Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 20:50
DvoorA
DvoorA is offline
Of ik mijn schaamhaar weghaal hangt ervan af of ik een vriend heb of ongesteld ben of in een bikini moet lopen. Ik heb een ontzettende hekel aan mn bikinilijn scheren, maar als ik een vriend heb doe ik het altijd in een streepje of helemaal kaal. Als ik ongesteld ben alles weg. Maar als ik geen vriend heb en niet ongesteld ben, knip ik de boel alleen maar kort en scheer ik de bikinilijn.
Oud 27-05-2004, 22:50
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
DNMB schreef op 27-05-2004 @ 21:50 :
Of ik mijn schaamhaar weghaal hangt ervan af of ik een vriend heb of ongesteld ben of in een bikini moet lopen. Ik heb een ontzettende hekel aan mn bikinilijn scheren, maar als ik een vriend heb doe ik het altijd in een streepje of helemaal kaal. Als ik ongesteld ben alles weg. Maar als ik geen vriend heb en niet ongesteld ben, knip ik de boel alleen maar kort en scheer ik de bikinilijn.
Heb je zo vaak een vriend dan?
Oud 29-05-2004, 21:17
woefie
woefie is offline
ik moet er niet aan denken om me helemaal kaal te scheren! als ik mn bikinilijn scheer krijg ik al heel snel enorme jeuk. Wat doen andere meiden/vrouwen hieraan? Want mn bikinilijn houdt ik natuurlijk wel bij, maar ik krijg al snel van die rode bultjes (ingegroeide haarzakjes) en dat ziet ook niet uit.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:59
Garfield
Garfield is offline
Citaat:
ik doe het niet. ik draag wel een bikini met een broekje
Precies. Geldt ook voor mij.

In de tijd van onze oma's was het juist pikant als je haar zag schijnt het! ik bedoel maar, hoe dat aan de mode onderhevig is om nu ineens allemaal als geplukte kippen bij te lopen.
En dat het hygiënischer is zonder haar is onzin. Je kunt jezelf toch gewoon goed verzorgen zonder dat je je van top tot teen onthaart? Als je lang hoofdhaar mooi opsteekt, een paardenstaart maakt of vlechten draagt, en je hebt gezond en schoon haar, is het toch ook niet ineenkeer 'vies'? Of moeten we nu ook allemaal een kale kop
We zijn eraan gewend, dat gescheer, maar in feite zit er helemaal geen logica in en ik heb altijd het idee dat je met zijn allen ontzettend je best loopt te doen om iets te willen zijn wat je blijkbaar niet bent op een of andere manier. Je zou maar een melkblanke huid hebben en zwart haar ofzo, zoals een vriendin van mij. Dat kind heeft er een dagtaak aan om dat weg te krijgen..en ze word er alleen maar ongelukkig van omdat het zoveel werk is en ze het zo lelijk vindt en het zo irriteerd en... pff... mij niet gezien!
En waarom vrouwen dan weer? Ik bedoel grote groepen jongens scheren die 3 haren op hun borst en kin om maar haargroei te generen, en vrouwen moeten zich volgens het modebeeld juist scheren epileren harsen weetikvelen...

ik vind een geschoren kerel er ook niet uitzien hahahaha eerder zwaar lachwekkend.

nuja
standpunt duidelijk wel leuk topic eigenlijk veel reacties zo te zien!
Oud 29-05-2004, 22:25
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Garfield schreef op 29-05-2004 @ 22:59 :
Precies. Geldt ook voor mij.

je moet wel uitkijken voor snelle glijbanen (als je broekje niet helemaal strak zit )...

Ben het wel met jullie eens, maar ik zag een paar jaar geleden in Frankrijk in een zwembad een vrouw met megaveel schaamhaar en okselhaar en dat was dus echt geen gezicht *ieuw*
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:45
Garfield
Garfield is offline
ik ga niet zo vaak op snelle glijbanen

hihi..iiihhh... nee ja ik vind het ook een beetje raar als mensen zich re niet een beetje naar kleden hoor. Ze had wel een even iets aan kunnen doen met een beetje pijpjes ofzo. anders is het ook geen gezicht nee
Oud 30-05-2004, 10:47
Verwijderd
Mjah, ik zag ooit een vrouw met echt veel schaamhaar, een mannelijke groei zeg maar, en ze deed er niets aan, van mij mag ze, maar ze droeg een super klein bikinibroekje, dat ziet er dan wel raar uit.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten