Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2004, 17:03
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Ik vind borsten die vergroot zijn vaak niet mooi eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 18:18
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 16-04-2004 @ 18:03 :
Ik vind borsten die vergroot zijn vaak niet mooi eigenlijk
Dan ken jij dus duidelijk de vele verschillende soorten protheses niet. Er zijn er veel waarbij je het verschil niet eens kunt zien, dus je lult echt maar wat uit je nek.

En Snoopy: je moet wel bedenken dat een borstverkleining véél zwaarder is dan een -vergroting, en bovendien snijden ze bij een verkleining in de tepel i.p.v. in de plooi. Misschien dat dat nog bijtrekt...??
Oud 16-04-2004, 18:21
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 16-04-2004 @ 19:18 :
Dan ken jij dus duidelijk de vele verschillende soorten protheses niet. Er zijn er veel waarbij je het verschil niet eens kunt zien, dus je lult echt maar wat uit je nek.
ze geeft alleen maar haar mening hoor...
Oud 16-04-2004, 18:26
Marshall
Marshall is offline
bij een verkleining zijn er qua snijden ook meerdere alternatieven hoor, dus het hoeft helemaal niet per definitie door de tepel...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 21:36
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 16-04-2004 @ 19:18 :
En Snoopy: je moet wel bedenken dat een borstverkleining véél zwaarder is dan een -vergroting, en bovendien snijden ze bij een verkleining in de tepel i.p.v. in de plooi. Misschien dat dat nog bijtrekt...??
Ik bedoelde vooral de vorm enzo... gewoon... t hangt allemaal zo...
Oud 16-04-2004, 23:34
Lente
Lente is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 09-04-2004 @ 08:46 :
Ik draag al een tijdje een soort protheses in een voorgevormde bh, en dan heb ik al ongeveer een C. Ben dus bang dat ik ze dan uiteindelijk weer te klein vind en dan wéér onder het mes wil... Liever in één keer goed.
je vindt nu dus c goed, maar voor het geval je erop uitgekeken raakt kies je maar meteen voor d?

ik vind het erg drastisch en een paar dingen die je zegt komen beetje raar over maar je zal er wel goed over nagedacht hebben enzo. veel plezier ermee dan maar.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 09:18
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Lente schreef op 17-04-2004 @ 00:34 :
je vindt nu dus c goed, maar voor het geval je erop uitgekeken raakt kies je maar meteen voor d?
Neeeeee, ik vind C helemaal niet goed!! Maar wat moet ik dan? Zoveel rotzooi erbij gaan proppen dat het nóg groter lijkt? Het maximale wat ik nu KAN bereiken met die dingen is een heel kleine C. Dat bedoelde ik.
Oud 17-04-2004, 09:19
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 16-04-2004 @ 19:21 :
ze geeft alleen maar haar mening hoor...
Een mening is normaal gesproken onderbouwd met argumenten.

Haar opmerking komt op hetzelfde neer als: 'ik vind meiden met bruin haar lelijk'. Je weet geeneens hoe ze er allemaal uitzien, dus hoé kun je dan oordelen?
Oud 17-04-2004, 09:35
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 17-04-2004 @ 10:19 :

Haar opmerking komt op hetzelfde neer als: 'ik vind meiden met bruin haar lelijk'. Je weet geeneens hoe ze er allemaal uitzien, dus hoé kun je dan oordelen?
dan is haar argument dat ze die meiden lelijk vindt dóór dat bruine haar....

en dan nog, als jij vindt dat haar mening niet is onderbouwd kun je dat ook gewoon zeggen, dan hoef je niet meteen te zeggen dat ze "uit haar nek lult"
Oud 17-04-2004, 11:10
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 17-04-2004 @ 10:35 :
dan is haar argument dat ze die meiden lelijk vindt dóór dat bruine haar....

en dan nog, als jij vindt dat haar mening niet is onderbouwd kun je dat ook gewoon zeggen, dan hoef je niet meteen te zeggen dat ze "uit haar nek lult"
Ik vind dat, en dan nog is het niet aan jou om te bepalen wat ik wel en niet mag zeggen.
Oud 17-04-2004, 11:34
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 17-04-2004 @ 12:10 :
Ik vind dat, en dan nog is het niet aan jou om te bepalen wat ik wel en niet mag zeggen.
dat is geheel wederzijds.

