Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 22:03
Boogie
Boogie is offline
Naast de playoffs in de NBA, zijn op dit moment ook de playoffs in de Nederlandse competitie bezig.

De halve finales zijn momenteel aan de gang. Beide wedstrijden hebben één wedstrijd in de best-of-5 serie gehad. De tussenstand is als volgt:

Demon Astronauts - MPC Capitals 1-0
Eiffeltowers - Tulip Den Bosch 0-1

Heb jij een favoriet in deze playoffs?

Ik ga donderdagavond naar de MPC Capitals in Groningen. Zijn er nog meer mensen die naar playoffwedstrijden gaan, waar dan ook?
Oud 06-05-2004, 00:53
mmmm
mmmm is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 00:52
RD
RD is offline
NBA volg ik wel, zover dat mogelijk is in Nederland Nederlandse competitie niet
Oud 07-05-2004, 17:15
KoenTor
KoenTor is offline
eifel favo zeker ??? (belg is )
Oud 07-05-2004, 22:25
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Orkaan van lawaai inspireert Capitals

GRONINGEN - In zo'n ambiance kón het simpelweg niet misgaan. Maar liefst 4260 uitzinnige basketbalfans schreeuwden MPC Capitals naar een zwaar bevochten 62-56 zege op Amsterdam. Zonder goed te basketballen, maar geholpen door de orkaan van lawaai die van de tribunes neerdaalde, ging de zo gevreesde tegenstander ten onder. Het bracht de stand in de halve finale van de play offs op 1-1. Morgen wacht Amsterdam opnieuw, maar dan in de hoofdstedelijke Sporthallen Zuid.

bron: www.dvhn.nl
In A'dam waren er 700man waarvan 400 Groningers, leeft het daar niet ofzo?
Mooi nieuws natuurlijk dat de Groningers hebben gewonnen.
Oud 09-05-2004, 14:10
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Capitals verliest derde duel
AMSTERDAM - De basketballers van MPC/Capitals hebben de derde wedstrijd in de halve finale van de play-offs verloren.

Amsterdam was zaterdag in eigen huis met 69-53 te sterk.

De stand in de “best of five” is nu 2-1 voor de Amsterdammers. Aanstaande dinsdag is de vierde westrijd in Groningen.
Oud 11-05-2004, 10:16
Stoeprand
Stoeprand is offline
Donar!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 22:18
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-05-2004 @ 23:25 :
In A'dam waren er 700man waarvan 400 Groningers, leeft het daar niet ofzo?
Mooi nieuws natuurlijk dat de Groningers hebben gewonnen.
Zo weinig in Amsterdam?
Het was in Groningen ook inderdaad een orkaan van lawaai en het was duidelijk dat dat de Groningers inspireerde. In een fase nadat er een 'gevechtje' was uitgebroken met Liefers van de Astronouts in de hoofdrol, ging het publiek massaal achter de thuisploeg staan. In die fase liep Donar uit.

Vanavond was de vierde wedstrijd, ook in Groningen. Donar (MPC Capitals) heeft de stand gelijkgetrokken, op indrukwekkende wijze. Donderdag is de vijfde beslissende wedstrijd, in Amsterdam.

Eiffeltowers uit Nijmegen hebben met 3-1 Den Bosch verslagen in de andere halve finale.
Oud 11-05-2004, 22:20
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ja dat viel mij ook op dat het er idd niet veel waren, maar Groningen is de basketbal stad van Nederland hoorde ik laatst.

Wordt nog goed spannend dus, hoop dat ze het halen.
Zou goed zijn voor de club en stad.
Oud 12-05-2004, 00:20
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-05-2004 @ 23:20 :
Ja dat viel mij ook op dat het er idd niet veel waren, maar Groningen is de basketbal stad van Nederland hoorde ik laatst.

