Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En vind je het gek? We hebben 1 tv met kabelaansluiting in huis, dus dan is het toch logisch dat je kijkt in overleg met wat de anderen willen zien?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 17:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hoe oud ben je?
14 Ben je een meisje of jongen? meisje Kijk je wel eens naar geweld op tv? ja Welke programma’s kijk je dan? film's, series zoals CSI, charmed (komt ook geweld in voor) Wat vind je leuk aan geweld in tv-programma’s en films? in series zoals CSI hoort het er gewoon bij. Heb je het idee dat er gevolgen ontstaan door hier naar te kijken (angst/agressiviteit e.d.)? nee Wat vinden je ouders ervan dat je naar geweld kijkt? CSI kijken ze zelf ook, volgens mij vinden ze het niet zo erg Verbieden ze je sommige dingen te kijken? nee Vind je dat er teveel geweld is op tv? nee Wat denk je dat eraan gedaan moet worden? niks Gebruik je wel eens de kijkwijzer? ja Houdt je je hier ook aan? nee Vind je deze goed kloppen met wat er te zien is in een bepaald programma? nee niet altijd sommige films voor 16 jaar en ouder zijn minder eng dan films voor 12 jaar en ouder. ik vond LOTR 3 bijv. enger als the six shens (ofzo) maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ![]() Alvast erg bedankt |
![]() |
|
Hoe oud ben je? 15
Ben je een meisje of jongen? meisje Kijk je wel eens naar geweld op tv? ja Welke programma’s kijk je dan? vooral films, nieuws Wat vind je leuk aan geweld in tv-programma’s en films? de actie, spanning Heb je het idee dat er gevolgen ontstaan door hier naar te kijken (angst/agressiviteit e.d.)? als je alles serieus neemt wel Wat vinden je ouders ervan dat je naar geweld kijkt? gewoon Verbieden ze je sommige dingen te kijken? nee Vind je dat er teveel geweld is op tv? nee Wat denk je dat eraan gedaan moet worden? niet alles serieus nemen Gebruik je wel eens de kijkwijzer? nee Houdt je je hier ook aan? nee dus Vind je deze goed kloppen met wat er te zien is in een bepaald programma? dat wel, zeker voor jongere kinderen
|
Hoe oud ben je?
16 Ben je een meisje of jongen? jongen Kijk je wel eens naar geweld op tv? ja, maar niet omdát het geweld is Welke programma’s kijk je dan? dat verschilt; actieseries, films, etc. Wat vind je leuk aan geweld in tv-programma’s en films? het is meestal spannend Heb je het idee dat er gevolgen ontstaan door hier naar te kijken (angst/agressiviteit e.d.)? nee Wat vinden je ouders ervan dat je naar geweld kijkt? die hebben er niet echt een mening over, en keken vroeger ook naar geweld (the A-team ![]() Verbieden ze je sommige dingen te kijken? nee, wel toen ik jonger was Vind je dat er teveel geweld is op tv? nee, iedereen kan toch zelf bepalen wat hij/zij kijkt Wat denk je dat eraan gedaan moet worden? niets Gebruik je wel eens de kijkwijzer? nee Houdt je je hier ook aan? nee, aangezien ik 16 ben heeft die niet echt nog een funtie Vind je deze goed kloppen met wat er te zien is in een bepaald programma? nee, vaak vind ik hem heel raar
|
Hoe oud ben je?
23 Ben je een meisje of jongen? jongen Kijk je wel eens naar geweld op tv? ja Welke programma's kijk je dan? Afgezien van films dingen als Star Trek, X-Files, 24, cartoons en soms misdaadseries. Wat vind je leuk aan geweld in tv-programma's en films? Het kan adrenalineverhogend werken. Verder zijn uitingen van geweld een interessante vorm van gedrag. Heb je het idee dat er gevolgen ontstaan door hier naar te kijken (angst/agressiviteit e.d.)? Hoewel de effecten mijns inziens vrij beperkt zijn en vooral afhankelijk van de leeftijd en sociale vaardigheid van de kijker lijkt het me niet verstandig dat kinderen onder de 12 er ongesuperviseerd naar kijken. Dit is echter de taak van ouders, de overheid moet zich daar niet mee bemoeien. Zeker geen censuur, in ieder geval. Wat vinden je ouders ervan dat je naar geweld kijkt? Ze hebben er over het algemeen weinig moeite mee. Verbieden ze je sommige dingen te kijken? (Toen ik nog bij m'n ouders woonde) zelden. Vind je dat er teveel geweld is op tv? Nee. Wat denk je dat eraan gedaan moet worden? Niets dus. Gebruik je wel eens de kijkwijzer? Ik kijk er wel eens naar. Houdt je je hier ook aan? N.v.t. aangezien ik 23 ben. Vind je deze goed kloppen met wat er te zien is in een bepaald programma? Over het algemeen wel.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |