Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik vond hem echt makkelijk!! Ik was ook na 1,5 uur klaar en heb denk ik wel op zn minst een 7! Alle berekeningen kloppen op 1 na. Dat zijn al 14 vragen goed van de 27. Voor de rest heb ik het ook aardig gedaan denk ik. Dus gaat lekker ![]() Maar ja, volgens mij ben ik 1 van de weinige in heel nederland die er volgende week nog 4 heeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij allebei best streng gekeken en twijfel, 0 punten Wiskunde 40 punten, norm 1.0 = 5.3 en moest 5.6 Economie 26 punten, norm 1.0 = 5.0 en moest een 5.2 nee ik haat school en de examens nu heeel erg |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het trouwens wel een goed idee. Iedereen moet gewoon een klacht indienen ![]() Het was echt super moeilijk, maar ik kan een 4,0 halen en dat moet wel lukken. Maar toch vond ik em te moeilijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al die dingen verklaren was ook moeilijk, en je bent niet dom! Je gaat het vast niet nakijken? Het zou je wel gerust kunnen stellen, maar ik weet niet wat voor effect het op jou heeft natuurlijk. *duimt voor jou* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga toch maar nakijken. wat boeit het ook nog. laat het zo wel ff weten |
![]() |
|
![]() |
ik vond het een verschrikkeljik stom shitding
je had net zo goed niet hoeven leren, maar dat geld zo ongeveer voor elk exameng geloof ik en ik vond het stom dat er niet meer berekeningen in zaten, da's tenminste makkelijker dan dit gezeur, leg dit uit en dat en bla blaat. maagoe heb nog 30 punten en das tussen de 5,1 en 6,6 en moet een 2,8 halen dus dat zit op zich wel goed maar ik wou eignelijk een 6,8. he'k tenminste 'n leuk eindcijfer maja |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() WOW, ik vond het echt wel moeilijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
we hadden maar 2,5 uur omdat het zo'n makkie was natuurlijk, en het was niet veel.. als we 3 uur hadden gehad had ik bijna 2 uur moeten zitten wachten, ik was na iets meer dan een uurtje klaar.. ![]() en wat vonden jullie er nu moeilijk aan, het was alleen maar verklaren en gevolgen trekken van gebeurtenissen.. echt niet moeilijk hoor, en de rekenvragen waren niet echt diepgaand, op 2 of 3 na.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ligt dan misschien aan de voorbereiding ?? |
![]() |
||
Citaat:
Bij ons op school hadden er veel moeite mee. Economie is mijn slechtste vak en is tot nu toe wel mijn enige examen dat ik heb verprutst. Maar ik ben gewoon heel slecht in verbanden leggen. En ik zie dat ook niet zo heel snel. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb gelukkig net genoeg punte behaald voor wat ikmoest... MAr ik vin het wel vet gemeen... k bedoel... ze hebbe ons 2 jaar vet late stresse van jah dit moet je allemaal weten, al deze 5 boeken, en wat krijgen we druit?? NIX! echt helemaal nix. Dat vin ik echt gemeen. En wij hebbe op school nog nooit wat over die beursen en aaandelen enzo gehad, hoe meot ik dat dan ooit weten??
K von t btw ook verrot , 2 exames op een dag, laatste momenten bij eco kon ik me echt niet meer concentreren en was ik t echt zat! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik had het idee gisteren dat ik ontzettend ging zakken, ik had bijna geen tijd meer op te leren, en heb niet eens de samenvatting door gelezen! kortom, compleet gestresd van hiet tot TOKIO! maarja, zul je net zien dat ik een voldoende heb,,,makkelijk vond ik hem niet, maar het viel me met het nakijken toch allemaal wel mee,,,ik zat echt in de zaal van: kut hier gaat mn leven, mn carriere, mn zomer, mn 2005, mn ALLES! maargoed,,,tviel weer mee,
gisteren wist ik niet eens zeker of ik wel een 1,6 op nederlands kon halen, zo dom voelde ik me,,, ohw,,,dit is toch wel stukken beter dit weekend gevoel! Hup, zo naar de kroeg, dit moeten we toch wel ff viieren! haha! voor de mensen die het minder hebben gemaakt: Zet hem op, er is nog geen enkel cijfer bekend, tkan altijd mee vallen!!! Gewoon nog ff doorzetten! ZET HEM OP!!!! |
![]() |
||
Citaat:
http://www.eindexamen.nu/cesuur/exam...en=31&x=83&y=5
||
Citaat:
![]() Vind het beetje een overdreven reactie van je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En, wat had je? |
Advertentie |