Enig idee waarom dat is?
Oud 12-05-2004, 11:09
Rollie
Rollie is offline
EBBC heeft nijmegens kontje gekicked (met 3 punten verschil )
Oud 12-05-2004, 12:54
KoenTor
KoenTor is offline
belgie: Play-offs
Charlerio - Oostende:74 - 67 (1-0)
Luik - PEPINSTER: 100 - 85 (1-0)

Morgen 2 de wedstrijd
Play-offs kunnen herspeeld worden als pepenster schuldig wordt bevonden aan schriftvervalsing (de hele tekst)

Play-off situation division 1:
After a very tumultuous weekend we finally know who will be in the playoffs that start tomorrow. A short recap : this weekend Oostende beat Wevelgem, Charleroi beat Mons and Liege beat Bree. This meant that Liege, Oostende and Mons were all tied for 3rd place. A tiebreaker was needed to decide who finishes in what place and the standing after the calculation of the tiebreaker gave Liege 3rd place, Oostende 4th and Mons came in 5th place thus being eliminated from the play-offs. As mentioned in an earlier article below there was doubt as to the eligibility of the newly signed Bruno Sundov of Pepinster. In an initial decision by the federation Pepinster would lose the 2 games in which Sundov played by forfeit score, meaning they get zero point instead of 1 point for a defeat. This new information gave a totally different view of the standings. With the 2 forfeit scores of Pepinster there would now be 4 teams tied for 2nd place. The tiebreaker here meant that Oostende finished 5th and would be out of the playoffs and Mons would now finish 2nd instead of 5th. Understandably this did not sit well with Oostende and they asked to be heard by the federation in order to reclaim its rightful playoff spot. Pressured by Charleroi, Mons, Liege and Oostende, Pepinster was then asked to voluntarily give up its playoff spot and let Oostende occupy its place. Pepinster declined to give up its spot and then Mons offered to give up its playoff spot to Oostende. Finally today, the Federation and League reached the following decision in order for the playoffs to start on tuesday as planned. The Federation will form a Commission of Inquiry to look into possible irregularities with the arrival and signing of Sundov. If it turns out that Pepinster is involved in any kind of fraud, the consequences could be extremely severe, going as far as relegation or even suspension of the team. The player's license remains suspended as long as the commision is investigating. And more importantly the results of the 2 games in which Sundov was on the score sheet, remain as they were and no forfaits are being awared.

dit kan dus alleen in belgie ....
Oud 12-05-2004, 14:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Boogie schreef op 12-05-2004 @ 01:20 :
Enig idee waarom dat is?
Ik zou het echt niet weten.
Oud 14-05-2004, 12:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Groniningen in de finale.

Groningen stond in A'dam op een gegeven moment met 25 punten achter maar kwam (gelukkig) terug en won de wedstrijd.
Waren 1000 Groningse supporters mee. (Waarom wel bij basketbal en niet bij voetbal, gloryhunters? )

Komende zaterdag de eerste wedstrijd in de Martiniplaza (19.30) en dinsdag de eerste wedstrijd in Den Bosch (19.30 Maaspoort).

Kaarten zijn in Groningen in 1 dag al bijna uitverkocht voor volwassenen, zijn nog een aantal jeugd -en studenten kaarten te krijgen maar ik zal helaas te laat zijn.

Nog een grappig nieuwsfeitje:

Citaat:
Welke supporter heeft het shirt van Travis Reed
Je brengt ons in grote problemen !
We beschikken momenteel slechts over één geschikt wedstrijdtenue dus Travis Reed kan niet spelen als hij zijn shirt niet heeft.
Als je weet wie het shirt heeft of heb je deze in je enthousiasme meegenomen neem contact op met het managementbureau zodat wij verder kunnen in de finale! info@mpccapitals.nl of 050-3603895
BRON : www.donar.nl
Shirt is inmiddels al weer terug.
Oud 15-05-2004, 11:54
timmeh
timmeh is offline
gloryhunters my ass zijn altijd heel veel mensen bij donar

en alleen de diehards gaan naar amsterdam heh

ik ben niet gegaan

vanavond wel weer
Oud 17-05-2004, 12:50
Stoeprand
Stoeprand is offline
*woei*

Wow..wat een wedstrijd zaterdag! Super die sfeer! Donderdag er weer heen! Morgen kaarten in de voor verkoop!
Donar staat voor!