nu maar weer ontopic?
Oud 17-04-2004, 12:22
Fortisi
Fortisi is offline
Ben ik de enige die vindt dat de meerderheid van de borsten die te zien zijn op die gegeven site (vóór de vergroting ) prima in orde zijn
Oud 17-04-2004, 16:34
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 17-04-2004 @ 13:22 :
Ben ik de enige die vindt dat de meerderheid van de borsten die te zien zijn op die gegeven site (vóór de vergroting ) prima in orde zijn
Nee hoor, maar dat is jouw mening. Als ik zelf naar die borsten kijk, denk ik ook; prima toch? Maar dat zullen mensen ook over die van mij zeggen! (sterker nog; dat zeggen ze al). Maar het is niet aan ons om dat te vinden, die vrouwen hebben een complex, net als ik, en zij vinden hun borsten dus níet goed. Zelfbeeld he?

Oh, en er is nog iets dat meespeelt: die borsten zijn wel mooi, maar te klein. Dus dat ze er mooi uitzien, wil niet zeggen dat ze daarmee ook 'goed' zijn. Ik vind mijn borsten bijvoorbeeld prachtig, alleen veel en veel te klein.
Oud 17-04-2004, 17:33
druiveke
druiveke is offline
ik vind dat je vaak een verschil zite in de borsten (na operatie)
zelf wanneer er voordien geen asymetrie is

ok er zijn waarcshijnlijk vele soorten proteses
maar voor mij is er toch gn 1 foto die ik werkelijk 'waaw' vind

sorry

denk er toch nog maar een over na...

en hoe zien ze er na zoveel jaar uit?

ga je er als ode vrouw ook mee willen lopen?

mooi zo een oudere slanke vrouw met van doe joekels van borsten!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 18:10
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
druiveke schreef op 17-04-2004 @ 18:33 :
denk er toch nog maar een over na...
*Zucht*

Omdat jij het zegt zal ik mijn afspraak wel even annuleren ja.
Oud 17-04-2004, 18:19
Lynn
Lynn is offline
Ik heb eens even op die site gekeken (nog best interessant trouwens ), de meesten hebben een prothese áchter de grote borstspier en sommigen ervóór. Wil jij 'm er voor of erachter? En waarom? (Sorry, gewoon nieuwsgierigheid )

[edit] Er zit een foto bij van een patiente die perse de prothese voor haar grote borstspier wilde, maar dat vind ik er bij haar absoluut niet mooi uitzien. Nogal onnatuurlijk, zon hele ronde borst. Goed voor haar dat ze er achteraf tevreden mee is, maar ík vind dat iets teveel van het goede. Het lijkt bijna alsof ze het erom doet. [/edit]
Oud 18-04-2004, 10:09
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Lynn schreef op 17-04-2004 @ 19:19 :
Ik heb eens even op die site gekeken (nog best interessant trouwens ), de meesten hebben een prothese áchter de grote borstspier en sommigen ervóór. Wil jij 'm er voor of erachter? En waarom? (Sorry, gewoon nieuwsgierigheid )

[edit] Er zit een foto bij van een patiente die perse de prothese voor haar grote borstspier wilde, maar dat vind ik er bij haar absoluut niet mooi uitzien. Nogal onnatuurlijk, zon hele ronde borst. Goed voor haar dat ze er achteraf tevreden mee is, maar ík vind dat iets teveel van het goede. Het lijkt bijna alsof ze het erom doet. [/edit]
Haha, erg he? Daarom vermeldt de chirurg het er denk ik ook bij, om aan te geven dat hij er eigenlijk niet echt blij van wordt wanneer iemand van die 'bollen' wil. Maar ik denk idd dat zulke vrouwen het er echt maar om doen.
Ik wil ze zelf achter de spier, omdat ik nogal een groot aantal cc's krijg en ze dan niet kunnen verzakken.
Overigens, kijk hier eens. Die man zet ze ook vóór de spier, en veel van zijn resultaten zien er dan tóch natuurlijk uit. Alleen wel minder natuurlijk dan achter de spier; je blijft hier een kleine ronding zien en dat vind ik zelf ook niet mooi.

