t MBO ermee te maken? het is schijt en typ in t zwart...yooo? hoiie
zo normale reactie mag ook wel!enne ik bedoel dat het niet alleen op die leeftijd is maar ook op latere leeftijd nog!
Oud 27-05-2004, 17:58
Slettelina *
Slettelina * is offline
gewoon jaloers. had ik op die leeftijd ook last van
Oud 27-05-2004, 18:26
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Meisje, ik zou zeggen laat da gewoon over je heen ghaan !! Ik ben jaren gepest omda ik weinig had, ik zat daar toen ook mee maar dat gaat allemaal over ze!! Iedereen is verschillend niets aan te doen !!
Oud 27-05-2004, 18:35
Da_Suuz
Da_Suuz is offline
Wat maakt het sowieso nou weer uit hoe groot je borsten zijn... Of ze nou groot of klein zijn, het gaat om de persoon achter de borsten en als mensen dat niet in kunnen zien, dan zijn ze gewoon kansloos...
Oud 27-05-2004, 18:36
Balance
Balance is offline
Op jouw leeftijd is alles wat onbekend is raar.
Zij hebben nog geen borsten en dus vinden ze de jouwe raar. Dat gaat vanzelf over. Ze krijgen straks zelf borsten en zijn dan hartstikke onzeker! Zeker als hun borsten klein blijven, dan balen ze als een gek dat ze niet wat meer hebben!
En wat betreft jongens moet je je al helemaal geen zorgen maken. Op die leeftijd is het nou eenmaal stoer om zo te praten, maar wacht maar tot ze ouder zijn.
Probeer trots op jezelf en te zijn en vooral op je lichaam.
Oud 27-05-2004, 18:38
Da_Suuz
Da_Suuz is offline
Citaat:
fubar schreef op 27-05-2004 @ 17:51 :
zoals iedereen zegt: gaat vanzelf over!
later krijgt ieder meisje borsten, en is het dus ook heel normaal! dan stoppen ze vanzelf
No offence maar niet ieder meisje krijgt borsten
Oud 27-05-2004, 19:07
Verwijderd
dat heb je op die leeftijd meid, meiden hebben dan weinig of niks en dan steekt t in hun ogen dat jij ze wel hebt, en jongens zijn op die leeftijd nog kleuters dus dat is ook nog een logische reactie

niks van aan trekken
Oud 27-05-2004, 19:08
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
sensual schreef op 27-05-2004 @ 16:56 :
Niks van aantrekken, al is het makkelijker gezegd dan gedaan.. Ze zijn gewoon jaloers op je.
Oud 27-05-2004, 21:39
snoopy
snoopy is offline
Dit is net zoiets als dat er vaak van mooie meisjes gezegd wordt dat ze arrogant zijn...
Dat heet jaloezie. Ze willen zelf ook zulke borsten (vasthouden )

Wat je eraan kunt doen? Niet veel, denk ik... Je iig niet lullig erdoor laten voelen.
Oud 27-05-2004, 22:42
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Is puur jaloezie natuurlijk.. Je moet alleen uitkijken voor van die gasten van 23 waar je bij mag komen uithuilen.. Zijn gewoon tietgeilende pedo's.. Zie k bij mij op school heel veel.. Op school niet echt populair en dan hebben ze een vriend van 23 die ze super veel aandacht geeft enzo.. Terwijl die dr alleen maar wil boppe..
Oud 28-05-2004, 07:16
Qamra
Qamra is offline
Zijn het je borsten niet dan is het wel je te lange/te korte haar, of die verkeerde broek, of die nagels.

Ze zijn gewoon jaloers. En door iemand af te kraken die ze mooier vinden dan zichzelf proberen ze zo zichzelf geweldig en prachtig te voelen. Daar moet je leren boven te staan.
Oud 28-05-2004, 07:59
Raven
Raven is offline
Citaat:
xoxsweetyxox schreef op 27-05-2004 @ 16:48 :
heeyzzz,

