Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En ik heb er zelfs ervaring mee! Antwoord: Lees een boek. Het liefst een fantasy genre boek, maar sience fiction wil ook nog wel eens helpen. M'n ervaring: In de ban van de ring Deel1,2,3 (Lord of the Rings) waren erg leuk en spannend. Kwamen bijv aardmannen in voor. Verder kan je natuurwezens en salamanders wel ergens in het bos vinden. En insecten en vogels zijn ook natuurwezens dus kijk uit het raam ![]() succes nog ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of weet je van jezelf dat het goedgelovig is? |
![]() |
||
Citaat:
Om even on topic te blijven: Nee ik geloof er niet in. Omdat ik niet geloof in dingen die niet te bewijzen zijn ( waarneembaar,tastbaar,ruikbaar, voelbaar. Ik bedoel dus DINGEN en/of wezens. Hierdoor geloof ik ook niet in een god, maar dit terzijde.) Mensen die hierin wel geloven moeten dat vooral blijven geloven. Misschien dat ik ze met een beetje moeite kan overtuigen dat de paas haas ook misschien kan bestaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gelukkig bestaat er ook nog tegenbewijs en je maakt mij niet wijs dat je echt in elfjes gelooft. dat zijn dingen uit sprookjesboeken, net als trollen. en wanneer ze echt zouden bestaan, had iedereen ze wel eens moeten zien. en dat is blijkbaar niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb gelezen dat volkeren in Afrika en in de Amazone die gebruiken paddestoelen en andere middelen om in een andere bewustszijnstoestand te komen waardoor ze contact kunnen leggen met natuurkrachten, overledenen(?) enzovoort, dus ik dacht misschien heb de TS hier ook wat aan dan, t is hetzelfde principe toch? en dan hoef je nog niet te reageren met 'rommel' (het is gewoon een plant), 'nodig hebben' (ik ben geen junk), 'als jij' (ik gebruik het niet om die reden) en bovendien was bericht dit gewoon omdat ik wilde helpen, voor de TS dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
denk jij dat in mijn wereld alles perfect is? nee hoor, ik heb mijn deel problemen al wel gehad en heb die nu nog. en de enige vlucht die ik daaruit ooit gehad heb was mijn zelfmoordpoging. daar ben ik om de een of andere reden doorheen gekomen, maar daarna is het vooral niet beter gegaan. don't try to teach me about life.
||
![]() |
Citaat:
nog eens sorry.
|