Maarja, ikzelf wil echt 100% natuurlijke borsten, vandaar dat ik ze -op aanraden van de chirurg- achter de spier laat zetten. Is wel een zwaardere ingreep, maar dat heb ik er wel voor over.

Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 10:11.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:39
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Replica schreef op 18-04-2004 @ 11:17 :
Ik had nog een vraagje trouwens, je hebt nu een prothese tot CupC, en dat vind je te klein. Maar ben je je er wel van bewust dat een prothese niet hetzelfde voelt als eigen borsten? Want het lijkt net of je het een beetje van de maat van die protheses af laat hangen, maar die zijn natuurlijk wel veel lichter dan je eigen borsten. Nah ja, dat wilde ik even weten.
Ah, zo.. Zo had ik het nog niet bekeken nee, maar het ging ook nog niet zo zeer om de zwaarte, alleen om de grootte.

Bij de pc heb ik de protheses die ik uiteindelijk ga krijgen in mijn bh gehad, en die voelden idd erg zwaar aan ja, dat was heel erg wennen.

Maarja, voor wat hoort wat, niet?
Oud 18-04-2004, 11:09
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 17-04-2004 @ 10:19 :

Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 12:41
druiveke
druiveke is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 17-04-2004 @ 19:10 :
*Zucht*

Omdat jij het zegt zal ik mijn afspraak wel even annuleren ja.
achja meid
voor jou perfect.. als je er zoveel voor over hebt enz
maar waarom zet je dit dan op een forum als je niets maar dan ook niets wil lezen

en je gaat me niet vertellen dat ik iets negatief zei alsk gewoon zei 'denk er over na'

ik vraag me af met welke reden je dit allemaal doet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:30
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
druiveke schreef op 18-04-2004 @ 13:41 :
achja meid
voor jou perfect.. als je er zoveel voor over hebt enz
maar waarom zet je dit dan op een forum als je niets maar dan ook niets wil lezen

en je gaat me niet vertellen dat ik iets negatief zei alsk gewoon zei 'denk er over na'

ik vraag me af met welke reden je dit allemaal doet
Om mijn hart te luchten, misschien?

Ik vind het gewoon dom dat iemand gaat zeggen: 'denk er nog eens over na' terwijl ik hier loop te verkondigen hoe blij ik ben en hoe zeker ik van alles ben. NATÚÚRLIJK denk ik er niet nog eens over na, dat heb ik al 5 jaar gedaan.
Oud 18-04-2004, 13:31
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 18-04-2004 @ 12:09 :
Als je niks nuttigs te zeggen hebt, ga dan een ander topic verkloten en niet dat van mij.
Oud 18-04-2004, 14:09
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Je moet je niet meteen zo aangevallen voelen

en trouwens je bent hier de baas niet hoor
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:47
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 18-04-2004 @ 15:09 :
Je moet je niet meteen zo aangevallen voelen

en trouwens je bent hier de baas niet hoor
Toch wel hoor.

Doei.
Oud 18-04-2004, 15:17
Pallas
Pallas is offline
Heel veel succes! En vooral heel veel plezier ermee!

Ik vind het ontzettend dapper dat je het gaat doen. Je doet het met de juiste redenen en niet voor anderen, maar puur voor jezelf. Waarom zou je het dan niet doen? Ik ben stiekem best benieuwd naar het resultaat. Hoe erg zal jij je dan wel niet verheugen...

En 75D is prachtig, vooral bij slanke vrouwen. Zoals Fajah Lourens heeft. Go girl! Ik ben trots op je.
Oud 18-04-2004, 15:26
steefos
steefos is offline
*cayenne* k vind het heel goed van je dat je t doet voor jezelf en k zou er gewoon voor gaan, cup d is idd heel mooi bij slanke vrouwen, succes
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 17:06
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 18-04-2004 @ 15:47 :
Toch wel hoor.

