![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen ik kan niet echt tot een sluitende definitie komen, behalve dan dat ik er meestal bijloop als een zwerver. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat is een zwerver.. beter je best doen dus ![]()
||
Citaat:
![]() ben je niet gewoon een soort alto? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stoffen: in principe alles door elkaar. Ik let niet echt op stoffen.. Heb alleen niet zoveel linnen meer als vroeger, hekel aan al dat gestrijk. Winkels: Benneton, Gap, alles wat je kunt vinden in de Bijenkorf en Maison de Bonneterie vind ik eigenlijk wel leuk. Ohja, en Esprit. Style: Best wel netjes/verzorgd.. Soms ook wel shawltjes etc., maar als ik uitga kan ik totaal anders eruitzien. Lekker bloterig en slutty waahhahaha.. 2e hands: nee, liever niet. Vind ik een beetje vies eigenlijk... Merken: Ja, maar niet per se. |
![]() |
||
Citaat:
Alsof die kleren in de winkel niet eerst honderd keer door vieze zwetende mensen zijn aangepast voordat jij ze kocht, huilie.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
enfin qua winkels er moet relaxte hiphop oid opstaan das een pre van die d&b sheit ed in shops vinnik 3 x niks. Euhm ja Skatestores kom ik sneller binnen dan de h&m om maar iets te noemen. (ff tussendoor wat zijn "the Osbournes" een stel fuckwads ![]() Alles neigt een beetje richting boarden en sprot gezien ik me daar graag mee bezig houd. Bla bla bla ja
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
is dit gesprek over vies enzo serieus? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, ik heb geen fotoboek, maar ik heb ook geen recente foto's waar ik volledig opsta en op mijn gezicht staat m'n stijl niet af te lezen, denk ik. ![]() Misschien dat ik wel nog eens een fotoboek aanmaak. Maar ik ben niet zo handig in dat soort dingen. Om niet te zeggen: ON-handig. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw stijl van schrijven Kitten | 70 | 21-02-2010 22:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw stijl van schrijven Vogelvrij | 43 | 14-01-2010 20:38 | |
Werk, Geld & Recht |
[Fototopic] Welke stijl wil jij hebben in je huis? Balance | 39 | 12-05-2009 21:02 | |
Lifestyle |
Wat is jouw levensstijl? AdoraBat | 63 | 17-03-2009 10:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Paradijs John Keating | 6 | 20-11-2006 12:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Thema's, Motieven en Stijl InsaneClown | 14 | 05-02-2003 10:59 |