Knufff Roelof
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:37
Aesar
Aesar is offline
Bah, aan de ene kant was ik voor MPC, maar Amsterdam is voor mij nog wel te bereiken met trein, en de andere niet, dus helaas geen finales voor mij
Oud 17-05-2004, 19:09
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Aesar schreef op 17-05-2004 @ 18:37 :
Bah, aan de ene kant was ik voor MPC, maar Amsterdam is voor mij nog wel te bereiken met trein, en de andere niet, dus helaas geen finales voor mij
Den Bosch en Groningen hebben beide een station hoor.
Oud 19-05-2004, 18:35
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Voor diegene die in de provincie Groningen woont of een decoder heeft aangesloten op zijn/haar tv en de wedstrijd Donar - Den Bosch wil zien, het wordt live uitgezonden vanaf 19.00 op TV Noord.
Oud 20-05-2004, 19:50
Aesar
Aesar is offline
Ja, maar dat is uren reizen, en daar hou ik niet van...
Oud 20-05-2004, 22:51
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Aesar schreef op 20-05-2004 @ 20:50 :
Ja, maar dat is uren reizen, en daar hou ik niet van...
Je moet er wat voor over hebben he.

Heb de wedstrijd gezien op TV Noord en de sfeer was GEWELDIG, af en toe kon je de verslaggevers nauwlijks horen.
Denk wel verdient gewonnen nu hopen dat ze het voort kunnen zetten.
Oud 21-05-2004, 19:44
Stoeprand
Stoeprand is offline
*woei*

Wow..wat een wedstrijd gister! Super! Wat een sfeer Geweldig! Het was zeker de moeite waard om 2 en een half uur van tevoren in de rij te staan voor de voor verkoop. (dinsdag) Super gister die wedstrijd! (donderdag) Op na de volgende voor verkoop!

*knuf* Roelof
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:15
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MPC Capitals wint weer in Martiniplaza

GRONINGEN - MPC Capitals heeft de vijfde wedstrijd in de finale van de playoffs gewonnen. De Groningers hebben daardoor opnieuw de leiding genomen.

In de volledig uitverkochte Martiniplaza werd Den Bosch verslagen met 90-83 in een uiterst spannende wedstrijd. Bij rust stond Capitals nog achter. Daniel Novak was uitblinker bij Capitals met 23 punten.

Na rust kwamen de Groningers sterk terug. Opmerkelijk moment in de wedstrijd was een actie van de Bossche speler Chip Jones, die de kluts kwijtraakte en de bal in zijn eigen basket wierp.

De stand in de playoffs is nu 3-2 in het voordeel van Capitals. Donderdag is de zesde wedstrijd. Capitals kan dan landskampioen worden. Mocht Den Bosch donderdag winnen dan valt de beslissing zaterdag in de zevende en laatste wedstrijd in Martiniplaza.
Om heel erg eerlijk te zijn heb ik liever dat ze verliezen en kampioen worden in Groningen.

Voor mensen in de provincie Groningen, deze wedstrijd zal ook weer live te zien zijn bij TV Noord.

GRONINGEN DE KONINGEN!!
Oud 26-05-2004, 11:38
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-05-2004 @ 12:15 :
Om heel erg eerlijk te zijn heb ik liever dat ze verliezen en kampioen worden in Groningen.

Voor mensen in de provincie Groningen, deze wedstrijd zal ook weer live te zien zijn bij TV Noord.

GRONINGEN DE KONINGEN!!
Ja, zoiets zeiden ze gisteren ook, maar dat was nog niet helemaal zeker (of de wedstrijd in Den Bosch wordt uitgezonden dus). Zou wel tof zijn!

Hoe komt het eigenlijk dat de Capitals thuisvoordeel hebben? Die zijn in de competitie toch achter Den Bosch geëindigd?
Oud 26-05-2004, 12:15
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
MPC werd 3de en Den Bosch 4de toch?
Anders klopt het idd niet nee.

