![]() |
||
![]() |
Citaat:
En Snoopy: je moet wel bedenken dat een borstverkleining véél zwaarder is dan een -vergroting, en bovendien snijden ze bij een verkleining in de tepel i.p.v. in de plooi. Misschien dat dat nog bijtrekt...??
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik vind het erg drastisch en een paar dingen die je zegt komen beetje raar over maar je zal er wel goed over nagedacht hebben enzo. veel plezier ermee dan maar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Haar opmerking komt op hetzelfde neer als: 'ik vind meiden met bruin haar lelijk'. Je weet geeneens hoe ze er allemaal uitzien, dus hoé kun je dan oordelen?
||
Citaat:
en dan nog, als jij vindt dat haar mening niet is onderbouwd kun je dat ook gewoon zeggen, dan hoef je niet meteen te zeggen dat ze "uit haar nek lult" ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
nu maar weer ontopic? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh, en er is nog iets dat meespeelt: die borsten zijn wel mooi, maar te klein. Dus dat ze er mooi uitzien, wil niet zeggen dat ze daarmee ook 'goed' zijn. Ik vind mijn borsten bijvoorbeeld prachtig, alleen veel en veel te klein.
||
![]() |
Citaat:
Omdat jij het zegt zal ik mijn afspraak wel even annuleren ja.
||
![]() |
Citaat:
Ik wil ze zelf achter de spier, omdat ik nogal een groot aantal cc's krijg en ze dan niet kunnen verzakken. Overigens, kijk hier eens. Die man zet ze ook vóór de spier, en veel van zijn resultaten zien er dan tóch natuurlijk uit. ![]() Maarja, ikzelf wil echt 100% natuurlijke borsten, vandaar dat ik ze -op aanraden van de chirurg- achter de spier laat zetten. Is wel een zwaardere ingreep, maar dat heb ik er wel voor over.
Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 10:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij de pc heb ik de protheses die ik uiteindelijk ga krijgen in mijn bh gehad, en die voelden idd erg zwaar aan ja, dat was heel erg wennen. Maarja, voor wat hoort wat, niet? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor jou perfect.. als je er zoveel voor over hebt enz maar waarom zet je dit dan op een forum als je niets maar dan ook niets wil lezen en je gaat me niet vertellen dat ik iets negatief zei alsk gewoon zei 'denk er over na' ik vraag me af met welke reden je dit allemaal doet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het gewoon dom dat iemand gaat zeggen: 'denk er nog eens over na' terwijl ik hier loop te verkondigen hoe blij ik ben en hoe zeker ik van alles ben. NATÚÚRLIJK denk ik er niet nog eens over na, dat heb ik al 5 jaar gedaan.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Doei.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
laat je nog weten hoe ie gegaan is ?? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En waarom ik dit topic opende? Zoals ik al eerder zei: om mijn hart te luchten. Mag dat, misschien? Fijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik post hier wat IK wil, ja? Dankje.
||
Verwijderd