ik ben 13 jaar en ik heb cup 75 c/ 75 d...( heb evenveel c bh's als d...) ik zit hier echt heel erg mee... een jongen bij mij in de klas zit steeds te zeiken dat ik opvulling heb omdat ik anders niet zo'n grote borsten kan hebben... en dan heb ik daarbij ook nog gehoord dat een groepje meiden over me heeft zitten lullen dat k zo liep dat mijn borsten groter leken...( kon naar achter borsten naar voren...) ik voel me hierdoor best slecht... het is toch niet leuk als mensen zo over je zeiken... ik snap het ook niet... wrm doen ze dit nou?? k begin me de laatste tijd steeds onzekerder te voelen... wat moet k doen??please reageer zo snel mogelijk...
meisje .. maak je niet druk ..
jongens zijn op die leeftijd gewoon nog erg kinderachtig .. ( en ik kan het weten )

nix van aantrekken ..
Oud 28-05-2004, 08:40
Chimera
Chimera is offline
Ach, en groep 8 begonnen 2 meiden ook aardig borsten te krijgen. Daar werder ze wel mee geplaagd maar eigenlijk vonden we het gewoon ontzettend interessant.
Oud 28-05-2004, 11:21
BelleRosé
BelleRosé is offline
1. Jongens zijn pubers op die leeftijd, net als meisjes
2. meisjes die nog wat achterlopen in de vorming van hun lichaam zijn jaloers en werken dat op jou uit.
Je er gewoon bovenzetten, hoe hard het ook klinkt. laat zeker niet in hun bijzijn merken dat het je raakt, want dan hebben ze wat ze willen..
En als ze nog eens zeiken dat ze niet echt kunnen zijn moet je maar is zeggen: nou dan gaan we allemaal eens in een vlieger en dan zullen we eens zien bij wie de bovenkant ontploft
(jah grof maar sja ik wist ff niets minders grof)
Oud 28-05-2004, 11:59
Verwijderd
Ligt inderdaad nog aan de leeftijd van je klasgenoten. Veel meisjes willen dan graag zelf heel volwassen zijn, en zijn dus jaloers op mensen die zich sneller ontwikkelen dan zijzelf, vooral als het om lichamelijke ontwikkeling gaat... daarbij vinden je klasgenoten, en jij ook, het waarschijnlijk heel belangrijk om een vriendengroepje te hebben waarin iedereen ongeveer gelijk is, en als jij er dan net ietsje anders uit ziet val je er wat gauwer buiten... en de jongens, die beginnen net zelf seksuele interesse te krijgen en vinden die borsten dus waarschjijnlijk prachtig, maar omdat het ook voor hen nog allemaal nieuw is weten ze niet goed hoe ze er mee om moeten gaan, dus dan gaan ze stoer doen en er om lachen enzo. Het gaat vanzelf wel over, inderdaad .

Tot die tijd zou ik me er gewoon zo min mogelijk van aantrekken, als ik jou was. Je kunt misschien wel in een lingeriewinkel vragen naar een 'minimizer-bh', die zorgt er voor dat je borsten kleiner lijken en minder opvallen, en ondersteunt ook goed zodat ze niet alle kanten op schudden tijdens gym.
Oud 28-05-2004, 14:33
xoxsweetyxox
xoxsweetyxox is offline
heey,

jah heel errug bedankt voor al jullie reacties enzo... ik ga gewoon proberuh me er nix van aan te trekken... ookal blijft het moeilijk... ik krijg elke dag wel zo ongv. er komentaar op... zo van: heey heb je sokken in je bh geduwt... enz... maar dan heb k tenminste wel vrienden die voor mij opkomen... dus eigenlijk... heb ik niks te klagen... ik denk dat ik nu maar alles van de postieve kant ga bekijken... ask dadelijk wat jaartjes verder ben ben k er miss wel blij meej ofsow... ookal kan ik me dat moeilijk voor stellen... naja bedankt!!
Oud 28-05-2004, 17:29
fubar
fubar is offline
Citaat:
Da_Suuz schreef op 27-05-2004 @ 19:38 :
No offence maar niet ieder meisje krijgt borsten
bijna iedereen dan
Oud 28-05-2004, 18:25
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
ik zou toch niet echt blij zijn met 70F hoor. No offence verder met die cupmaat, maar ik denk niet dat het dan nog jaloezie is.