Ik dacht dat ze zeiden dat het zeker was, nouja ik zie het wel het zou iig leuk zijn als ze het wel uitzenden.
Staat vandaag of morgen vast wel op www.rtvnoord.nl of ze het uitzenden.
Oud 26-05-2004, 13:15
Stoeprand
Stoeprand is offline
Wow..wat een wedstrijd gisteravond! Wat een sfeer! Geweldig! Dat word donderdagn8 eventueel weer in de rij liggen voor een kaartje! Hoop dat we kampioen worden! Donar!

Knufff Roelof
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 13:50
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Den Bosch - Capitals live bij RTV Noord
GRONINGEN - RTV Noord doet donderdag rechtstreeks verslag van de zesde ontmoeting om de nationale basketbaltitel tussen Tulip Den Bosch en MPC Capitals. Bij winst van Capitals donderdag in Den Bosch, zijn de Groningers kampioen van Nederland.

Het zesde duel in de play-offs begint donderdag om 19.30 uur. De rechtstreekse radio-uitzending begint donderdag om 19.00 uur. Verslaggevers in de Maaspoort in Den Bosch zijn Klaas Jan Bos en Frederik Stokker.

De live uitzending op TV Noord begint vlak voor het begin van de wedstrijd. Mischa van den Berg doet het verslag en wordt bijgestaan door Bill Pijl.

Bron: www.rtvnoord.nl
Het is dus 100% zeker dat het uitgezonden wordt.
Oud 26-05-2004, 14:07
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-05-2004 @ 14:50 :
Gaaf
Oud 26-05-2004, 20:13
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Lol die kneus dunkte gister in zijn eigen basket hij dacht dat het de basket van de tegenstander was
Oud 26-05-2004, 20:53
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-05-2004 @ 14:50 :
Helaas geen TV Noord hier....moet ik t maar met het radioverslag via Internet doen....
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 26-05-2004 @ 21:53 :
Helaas geen TV Noord hier....moet ik t maar met het radioverslag via Internet doen....
Op www.rtvnoord.nl is volgens mij ook een livestream van TV Noord, ik weet het niet zeker maar je kan het proberen natuurlijk.
Oud 26-05-2004, 21:27
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-05-2004 @ 22:23 :
Op www.rtvnoord.nl is volgens mij ook een livestream van TV Noord, ik weet het niet zeker maar je kan het proberen natuurlijk.
Dacht dat die alleen maar t nieuws uitzonden....en dat livestream alleen radio was....maar k zal even kijken
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:28
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 26-05-2004 @ 22:27 :
Dacht dat die alleen maar t nieuws uitzonden....en dat livestream alleen radio was....maar k zal even kijken
Dat zou ook kunnen.
Oud 26-05-2004, 21:37
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-05-2004 @ 22:28 :
Dat zou ook kunnen.
Mjah...zo te zien wel...zal wel bandbreedte probleempje zijn als ze live tv gaan doen ofzo....
Nadeel van het huis uit gaan....pap gaat morgen lekker tv-kijken
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 11:19
djeddie
djeddie is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-05-2004 @ 21:13 :
Lol die kneus dunkte gister in zijn eigen basket hij dacht dat het de basket van de tegenstander was
Dat was Jones van Den Bosch hij black-out zeiden ze bij de NOS
Oud 27-05-2004, 19:14
Chaucus
Chaucus is offline
Zo....zou het vanavond gebeuren?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 20:45
phmpruim
phmpruim is offline
KAMPIOENE!

Forza donar ole ole ole
forza donar ole ole ole
ole ole ole forza donar ole ole
forza groningen
forza groningen

forza donar ole ole ole
forza donar ole ole ole
ole ole ole forza donar ole ole
forza groningen
forza groningen

KAMPIOENE!
Oud 27-05-2004, 20:45
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 27-05-2004 @ 20:14 :
Zo....zou het vanavond gebeuren?
Ja dus
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 20:58
timmeh
timmeh is offline
\o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/
Oud 27-05-2004, 21:13
Duifje
Duifje is offline
Donar Kampioen! En weer heeft Boot het voor elkaar gekregen. Heilig die man!
Oud 27-05-2004, 23:26
EmilioFCG
EmilioFCG is offline

Mooi om te zien hoe die Bossche supporters dat reclame bord omschopten, FUCK de commercie zullen we maar zeggen.
Nog een aantal bekenden gezien die de vloer op gingen na de wedstrijd.
Schijnt dat er nog wat klappen zijn uitgedeeld aan beide kanten maar dat zal allemaal wel.

De wedstrijd was van Donar kant redelijk goed ze hebben 1 keer achtergestaan en dat was maar 1 punt.
De spanning was iig echt om te snijden, ik zat op het puntje van m'n stoel.

Morgen feestje op de Grote Markt
En dan zaterdag de laatste wedstrijd, als het goed is staat mijn neefje met 2 vrienden in de rij voor kaarten dus dat zal wel goed komen denk ik.

Groningen heeft een nieuwe kampioen.
Oud 27-05-2004, 23:35
eric wright
eric wright is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-05-2004 @ 00:26 :

Morgen feestje op de Grote Markt
En dan zaterdag de laatste wedstrijd, als het goed is staat mijn neefje met 2 vrienden in de rij voor kaarten dus dat zal wel goed komen denk ik.

ik heb slechts nieuws wedstrijd gaat zaterdag niet door, heeft namelijk geen zin, want capitals staan al met 4 - 2 en zijn dus kampioens
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 23:43
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
eric wright schreef op 28-05-2004 @ 00:35 :
ik heb slechts nieuws wedstrijd gaat zaterdag niet door, heeft namelijk geen zin, want capitals staan al met 4 - 2 en zijn dus kampioens
Kom dan eerst maar eens moet een betrouwbare bron.
Oud 27-05-2004, 23:47
eric wright
eric wright is offline
http://www.mpccapitals.nl/index.cfm?pid=114

kijk hier eens en dan kijken naar de wedstrijd van zaterdag en let op het * bij indien nodig
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 23:48
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Volgens mij zeiden ze op TV Noord wat anders, ach ik merk het wel.
Oud 27-05-2004, 23:50
eric wright
eric wright is offline
ik weet het ook niet zeker maar een kameraad van me zei het en hij is een aanbidder van de capitals
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 23:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hehe, mijn neefje zei vanmiddag over msn dat het dan een saaie wedstrijd zou worden als ze vandaag kampioen zouden worden en hij is ook basketbalfrak.

Anders volgend seizoen gewoon.
Oud 28-05-2004, 06:06
Duifje
Duifje is offline
Zaterdag gaat niet door. Die wedstrijd zou er alleen zijn als het 3-3 was geworden in the final 7. Aangezien het er nu al 1 van beide teams (Donar dus!!) 4 punten heeft is die laatste wedstrijd niet meer van toepassing.

Kom op zeg, zijn jullie nou basketballfreaks of wat?!
Oud 28-05-2004, 12:33
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Duifje schreef op 28-05-2004 @ 07:06 :
Zaterdag gaat niet door. Die wedstrijd zou er alleen zijn als het 3-3 was geworden in the final 7. Aangezien het er nu al 1 van beide teams (Donar dus!!) 4 punten heeft is die laatste wedstrijd niet meer van toepassing.

Kom op zeg, zijn jullie nou basketballfreaks of wat?!
Nee ik ben geen basketbalfreak ik vind het wel gaaf om te zien en ik vind alles wat Groningen (welke sport dan ook) wint geweldig.

Maar ik had op een ander forum gelezen dat de wedstrijd door zou gaan (zijn ze op terug gekomen nu) dus dat en het verhaal van mijn neef bracht mij in verwarring.
Oud 28-05-2004, 20:05
Boogie
Boogie is offline
Reageren

Regels voor berichten