![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar labello zal ik gaan afbouwen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar als ik jou was zou ik die labello uit je zak halen. En etos lijkt me ook niet bijster goed, aangezien dat vooral gericht is op het 'lekkere' en niet op het verzorgende van de lipcrème. Purol en Blistex zijn toch altijd het best als je toch zonodig iets op je lippen moet hebben.
||
Citaat:
Het is dus niet gek dat je chronisch gescheurde lippen hebt als je altijd labello op doet ![]()
||
Citaat:
![]() @Anno 1986: Ik heb me d'r niet in verdiept, maar als je hier maar vaak genoeg komt dan leer je een hele boel ![]()
||
Citaat:
Pay it forward, en zo leren we weer van elkaar.... Lippensmeer-se, Grtjs. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik gebruik ook vaseline, maar dat heb ik in een klein potje gedaan waar vroeger die 'hema-lipgloss/balm' inzat,...misschien 'n ideetje, (t scheelt ook een hoop ruimte ![]() Labello vind ik allang nie meer lekker, en Purol,..is dat niet in zo'n wit potje wat zo ontzettend stinkt? Naja die gebruik ik dus ook niet, wel die roze van de Kruidvat, en verder ontelbaar veel lipglossen. Ach ìk heb er verder niet zo'n problemen mee dat ik zo vaak smeer,...mijn vader zeurt er alleen over... |
![]() |
||
Citaat:
Als ik 2 dagen geen fruit heb gegeten voel ik dat als eerste aan mijn lippen. En na een sinaasappel leven ze na een uurtje weer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind blistex eigenlijk lekkerder dan labello, maar ik vind blistex veel verslavender en als ik dat een keertje niet bij me heb, gaan mijn lippen veel eerder zeer doen dan bij labello. Maar misschien heb ik gewoon rare lippen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De 1e paar dagen alleen nog na het douchen wat opdoen, en de rest van de dag niks. Maar je lippen gaan dan inderdaad wel pijn doen.. Ik ging daardoor veel water drinken, om op die manier je lippen nat te maken en nog een beetje soepel te houden. Maar ik was wel gestopt in een week dat ik schoolonderzoeken had, moest de hele week leren zodat ik dus niet veel mensen zag ofzo.. Vond het er namelijk niet bepaald mooi uitzien. Maar ben er nu wel vanaf ![]() Maar ik ben er nu zo goed als vanaf. Af en toe nog wat, maar kan ook rustig een dagje zonder, zonder ergens last van te hebben.. Eindelijk ![]()
|
|