En verder heb ik al gereageerd, maar als jij veel reageert op opmerkingen vinden mensen het waarschijnlijk nog veel interessanter om méér opmerkingen te maken.
Oud 28-05-2004, 20:07
Verwijderd
alleen maar jaloerzie.. wees er lekker trots op dat je borsten hebt, ik wou dat ik ze had.
troost, als jongers ouder worden vinden ze het schitterend.
Oud 28-05-2004, 20:16
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, dit is allemaal niet leuk. Ik zou die meiden gewoon zeggen dat je dat niet leuk vindt. Je zou ze ook kunnen mailen.... Per SMS zou ik niet doen, maar een mailtje!

Sterkte ermee!

Harry
Oud 29-05-2004, 21:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 28-05-2004 @ 19:25 :
ik zou toch niet echt blij zijn met 70F hoor. No offence verder met die cupmaat, maar ik denk niet dat het dan nog jaloezie is.

En verder heb ik al gereageerd, maar als jij veel reageert op opmerkingen vinden mensen het waarschijnlijk nog veel interessanter om méér opmerkingen te maken.
k denk t wel. Niet dat ze zelf die maat willen, maar ze zijn jaloers op de aandacht die ze ongetwijfeld krijgt.
Oud 30-05-2004, 22:13
SuperSanne
SuperSanne is offline
lijkt onmogenlijk, maar ze zijn echt jaloers! Nogal kinderachtig van ze . hoe dan ook: over een paar maanden of jaar (verschilt ntuurlijk) krijgen zij ook borsten en dan is het snel afgelopen met dat gelach
Oud 30-05-2004, 22:18
SuperSanne
SuperSanne is offline
en als ze kijken kun je altijd nog iets zeggen in de vorm van "wat nou? nog noit borsten gezien?" of "wil je ze effe lenen soms?". En betreft die sokken "tuurlijk vul ik niet op... wilde het eerst wel maar ja.. toen dacht ik aan jou en ik wil nou eenmaal geen na-aper zijn" (die laatste is extra leuk als de persoon in kwestie een beetje gezette jongen is)
Oud 30-05-2004, 22:36
Boy
Boy is offline
Als ze iemand er nog es iets negatief zeg je gewoon:
" Sjah, we kunnen niet allemaal muggebeetjes hebben he"
Oud 31-05-2004, 00:04
Verwijderd
gewoon niet op reageren, nogal zielig van die andere mensen
Oud 31-05-2004, 19:28
Sennah
Sennah is offline
Citaat:

en ik maar denken dat ik de enige was die vroeg grote borsten kreeg!
ik ben nu bijna 18 en heb 75 F, hetzelfde schuitje, niet altijd even leuk, maar wel acceptabel uiteindelijk!

@TS:
Dat geroddel houd vanzelf op, dan komen de jongens die tegen je borsten gaan praten, vergeet nooit dat die maar 1 ding willen, maar voordat je je omdraaid altijd even zeggen dat je borsten vrij weinig terug zullen zeggen, dus of ze daar de volgende keer even op willen letten en je aankijken als ze tegen je praten
Oud 31-05-2004, 19:33
Noddy
Noddy is offline
Ik wil best met je ruilen hoor!! serieus!!
en wat heel veel al zeggen; ze zijn gewoon jaloers!!
Oud 14-05-2009, 11:53
ronjajansz
ronjajansz is offline
Er zijn zoveel dingen waarop iedereen gepest kan worden. Zo ben ik voeger gepest omdat ik een fietshelm droeg maar eigenlijk draait het erom dat ze je willen kwetsen. Dus zelfs als je kleinere borsten zou hebben (wat ik niet zou overwegen ) zouden ze een ander punt van je zoeken en je daarom pesten. Mensen zijn nou eenmaal niet perfect, zij ook niet.
Daarbij zul jij in de toekomst prima in verhouding uitkomen, ikzelf zou liever iets "meer" willen maar ben nu tevreden met wat ik heb. Ook sta ik sterker in mijn schoenen, zolang jij uitstraalt dat er niks mis is met ietwat grotere borsten zullen ze dat niet meer als zwakte kunnen zien. Dus mijn tip is:

Negeer die meiden en sta sterk in je schoenen !!!
Oud 14-05-2009, 12:03
Lente
Lente is offline
na 5 jaar krijgt de ts eindelijk de gouden tip
Oud 14-05-2009, 12:06
Mobius
Mobius is offline
Aangezien TS nu meerderjarig is: pix plz.

Regels voor berichten