Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / HAVO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 11:23
ilse
ilse is offline
ik heb echt geen zin meer in economie, snap spontaan allee sommen niet meer, en heb ook geen zin meer om extra te leren...! jammer dan, heb aan een 3.9 genoeg en heb tot nu toe me oefentoetsen wel goed gemaakt, dus moet lukken dan toch??!

allemaal heel veel succes!!!!

xxx ilse
Oud 28-05-2004, 11:37
finger_fish
finger_fish is offline
allemaal heeeeel veel succ6!!!!!!!!
Oud 28-05-2004, 14:51
ladii_inge
ladii_inge is offline
Heb economie net gemaakt en echt waar ik vond het gewoon makkelijk die vraag over de vakantie in frankrijk.... ik wist hem eerst echt niet.... maar na lang prutsen wist ik het gewoon: KRUISLINGSVERGELIJKEN!!! de andere vragen wist ik allemaal wel behalve een van de laatste vragen.. over de olie.. waneer er een benedenwaardse druk ontstond ofzo?? die heb ik echt gegokt.... zal ook wel fout zijn... ben benieuwd wat voor punt ik heb!!
Oud 28-05-2004, 15:12
Mir-idiotA
whahahahaha, het was makkelijk!
Oud 28-05-2004, 15:27
Mir-idiotA
jahooooooooooooooooooor !!!!!!!! whahahahahahahaha
ik heb tussen de 6.7 en de 8.2 !!!!!!!!!!!!!!!

Dit begrijp je toch niet >?!??!?!??!?!?
Het vak waar ik berekend had een 4 gemiddeld te komen met een 1,8 haal ik het hoogst van alle examens!!!!!!!!!!!
Oud 28-05-2004, 15:30
ellaversa
ellaversa is offline
ik had geen tijd om mn antwoorden op te schrijven
Oud 28-05-2004, 15:32
Gewoon_Ik
Gewoon_Ik is offline
de antwoorden staan er tog nog niet??
Oud 28-05-2004, 15:35
finger_fish
finger_fish is offline
makkelijk euhhh nouww dat vond ik het zeker nie het ging zeer klote en ik snapte er helemaal niks van maarjah kzie wel ik heb tussen een 3,6 en een 5,1 dusssss ik sta nog een 5
Oud 28-05-2004, 15:42
spinnie
spinnie is offline
vonnum tegen vallen, dach eigenlijk dat het een stuk gemakkelijker zou zijn
Oud 28-05-2004, 15:44
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
wat een KUTTOETS
Oud 28-05-2004, 15:55
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
ow, viel toch wel mee, heb tussen de 5.6 en 7.1 gehaald!!!
Oud 28-05-2004, 16:00
Verwijderd
ikv ond em moeilijk! ik kwam echt een beetje triestig het lokaal uit. net toch maar voorzichtig nagekeken, en als mijn leraar net zo nakijkt als ik, dan heb ik 25 punten, en dat is tussen de 4.4 en de 5.9. ik had genoeg aan een 3.7 voor een 5, want dat was eigenlijk het meest haalbare voor mij. dus ik denk zomaar dat ik toch ga slagen
Oud 28-05-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Gewoon_Ik schreef op 28-05-2004 @ 16:32 :
de antwoorden staan er tog nog niet??
jawel, www.eindexamen.nu
Oud 28-05-2004, 16:01
annetjuh
annetjuh is offline
was een eitje.
slecht voorbereid.
en zit tussen de 7.3 en 8.8
happy smile.
hoop voor iedereen dat het is gelukt he
Oud 28-05-2004, 16:05
Mir-idiotA
ik denk trouwens dat ze de toets zwaar vermakkelijkt hebben vanwege de véééle klachten over het examen van vorig jaar. Het was nu echt een economie 1 toets, met veel theorie i.p.v alleen maar berekeningen.