Doei.
ben je altijd zo bitcherig als iemand et ff niet met je eens is?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 08:11
druiveke
druiveke is offline
Blokeren!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 09:23
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Pallas & Kassandra: Dank
Oud 19-04-2004, 09:26
Raven
Raven is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 19-04-2004 @ 10:23 :
Pallas & Kassandra: Dank
nu ja .. succes in elk geval ..
laat je nog weten hoe ie gegaan is ??
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 09:28
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 19-04-2004 @ 10:26 :
nu ja .. succes in elk geval ..
laat je nog weten hoe ie gegaan is ??
Zal ik zeker doen.
Oud 19-04-2004, 16:25
druiveke
druiveke is offline
aanstellerij

ik hoop dat je erna zult zien hoe 'mooi' die dikke je wel staan
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je niet openstaat voor commentaar van anderen, waarom open je dit topic dan? Ik denk dat je in je omgeving ook nog wel wat reacties kan verwachten hoor.
Oud 20-04-2004, 12:46
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
druiveke schreef op 19-04-2004 @ 17:25 :
aanstellerij

ik hoop dat je erna zult zien hoe 'mooi' die dikke je wel staan
Maak je niet te druk kind, slaap je slecht van.
Oud 20-04-2004, 12:47
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-04-2004 @ 18:09 :
Als je niet openstaat voor commentaar van anderen, waarom open je dit topic dan? Ik denk dat je in je omgeving ook nog wel wat reacties kan verwachten hoor.
Ja, maar dan is het van mensen van wie ik hou, en niet van zo'n stelletje kinderen als op dit forum. Hmm, en ik krijg trouwens meer lieve en goedbedoelde reacties dan wat anders.
En waarom ik dit topic opende? Zoals ik al eerder zei: om mijn hart te luchten. Mag dat, misschien? Fijn.
Oud 20-04-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 20-04-2004 @ 13:47 :
Ja, maar dan is het van mensen van wie ik hou, en niet van zo'n stelletje kinderen als op dit forum. Hmm, en ik krijg trouwens meer lieve en goedbedoelde reacties dan wat anders.
En waarom ik dit topic opende? Zoals ik al eerder zei: om mijn hart te luchten. Mag dat, misschien? Fijn.
'zo'n stelletje kinderen als op dit forum' post dan niets, als het je hier toch niet aanstaat...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:17
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-04-2004 @ 13:49 :
'zo'n stelletje kinderen als op dit forum' post dan niets, als het je hier toch niet aanstaat...
De mensen met de kinderachtige reacties staan me niet aan. Wel de mensen die iets nuttigs te melden hebben, ongeacht of ze het met me eens zijn.
En ik post hier wat IK wil, ja? Dankje.
Oud 20-04-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 20-04-2004 @ 14:17 :
De mensen met de kinderachtige reacties staan me niet aan. Wel de mensen die iets nuttigs te melden hebben, ongeacht of ze het met me eens zijn.
En ik post hier wat IK wil, ja? Dankje.
Het komt meer over alsof iedereen het maar met je eens moet zijn en niemand iets anders mag zeggen. Maar dit is een forum, en iedereen post hier wat men wil.. Niet alleen jij. Als je dát niet aanstaat, moet je hier niet komen.. óf niet zeuren over het feit dat mensen posten.

Maar goed, wanneer is het zover?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:36
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-04-2004 @ 14:25 :
Het komt meer over alsof iedereen het maar met je eens moet zijn en niemand iets anders mag zeggen. Maar dit is een forum, en iedereen post hier wat men wil.. Niet alleen jij. Als je dát niet aanstaat, moet je hier niet komen.. óf niet zeuren over het feit dat mensen posten.

Maar goed, wanneer is het zover?
vrijdag 28 mei om 9.00 moet ik me melden; dan gaat mn pc nog wat meten en praten en spuitjes geven en zo, en dan zal ik denk ik rond 10.00 geholpen worden.
Oud 16-05-2004, 22:26
elledc
elledc is offline
Ik ga je zeker niet tegenspreken, hoewel ik het zelf niet zou doen. Mij gaat het meer om een onnatuurlijke ingreep maar ik kan me best inbeelden dat zulk een complex kan leiden tot een keuze om dit te veranderen.
Mijn zus heeft heel kleine borstjes en onlangs vertelde ze me, ik ben overigens de enige behalve haar vriend die het weet, dat ze borstvergroting wil laten doen. Al jaren lang is dit een complex bij haar en voelt ze zich niet voldoende 'vrouw'. Als ze strakke kleedjes of t-shirts draagt schaamt ze zich omdat ze vrij plat is bovenaan. Ik kan me best inbeelden dat dit een groot complex kan zijn, net als een neus die scheef staat of haar dat niet meer groeit. Hoewel ik voorstander ben van 'je bent zoals je bent' wil ik je toch veel succes wensen, je zal je waarschijnlijk veel gelukkiger voelen + zelfzekerder.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:51
Drez
Drez is offline
waarom betaalt je vriend mee terwijl hij het zo het nu is ook goed vind?
Oud 28-05-2004, 13:37
snoopy
snoopy is offline
vandaag is de grote dag!
Ik zit zelf nog heel erg te dubben over die borstverkleining . Heeft iemand een echt idee hoe ik dat kan aanpakken? Meteen naar de huisarts? Of kan ik gewoon een plastisch chirurg een keer opbellen gewoon? Hmm... vaag verhaal...
Oud 28-05-2004, 13:40
Raven
Raven is offline
Citaat:
snoopy schreef op 28-05-2004 @ 14:37 :
vandaag is de grote dag!
Ik zit zelf nog heel erg te dubben over die borstverkleining . Heeft iemand een echt idee hoe ik dat kan aanpakken? Meteen naar de huisarts? Of kan ik gewoon een plastisch chirurg een keer opbellen gewoon? Hmm... vaag verhaal...
hmm op die foto zien ze er niet onhandig groot uit hoor ..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:48
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
vandaag is de grote dag!
Ik denk dat je eerst naar de huisarts moet. Die kan je dan doorverwijzen naar een plastische chirurg. Iig succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:54
Verwijderd
Citaat:
vandaag is de grote dag!
jah, in NL gaat alles via de huisarts zo'n beetje he dit dus ook. Overigens worden borstverkléiningen gewoon in ziekenhuizen gedaan, vooral als het om praktische redenen is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 28-05-2004 @ 14:40 :
hmm op die foto zien ze er niet onhandig groot uit hoor ..
ja hoor... alsof je dat kunt zien op een foto... Ik heb iig heel veel last van nek-schouder- en rugklachten. En ik ben klein en smal dus in verhouding zijn ze wel lastig...
Oud 31-05-2004, 13:38
Zonnebloempje
Zonnebloempje is offline
Ok... ff voor de duidelijkheid: waarom zet je in vredesnaam dit topic neer als je toch niet tegen opmerkingen kan?! Dan zeg je: zeur niet, of jullie onderbouwen je argumenten niet... Maar jou argumenten stellen al helemaal niks voor?! Als ik jou was zou ik eens serieus gaan kijken wat die operatie allemaal inhoud. Jij denkt wel dat je nu een 'lekker mokkel met dikke tieten' wordt. Maar volgens mij besef je niet dat er meer nadelen dan voordelen aanzitten.
Je gaat nu waarschijnlijk zeggen dat ik niet moet zeuren? Nou ik zeg het voor je eigen bestwil! Ik vind het dom dat zo'n jong meisje haar lichaam gaat verpesten!

(btw: je zegt ze hoeven er nooit meer uit... ga jij nog maar eens heel goed de beschrijvingen van borstvergrotingen lezen... Over een tien of twintig jaar ben jij namelijk zeker weten weer in het ziekenhuis te vinden!!!)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:30
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
~Mups~ schreef op 31-05-2004 @ 14:38 :
tekst
beetje laat, allemaal (wil niet zeggen dat ik het niet met je eens ben...). Ze is al 3 dagen geleden geopereerd.
Oud 31-05-2004, 15:12
cyntha
cyntha is offline
@snoopy: Als ik het goed heb begrepend zat je te twijfelen of je een borstverkleining zou laten doen. Als ik vragen mag: Ben je er ondertussen al uit? En naar welke maat zou je dan graag willen hebben?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:34
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
sensual schreef op 31-05-2004 @ 16:12 :
@snoopy: Als ik het goed heb begrepend zat je te twijfelen of je een borstverkleining zou laten doen. Als ik vragen mag: Ben je er ondertussen al uit? En naar welke maat zou je dan graag willen hebben?
Ik ben er nog helemaal niet uit. Ik heb nog niet eens met de huisarts overlegd. Ik denk dat ik maat 65 B zou willen hebben. Iig iets wat een beetje bij m'n postuur past.

Regels voor berichten