toch vreemd dat de reacties zo verschillend zijn
Oud 28-05-2004, 16:13
Barbabob
Barbabob is offline
Whaaaaaaaaaaah ik heb tot nu toe 44 puntjes en 3 opgaves weet ik nie zeker dus heb ik 0 punte voor gegeve Keb al van veel mensen gehoord dat ze t kei moeilijk vonde dus das wel leuk dan kome dr weer lkkr veel klachten !! Maar ik ben helemaal happy! NL ging ook goed gloof ik ga t nu nakijke....
Oud 28-05-2004, 16:17
Verwijderd
hij was echt zwaaaaaaaaaar moeilijk.. snapte vraag 22 gewoon niet.. de vraag al niet.. dus een antwoord maken is dan nog lastiger.
heb 22 punten en nu maar hopen dat de normering 1,3 wordt want dan sta ik toch nog een 6 op mn eindlijst.. *duimt*
Oud 28-05-2004, 16:23
Ephese
Ephese is offline
Kut
Ik heb tussen de 4.8 en 6.3.
Sta ik als eindcijfer een 6.

Ik vond het moeilijk & vaag.
Oud 28-05-2004, 16:25
brennie xx
brennie xx is offline
wat een kut examen!!!!!! kan er verder niks over zeggen.....
Oud 28-05-2004, 16:27
Barbabob
Barbabob is offline
Ik hoop t ook voor je Loontje!!! Ik heb nu nog engels en bio in vooruitzicht ...das nie zo fijn..maar ben blij dat vandaag goed gegaan is! NL heb ik als t goed is met een 8je afgesloten! Volgens mijn berekening (maja das vast te soepel ) heb ik tussen een 7,5 en een 9,0 voor CE
Oud 28-05-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Barbabob schreef op 28-05-2004 @ 17:27 :
Ik hoop t ook voor je Loontje!!! Ik heb nu nog engels en bio in vooruitzicht ...das nie zo fijn..maar ben blij dat vandaag goed gegaan is! NL heb ik als t goed is met een 8je afgesloten! Volgens mijn berekening (maja das vast te soepel ) heb ik tussen een 7,5 en een 9,0 voor CE
ja ik hoop het dus ook heel erg.. maar ze zeiden ergens dat t normaal rond de 1 ligt dus ik heb nog hoop.. zou wel lullig zijn als ik op 1honderste net een vijf zou staan..
ik heb ook nog eng en bio
Oud 28-05-2004, 16:34
Verwijderd
wij hadden en compex examen (3 opdrachten op de pc ipv 3 andere opdrachten) dus ik heb het nu maar gedeeltelijk na kunnen kijken, weet iemand misschien waar de computerexamen nakijkversie staat?
ccaass
ccaass is offline
1,7 moet toch wel gehaalt zijn? hoeveel punten kreeg je voor die vraag over die stippellijn bij de lorenz-curve? Die heb ik namelijk goed!
Verwijderd
@ Loontjuh, zijn bij jullie eig de lorenz-curve en boxen gevraagd?
ik heb du eco 1,2. maar noui snapte ik het gister eindelijk en het werd dus niet gevraagd
Oud 28-05-2004, 16:37
Ephese
Ephese is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 28-05-2004 @ 17:34 :
ik heb du eco 1,2. maar noui snapte ik het gister eindelijk en het werd dus niet gevraagd
Lorenzcurce wel, boxen (helaas) niet.
Oud 28-05-2004, 16:40
soofjuh
soofjuh is offline
pffff zucht als ik maar die 4,8 heb tis te hopen echt verrot
Oud 28-05-2004, 16:44
Barbabob
Barbabob is offline
Voor de lorenz curve kreeg je 2 puntjes..maar haha ja k ook..enige wat ik aan eco echt had zitte leren waren die belastingboxe..krijg we ze nie...ja hee! Maar toch..omdat ik me zo druk had lope make had ik veel moeilijk verwacht en nu viel t dus allemaal wel weer mee Maar ik kon t nie laten om toch nog ff te klagen voor eco en NL
Oud 28-05-2004, 17:01
Fantôme
Fantôme is offline
woei!! tussen de 6,1 en 7,6 voor eco. ik hoop op iig een 6,2 want dan blijf ik een 7 staan.
Oud 28-05-2004, 17:02
markeerstift
markeerstift is offline

Ik was gister maar gestaakt met leren omdat t toch niets hielp.. 20% voor mn quickscan en van Lesbrief inkomen maar 1 samenvattinkje half doorgenomen.. en guess what: 44 punten!!!!! 44 gewoon!!

en ik tijdens die toets allemaal stressen ik wist op n gegeven moment (bij vraag 21) niet meer wat ik nou uitrekende als ik (nieuw-oud)/oud deed haha

mja n 7.3-8.8 is ver boven mijn verwachtingen dus!!

ik ben très joyeux(ofzoiets)
Oud 28-05-2004, 17:03
Fantôme
Fantôme is offline
@ loontjuh, ik hoop het ook echt voor je!!! *knuffelt*
Oud 28-05-2004, 17:05
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-05-2004 @ 17:32 :
ja ik hoop het dus ook heel erg.. maar ze zeiden ergens dat t normaal rond de 1 ligt dus ik heb nog hoop.. zou wel lullig zijn als ik op 1honderste net een vijf zou staan..
ik heb ook nog eng en bio
hm-m *knuffelt nogmaals*
ik heb nog engels, bio EN ak...
Oud 28-05-2004, 17:05
Energie
Energie is offline
hehe EC1,2 kwam geen lorenz curve in .. pff ik ff geluk ik had geen tijd om dat te leren gisteren meer

oja en loontjuh tx voor die site

van 19: 00 tot 1:30 geleerd ofzo en vanochtend 6:30 op

en nu hopen dat et voldoende is
Oud 28-05-2004, 17:07
Energie
Energie is offline
Citaat:
soofjuh schreef op 28-05-2004 @ 17:40 :
pffff zucht als ik maar die 4,8 heb tis te hopen echt verrot
ik leef met je mee .. die cijfer heb ik ook nodig ..

of was et nou een 4,7 vergeten
Oud 28-05-2004, 17:13
Babette
Babette is offline
Ik heb economie net nagekeken en heb t niet echt soepel nagekeken en heb tussen de 4.4 en de 5.9 ofso? En had een 4.2 nodig dus heb ik gehaald.....
Nou, mn leraar zei dat ik m&o ook gehaald heb.....
Dussssssssssssssssss alleen geschiedenis nu verneukt, en nou heb ik alleen nog engels en ik mag een 1 halen dan sta ik nog een 4 Dus ik ben geslaagd!!!!!!!!!!
Oud 28-05-2004, 17:14
Lindsey
Lindsey is offline
en helumaal nix over die ruilvoet! hahahahhahahahahahahahahahahhahah

Ik had dit gelukkig alleen als extra certificaat (mijn havo diploma heb ik al drie jaar op zak) al die stress-chickens.

Maar ik geloof dat ik t wel goed gedaan heb.
Oud 28-05-2004, 17:31
marleentje86
marleentje86 is offline
Ik vond hem makkelijker dan onze tentamens op school, maar ik snap nog steeds nie veel van economie.. kheb waarschijnlijk net niet genoeg voor een voldoende nou had ik een 5 verwacht, dus dat klopt dan precies, maar 1 puntje (of 2) meer en dan heb ik wel een voldoende. hopen op een goede normering
Oud 28-05-2004, 17:38
weird/kirsten
weird/kirsten is offline
Dit was echt raar voor de schoolexamens had ik steeds kei hard geleerd en met moeite steeds een 6je terwijl ik nu niet had geleerd en als het goed is min een 5,4 heb maar het kan dus ook nog veel hoger worden.
Ik ben benieuwd....
Oud 28-05-2004, 18:13
Günther
Günther is offline
minimaal 33 punten (tussen 5.6 en 7.1) ik moest 4 dus

edit: herstel ik moet maar een vier dus owwww

Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 18:16.
Oud 28-05-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 28-05-2004 @ 17:34 :
ja, naja, die lorenzcurve wel, maar boxen dus niet en ook niet echt wisselkoers.. zucht..

trouwens, je had bij eco 1 een vraag over de kosteninflatie. Dus ik tegen mezelf: dan moet je niet gaan vertellen dat door inflatie de lonen gaan stijgen wat dus zorgt dat de werkgever meer loon moet betalen en de kosten per product dus stijgen, want dat is loonkosteninflatie.
Dus ik een ander verhaal verteld, zeggen ze wat ik hierboven heb verteld in het antwoordenmodel
Oud 28-05-2004, 19:52
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Energie schreef op 28-05-2004 @ 18:05 :
hehe EC1,2 kwam geen lorenz curve in .. pff ik ff geluk ik had geen tijd om dat te leren gisteren meer

oja en loontjuh tx voor die site

van 19: 00 tot 1:30 geleerd ofzo en vanochtend 6:30 op

en nu hopen dat et voldoende is
idd geen lorenz-curve
geen prijs elasticiteit, geen belastingschijven ding
pff als die shit ken ik grr :@
Oud 28-05-2004, 20:39
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-05-2004 @ 20:49 :
ja, naja, die lorenzcurve wel, maar boxen dus niet en ook niet echt wisselkoers.. zucht..

trouwens, je had bij eco 1 een vraag over de kosteninflatie. Dus ik tegen mezelf: dan moet je niet gaan vertellen dat door inflatie de lonen gaan stijgen wat dus zorgt dat de werkgever meer loon moet betalen en de kosten per product dus stijgen, want dat is loonkosteninflatie.
Dus ik een ander verhaal verteld, zeggen ze wat ik hierboven heb verteld in het antwoordenmodel
haha dat had ik precies hetzelfde bij die kosteninflatie!! Dan denk je van nee ik moet iets anders denken dat klopt vast niet... en dan blijkt het weer wel te zijn wat je als 1e dacht.. zucht...

En vraag 21 en 22 heb ik gewoon leeg gelaten ik kwam er echt niet uit...
Conclusie: ik vond um moeilijk.. TE moeilijk..
Oud 28-05-2004, 20:51
Rochetta
Rochetta is offline
Ik heb al geklaagd bij het LAKS....jullie ook?
Zo ja, waarvoor? Ik voor de vragen 21 en 22...
Oud 28-05-2004, 20:54
Verwijderd
ik voor 22.. ik snapte de vraag al niet
Oud 28-05-2004, 22:32
soofjuh
soofjuh is offline
ja vraag 21 + 22 ik ook...
Oud 29-05-2004, 00:18
Gewoon_Ik
Gewoon_Ik is offline
ik heb een vraagje:

bij eco 1 CE opgave 3 vraag 5... in het antwoordmodel hebben ze afgerond...ik niet ... word het dan fout gerkend of niet...want er stond niet afronden op twee decimalen ofzoiets dus ik heb het niet gedaan...wat denken jullie??
Oud 29-05-2004, 09:56
butthead136
butthead136 is offline
Die Economie toets was gewoon SIMPEL. Belachelijk gewoon dat je er 2 uur en 30 minuten voor krijgt. Was na een goed uur al klaar namelijk

En die vraag 21+22 waren makkelijk. Een beetje met getallen spelen en het lukt je.

22. gewoon prijseleasticiteits formule gebruiken en die getalletjes invullen. en dan de GR gebruiken en klaar.

Maar ja dit examen zal ik wel gehaald hebben.
Oud 29-05-2004, 10:11
ilse
ilse is offline
Citaat:
Gewoon_Ik schreef op 29-05-2004 @ 01:18 :
ik heb een vraagje:

bij eco 1 CE opgave 3 vraag 5... in het antwoordmodel hebben ze afgerond...ik niet ... word het dan fout gerkend of niet...want er stond niet afronden op twee decimalen ofzoiets dus ik heb het niet gedaan...wat denken jullie??
bij die vraag stond op internet dat als je het anders had afgerond, dat het ook goed was. stond tenminste op dat www.havovwo.nl, dus denk wel dat het klopt dan. heb je mazzel!! (had zelf ook op 2 decimalen )
Oud 29-05-2004, 10:30
Verwijderd
Citaat:
butthead136 schreef op 29-05-2004 @ 10:56 :
22. gewoon prijseleasticiteits formule gebruiken en die getalletjes invullen. en dan de GR gebruiken en klaar.

Maar ja dit examen zal ik wel gehaald hebben.
Dan mogen ze de vraag nog wel begrijpelijker maken, want die snapte ik dus niet
Oud 29-05-2004, 11:40
examens03
examens03 is offline
oeff wat was economie1 toch ongelofelijk simpel
nagekeken kwam ik uit op een 7.2-8.7

nu maar hopen dat biologie en wiskunde ook zo simpel zijn
Oud 29-05-2004, 13:23
Verwijderd
tussen de 5.6 en de 7.1

whoej ik heb het gehaald (moest een 5.2)
Advertentie

Regels voor berichten